Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #510 Dátum: 2006. december 07. 21:52:50 pm » |
|
Sajnálatodra a fogadás már megköttetett.Az eredmény egy ultrahangvizygálattol függ.
Himitesó megint fogadt? Vigyázz csal, nem tartja a szavát.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #511 Dátum: 2006. december 07. 21:59:29 pm » |
|
Egyébként a bécsi úti 02 temetőben van egy eladó kugelfisher garnitúra talán 80-ért. Egy ex rallycross versenyző szerint ez illett a legjobban az m10-hez. Verte a 45-öst és a turbót (gyári) is. Tény hogy kissé iszákos volt....
Lehet, hogy égő, de eddig azt hittem, hogy a kugelfisher=K-jet.
|
|
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #512 Dátum: 2006. december 07. 23:08:02 pm » |
|
Nem égő, de semmi köze hozzá. Egyébként jól túrható és ami iagzán jó benne:fordulattal össze van hangolva az üzemanyagnyomás.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:44:52 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #513 Dátum: 2006. december 07. 23:36:31 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #514 Dátum: 2006. december 08. 00:07:59 am » |
|
Hát igen sóhajtoztam rendesen, mikor néztem.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:45:02 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #515 Dátum: 2006. december 08. 07:16:56 am » |
|
Csatlakozom szláv származású dalénekes kollégához.A turbo megvalósítása használható módon sok idő és sok energia(LÓVÉ).A lényeg a megfelelő légmennyiséghez a kellő benya.A kompressor sokkak szimplább,legalábbis a telepítést illetően.Itt is meg kell oldani a megfelelő benya-levegő arányt terheléshez hangolva.Ez az okosság benne.Nyomást csinálni a bableves is tud,csak a végeredmény a lényeg.MÉRŐPAD!A tanultabbaknak DYNO!
U.I.:Én is ittam,de nem kevesetmeg leüvöltőttem az anyós haját...
Nagy vagy !!!! Szegény Mama..... AYT-nek. (Most már tiszta vagyok) Azért drágább a kompresszor,mert úgy kell legyártani,hogy a résveszteség minimális legyen(ez a Roots-rendszerű komp.-ra vonatkozik).Ezen kívül vannak még centrifugális komp.ok,amik felépítésükben megegyeznek a turbók légsürítőjével,annyi különbséggel,hogy itt a kipuff oldalt mellőzik,és ezért mechanikusan kapja a hajtást. Ritkábbak.Ha belegondolsz,nem sok autógyár szerelt kompit a kocsijába,de vannak (Merci,Mini).Utóbbi rácnfelvarrott új típusában is mellőzték a kompresszort ,helyette a turbót alkalmazták. Az index forumon,Kompresszor topikon vannak bővebb infók erről a témáról viszonylag részletesen.
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #516 Dátum: 2006. december 08. 09:09:49 am » |
|
Danke.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:45:53 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #517 Dátum: 2006. december 10. 14:05:10 pm » |
|
Miből lesz a cserebogár? Himizoli futómű project csapó 2.....
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #518 Dátum: 2006. december 10. 14:12:54 pm » |
|
Közben elkészült az új első fékem:
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #519 Dátum: 2006. december 10. 15:04:02 pm » |
|
Ilyesmi:
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #520 Dátum: 2006. december 10. 16:30:34 pm » |
|
Kb mennyiből jön ki egy ilyen futónyű?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:46:33 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #521 Dátum: 2006. december 10. 17:01:20 pm » |
|
Ha végeztem vele elmondom. A sajátom nem jó kiindulási alapnak.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:46:41 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #522 Dátum: 2006. december 10. 21:02:09 pm » |
|
Miből lesz a cserebogár? Himizoli futómű project csapó 2.....
Nagyon zsír!!!!!!!!!! Majd beteszem a a karifa alá
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #523 Dátum: 2006. december 10. 21:04:21 pm » |
|
Sajnálatodra a fogadás már megköttetett.Az eredmény egy ultrahangvizygálattol függ.
Már csak másfél napod van vissza
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2006. december 10. 21:08:48 pm írta Himizoli1 »
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #524 Dátum: 2006. december 10. 23:50:45 pm » |
|
Közben elkészült az új első fékem:
de jo lukacsos....meg erositett lengokar..kiralysagos..de ugye ez nem e21 tarcsa/sem e23/e12? majd szurkolunk hogy ne vedd el....
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #525 Dátum: 2006. december 11. 01:54:16 am » |
|
de jo lukacsos....meg erositett lengokar..kiralysagos..de ugye ez nem e21 tarcsa/sem e23/e12? majd szurkolunk hogy ne vedd el.... A gólyaláb tavaji termés, a fék viszont még nem volt tesztelve. Nem e12, sem e23. A lengőkart azért kellett megerősíteni, mert a gyári szilent helye nagyobbra lett szedve, hogy elférjen egy acél persely a zöldguminak. Túl vékony lett volna a lengőkar fala. A tárcsáról kerek 1 kiló/db jött le, de még így is túl nehéz nekem. A régi jó kopott volt, ezért könnyű is. Hátul viszont összeségében könyebb lesz a fékrendszer, csak azzal még nem vagyok készen, mert a bódén még alakítok és addig nem rakom fel a hátsó lengőket.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:56:36 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #526 Dátum: 2006. december 11. 08:14:12 am » |
|
A fékproject ugy látszik hogy ragadós
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:57:07 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #528 Dátum: 2006. december 14. 07:47:34 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #529 Dátum: 2006. december 14. 10:26:24 am » |
|
Kemény nagyon!Jó kis ezerkecsó:-D
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:10:21 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #530 Dátum: 2006. december 14. 20:46:56 pm » |
|
Ehuszonegy!!
Nagyon baba a cucc!!
Emberek!!
Melyik gyürü jobb a kobelschmidt vagy a götze??? (lehet nem irtam jól!!)
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Bon
Vendég
|
|
« Válasz #531 Dátum: 2006. december 14. 21:06:40 pm » |
|
kolbenschnitt és göetze de a minöség szempontjából mindegy szerintem egyformán jó minöség mind a kettö bármelyiket nyugodt szivvel használnám az automba.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:10:36 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #532 Dátum: 2006. december 14. 21:32:53 pm » |
|
Gyűrűzni akarod a gépet?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:10:46 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #533 Dátum: 2006. december 14. 21:43:08 pm » |
|
Valszeg igen mert most nagyon olcsón hozzájutok!!!És ez nem fog ártani neki!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:11:01 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #534 Dátum: 2006. december 14. 21:45:04 pm » |
|
Hát ha occsón tudsz bugázni akkor rajta, de sztem elötte számold azért át hogy megéri e erre a motorra annyit költeni, ha egyszer ugyis 6 hengerre akarsz váltani. Persze ha télleg occsó...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:11:16 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #535 Dátum: 2006. december 14. 21:47:38 pm » |
|
14000ft a 4 hengerre!!!Az szerintem olcsó!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:11:30 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #536 Dátum: 2006. december 14. 22:54:57 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #537 Dátum: 2006. december 14. 23:16:44 pm » |
|
14000ft a 4 hengerre!!!Az szerintem olcsó!!!
Oks, akkor nem szóltam
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:11:53 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #538 Dátum: 2006. december 15. 07:11:16 am » |
|
Sperrnek kevés volt a beépitett lamella, igy igénybevette a külső házat is
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #539 Dátum: 2006. december 15. 12:05:31 pm » |
|
Oks, akkor nem szóltam A hathoz én 18500-ért tudok hozzájutni,szintén kolbenschmidt cucc.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:12:21 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
|