CápaBMW fórum
2024. március 29. 02:47:16 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autószerelés képekben  (Megtekintve 168466 alkalommal)
stasis
Vendég
« Válasz #60 Dátum: 2007. szeptember 04. 19:41:56 pm »

brian:

Király vagy ! (de ezt már sokszor mondtam Smiley
Bocs de én ennyire nem lőném a témát.

Mire gondolsz pontosan ?
Naplózva
feribmw

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217


csak BMW és Bmw.


« Válasz #61 Dátum: 2007. szeptember 05. 10:57:25 am »

brian:

Király vagy ! (de ezt már sokszor mondtam Smiley
Bocs de én ennyire nem lőném a témát.

Mire gondolsz pontosan ?
Nos ha már lehtőség van ugy is esik az eső dolgoni nem tudok mert kint kellene.
Én csak dicsérni tudom azokat akik képekkel mellékelve segitik a szereléseket és igy nagyon sok tagnak segitséget jelent és sok esetben nem kell szerelőhöz menni és vagyont fizetni azért amit akárki megoldhat ha van egy kis ézügyessége.
Sokat lehet tanulni a mások által bemutatott szerlésekből,de soha senki nem tudhat mindent,azaz vannak szakterületek és egyes emberek profik benne.Viszont szerintem lehet valaki a saját szakterületén király mint te mondtad ,de egy másik területen már az alapokatsem tudja.
Ez a király szóhasználat dicséretet és elismerést is jelenthet ,gondolom ezzel te is igy vagy.
Na nem a szóhasználatal akarok foglalkozni ,inkább a ténykedő emberekkel akiket valamiért elismerés illet.
Itt aztán lehetne emlegetni sorolni a neveket te a villamosságban,te a motorépitésben ,te a futómüvek felépitésében vagy jó ,stb-stb.
Részemről az autóépitésben minden részhez érteni kell bizonyos fokon,mert elég össztet az autó felépitése.
Ebből kiindulva bárki bármikor tanulhat valamit a másiktól és nem igazán csak a szerelésről van szó.
Egyébként ilyen emberekkel szivesen ténykednék együtt és beszélgetnék különböző problémák megoldásáról.
Viszont azt tapasztalom nagyon kevesen vannak vagyunk és inkább az a többség aki csináltatja majd dicsekszik vele. Arról viszont egy szót nem szól,hogy ki vagy kik csinálták épitették.
Na jól elengedtem magam.
Erről meg a többi témákról rendesen lehetne eszmecseréket folytatni.
Naplózva
brain
Vendég
« Válasz #62 Dátum: 2007. szeptember 06. 13:45:13 pm »

brian:

Király vagy ! (de ezt már sokszor mondtam Smiley
Bocs de én ennyire nem lőném a témát.

Mire gondolsz pontosan ?

Szerintem arra akart utalni, hogy egy egyszerű KÖSZE is megfelel!

Igen, nem érzem magam autóépítőnek, nem vagyok sem hegesztő sem villanyász sem festő.
Egyszerű parasztgyerek vaok aki néhány dolgot mekkcsinál nomád körülmények között.
Féket például csináltatni fogom mert nincs kedvem csiszilgatni a dobfék betétjeit, nem fogok féktárcsát esztergálni+ inkább profikra bízom.
Tehát ne fényezzé JÓVAN Grin

Naplózva
feribmw

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217


csak BMW és Bmw.


« Válasz #63 Dátum: 2007. szeptember 06. 20:29:52 pm »

brian:

Király vagy ! (de ezt már sokszor mondtam Smiley
Bocs de én ennyire nem lőném a témát.

Mire gondolsz pontosan ?

Szerintem arra akart utalni, hogy egy egyszerű KÖSZE is megfelel!

Igen, nem érzem magam autóépítőnek, nem vagyok sem hegesztő sem villanyász sem festő.
Egyszerű parasztgyerek vaok aki néhány dolgot mekkcsinál nomád körülmények között.
Féket például csináltatni fogom mert nincs kedvem csiszilgatni a dobfék betétjeit, nem fogok féktárcsát esztergálni+ inkább profikra bízom.
Tehát ne fényezzé JÓVAN Grin


Helló  Kössz, hogy megértettél ha valami gondod problémád van szerelésben ,javitásban csak hivj fel és segitek benne,E-21-nél legyen futómű,motor,villamosság bár mi .
Tel  30-3301493 vagy irj a seligaeva@t-online.hu cimre vagy privát, de szerintem a telefon a leggyorsabb.

feribmw
Naplózva
feribmw

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217


csak BMW és Bmw.


« Válasz #64 Dátum: 2007. szeptember 06. 21:12:58 pm »

Urak, ebben a topikban légyszives csak az autó alkatrészek fotóihoz tartozó témákat vitassuk meg + ide (is) jöhetnek a kért fotók. Az autójavításhoz tartozó hozzászólásokat átraktam az Autóreszelgető műhely-be.
Azthiszem ezt a topikot megfelelően fogom tölteni képekkel és jó pár elriasztó is lesz benne amikkel nap mint nap találkozom sajna,
Kapásból egy igen szakszerüen kiszedett difi és majd jön a többi is .


* difi kivág.JPG (77.99 KB, 640x480 - megtekintve 1136 alkalommal.)
Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #65 Dátum: 2007. szeptember 06. 21:20:56 pm »

Urak, ebben a topikban légyszives csak az autó alkatrészek fotóihoz tartozó témákat vitassuk meg + ide (is) jöhetnek a kért fotók. Az autójavításhoz tartozó hozzászólásokat átraktam az Autóreszelgető műhely-be.
Azthiszem ezt a topikot megfelelően fogom tölteni képekkel és jó pár elriasztó is lesz benne amikkel nap mint nap találkozom sajna,
Kapásból egy igen szakszerüen kiszedett difi és majd jön a többi is .

Ez kurvajó smiley
Én is mutatok akkor vmit. Sízsák utólag:


* DSC00231.JPG (76.22 KB, 1280x960 - megtekintve 1048 alkalommal.)
Naplózva
feribmw

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217


csak BMW és Bmw.


« Válasz #66 Dátum: 2007. szeptember 06. 21:31:53 pm »

Azért vannak alkatrészek is egyben és nem barmolva.


* Solex 1.JPG (74.15 KB, 640x480 - megtekintve 1050 alkalommal.)

* Solex 1.JPG (74.15 KB, 640x480 - megtekintve 1076 alkalommal.)

* Solex 2.JPG (74.59 KB, 640x480 - megtekintve 1069 alkalommal.)

* E 21 hátsóhid.JPG (85.81 KB, 640x480 - megtekintve 1132 alkalommal.)

* Solex.JPG (77.28 KB, 640x480 - megtekintve 1042 alkalommal.)

* Solex 1.JPG (74.15 KB, 640x480 - megtekintve 1037 alkalommal.)

* Solex 2.JPG (74.59 KB, 640x480 - megtekintve 1034 alkalommal.)
Naplózva
brain
Vendég
« Válasz #67 Dátum: 2007. szeptember 07. 05:07:09 am »

brian:

Király vagy ! (de ezt már sokszor mondtam Smiley
Bocs de én ennyire nem lőném a témát.

Mire gondolsz pontosan ?

Szerintem arra akart utalni, hogy egy egyszerű KÖSZE is megfelel!

Igen, nem érzem magam autóépítőnek, nem vagyok sem hegesztő sem villanyász sem festő.
Egyszerű parasztgyerek vaok aki néhány dolgot mekkcsinál nomád körülmények között.
Féket például csináltatni fogom mert nincs kedvem csiszilgatni a dobfék betétjeit, nem fogok féktárcsát esztergálni+ inkább profikra bízom.
Tehát ne fényezzé JÓVAN Grin


Helló  Kössz, hogy megértettél ha valami gondod problémád van szerelésben ,javitásban csak hivj fel és segitek benne,E-21-nél legyen futómű,motor,villamosság bár mi .
Tel  30-3301493 vagy irj a seligaeva@t-online.hu cimre vagy privát, de szerintem a telefon a leggyorsabb.

feribmw

Köszi, tom a számodat én éltelek recaro meg sportváltó ügyben kb 1 éve. Ha Miskolcon járok majd beugrom hozzád visszafelé. Időt nem tok egyenlőre mondani.
Naplózva
brain
Vendég
« Válasz #68 Dátum: 2007. szeptember 07. 14:35:01 pm »

na akkó ne offoljuk szét a topikot!

e21 318i
Kicsit más jellegű, de sajna nem akarom az alkatrészfotókhoz tenni.
meglepetés project! aki kitalálja kap 1 db HB-t


* 20070828 014.jpg (87.4 KB, 1288x960 - megtekintve 964 alkalommal.)

* 20070828 019.jpg (76.54 KB, 1288x960 - megtekintve 974 alkalommal.)

* 20070828 024.jpg (68.89 KB, 1288x960 - megtekintve 941 alkalommal.)
Naplózva
brain
Vendég
« Válasz #69 Dátum: 2007. szeptember 07. 14:39:16 pm »

további képek


* 20070828 029.jpg (79.22 KB, 1288x960 - megtekintve 957 alkalommal.)

* 20070828 035.jpg (71.84 KB, 1288x960 - megtekintve 958 alkalommal.)

* 20070828 037.jpg (68.69 KB, 1288x960 - megtekintve 860 alkalommal.)

* 20070828 041.jpg (83.97 KB, 1288x960 - megtekintve 920 alkalommal.)

* 20070828 047.jpg (79.69 KB, 1288x960 - megtekintve 940 alkalommal.)

* 20070828 053.jpg (78.53 KB, 1288x960 - megtekintve 952 alkalommal.)
Naplózva
feribmw

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217


csak BMW és Bmw.


« Válasz #70 Dátum: 2007. szeptember 08. 20:39:13 pm »

na akkó ne offoljuk szét a topikot!

e21 318i
Kicsit más jellegű, de sajna nem akarom az alkatrészfotókhoz tenni.
meglepetés project! aki kitalálja kap 1 db HB-t
Mit kell kitalálni ezeken a képeken 18i K-jet és Svájci piacra kidobva 1983-as az utólsó darab.
Egy ilyen darab ha van és mükszik akkor az igen jó.
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #71 Dátum: 2007. szeptember 08. 21:06:02 pm »

na akkó ne offoljuk szét a topikot!

e21 318i
Kicsit más jellegű, de sajna nem akarom az alkatrészfotókhoz tenni.
meglepetés project! aki kitalálja kap 1 db HB-t
Mit kell kitalálni ezeken a képeken 18i K-jet és Svájci piacra kidobva 1983-as az utólsó darab.
Egy ilyen darab ha van és mükszik akkor az igen jó.
És miért is különleges ez a motor?
Nem tudom azért kérdem!! .-)
Naplózva

steffe
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #72 Dátum: 2007. szeptember 15. 19:49:03 pm »

Hi mindenkinek!

Ma elkezdtem a váltóprojektet...

Nem is olyan nagy projekt csak a 3 szimeringet kell kicserélni...



* 100_4017.JPG (81.99 KB, 2032x1524 - megtekintve 888 alkalommal.)
Naplózva

Bence
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #73 Dátum: 2007. szeptember 15. 20:00:51 pm »

Hát igen csak gondoltam hogy nem is olyan nagy projekt...

1. hátsó 2 szilent közül a nagyobbikhoz ami a hardy alatt van elég cikis hozzáférni... legyen kéznél hosszú 30as vékonyfalú csőkulcs!!!!

2. a rudazatnál levő kisebb szilentet sem volt egyszerű kipiszkálni...
De kijött... Smiley

3. Már csak hab volt a tortán hogy kiderült a 3. szilentből, az elsőből nem jót kaptam... Pedig mint a képen is látható nem sajnáltam a $-t a gyári szilentre...


* 100_4072.JPG (88.64 KB, 2032x1524 - megtekintve 892 alkalommal.)
Naplózva

Bence
videospromega

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


Mostmár úszkálunk...


« Válasz #74 Dátum: 2007. szeptember 15. 20:53:29 pm »

Ma bekövetkezett a 318 k-jet donormotor bontása, A motor keveset futott, de sokat állt, ezt mutatja az, hogy a hengerekben a gyári hónolás látszik, viszont az egyik szívócsőben, és hengerben konkrétan állt a víz..., minden jel arra mutat, hogy ezidáig bontatlan motorral van dolgunk.
Megállapítottam, hogy a k-jetes m10-nél nem lehet kiszedni az indítómotort, csak a fej kimozdítása után, vag csak valamit bénán csináltam.
A moci sokal jobb állapotban van, mint a saját motorom, és ennek nagyon örülök. Az egyetlen fura dolog a főtengelyen látható olajzófurat érdekes kopása, erre tud valaki valamit mondani?

Mivel a k-jet rendszer is hasonló állapotban van, mint a vizes henger (száraz és nem mozdul) a következő ráérő időmben valószínűleg annak a felboncolása fog következni.
Promega


* 100_4018.JPG (101.51 KB, 1024x768 - megtekintve 988 alkalommal.)

* 100_4019.JPG (93.87 KB, 1024x768 - megtekintve 996 alkalommal.)

* 100_4020.JPG (71.16 KB, 1024x768 - megtekintve 978 alkalommal.)

* 100_4021.JPG (61.17 KB, 1024x768 - megtekintve 981 alkalommal.)

* 100_4022.JPG (77.22 KB, 1024x768 - megtekintve 993 alkalommal.)

* 100_4023.JPG (100.64 KB, 1024x768 - megtekintve 998 alkalommal.)

* 100_4024.JPG (104.45 KB, 1024x768 - megtekintve 1010 alkalommal.)

* 100_4025.JPG (94.3 KB, 1024x768 - megtekintve 1005 alkalommal.)

* 100_4026.JPG (89.54 KB, 1024x768 - megtekintve 952 alkalommal.)

* 100_4027.JPG (94.7 KB, 1024x768 - megtekintve 968 alkalommal.)

* 100_4028.JPG (95.38 KB, 1024x768 - megtekintve 927 alkalommal.)

* 100_4029.JPG (77.84 KB, 1024x768 - megtekintve 978 alkalommal.)

* 100_4030.JPG (88.02 KB, 1024x768 - megtekintve 974 alkalommal.)

* 100_4031.JPG (73.77 KB, 1024x768 - megtekintve 947 alkalommal.)

* 100_4032.JPG (94.3 KB, 1024x768 - megtekintve 951 alkalommal.)

* 100_4033.JPG (83.64 KB, 1024x768 - megtekintve 945 alkalommal.)

* 100_4034.JPG (80.34 KB, 1024x768 - megtekintve 963 alkalommal.)

* 100_4035.JPG (49.93 KB, 1024x768 - megtekintve 944 alkalommal.)

* 100_4036.JPG (74.36 KB, 1024x768 - megtekintve 945 alkalommal.)

* 100_4037.JPG (88.8 KB, 1024x768 - megtekintve 930 alkalommal.)

* 100_4038.JPG (109.37 KB, 1024x768 - megtekintve 960 alkalommal.)

* 100_4039.JPG (88.32 KB, 1024x768 - megtekintve 943 alkalommal.)
Naplózva

Promega

BMW 315 1982, alpinweiB (O==[][]==O)

Lassanként megjobbítom... nagyonlassanként
videospromega

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


Mostmár úszkálunk...


« Válasz #75 Dátum: 2007. szeptember 15. 21:00:08 pm »

képek még
A fent említett kopás itt tekinthető meg
Promega


* 100_4042.JPG (103.9 KB, 1024x768 - megtekintve 980 alkalommal.)

* 100_4043.JPG (101.08 KB, 1024x768 - megtekintve 945 alkalommal.)

* 100_4044.JPG (103.92 KB, 1024x768 - megtekintve 956 alkalommal.)

* 100_4045.JPG (87.1 KB, 1024x768 - megtekintve 934 alkalommal.)

* 100_4046.JPG (101.01 KB, 1024x768 - megtekintve 954 alkalommal.)

* 100_4047.JPG (92.17 KB, 1024x768 - megtekintve 962 alkalommal.)

* 100_4048.JPG (110.15 KB, 1024x768 - megtekintve 956 alkalommal.)

* 100_4049.JPG (89.42 KB, 1024x768 - megtekintve 944 alkalommal.)

* 100_4051.JPG (72.45 KB, 1024x768 - megtekintve 960 alkalommal.)

* 100_4053.JPG (91.54 KB, 1024x768 - megtekintve 957 alkalommal.)

* 100_4054.JPG (106.37 KB, 1024x768 - megtekintve 935 alkalommal.)

* 100_4055.JPG (107.74 KB, 1024x768 - megtekintve 933 alkalommal.)

* 100_4056.JPG (99.91 KB, 1024x768 - megtekintve 946 alkalommal.)

* 100_4059.JPG (91.8 KB, 1024x768 - megtekintve 930 alkalommal.)

* 100_4061.JPG (114.31 KB, 1024x768 - megtekintve 930 alkalommal.)

* 100_4063.JPG (53.57 KB, 1024x768 - megtekintve 961 alkalommal.)

* 100_4065.JPG (98.01 KB, 1024x768 - megtekintve 923 alkalommal.)

* 100_4076.JPG (96.73 KB, 1024x768 - megtekintve 938 alkalommal.)

* 100_4081.JPG (108.56 KB, 1024x768 - megtekintve 951 alkalommal.)

* 100_4082.JPG (81.74 KB, 1024x768 - megtekintve 956 alkalommal.)

* 100_4083.JPG (99.15 KB, 1024x768 - megtekintve 930 alkalommal.)

* 100_4084.JPG (103.34 KB, 1024x768 - megtekintve 926 alkalommal.)

* 100_4087.JPG (47.89 KB, 1024x768 - megtekintve 923 alkalommal.)

* 100_4088.JPG (94.55 KB, 1024x768 - megtekintve 911 alkalommal.)

* 100_4089.JPG (73.19 KB, 1024x768 - megtekintve 915 alkalommal.)

* 100_4090.JPG (98.71 KB, 1024x768 - megtekintve 916 alkalommal.)

* 100_4091.JPG (58.79 KB, 1024x768 - megtekintve 908 alkalommal.)
Naplózva

Promega

BMW 315 1982, alpinweiB (O==[][]==O)

Lassanként megjobbítom... nagyonlassanként
videospromega

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


Mostmár úszkálunk...


« Válasz #76 Dátum: 2007. szeptember 15. 21:03:56 pm »

A 315 és a 318i hf összehasonlítása (az alsó  a 315), látszik a szelepek közötti különbség.
És érdekességként a két motorban különböző olajtekvő volt.
A szelepátmérők (a realoem.com szerint):
karbis 315, 316 :  szivo 42  mm    kipuff 35 mm
karbis 318 :         szivo 46  mm    kipuff 35 mm
k-jet  318i :         szívó 46  mm    kipuff 38 mm
l-jet   318i :         szívó 46  mm    kipuff 38 mm

Promega 


* 100_4074.JPG (114.3 KB, 1024x768 - megtekintve 935 alkalommal.)

* 100_4077.JPG (96.77 KB, 1024x768 - megtekintve 939 alkalommal.)

* 100_4078.JPG (82.02 KB, 1024x768 - megtekintve 940 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2007. szeptember 15. 21:17:51 pm írta promega » Naplózva

Promega

BMW 315 1982, alpinweiB (O==[][]==O)

Lassanként megjobbítom... nagyonlassanként
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #77 Dátum: 2007. szeptember 17. 19:02:26 pm »

Hosszú téli estéken látom nem fogsz unatkozni.
Kiscsikó koromban egyszer én is nekiálltam egy ilyennek, de szerencsére minden működött , nem volt kopott, így szépen össze is raktam. Aki megvette, 4 év múlva felhívott és a törzskönyvet kereste, a motorról annyit mondott, hogy azóta is szuper.
Hát erre szokta Dénes mondani: Mert BMW.
Egyet értünk.

Wink
Naplózva
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #78 Dátum: 2007. szeptember 18. 07:49:59 am »

Mivel Bömbi elég sokáig állt egy fa alatt, gondoiltam kitakarítom a leveleket.
Volt sikerélményem. Két lapátnyi.


* DSCF7902.JPG (84.49 KB, 1600x1200 - megtekintve 921 alkalommal.)

* DSCF7903.JPG (62.44 KB, 1600x1200 - megtekintve 914 alkalommal.)

* DSCF7904.JPG (89.09 KB, 1600x1200 - megtekintve 921 alkalommal.)

* DSCF7905.JPG (71.55 KB, 1600x1200 - megtekintve 904 alkalommal.)

* IMG_1062.JPG (107.13 KB, 1600x1200 - megtekintve 892 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2007. szeptember 18. 07:53:07 am írta Bömbölő » Naplózva
videospromega

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


Mostmár úszkálunk...


« Válasz #79 Dátum: 2007. szeptember 18. 14:13:48 pm »

Emélet, kontra gyakorlat realoem.com módra:
A motorokra vin szám alapján kerestem rá, és a realoem szerint egyforma hajtókar van bennük (és még ugyanezt a hajtókart hozza a 320/4-hez is), valójában pedig ezek a hajtókarok voltak a motorokban:

A 315-ben volt a "dugattyúhűtős", a k-jetesben pedig a "sima" kifolyású.

Személy szerint én a 315-ét preferálom, pláne, hogy némileg hangolt motort tervezek..., meg valószínűleg ezért tudnak eléggé strapabíró turbós "széria" m10-eket építeni...

_ javítás_: a szétszedés után kiderült, hogy a 318-ban is ott van a felső furat...(utolsó kép)

Promega



* P1010004 másolata.jpg (81.8 KB, 1024x768 - megtekintve 949 alkalommal.)

* P1010005 másolata.jpg (69.48 KB, 1024x768 - megtekintve 974 alkalommal.)

* P1010006 másolata.jpg (90.83 KB, 1024x768 - megtekintve 946 alkalommal.)

* P1010010 másolata.jpg (69 KB, 1024x768 - megtekintve 922 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2007. szeptember 21. 06:41:26 am írta promega » Naplózva

Promega

BMW 315 1982, alpinweiB (O==[][]==O)

Lassanként megjobbítom... nagyonlassanként
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #80 Dátum: 2007. szeptember 18. 14:45:04 pm »

Emélet, kontra gyakorlat realoem.com módra:
A motorokra vin szám alapján kerestem rá, és a realoem szerint egyforma hajtókar van bennük (és még ugyanezt a hajtókart hozza a 320/4-hez is), valójában pedig ezek a hajtókarok voltak a motorokban:

A 315-ben volt a "dugattyúhűtős", a k-jetesben pedig a "sima" kifolyású.

Személy szerint én a 315-ét preferálom, pláne, hogy némileg hangolt motort tervezek..., meg valószínűleg ezért tudnak eléggé strapabíró turbós "széria" m10-eket építeni...

Promega



Sőt ugyanilyen hajtókarok vannak az M30 akban is. Az M30B25 csontra megegyezik az M10B18-cal, de ETK szerint ugyanez van az M30B28 -B35 és a 45-i ben is.
Naplózva

Főmordor.
tasi.misi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Ezüstnyíl!


« Válasz #81 Dátum: 2007. szeptember 18. 19:11:44 pm »

Mivel Bömbi elég sokáig állt egy fa alatt, gondoiltam kitakarítom a leveleket.
Volt sikerélményem. Két lapátnyi.
Hali!
Ez egy jó gondolat volt!
Szép lett!
Naplózva

Tasi 20-492-0318
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #82 Dátum: 2007. szeptember 19. 08:53:13 am »

Mivel Bömbi elég sokáig állt egy fa alatt, gondoiltam kitakarítom a leveleket.
Volt sikerélményem. Két lapátnyi.
Hali!
Ez egy jó gondolat volt!
Szép lett!

Van még mit tanulnom.                                                    Tőled. Smiley
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #83 Dátum: 2007. szeptember 19. 20:10:18 pm »

Mi ez a puncsolás ? smiley
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
stasis
Vendég
« Válasz #84 Dátum: 2007. szeptember 20. 19:23:54 pm »

Feribmw:

Bocsánat, kimaradt a köszönet nyilvánítás ! Szóval köszönjük szépen a fotókat !

Naplózva
feribmw

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217


csak BMW és Bmw.


« Válasz #85 Dátum: 2007. szeptember 20. 20:57:26 pm »

Feribmw:

Bocsánat, kimaradt a köszönet nyilvánítás ! Szóval köszönjük szépen a fotókat !


No problém lesz még rengeteg kép csak idő kell nekem , hogy feltöltsem, nap mint nap jönnek a jobb és jobb megoldások a javitásokban és a szerelésekben csak az a probléma, hogy csak teflonnal tudok képeket csinálni mert az van kéznél igaz nem rossz de csak telefonkép, na mind 1-egy.
Szerintem igy is jó tanulság lesz sok embernek.
Ma is állt egy E-30-bent amiről képeket kellett volna csinálni de nem volt rá idő .
Naplózva
videospromega

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


Mostmár úszkálunk...


« Válasz #86 Dátum: 2007. szeptember 21. 06:43:31 am »

A következő lép egy elvi elrendezést mutat egy gyárilag összerakott, ezeddig nem piszkált, gyári menetrögzítővel megáldott lendkerék leszedéséhez.
Promega


* P1010009 másolata.jpg (106.24 KB, 1024x768 - megtekintve 922 alkalommal.)
Naplózva

Promega

BMW 315 1982, alpinweiB (O==[][]==O)

Lassanként megjobbítom... nagyonlassanként
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #87 Dátum: 2007. szeptember 21. 12:11:21 pm »

Mi ez a puncsolás ? smiley
Gondoltam lecsuknak aztán addig itt maradok egyedül, árván....
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #88 Dátum: 2007. szeptember 21. 14:09:17 pm »

Mi ez a puncsolás ? smiley
Gondoltam lecsuknak aztán addig itt maradok egyedül, árván....
Persze a szerszámosomra fáj a fogad mi? grin
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #89 Dátum: 2007. szeptember 21. 17:47:21 pm »

Mi ez a puncsolás ? smiley
Gondoltam lecsuknak aztán addig itt maradok egyedül, árván....
Persze a szerszámosomra fáj a fogad mi? grin
A vesémbe látsz.Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!