CápaBMW fórum
2024. április 19. 14:22:20 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2320744 alkalommal)
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #570 Dátum: 2006. december 15. 22:33:49 pm »

hy mekkora motorod van,60-s cso nemjo,atmeno dobbal??

Ja értem a célzást, szóval a kipu kész van, volt.....mert a leömlő már kukás, de még nincs elég kes az újra. Már megvan minden, csak el kell vinnem a kocsit és megcsinálják Janóék: lap, cső,
A végig cső és a dob marad a régi.


* PB290033.JPG (92.89 KB, 1600x1200 - megtekintve 664 alkalommal.)
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #571 Dátum: 2006. december 15. 22:58:04 pm »

jol van csak gondoltam,nekem is van egy jano csovem de mar nekem nem kell de nem uly gondolom neked akkor nem jo...
ez a mart dolog a janonal van?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:18:52 pm írta Promega » Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #572 Dátum: 2006. december 16. 07:32:13 am »

Semmi bajom a használt dolgokal, ha jók. Csak megjártam a használt 4 leőmlővel, megjártam a csövezéssel annó, mert spórolni akartam...aztán minden 2-szer annyi lett, mire jó lett. Na erről leszoktam, inkább 5 év alatt érje el a kocsim azt a szintet, amit akarok, de fost többé nem veszek. (nehogy a saját cuccodra értsd, nem is láttam!!!) Szóval most biztosra megyek. Vettem saválló csövet és lapos anyagot is, a munkát Janóék csinálják. A lapot én martam ki, a kép a mi műhelyünkben készült.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:19:40 pm írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #573 Dátum: 2006. december 16. 11:32:16 am »



Az viszont lehet engem is érdekelne. Csak elöbb ki kéne derítenem hogy a 6os hengerben miért csak 7.5 a kompresszió, gyűrűkopás vagy hengerfej probléma miatt. Habár a hengerfej valószinűbbnek tűnik, mert kicsit eszi a vizet, ami azért furcsa mert egy deka füst nem távozik belőle.

Nem a sűrítési végnyomás 7,5?
[/quote]

De szerintem az. Mindenesetre elég halott érték az a 7.5, főleg úgy hogy a többi hengerben 10.5 körül van. Tegnap délelött egy kicsit beröffentettem, és pöccre indult a nagy hidegeben, több mint egy hónapnyi állás után. Viszont a kipu ontja a gőzt mint az álat, fél csepelt ködbeborította. Sad A hűtőviz is kicsit koszos, vmi úszik a tetején, de nem olaj, hanem vmi srágásbarnás trutyi. Az olaj sem vizes, legalábbis nem habos. A víz sajnos fogyogat, eddig azt hittem a fűtéscsapnál megy el, de kicseréltem és utána nem sokkal megint hiányzott egy kicsi a vizből. Szal nagyon úgy néz ki hogy behugyozott a hengerfejtömítésem, de remélem a hengerfej legalább nem repedt. Sad
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #574 Dátum: 2006. december 16. 14:40:41 pm »

Boge!
Saválló csövet hol lehet kapni??
Nekem 60-65-ös kellene kb. 1m!!!Az mennyi lenne??
Köszke!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:20:42 pm írta Promega » Naplózva

steffe
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #575 Dátum: 2006. december 16. 16:56:41 pm »

Ital-inox. Nem tudom, de gondolom van honlapjuk. Másodlagos forrás, a Méh telep. Marha jó, mert a saválló termékekre gyárilag rá van írva az összes paraméter, tehát nem lutrit hozol ki. Nekem jó dolgom van, mert a helybeli Méh telep melett van 4-5 gyár, amiben használnak ilyeneket és legtöbbször van alapanyag.
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #576 Dátum: 2006. december 16. 17:20:59 pm »

Te kis guberáló Smiley
AZ én kipuffvégem is a tejgyárból volt Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:21:06 pm írta Promega » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #577 Dátum: 2006. december 16. 17:33:36 pm »

Nekem is onnan vannak Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:21:14 pm írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #578 Dátum: 2006. december 16. 18:01:00 pm »

Oké, látom a fantázia végtelen:))))
A zsírzó a telón újdonság, ez tény (eddig csak a lengőkön voltak), de a háttérre tessék koncentrálni, de közelebb, mint a csavarozó gép ládája:)
Annyit segítek, hogy idei fejlesztés.

Nem felesleges? Én azt hittem a hátsó telót keni a motorból ömlő olaj. Smiley
Naplózva

Főmordor.
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #579 Dátum: 2006. december 16. 19:42:20 pm »

Az csak a korrózió ellen véd a kasztni alján:)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:21:30 pm írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #580 Dátum: 2006. december 17. 18:27:32 pm »

Boge: http://kepfeltoltes.hu/061216/DSCF0026_www.kepfeltoltes.hu_.jpg - Ez nem úgy nézki mint egy s14 leömlő?? A poweren hirdetik, talán jó m10-re is.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
sixpack525i
Vendég
« Válasz #581 Dátum: 2006. december 17. 19:36:05 pm »

Kérdés: egy csövű kipuffom van az e28on. Hogy lehetne dobcsere nélkül kétcsövűre alakítani? Nem szeretnék ilyen y megoldásokat, hanem nézzen ki úgy, mintha két cső nőne ki belőle smiley Megoldható ez vhogy?
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #582 Dátum: 2006. december 17. 19:54:56 pm »

hy
szerintem csak ugy ha levagod a teljes hatuljat es annak a helyere kell egy masikat tenni amin ket luk/cso van,de akkor a dobon belul kell egy kamrat csinalni,vagy egy ipszilont....
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:21:51 pm írta Promega » Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
sixpack525i
Vendég
« Válasz #583 Dátum: 2006. december 17. 20:13:57 pm »

Hello,

köszi. Akkor sztem inkább veszek egy eleve duplacsövűt.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:22:07 pm írta Promega » Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #584 Dátum: 2006. december 17. 20:24:02 pm »

az 528i gyarilag 2 csovu es mivel nagyobb motorhoz van gondolom neem is folytana annyira egy 525-t...
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:22:25 pm írta Promega » Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #585 Dátum: 2006. december 17. 20:35:10 pm »

Ilyen a kétcsövű hangja Smiley (Operatör :Foxmulder )

http://www.youtube.com/watch?v=L9qs7DPyoc0
Naplózva
Begi
Vendég
« Válasz #586 Dátum: 2006. december 17. 20:37:14 pm »

asszem én belülről hallottam... Wink
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #587 Dátum: 2006. december 17. 20:41:02 pm »

Ilyen a kétcsövű hangja Smiley (Operatör :Foxmulder )

http://www.youtube.com/watch?v=L9qs7DPyoc0


dee jooo  !!!!
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #588 Dátum: 2006. december 17. 20:41:32 pm »

asszem én belülről hallottam... Wink

Nekem is úgy rémlik, de már 2 éve volt (Huh?)
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #589 Dátum: 2006. december 17. 20:43:04 pm »

Boge: http://kepfeltoltes.hu/061216/DSCF0026_www.kepfeltoltes.hu_.jpg - Ez nem úgy nézki mint egy s14 leömlő?? A poweren hirdetik, talán jó m10-re is.

eez a izee nem akar nekem megnyiilni.......  SadSad
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #590 Dátum: 2006. december 17. 22:57:36 pm »

Boge: http://kepfeltoltes.hu/061216/DSCF0026_www.kepfeltoltes.hu_.jpg - Ez nem úgy nézki mint egy s14 leömlő?? A poweren hirdetik, talán jó m10-re is.

Nem, ez egy IS leömlő és 1cm/henger az eltérés az m10-hez képest, azaz óriási. Egyébként is abszolút nem egyformák a csőhosszak, de még nem is szimetrikusak. Bár biztos jobb mint egy öntvény cucc....
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #591 Dátum: 2006. december 17. 23:21:20 pm »

Hát ez fel se tünt, mondjuk sajnos a legtöbb hengerenkénti leömlőröl amit eddig láttam ez volt elmondható hogy kurvára nem egyformák a csőhosszok. Persze ennek is megvan a maga oka, gondolom sokkal macerásabb egy olyat összehozni ahol össze-vissza tekeregnek a csövek a megfelelő hossz érdekében, és talána sok kanyar miatt el is vész az az előny amit az egyenlő csőhossz adna.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:22:59 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #592 Dátum: 2006. december 18. 00:01:12 am »

boge neked nem egy suzuki motorkerekpar leomlo kellene?vagy egy ilyen....

hogylehet hosszmotorhoz szimetrikus leomlot csinalni?Huh meg a janoek sem tudnak,szerintem senki..


* Astra 4le.jpg (43.72 KB, 640x480 - megtekintve 760 alkalommal.)

* 362_51.jpg (114.85 KB, 800x600 - megtekintve 754 alkalommal.)

* e46m3_exmani24.jpg (59.07 KB, 640x480 - megtekintve 756 alkalommal.)

* afcd_1_b.jpg (18.14 KB, 400x300 - megtekintve 758 alkalommal.)
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #593 Dátum: 2006. december 18. 01:29:24 am »

A szimetrikust úgy értettem, hogy legalább páronként egyforma hosszúak. Persze küllemre nem lehet szimetrikus, a jellégéből kifolyólag, de a hossznak stimmelnie kellene.

Egyébként vannak érdekes megoldások, hogy ne kelljen az egyenlő hosszak miatt érdekes tekervényeket csinálni:


* autokiallitas_04_058_1024.jpg (61.76 KB, 960x720 - megtekintve 784 alkalommal.)

* autokiallitas_04_059_1024.jpg (58.33 KB, 960x720 - megtekintve 770 alkalommal.)
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #594 Dátum: 2006. december 18. 19:37:56 pm »

Vagy ilyet Smiley


* DSC00283_resize.JPG (168.57 KB, 800x600 - megtekintve 776 alkalommal.)
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #595 Dátum: 2006. december 18. 19:52:46 pm »

Furfangos tekervényekkel természetesen lehet egyforma hosszakat készíteni, itt a kérdés az volt, hogyan lehet nélküle, egy hosszmotoros kocsinál? Erre adtam a bigulis ötletet.
Mondjuk engem pont nem érdekel, hogy Janóék hogyan oldják majd meg, a lényeg hogy minőségi munkát végezzenek.
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #596 Dátum: 2006. december 18. 21:05:20 pm »

ha joll megnezzuk azokat afurfangos tekervenyeket,akkor pl;az 1-es henger es a 6-os henger kozotti hossz elteres megdobbento!!!! pedig gyari leomlokrol vannak a kepek...

a zsigulis jano rovid leomlo az eppen nemtartozik az igazi tuning kategoriaba mivel a gyari Y-hoz lett meretezve hogy nyerjenek egykis nyomatekot,az igazi jano leomlo az joval hossszabb es a kasznit is ki kell vagni  /VFTS/....nemhiszem hogy teged ez a rovid leomlo erdekel...a rovid leomlo sem szimmetrikus..szerintem...a hosszu VFTS meg plane..


* jno vaz1.jpg (29.05 KB, 450x365 - megtekintve 816 alkalommal.)

* jano vaz2.jpg (27.73 KB, 632x226 - megtekintve 754 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:48:14 pm írta Promega » Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #597 Dátum: 2006. december 18. 21:10:16 pm »

ha ezt megnezed,az eredeti egy honda s-2000 gyari leomloje,  amellette levo meg a SUPERSPRINT nangynevu ceg gyartmanya...mitnemondjak nekem az eredeti jobban teccik,mert sokkal kevesebb benne a kanyar,meg nem darabokbol van szabdalva...


* 362_51.jpg (114.85 KB, 800x600 - megtekintve 764 alkalommal.)
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #598 Dátum: 2006. december 18. 21:28:31 pm »

1. Az hogy miről beszélünk és mit akarok, nem egy és ugyanaz.
2. Az első bigulis megoldás is kivitelezhető hoszabban, csak így egyszerűbb, mert így van hely.
3. A VFTS stílust ismerem, az összes haveromnak ilyen van és bizony csúnyán át kell szabni a padlót és az alagutat.
Az F-1 leömlők is darabokból vannak, kb. 100ból és ragasztják vagy avizzák őket, közben minden egyes darab illesztésénél polírozzák kívül-belül. Saubereseknél legalább is így csinálják, de gondolom másutt is.
Ettől függetlenül a Honda leömlő tényleg csúnya így ahogy van.
Nekem a tekervényes megoldással semmi bajom, csak a lényeg hogy szabályos legyen.
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #599 Dátum: 2006. december 18. 21:46:24 pm »

1. Az hogy miről beszélünk és mit akarok, nem egy és ugyanaz.
2. Az első bigulis megoldás is kivitelezhető hoszabban, csak így egyszerűbb, mert így van hely.
3. A VFTS stílust ismerem, az összes haveromnak ilyen van és bizony csúnyán át kell szabni a padlót és az alagutat.
Az F-1 leömlők is darabokból vannak, kb. 100ból és ragasztják vagy avizzák őket, közben minden egyes darab illesztésénél polírozzák kívül-belül. Saubereseknél legalább is így csinálják, de gondolom másutt is.
Ettől függetlenül a Honda leömlő tényleg csúnya így ahogy van.
Nekem a tekervényes megoldással semmi bajom, csak a lényeg hogy szabályos legyen.


az F1-leomlok nem tartoznak ebbe a kategoriaba.....szerintem  SmileySmileySmiley 
mint ahogy ez sem...)SmileySmiley


* santa pod turck 013.jpg (95.85 KB, 1280x960 - megtekintve 685 alkalommal.)
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!