CápaBMW fórum
2024. november 27. 21:49:54 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2597498 alkalommal)
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #510 Dátum: 2006. december 07. 21:52:50 pm »

Sajnálatodra a fogadás már megköttetett.Az eredmény egy ultrahangvizygálattol függ.

Himitesó megint fogadt? Vigyázz csal, nem tartja a szavát.
Naplózva
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #511 Dátum: 2006. december 07. 21:59:29 pm »

Egyébként a bécsi úti 02 temetőben van egy eladó kugelfisher garnitúra talán 80-ért. Egy ex rallycross versenyző szerint ez illett a legjobban az m10-hez. Verte a 45-öst és a turbót (gyári) is. Tény hogy kissé iszákos volt....

Lehet, hogy égő, de eddig azt hittem, hogy a kugelfisher=K-jet.
Naplózva

m10b20 L-jet
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #512 Dátum: 2006. december 07. 23:08:02 pm »

Nem égő, de semmi köze hozzá. Egyébként jól túrható és ami iagzán jó benne:fordulattal össze van hangolva az üzemanyagnyomás.


* 17055682.jpg (62.32 KB, 480x327 - megtekintve 1371 alkalommal.)

* 17056949.jpg (115.79 KB, 796x944 - megtekintve 1433 alkalommal.)

* IM000425.jpg (91.76 KB, 592x400 - megtekintve 1428 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:44:52 pm írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #513 Dátum: 2006. december 07. 23:36:31 pm »

Nah ez nem sz*r: http://www.duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz&hirkod=47859fc5b6f5d1276018f6c89a9e7586&s=2183
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #514 Dátum: 2006. december 08. 00:07:59 am »

Hát igen sóhajtoztam rendesen, mikor néztem.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:45:02 pm írta Promega » Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 728



« Válasz #515 Dátum: 2006. december 08. 07:16:56 am »

Csatlakozom szláv származású dalénekes kollégához.A turbo megvalósítása használható módon sok idő és sok energia(LÓVÉ).A lényeg a megfelelő légmennyiséghez a kellő benya.A kompressor sokkak szimplább,legalábbis a telepítést illetően.Itt is meg kell oldani a megfelelő benya-levegő arányt terheléshez hangolva.Ez az okosság benne.Nyomást csinálni a bableves is tud,csak a végeredmény a lényeg.MÉRŐPAD!A tanultabbaknak DYNO!

  U.I.:Én is ittam,de nem kevesetmeg leüvöltőttem az anyós haját...


Nagy vagy !!!!
Szegény Mama.....

AYT-nek.
(Most már tiszta vagyok)

Azért drágább a kompresszor,mert úgy kell legyártani,hogy a résveszteség minimális legyen(ez a Roots-rendszerű komp.-ra vonatkozik).Ezen kívül vannak még centrifugális komp.ok,amik felépítésükben megegyeznek a turbók légsürítőjével,annyi különbséggel,hogy itt a kipuff oldalt mellőzik,és ezért mechanikusan kapja a hajtást.
Ritkábbak.Ha belegondolsz,nem sok autógyár szerelt kompit a kocsijába,de vannak (Merci,Mini).Utóbbi rácnfelvarrott új típusában is mellőzték a kompresszort ,helyette a turbót alkalmazták.


Az index forumon,Kompresszor topikon vannak bővebb infók erről a témáról viszonylag részletesen.
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #516 Dátum: 2006. december 08. 09:09:49 am »

Danke.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:45:53 pm írta Promega » Naplózva

m10b20 L-jet
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #517 Dátum: 2006. december 10. 14:05:10 pm »

Miből lesz a cserebogár?
Himizoli futómű project csapó 2.....


* PC090026.JPG (68.12 KB, 1600x1200 - megtekintve 1394 alkalommal.)
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #518 Dátum: 2006. december 10. 14:12:54 pm »

Közben elkészült az új első fékem:


* PC100040.jpg (83.71 KB, 1200x1600 - megtekintve 1313 alkalommal.)
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #519 Dátum: 2006. december 10. 15:04:02 pm »

Ilyesmi:


* P3300001.jpg (64.91 KB, 1200x1600 - megtekintve 1371 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:46:13 pm írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #520 Dátum: 2006. december 10. 16:30:34 pm »

Kb mennyiből jön ki egy ilyen futónyű?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:46:33 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #521 Dátum: 2006. december 10. 17:01:20 pm »

Ha végeztem vele elmondom. A sajátom nem jó kiindulási alapnak.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:46:41 pm írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #522 Dátum: 2006. december 10. 21:02:09 pm »

Miből lesz a cserebogár?
Himizoli futómű project csapó 2.....

Nagyon zsír!!!!!!!!!! Majd beteszem a a karifa alá Smiley
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #523 Dátum: 2006. december 10. 21:04:21 pm »

Sajnálatodra a fogadás már megköttetett.Az eredmény egy ultrahangvizygálattol függ.

Már csak másfél napod van vissza Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2006. december 10. 21:08:48 pm írta Himizoli1 » Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #524 Dátum: 2006. december 10. 23:50:45 pm »

Közben elkészült az új első fékem:

de jo lukacsos....meg erositett lengokar..kiralysagos..de ugye ez nem e21 tarcsa/sem   e23/e12?


majd szurkolunk hogy ne vedd el....SmileySmiley
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #525 Dátum: 2006. december 11. 01:54:16 am »

de jo lukacsos....meg erositett lengokar..kiralysagos..de ugye ez nem e21 tarcsa/sem   e23/e12?
majd szurkolunk hogy ne vedd el....SmileySmiley
A gólyaláb tavaji termés, a fék viszont még nem volt tesztelve. Nem e12, sem e23.
A lengőkart azért kellett megerősíteni, mert a gyári szilent helye nagyobbra lett szedve, hogy elférjen egy acél persely a zöldguminak. Túl vékony lett volna a lengőkar fala. A tárcsáról kerek 1 kiló/db jött le, de még így is túl nehéz nekem. A régi jó kopott volt, ezért könnyű is.Smiley
Hátul viszont összeségében könyebb lesz a fékrendszer, csak azzal még nem vagyok készen, mert a bódén még alakítok és addig nem rakom fel a hátsó lengőket.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:56:36 pm írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #526 Dátum: 2006. december 11. 08:14:12 am »

A fékproject ugy látszik hogy ragadós Smiley Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 14:57:07 pm írta Promega » Naplózva
Begi
Vendég
« Válasz #527 Dátum: 2006. december 13. 10:13:56 am »

Kicsit off, ezért bocsi, de nagyon jó kis film, érdemes megnézni!
http://auto.videobomb.hu/video/Proex_Motorsport_reklam
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #528 Dátum: 2006. december 14. 07:47:34 am »

Olcsó Ladatuning: http://beszoftad.uw.hu/lada1200.swf
Naplózva

Főmordor.
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 728



« Válasz #529 Dátum: 2006. december 14. 10:26:24 am »

Kemény nagyon!Jó kis ezerkecsó:-D
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:10:21 pm írta Promega » Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #530 Dátum: 2006. december 14. 20:46:56 pm »

Ehuszonegy!!

Nagyon baba a cucc!!

Emberek!!

Melyik gyürü jobb a kobelschmidt vagy a götze??? (lehet nem irtam jól!!)
Naplózva

steffe
Bon
Vendég
« Válasz #531 Dátum: 2006. december 14. 21:06:40 pm »

kolbenschnitt és göetze de a minöség szempontjából mindegy Smiley
szerintem egyformán jó minöség mind a kettö bármelyiket nyugodt szivvel használnám az automba.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:10:36 pm írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #532 Dátum: 2006. december 14. 21:32:53 pm »

Gyűrűzni akarod a gépet?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:10:46 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #533 Dátum: 2006. december 14. 21:43:08 pm »

Valszeg igen mert most nagyon olcsón hozzájutok!!!És ez nem fog ártani neki!!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:11:01 pm írta Promega » Naplózva

steffe
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #534 Dátum: 2006. december 14. 21:45:04 pm »

Hát ha occsón tudsz bugázni akkor rajta, de sztem elötte számold azért át hogy megéri e erre a motorra annyit költeni, ha egyszer ugyis 6 hengerre akarsz váltani. Persze ha télleg occsó...
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:11:16 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #535 Dátum: 2006. december 14. 21:47:38 pm »

14000ft a 4 hengerre!!!Az szerintem olcsó!!!

« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:11:30 pm írta Promega » Naplózva

steffe
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #536 Dátum: 2006. december 14. 22:54:57 pm »

Bogénak!!!


http://www.duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz&hirkod=c11a94a7c282dd010c0d05d0d7adb5c2&s=46
Naplózva

steffe
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #537 Dátum: 2006. december 14. 23:16:44 pm »

14000ft a 4 hengerre!!!Az szerintem olcsó!!!

Oks, akkor nem szóltam Cheesy Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:11:53 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #538 Dátum: 2006. december 15. 07:11:16 am »

Sperrnek kevés volt a beépitett lamella, igy igénybevette a külső házat is Sad


* DSC03252_resize.JPG (176.01 KB, 800x600 - megtekintve 1337 alkalommal.)

* DSC03253_resize.JPG (177.79 KB, 800x600 - megtekintve 1369 alkalommal.)
Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 728



« Válasz #539 Dátum: 2006. december 15. 12:05:31 pm »

Oks, akkor nem szóltam Cheesy Cheesy
A hathoz én 18500-ért tudok hozzájutni,szintén kolbenschmidt cucc.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:12:21 pm írta Promega » Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!