Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #570 Dátum: 2006. december 15. 22:33:49 pm » |
|
hy mekkora motorod van,60-s cso nemjo,atmeno dobbal??
Ja értem a célzást, szóval a kipu kész van, volt.....mert a leömlő már kukás, de még nincs elég kes az újra. Már megvan minden, csak el kell vinnem a kocsit és megcsinálják Janóék: lap, cső, A végig cső és a dob marad a régi.
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #571 Dátum: 2006. december 15. 22:58:04 pm » |
|
jol van csak gondoltam,nekem is van egy jano csovem de mar nekem nem kell de nem uly gondolom neked akkor nem jo... ez a mart dolog a janonal van?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:18:52 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #572 Dátum: 2006. december 16. 07:32:13 am » |
|
Semmi bajom a használt dolgokal, ha jók. Csak megjártam a használt 4 leőmlővel, megjártam a csövezéssel annó, mert spórolni akartam...aztán minden 2-szer annyi lett, mire jó lett. Na erről leszoktam, inkább 5 év alatt érje el a kocsim azt a szintet, amit akarok, de fost többé nem veszek. (nehogy a saját cuccodra értsd, nem is láttam!!!) Szóval most biztosra megyek. Vettem saválló csövet és lapos anyagot is, a munkát Janóék csinálják. A lapot én martam ki, a kép a mi műhelyünkben készült.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:19:40 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #573 Dátum: 2006. december 16. 11:32:16 am » |
|
Az viszont lehet engem is érdekelne. Csak elöbb ki kéne derítenem hogy a 6os hengerben miért csak 7.5 a kompresszió, gyűrűkopás vagy hengerfej probléma miatt. Habár a hengerfej valószinűbbnek tűnik, mert kicsit eszi a vizet, ami azért furcsa mert egy deka füst nem távozik belőle.
Nem a sűrítési végnyomás 7,5? [/quote] De szerintem az. Mindenesetre elég halott érték az a 7.5, főleg úgy hogy a többi hengerben 10.5 körül van. Tegnap délelött egy kicsit beröffentettem, és pöccre indult a nagy hidegeben, több mint egy hónapnyi állás után. Viszont a kipu ontja a gőzt mint az álat, fél csepelt ködbeborította. A hűtőviz is kicsit koszos, vmi úszik a tetején, de nem olaj, hanem vmi srágásbarnás trutyi. Az olaj sem vizes, legalábbis nem habos. A víz sajnos fogyogat, eddig azt hittem a fűtéscsapnál megy el, de kicseréltem és utána nem sokkal megint hiányzott egy kicsi a vizből. Szal nagyon úgy néz ki hogy behugyozott a hengerfejtömítésem, de remélem a hengerfej legalább nem repedt.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #574 Dátum: 2006. december 16. 14:40:41 pm » |
|
Boge! Saválló csövet hol lehet kapni?? Nekem 60-65-ös kellene kb. 1m!!!Az mennyi lenne?? Köszke!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:20:42 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #575 Dátum: 2006. december 16. 16:56:41 pm » |
|
Ital-inox. Nem tudom, de gondolom van honlapjuk. Másodlagos forrás, a Méh telep. Marha jó, mert a saválló termékekre gyárilag rá van írva az összes paraméter, tehát nem lutrit hozol ki. Nekem jó dolgom van, mert a helybeli Méh telep melett van 4-5 gyár, amiben használnak ilyeneket és legtöbbször van alapanyag.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #576 Dátum: 2006. december 16. 17:20:59 pm » |
|
Te kis guberáló AZ én kipuffvégem is a tejgyárból volt
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:21:06 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #577 Dátum: 2006. december 16. 17:33:36 pm » |
|
Nekem is onnan vannak
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:21:14 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #578 Dátum: 2006. december 16. 18:01:00 pm » |
|
Oké, látom a fantázia végtelen:)))) A zsírzó a telón újdonság, ez tény (eddig csak a lengőkön voltak), de a háttérre tessék koncentrálni, de közelebb, mint a csavarozó gép ládája:) Annyit segítek, hogy idei fejlesztés.
Nem felesleges? Én azt hittem a hátsó telót keni a motorból ömlő olaj.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #579 Dátum: 2006. december 16. 19:42:20 pm » |
|
Az csak a korrózió ellen véd a kasztni alján:)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:21:30 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #580 Dátum: 2006. december 17. 18:27:32 pm » |
|
Boge: http://kepfeltoltes.hu/061216/DSCF0026_www.kepfeltoltes.hu_.jpg - Ez nem úgy nézki mint egy s14 leömlő?? A poweren hirdetik, talán jó m10-re is.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #581 Dátum: 2006. december 17. 19:36:05 pm » |
|
Kérdés: egy csövű kipuffom van az e28on. Hogy lehetne dobcsere nélkül kétcsövűre alakítani? Nem szeretnék ilyen y megoldásokat, hanem nézzen ki úgy, mintha két cső nőne ki belőle Megoldható ez vhogy?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #582 Dátum: 2006. december 17. 19:54:56 pm » |
|
hy szerintem csak ugy ha levagod a teljes hatuljat es annak a helyere kell egy masikat tenni amin ket luk/cso van,de akkor a dobon belul kell egy kamrat csinalni,vagy egy ipszilont....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:21:51 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #583 Dátum: 2006. december 17. 20:13:57 pm » |
|
Hello,
köszi. Akkor sztem inkább veszek egy eleve duplacsövűt.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:22:07 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #584 Dátum: 2006. december 17. 20:24:02 pm » |
|
az 528i gyarilag 2 csovu es mivel nagyobb motorhoz van gondolom neem is folytana annyira egy 525-t...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:22:25 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #586 Dátum: 2006. december 17. 20:37:14 pm » |
|
asszem én belülről hallottam...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #587 Dátum: 2006. december 17. 20:41:02 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #588 Dátum: 2006. december 17. 20:41:32 pm » |
|
asszem én belülről hallottam... Nekem is úgy rémlik, de már 2 éve volt ( ?)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #589 Dátum: 2006. december 17. 20:43:04 pm » |
|
eez a izee nem akar nekem megnyiilni.......
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #590 Dátum: 2006. december 17. 22:57:36 pm » |
|
Nem, ez egy IS leömlő és 1cm/henger az eltérés az m10-hez képest, azaz óriási. Egyébként is abszolút nem egyformák a csőhosszak, de még nem is szimetrikusak. Bár biztos jobb mint egy öntvény cucc....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #591 Dátum: 2006. december 17. 23:21:20 pm » |
|
Hát ez fel se tünt, mondjuk sajnos a legtöbb hengerenkénti leömlőröl amit eddig láttam ez volt elmondható hogy kurvára nem egyformák a csőhosszok. Persze ennek is megvan a maga oka, gondolom sokkal macerásabb egy olyat összehozni ahol össze-vissza tekeregnek a csövek a megfelelő hossz érdekében, és talána sok kanyar miatt el is vész az az előny amit az egyenlő csőhossz adna.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:22:59 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #592 Dátum: 2006. december 18. 00:01:12 am » |
|
boge neked nem egy suzuki motorkerekpar leomlo kellene?vagy egy ilyen.... hogylehet hosszmotorhoz szimetrikus leomlot csinalni? meg a janoek sem tudnak,szerintem senki..
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #593 Dátum: 2006. december 18. 01:29:24 am » |
|
A szimetrikust úgy értettem, hogy legalább páronként egyforma hosszúak. Persze küllemre nem lehet szimetrikus, a jellégéből kifolyólag, de a hossznak stimmelnie kellene.
Egyébként vannak érdekes megoldások, hogy ne kelljen az egyenlő hosszak miatt érdekes tekervényeket csinálni:
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #594 Dátum: 2006. december 18. 19:37:56 pm » |
|
Vagy ilyet
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #595 Dátum: 2006. december 18. 19:52:46 pm » |
|
Furfangos tekervényekkel természetesen lehet egyforma hosszakat készíteni, itt a kérdés az volt, hogyan lehet nélküle, egy hosszmotoros kocsinál? Erre adtam a bigulis ötletet. Mondjuk engem pont nem érdekel, hogy Janóék hogyan oldják majd meg, a lényeg hogy minőségi munkát végezzenek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #596 Dátum: 2006. december 18. 21:05:20 pm » |
|
ha joll megnezzuk azokat afurfangos tekervenyeket,akkor pl;az 1-es henger es a 6-os henger kozotti hossz elteres megdobbento!!!! pedig gyari leomlokrol vannak a kepek...
a zsigulis jano rovid leomlo az eppen nemtartozik az igazi tuning kategoriaba mivel a gyari Y-hoz lett meretezve hogy nyerjenek egykis nyomatekot,az igazi jano leomlo az joval hossszabb es a kasznit is ki kell vagni /VFTS/....nemhiszem hogy teged ez a rovid leomlo erdekel...a rovid leomlo sem szimmetrikus..szerintem...a hosszu VFTS meg plane..
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:48:14 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #597 Dátum: 2006. december 18. 21:10:16 pm » |
|
ha ezt megnezed,az eredeti egy honda s-2000 gyari leomloje, amellette levo meg a SUPERSPRINT nangynevu ceg gyartmanya...mitnemondjak nekem az eredeti jobban teccik,mert sokkal kevesebb benne a kanyar,meg nem darabokbol van szabdalva...
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #598 Dátum: 2006. december 18. 21:28:31 pm » |
|
1. Az hogy miről beszélünk és mit akarok, nem egy és ugyanaz. 2. Az első bigulis megoldás is kivitelezhető hoszabban, csak így egyszerűbb, mert így van hely. 3. A VFTS stílust ismerem, az összes haveromnak ilyen van és bizony csúnyán át kell szabni a padlót és az alagutat. Az F-1 leömlők is darabokból vannak, kb. 100ból és ragasztják vagy avizzák őket, közben minden egyes darab illesztésénél polírozzák kívül-belül. Saubereseknél legalább is így csinálják, de gondolom másutt is. Ettől függetlenül a Honda leömlő tényleg csúnya így ahogy van. Nekem a tekervényes megoldással semmi bajom, csak a lényeg hogy szabályos legyen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #599 Dátum: 2006. december 18. 21:46:24 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
|