CápaBMW fórum
2024. március 29. 10:06:18 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autószerelés képekben  (Megtekintve 168488 alkalommal)
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #210 Dátum: 2008. október 28. 12:12:57 pm »

Nem inkább a csóringerség itt az ok, a MENTALITÁS helyett?
Nem szeretem mikor valakinek az a MENTALITÁSA hogy képtelen elôteremteni a kurva pénzt arra hogy megvalósítsa a vágyait!!!!!
Ha hiszed, ha nem, én jelenleg azt sem tehetem meg hogy 50ért (ÖTVENEZER) elhozzak egy ETA motort kompletten váltóval!!
Nekem is ilyen a MENTALITÁSOM!!!! BoomSmilie_anim

Jajj, Csab, nem erről van szó. Be kellett volna fejeznem a hsz-t normálisan.

Tehát. Itt egy új motor, vagy egy másik, ami mondjuk legyen makulátlan állapotban,ez most lényegtelen. Ezekhez ugye nem kell nyúlni, lehet beépíteni és kész.
Namost. A magyar agy nézelődik, megvesz 60-70-ért egy M50-et (persze amire megesküdnek,hogy ilyen fasza, olyan fasza), amire később rákölt láncot, trafókat, gyűrűk, csapágyak, tőkék, HF, feszítők és hoppá, munkadíjjal ott van több,mint FÉL MILLIÓ Ft-ba.
De a 300 egy új motorért, vagy 180 egy patika állapotúért az "sok". Na erre céloztam, nem pedig arra,akinek nincs pénze és azért nem veszi meg. Mert akinek nincs pénze, az általában jobbat vesz,mert gondolkodik vásárlás előtt... Nameg elmondja,hogy "most nincs lehetőségem rá,ne tedd félre".

(hívtak már fel engem is,hogy az M50B25-ért a 130! horror, mert neki nem ér annyit,ad érte 80-at.Kíváncsi lennék,hogy az ilyen mikor bevásárol a boltban, ott is elkezdi ezt? Hát menjen annnnnnnyyyyába.Na ilyenekre gondoltam,nem azokra, akik nem állnak túl jól anyagilag.bocsánat, ha így tünt)
« Utoljára szerkesztve: 2008. október 28. 12:20:57 pm írta Miki 24V » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #211 Dátum: 2008. október 28. 13:51:16 pm »

Ja értem. Hát bizony van az a mondás is, hogy "sokszor az olcsó a drága" Milyen igaz! Tudja ezt jópár fórumtársunk is, akik beleugrottak ilyen olyan 40ezres cápákba aztán mi lett a vége? Még Ôk se tudják...
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
feribmw

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217


csak BMW és Bmw.


« Válasz #212 Dátum: 2008. október 28. 15:45:55 pm »

Uraim   akkor elmondnám, hogy az illető aki megvette a motort a sajátját szétforralta de ugy, hogy a hengerfej kuka,és akkor a motr alsórészéről még nem is esett szó.
Vagyis ha azt nézzük mit kellet volna cserélni a szétforralt motoron akkor az anyagi oldala szerintem üti a 4OO-45O-et alapban.
Igy pár honapos keresgélés során került ez a motor. Az szerintem egyedi szerencse ami történt mert nem mindennapos dolog valamit igy kifogni vadi ujjban és a katalog árának a töredék részéért, és annyit elárulok,hogy nagyon sokan a fuott és kibonott M5O-es motorokat bépitéshez mindenével többért adják mint amennyit fzetet az illető ezért a motorért.
 
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #213 Dátum: 2008. október 28. 17:00:18 pm »


Sok a szöveg!!!

Lásd a topoikcímet!!!!!!!!


 cool_photos cool_photos cool_photos cool_photos cool_photos
Naplózva
feribmw

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217


csak BMW és Bmw.


« Válasz #214 Dátum: 2008. november 04. 18:59:02 pm »

Na megint kifogtam most csak egy kép majd jön a többi ,de szerintem brutál jó.


* DSC00308.JPG (77.5 KB, 640x480 - megtekintve 1678 alkalommal.)
Naplózva
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #215 Dátum: 2008. november 07. 20:04:32 pm »

Na megint kifogtam most csak egy kép majd jön a többi ,de szerintem brutál jó.

gombra indul, mint a versenyautók.. Smiley
Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
tornai86
Vendég
« Válasz #216 Dátum: 2008. december 17. 21:50:54 pm »

Egy félig komplett E28-as első futómű.


Szia!kellene nekem e28ashoz fekkulcs,a kezifek bowdenre ami a fektarcsakat nyomja szet(hatul is tarcsas)sajnos nekem nem volt benne mikor megvettem es nem tudok felhajtani hozza!kerlek szolj ha tudsz!koszi
Naplózva
Zottya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477



« Válasz #217 Dátum: 2009. április 24. 18:35:34 pm »

Már megint kopogott az egyik szelep, most állítottam nemrég. angry  Mikor jobban belenéztem, háát volt mit látni.
A kontár, barkácsolós mindenit 1561 Nem volt jó neki az edzett acél csavar, " minek az " egy kis reszelgetés és már jó is a hazai lágy csavar:


* Szelephézagállítás 001.jpg (72.22 KB, 640x480 - megtekintve 1537 alkalommal.)

* Szelephézagállítás 003.jpg (51.33 KB, 640x480 - megtekintve 1513 alkalommal.)

* Szelephézagállítás 005.jpg (43.93 KB, 640x517 - megtekintve 1508 alkalommal.)

* Szelephézagállítás 006.jpg (46.3 KB, 640x480 - megtekintve 1462 alkalommal.)
Naplózva

Zoli


 "A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem
annyira, mint a tolószék."

 47°20'20.57"N  18°58'4.30"E

tel:+36 20 4468504
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #218 Dátum: 2009. április 24. 19:09:58 pm »

Már megint kopogott az egyik szelep, most állítottam nemrég. angry  Mikor jobban belenéztem, háát volt mit látni.
A kontár, barkácsolós mindenit 1561 Nem volt jó neki az edzett acél csavar, " minek az " egy kis reszelgetés és már jó is a hazai lágy csavar:

Fasza..Sad(
Neked még a szelephimbáid is pirosak?? shocked
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Zottya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477



« Válasz #219 Dátum: 2009. április 24. 19:13:00 pm »

Csaknem....  tükröződik!  Tényleg úgy néz ki smiley smiley
Naplózva

Zoli


 "A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem
annyira, mint a tolószék."

 47°20'20.57"N  18°58'4.30"E

tel:+36 20 4468504
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #220 Dátum: 2009. április 26. 12:01:00 pm »

Gondoltam összegyűjtöm ide Miki 24V útmutatását a Solex 4A1 karbi beállításához:

1. Hideg motornál ÍGY NÉZ KI A PORLASZTÓ?



2. A levegőfedél szabályzóján találsz a házon és a fedél részen 1-1 vonást.Rugóerőt tudsz beállítani és ez szabályozza azt,hogy milyen gyorsan nyíljon le a fedél,tehát ahogyan melegszika motor,úgy ad neki több és több levegőt.
EZ AZ A KÉT VONÁS,AMIT ÖSSZE KELL ÁLLÍTANI



3. Az alapjárat és a gyorsalapjárat állítása.Ez azt szolgálja,hogy a gázpedál lenyomása nélkül induljon melegen az autó.ez akkor van jól beállítva,hogyha az indítást követően 1600-1800/min-re pörög fel az autó.Ez a felpörgés egy pillanat,utána kell beállnia a 800-900-as alapjáratnak.

A képre írtam,hogy melyiknek,hány mm-nek kell lennie.
Kiírom ide is: A kisebbik hézagnak kell 3-3,5 mm-nek lennie,a gyorsalapjárat szabályzónál pedig a csavar menetes részének kell 7-8mm-nek lennie.



4. Itt a gyorsítópumpa befecskendezési kezdetét,valamint a mennyiség beállítását mutatom.
A hézag az állítócsavar és a pumpa fala között 3,4-max. 3,7mm.
Ha ez a hézag túl nagy,akkor a befecskendezett mennyiség nagyon sok,az autó megtorpan.
A másik vonallal jelölöm a pumpa emelőkarja és a pumpa dugattyúja közti rést.Ennek alapjárati helyzetben (amikor a pillangószelep emelőkarja felfekszik a beállított alapjárati ütközőcsavarra) hézagmentesnek kell lennie,tehát a legkisebb gázadásra meg kell kezdődnie a befecskendezésnek.
Ellenőrizd,hogy kézzel elhúzod a pumpa emelőkarját a pumpa dugattyújától,hogy biztosan nem nyomta -e állandóan.Ha állandóan nyomva tartja,kkor a CO magas,valamint az autó megy.
Ha van hézag,vagy az még nagy is,akkor az autó lomhán indul meg,valamint hirtelen ránt,ha megkezdődik a befesckendezés.
A csavarhúzóval mutatom azt a csavart,amivel tudod ezt állítani.



5. A képen látható fúvókák mindig stabilan álljanak.Ne lógjanak,ne legyenek betömve,stb. ,meg legyenek húzva.



6. A vákuum kivezetések az előgyújtás,utógyújtás,gyorsalapjárat részére.
     1. utógyújtás (fehér vákuumcső)
     2. előgyújtás (fekete)
     3. gyorsalapjárat



7. Az alapjárati keverékállító csavarokat jelöltem piros nyilakkal.
FONTOS,HOGY EZEKET EGYFORMÁRA ÁLLÍTSUK BE MINDIG!
Ezek a teljes fordulatszám 2/3-áig befolyásolják a teljesítményt!
Ajánlott mélysége a szelepház falától mérve tolómérővel 4,77-4,89 között legyen.ezeket az én tapasztalataim szerint a leg jobbak,nekem ilyen értékek között volt a legjob fogyim,teljesítményem és tökéletesn megfelelt a CO-vizsgálaton.
A mérést,beállítást NAGYON PONTOSAN VÉGEZZÜK ÉS TÖBBSZÖR IS ELLENŐRIZZÜK! Ha van rá lehetőség,akkor én a digitális tolómérőt ajánlom.



8. A TN-starter. (Ez az az alkatrész,amibe belemegy 2 db vízcső.)
A képen látható résnek +20 fokon 2,2-max. 3mm-nek kell lennie.A TN-starter egy hőmérsékletnövekedésre táguló elemet tartalmaz,amit a víz átmelegít,ezéltal nyomja a képen látható dugattyút,ami a motor hőmérsékletének növekedésével egyre kisebb keresztmetszeten engedi át a dús keveréket,ami a hidegjárathoz szükséges.Ez +60 fokon már teljesen elzár.
AMI NAGYON FONTOS,HOGY A RÉS MINDIG FELFELÉ ÁLLJON!
A képen látható számok:
     1. rés +20 fokon
     2. TN-starter háza



9. A TN-starter alatt található egy rés.Ennek a résnek a mérete,gyárilag beállított,az adott porlasztóhoz.HA LEHET,SOHA NE TEKERJÜK EL!
Ha valaki mégis eltekerte,akkor érezheti az autó rángatását mikor elveszi a gázt pl.
Ha ezt valaki drasztikusan elállította,akkor a lényeg,hogy SOHA ne leygen teljesen elzárva,egy lehelletnyit miondig legyen nyitva.
Ezen a helyen MINDIG jut a motorba kiegészítő keverék,ami segíti a hibátlan átmenetet alapjáratról üzemi járatra,valamint vissza alapjáratra.

A rést nyíllal jelöltem,az állító csvart pedig a savarhúzóval mutatom.

ISMÉTLEM,LEHETŐLEG SOHA NE ÁLLÍTSUK EL!



10. A motor alapjárati helyzetében SOHA ne a gyorsüresjárat csavarján ütközzön a pillangószelep emelőkarja.
A gyorsüresjárat csavarjának fejét jelöltem piros nyíllal.



11. A porlasztó levegő fedelének a motor üzemmeleg állapotában MINDIG függőlegesen kell állnia.
A képen a számok az alábbiakat jelentik:
     1. főfúvoka keverő kehely
     2. gyorsító fúvókák (ezeken kell torkonként egyformán bejutni a benzinnek gázadáskor)



12. A fedél nélküli porlasztóház.
Ami fontos ennél a résznél,hogy az indítási levegőszelep könnyen működjön,ezt mindig ellenőrizzük!Ennek mikor a motor áll,akkor zárva kell lennie,tehát,ha lenyomhatónak kell lennie.Amikor a motor jár alapjáraton,akkor teljesen lent kell lennie.Ha gázt adunk,akkor a szívócsonkban lévő vákuum csökkenése miatt ennek fel kell emelkednie.
Ha le van ragadva és nem nyit,akkor indítási nehézségeket okoz,valamint a CO érték nagyon magas,és az autó nem is megy úgy,ahogyan kéne.
Ha úgy van leragadva,hogy teljesen lent van,akkor szintén indítási nehézség,valamint rosszul veszi a fordulatot a motor és nem tudunk norméális keveréket állítani rajta.
Ugyanez vonatkozik,ha nincs alatta a rugó,vagy ha elfelejtjük visszatenni.
A képen a számok:
     1. levegőszelep
     2. Keverékterelő a gyorstó torkokban (ügyeljünk,hogy mindig visszategyük,valamint úgy álljon,ahogyan a képen látható)



13. Ez pedig a fedél alja.
A számok:

     1. főfúvóka 97,5
     2. hidegindító merülő fúvóka
     3. gyorsítófúvókák alulnézetből
     4. levegőztető merülőfúvóka
     5. nagyteljesítményű fokozat tűszelepei
     6. nagytelj.fokozat keverékfúvókái

A fúvókák MINDIG stabilan álljanak,valamint tiszták legyenek.



14. A keverékcsavarok beállítása.
Magyarul,hogy hovátegyük a tolómérőt



15. Ami még lényeges,hogy ha le van véve a porlasztó,akkor ellnőrizzük,hogy a nagyteljesítményű fokozat pillangószelepei ALAPHELYZETBEN TELJESEN ZÁRT ÁLLAPOTBAN LEGYENEK!
Ha ezek nem zártak,tehát a visszatartó rugóerejük túl gyenge,vagy szét vannak akadva,akkor a CO tartalom nagyon rossz,hidegen,melegen egyenetlenül jár a motor,valamint jelentősen veszítjük a teljesítményt.



Köszi szépen Miki 24V!!!  afro
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #221 Dátum: 2009. április 26. 17:24:31 pm »

Csodálatos ez a cikk, gratulálok minden közremüködönek!
Érdekesség képpen mesélem el, hogy most láttam egy amerikai autós magazinban egy UNIVERZÁLIS EFI befecskendezö rendszert. Hihetetlenek ezek az amcsik. A kitben kapsz egy injekorral felszerelt fejet amiben benne van a pillangószelep, MINDEN V8 intake manifoldra rápasszítható a karbinak a helyére asszem 7500 ccm-ig. Van hozzá egy pár kis relé meg ez meg az, egy kis elektronika dobozka, ezen te kiválaszthatod hogy mekkora a motorod, ez elfogadja az összes fajta gyári jeladó jeleit, NEM KELL HOZZÁ SZOFTVER, se számitógépes beszabályozás, önbeálló a rendszer, amint beindítod, és elkezded használni, meghatározza a szükséges befecskendezési mennyiségeket, és kész. Elképesztö, és nemigen hiszem, hogy OTT el lehetne adni bármit, ami aztán a gyakorlatban mégse müködik, meg szar.
Egy ilyen mono-jetronic szettnek azért a cápa BMW tulajok is örülnének szerintem. Mondjuk 100-ba belekerülne az biztos.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #222 Dátum: 2009. április 30. 08:38:00 am »

egy kis segitseget szeretnek ...
elmeletileg a diffi es a valto egy e28 525 svajc-bol jott.../ elmondasok alapjan /

gyakorlatilag nem vagyok benne biztos,de vanak itt gyakorlottabb emberek,remelem adnak infot.
koszi.


* bmw.jpg (66.62 KB, 1024x640 - megtekintve 1393 alkalommal.)

* bmw1.jpg (67.58 KB, 1024x640 - megtekintve 1458 alkalommal.)
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #223 Dátum: 2009. április 30. 10:51:52 am »

egy kis segitseget szeretnek ...
elmeletileg a diffi es a valto egy e28 525 svajc-bol jott.../ elmondasok alapjan /

gyakorlatilag nem vagyok benne biztos,de vanak itt gyakorlottabb emberek,remelem adnak infot.
koszi.
A bmw.jpg-n a bal felső kép alapján a difi 3.91-es, és "normál", illetve a váltó az m60 jelülés, (a 242-es ház alapján m20-ra való 4 sebességes váltó lenne), de mivel toldatos, így 5 sebességes m20 váltó
Naplózva
kopasz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1296


"Ragadozó"


« Válasz #224 Dátum: 2009. április 30. 20:03:14 pm »

igaza van Promegának,ez a gyári difije az m20b20nak,ha tényleg svájci volt akkor viszont elméletileg 4.10 es difinek kéne lennie,mivel az enyim is onnan származik,és az volt alatta vmikor,azt viszont nemtudom hogy az 525 alatt mi volt a gyári difi
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #225 Dátum: 2009. április 30. 23:23:32 pm »

igaza van Promegának,ez a gyári difije az m20b20nak,ha tényleg svájci volt akkor viszont elméletileg 4.10 es difinek kéne lennie,mivel az enyim is onnan származik,és az volt alatta vmikor,azt viszont nemtudom hogy az 525 alatt mi volt a gyári difi

3,64.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
kopasz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1296


"Ragadozó"


« Válasz #226 Dátum: 2009. május 01. 09:30:26 am »

javitson ki vki ha tévedek,de akkor ez akkor nem 525 alol valo kombinácio sztem Roll Eyes
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #227 Dátum: 2009. május 01. 13:09:57 pm »

javitson ki vki ha tévedek,de akkor ez akkor nem 525 alol valo kombin@cio sztem Roll Eyes

Lehet 525 alól való, csak valószinüleg nem gyári..Persze más a difi gyárilag a kézi, és más az automata alatt is, lehet hogy a vűáltót cserélték, de lehet hogy a difit.Az is előfordulhat, hogy variáltak a difivel, hog yjobban gyorsuljon, vagy végre legyen jobb..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #228 Dátum: 2009. május 01. 14:18:12 pm »

javitson ki vki ha tévedek,de akkor ez akkor nem 525 alol valo kombin@cio sztem Roll Eyes

Lehet 525 alól való, csak valószinüleg nem gyári..Persze más a difi gyárilag a kézi, és más az automata alatt is, lehet hogy a vűáltót cserélték, de lehet hogy a difit.Az is előfordulhat, hogy variáltak a difivel, hog yjobban gyorsuljon, vagy végre legyen jobb..

lütyő, svájcról beszélünk, ott nem variálnak a csávók semmit
Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #229 Dátum: 2009. május 01. 16:03:40 pm »

javitson ki vki ha tévedek,de akkor ez akkor nem 525 alol valo kombin@cio sztem Roll Eyes

Lehet 525 alól való, csak valószinüleg nem gyári..Persze más a difi gyárilag a kézi, és más az automata alatt is, lehet hogy a vűáltót cserélték, de lehet hogy a difit.Az is előfordulhat, hogy variáltak a difivel, hog yjobban gyorsuljon, vagy végre legyen jobb..

lütyő, svájcról beszélünk, ott nem variálnak a csávók semmit

Úgy értem nem ott(bár ott is vannak mágusok, ebben biztos vagyok),de már itthon bontották...Bármi előfordulhat..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #230 Dátum: 2009. május 01. 16:34:03 pm »

javitson ki vki ha tévedek,de akkor ez akkor nem 525 alol valo kombin@cio sztem Roll Eyes

Nincs mit csámcsogni rajta. Már Promega is megírta,hogy M20 a váltó. Itt már elbukott,hogy 525. Ez a konfig csak és kizárólag 520-é lehet.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
kopasz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1296


"Ragadozó"


« Válasz #231 Dátum: 2009. május 01. 16:46:06 pm »

javitson ki vki ha tévedek,de akkor ez akkor nem 525 alol valo kombin@cio sztem Roll Eyes

Nincs mit csámcsogni rajta. Már Promega is megírta,hogy M20 a váltó. Itt már elbukott,hogy 525. Ez a konfig csak és kizárólag 520-é lehet.

akkor,ezekszerint mégse vagyok olyan hülye Cheesy Grin Evil
Naplózva
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #232 Dátum: 2009. május 06. 23:53:19 pm »

Már megint kopogott az egyik szelep, most állítottam nemrég. angry  Mikor jobban belenéztem, háát volt mit látni.
A kontár, barkácsolós mindenit 1561 Nem volt jó neki az edzett acél csavar, " minek az " egy kis reszelgetés és már jó is a hazai lágy csavar:

Na ez szép ... M20-ban is előszeretettel alkalmazzák ezt a megoldást.


* szelepállító_csavar_anya.jpg (118.35 KB, 640x300 - megtekintve 1551 alkalommal.)
Naplózva

Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #233 Dátum: 2009. május 07. 17:02:03 pm »

Már megint kopogott az egyik szelep, most állítottam nemrég. angry  Mikor jobban belenéztem, háát volt mit látni.
A kontár, barkácsolós mindenit 1561 Nem volt jó neki az edzett acél csavar, " minek az " egy kis reszelgetés és már jó is a hazai lágy csavar:

Na ez szép ... M20-ban is előszeretettel alkalmazzák ezt a megoldást.

Nagy baj nem is lenne vele, ha edzett csavart tettek volna oda...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Zottya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477



« Válasz #234 Dátum: 2009. május 10. 19:06:27 pm »

Szép idő volt, így ma is volt egy kis szerelgetés. Elöregedtek a hátsó fékcsövek is, ki kellett cserélni


* fékjav.05.10. 002.jpg (95.39 KB, 472x679 - megtekintve 1639 alkalommal.)

* fékjav.05.10. 009.jpg (68.54 KB, 565x432 - megtekintve 1579 alkalommal.)

* fékjav.05.10. 010.jpg (92.85 KB, 640x509 - megtekintve 1604 alkalommal.)

* fékjav.05.10. 011.jpg (69.46 KB, 640x338 - megtekintve 1561 alkalommal.)

* fékjav.05.10. 012.jpg (58.35 KB, 640x341 - megtekintve 1567 alkalommal.)

* fékjav.05.10. 013.jpg (75.01 KB, 640x427 - megtekintve 1592 alkalommal.)

* fékjav.05.10. 014.jpg (100.75 KB, 640x528 - megtekintve 1573 alkalommal.)
Naplózva

Zoli


 "A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem
annyira, mint a tolószék."

 47°20'20.57"N  18°58'4.30"E

tel:+36 20 4468504
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #235 Dátum: 2009. május 10. 19:25:30 pm »

Szép idő volt, így ma is volt egy kis szerelgetés. Elöregedtek a hátsó fékcsövek is, ki kellett cserélni

Következő a kifufogócső-tömítés csere lesz??Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Zottya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477



« Válasz #236 Dátum: 2009. május 10. 19:40:54 pm »

Jól látod barátom, de nem csak tömítés csere lesz, hanem hátsó dob is.. Smiley
Naplózva

Zoli


 "A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem
annyira, mint a tolószék."

 47°20'20.57"N  18°58'4.30"E

tel:+36 20 4468504
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #237 Dátum: 2009. május 10. 21:16:09 pm »

Jól látod barátom, de nem csak tömítés csere lesz, hanem hátsó dob is.. Smiley

 2006
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Zottya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477



« Válasz #238 Dátum: 2009. augusztus 29. 12:18:01 pm »

 A művünk, Indy ötlete alapján, saját forgatókönyv szerint készült. Azn  Jó lett, a hangja ( baby saund ) vagyis , még halkabb. Végre eltünt a régi dob ladás hangja!  Smiley


* kipuff.jpg (71.29 KB, 640x555 - megtekintve 1463 alkalommal.)

* kipuff-2.jpg (96.59 KB, 689x574 - megtekintve 1448 alkalommal.)
Naplózva

Zoli


 "A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem
annyira, mint a tolószék."

 47°20'20.57"N  18°58'4.30"E

tel:+36 20 4468504
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #239 Dátum: 2009. augusztus 29. 14:11:18 pm »

A művünk, Indy ötlete alapján, saját forgatókönyv szerint készült. Azn  Jó lett, a hangja ( baby saund ) vagyis , még halkabb. Végre eltünt a régi dob ladás hangja!  Smiley

made by matrjoska??Roll Eyes))
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!