Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1140 Dátum: 2007. március 29. 16:47:41 pm » |
|
Kulturáltan néz ki. Mennyivel egyszerűbb egy bevásárló kocsira (csak elől hajt) csinálni hengerenkéntit:((( Az 1 méter már tényleg nagyon sok.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:29:03 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #1141 Dátum: 2007. március 29. 17:28:56 pm » |
|
Boge Mester! Elgondolkoztam rajta, hogy motrotartó bakkénk bedobnék egy pár nemmeremittleírnifülketartóbakot Sokak használják, nekik bevált ..... Szeretném megtudni erről a véleményedet! Még1 kérdés: Régebben beszéltünk rugó gyártatásról! Ugye jól emléxem hogy Te tudsz ilyet intézni?! Arra lennék kíváncsi, hogy ennek kb. mennyi az átfutási ideje a rendeléstől a kézhezvételig? ..:::Üdv: F.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1142 Dátum: 2007. március 29. 17:42:46 pm » |
|
IFA?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:29:21 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #1143 Dátum: 2007. március 29. 17:44:34 pm » |
|
Akinek automata váltós kocsija van, az kussoljon ebben a topicban!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:29:31 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1144 Dátum: 2007. március 29. 17:49:14 pm » |
|
miért is? jaa, mert ciki hogy begyaláznám az überdriftmobilt az automatával is... aha, értem.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:29:43 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #1145 Dátum: 2007. március 29. 18:00:33 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #1146 Dátum: 2007. március 29. 18:28:49 pm » |
|
tudtok pontos méreteket erről a motorbakról?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:29:54 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1147 Dátum: 2007. március 29. 19:12:55 pm » |
|
Akinek automata váltós kocsija van, az kussoljon ebben a topicban! Fogsz te még egy nagyot csodálkozni azon az automata váltós autón
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:30:04 am írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #1148 Dátum: 2007. március 29. 19:55:10 pm » |
|
Hát igen, ezért mondtam korábban, hogy aki nem próbált egy jó automatásat, az nem tudja, milyen.. ) Mondjuk az ÖVÉ az egy szpeccciálisshthéma lesz.. )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:30:14 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #1149 Dátum: 2007. március 29. 20:02:19 pm » |
|
miért is? jaa, mert ciki hogy begyaláznám az überdriftmobilt az automatával is... aha, értem. Inkább az a ciki, hogy majdnem az árokba gyaláztad be.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:30:31 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #1150 Dátum: 2007. március 29. 20:04:53 pm » |
|
Ez bárkivel előfordul.......
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:30:41 am írta Promega »
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1151 Dátum: 2007. március 29. 20:59:48 pm » |
|
Na igen, aki úgy megy 335i-t kipróbálni, hogy belekormányozza az árokba, az húzza be fülét-farkát.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:31:01 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #1152 Dátum: 2007. március 29. 21:03:43 pm » |
|
A kedves tulaja kormányozta be az anyósülésről, mert úgy gondolta, Ő majd onnan ellenkormányoz.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:31:15 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1153 Dátum: 2007. március 29. 21:06:39 pm » |
|
Legalább ne magyaráznád meg.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:31:25 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #1154 Dátum: 2007. március 29. 21:11:17 pm » |
|
Az tök mind1 hogy te mit hiszel, mert te nem voltál ott.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:31:37 am írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1155 Dátum: 2007. március 29. 21:20:12 pm » |
|
Jó, akkor ezt a kört én nyertem.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:31:55 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1156 Dátum: 2007. március 29. 21:28:33 pm » |
|
Hát igen, ezért mondtam korábban, hogy aki nem próbált egy jó automatásat, az nem tudja, milyen.. ) Mondjuk az ÖVÉ az egy szpeccciálisshthéma lesz.. ) Miért is?
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1157 Dátum: 2007. március 29. 21:33:15 pm » |
|
miért is? jaa, mert ciki hogy begyaláznám az überdriftmobilt az automatával is... aha, értem. Boogie! Ne beszélj hülyeséget! Te is tudod, hogy ugyanaz az autó autómatával soha sem megy úgy, mint kézivel. Ne egy 520 kéziváltóst akar legyorsulni 535iA val! Ha meg a motorsportnál tartunk, akkor az automata váltó hátránya nem gyorsulásnál nagy hanem fékezésnél, mondjuk kanyaronként 1 másodperccel.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:32:30 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1158 Dátum: 2007. március 29. 21:36:48 pm » |
|
Ne nekem, nem én kezdtem. Motorsportolni nyilván nem automatával akarnék.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:32:53 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1159 Dátum: 2007. március 29. 21:40:46 pm » |
|
Ja tényleg. Mondjuk 1 sportról tudok, ahol előszeretettel használják az automatát. A sivatagi terep rallykon, mert a többszáz NM nyomatékot egy automata váltó sokkal finomabban tudja levinni a laza talajra, mint a sima kuplung.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 08:33:05 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1160 Dátum: 2007. március 29. 22:49:02 pm » |
|
Az Ifa fülke bakot a zsigulisok kezték el erőltetni. Köztudott, hogy a 4 hengeres kocsik (meg még az összes többi) mocija sok vibrációt kelt. Ellenben a sor 6 hengeresé nem. Szóval a 4 hengeresek motortartó bakjai elég lágyak. Agresszív vezetésnél, főleg hirtelen teherváltásoknál nagyot kap a gumibak, amitől előbb-utóbb szétesik. A rugós-kapcsos kipuffok sem díjazzák a lágy gumibakot, szóval versenysportban felejtős. Helyette mi van a szoci országunkban olcsón??? Most már E30 6 henger gumibak (ez van nekem), de régen Ifa fülkebak. 12-es menetes szár áll ki belőle, kb 10 cm átmérőjű és marha kemény. 6 hengerhez ideális. Én nem vettem ilyet, mert sokkal nehezebb a gyári BMW 6 henger baknál:) Nekem ügye 4 henger van, tehát ráz is rendesen, de ki a francot érdekel, nem limuzin ez!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:04:09 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1161 Dátum: 2007. március 29. 22:49:49 pm » |
|
Ohh épp most léptem az 1000-es táborba:)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:04:42 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #1162 Dátum: 2007. március 29. 23:06:54 pm » |
|
Nagyon köszönöm a választ!! Amúgy ha jól sejtem valamelyest 'alacsonyabb' a szóbanforgó bak mint a gyáir e12 bár 1Xre nem volt még a kezemben a kettő..... Max 1-2 centiről van szó... Az ugye nem okozhat problémát hogy néhány centit lejjebb kerül a motor ??!! Az átmérője valóban nagyobb, de szerintem el kell hogy férjen, de még megnézem.... Rugós kipuff nem lesz viszont hirtelen terhelésváltás igen könnyen előfordulhat Szóval ha azt mondod hogy oké, akkor beújítok A korábban feltett kérdésemre a rugó támában esetleg tudsz valamit mondani ?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:04:56 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1163 Dátum: 2007. március 29. 23:28:51 pm » |
|
Azért vigyázz azzal az 1-2 centivel,mert ha a motor lejjebb van,akkor a váltó más szögben áll --->feszülő hardy---> kardán rázás---> hardy szakadás--->sok felesleges elfecsérelt idő és pénz. Én mindig azt mondom,hogy a gyári mérnökök százai nem véletlenül tervezték olyanra,amilyen Ezt mindig szem előtt kell tartani,ha építget az ember. A te esetedben lehet más a bak,keményebb,stb,de a magassága ne nagyon térjen el. Esetleg 5mm,de törekedj a gyári magassághoz akár alátét fémpogácsával,vagy bármivel.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:05:36 am írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #1164 Dátum: 2007. március 29. 23:34:36 pm » |
|
Pont ezért kérdezek, mielőtt cselekszek Köszi a jó tanácsot
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:08:42 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1165 Dátum: 2007. március 29. 23:45:09 pm » |
|
Hajrá
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:09:04 am írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1166 Dátum: 2007. március 30. 08:41:05 am » |
|
Tutira nem alacsonyabb a gyári 6 henger baknál, sőt!!! Viszont 12-es a szára, a gyári viszont csak 10-es. Nézd meg ven-e hely nagyobb furatnak a motortartón, mert nekem nem volt. Rugó terén bonyolult a kérdés, jobban teszed, ha keresel egy fasza gyereketm, aki otthonosan mozog az alkatrész bázisban (Bárdi, Unix, stb) és kikeresel egy jó fajtát. Segíthetek Neked én is, de ahoz tudnom kell a gyári méreteket: rugó hossz, átmérő, anyagvastagság, menetszám. Ja és milyen keményet szeretnél? Én diftre behegesztenék egy 2 collos csövet:) A ráknak oda rugózás, csak a baj van vele. Na jó max egy présgép rugó, de semmi finomabb.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:09:31 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1167 Dátum: 2007. március 30. 20:23:01 pm » |
|
Na akkor a saválló cső megoldva!!! Tegnap egy tehénfejőgép készitő gyárban melóztam!! Na egyből levettem az egyik gyereket egy nagy darab 60-as csőre! Még a csati is rajtamaradt!!!
|
steffe
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #1168 Dátum: 2007. március 30. 20:29:45 pm » |
|
és ebből motorsportos tehénfejő rendszer lesz?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:10:04 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1169 Dátum: 2007. március 30. 20:46:33 pm » |
|
Nem ebből lesz a motorsportos direktszürő csövem!!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 09:10:11 am írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
|