rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3030 Dátum: 2008. január 02. 16:12:26 pm » |
|
Kiváncsi vagyok, sikerül-e ehhez is alkatrészt szerezni... A németeknél talán:) Itthon esélytelen...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:22:30 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3031 Dátum: 2008. január 02. 16:30:15 pm » |
|
bontva nem is, de újonnan miért ne lehetne?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #3032 Dátum: 2008. január 02. 16:31:19 pm » |
|
Kimaradtál a vesszőfutásból az M3 váltóval.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:22:43 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3033 Dátum: 2008. január 02. 16:32:07 pm » |
|
akkor visszaszívtam
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:22:56 am írta Promega »
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #3034 Dátum: 2008. január 02. 18:18:14 pm » |
|
Kiváncsi vagyok, sikerül-e ehhez is alkatrészt szerezni... A németeknél talán:) Itthon esélytelen...
Elvileg lesz. Köszi a kontaktot!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:23:07 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3035 Dátum: 2008. január 02. 20:48:28 pm » |
|
Igen, ezt tudom, a blokkon ott is virít a 2.5/2.8 felirat. Egyébként egy kicsivel nagyobb a furata a 28i-nek.
Miért az mennyi? Szedem táblázatba a BMW motorok adatait, nekem alapból 86-ot hoz mindkettőre.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3036 Dátum: 2008. január 02. 20:53:30 pm » |
|
Az első mondat oké, de a második.... A végletekig hegyezett UTCAI motor. Ami kibír min. 100ezer kilométert, az nagyon nem a végletekre van hegyezve. Az ex DTM motorok már közelebb járnak a végletekig hegyezéshez. Nem véletlenül erősebbek, min. 1.5-szer! Az E34 M5 pl. el sem éri a 100le/1liter teljesítményt, a maga 315/3600-al. Ez nem változtat azon a tényen, hogy borzasztóan erős, de ilyen tekintetben a lemaradás nem kicsi.
Nemrégiben lett mérve egy 1.6-os motor az említett helyen (Kálmán Tomi produktuma) 186LE! Ahogy szól, azt nem jellemezném....meg azt sem hogy mennyibe került. Az M technik az utcára kiadható legjobb...szerintem. De ez közel sem jelenti, hogy a legjobb. Az is tény, hogy egy M-es motort továbbfejleszteni már nagyon nem egyszerű.
A Youtubeon van egy E34M5 video. 1033 LE és 1091 NM!!! Na az van végletekig hegyezve.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #3037 Dátum: 2008. január 02. 21:41:57 pm » |
|
Miért az mennyi? Szedem táblázatba a BMW motorok adatait, nekem alapból 86-ot hoz mindkettőre.
Lehet hogy az egyik alapméretes, a másik túlméretes volt
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:23:32 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #3038 Dátum: 2008. január 02. 21:50:33 pm » |
|
A Youtubeon van egy E34M5 video. 1033 LE és 1091 NM!!! Na az van végletekig hegyezve. Egy turbós motor más kategoria mint egy szívó.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:23:46 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #3039 Dátum: 2008. január 02. 22:07:07 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:23:59 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3040 Dátum: 2008. január 02. 22:11:42 pm » |
|
Egy turbós motor más kategoria mint egy szívó.
Nem komolyan a témába vágva közöltem, csak úgy.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:25:53 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #3041 Dátum: 2008. január 02. 22:39:08 pm » |
|
V.S.-Motors. ÁloM5.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:26:14 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #3042 Dátum: 2008. január 02. 22:43:00 pm » |
|
Nekem a b38 verzió szériában is megfelelne....csak legyen jó állapotban.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:26:27 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #3043 Dátum: 2008. január 02. 23:16:43 pm » |
|
V.S.-Motors. ÁloM5. Szerintem utcára max 500LE ami még talán kontrollálható. Felette meg életveszélyes!!! Persze én elég félős vagyok.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:26:42 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #3044 Dátum: 2008. január 02. 23:22:07 pm » |
|
Igen Zolka és a félősök 360 Lóerőnél meg is állnak.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:26:53 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #3045 Dátum: 2008. január 03. 06:14:13 am » |
|
Szerintem utcára max 500LE ami még talán kontrollálható. Felette meg életveszélyes!!! Persze én elég félős vagyok.
Ezt igazolhatom!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:27:07 am írta Promega »
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3046 Dátum: 2008. január 03. 07:34:13 am » |
|
Igen Zolka és a félősök 360 Lóerőnél meg is állnak. Szerintem utcára a 300LE is felesleges... Nyomaték legyen mint állat
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:27:25 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #3047 Dátum: 2008. január 03. 09:18:49 am » |
|
Szerintem utcára a 300LE is felesleges... Nyomaték legyen mint állat Én nem a lóerőt igazolnám, hanem a Zolka félősségét!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:28:10 am írta Promega »
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #3048 Dátum: 2008. január 03. 22:01:26 pm » |
|
Még egy szó erejéig a teljesítménymérésről. Egy másik fórumon épp most olvastam M50 B25 mérésről.A gyári 192 lóhoz képest ez 167-et tudott. Azért egy m50-nek nem nagyon illik 200 e km fölött lennie. Szóval,ha most hirtelen vennék egy e36 m3-at,ami gyárilag 286 paci,és amit 14 éve HAJTANAK IS,abban most lehet kb 240 ? Az m20 b20-akban pedig 100... Érdekes
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3049 Dátum: 2008. január 03. 22:17:58 pm » |
|
Kérdés, hogy melyik értéket mérik? A kihajtásit, vagy a kerekeknél levőt? A gyári érték a kerekeken mérve annyi, vagy a kihajtáson?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:28:32 am írta Promega »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3051 Dátum: 2008. január 04. 23:41:01 pm » |
|
Kérdés, hogy melyik értéket mérik? A kihajtásit, vagy a kerekeknél levőt? A gyári érték a kerekeken mérve annyi, vagy a kihajtáson?
Boogie atz írta, hogy a gyári adat az a főtengelyen mért teljesítményre vonatkozik.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:29:18 am írta Promega »
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #3052 Dátum: 2008. január 05. 01:22:27 am » |
|
Még egy szó erejéig a teljesítménymérésről. Egy másik fórumon épp most olvastam M50 B25 mérésről.A gyári 192 lóhoz képest ez 167-et tudott. Azért egy m50-nek nem nagyon illik 200 e km fölött lennie. Szóval,ha most hirtelen vennék egy e36 m3-at,ami gyárilag 286 paci,és amit 14 éve HAJTANAK IS,abban most lehet kb 240 ? Az m20 b20-akban pedig 100... Érdekes
... azt hiszem, én is olvastam erről az autóról ... és ez a 167 ló keréken mért teljesítmény ... szerintem nincs ezzel az értékkel semmi baj ... főleg, hogy elég hosszú diffi van a gép alatt ...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #3053 Dátum: 2008. január 05. 08:35:21 am » |
|
A diffinek, valtonak nincsen szerepe a teljesitmeny meresben.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:29:38 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #3054 Dátum: 2008. január 05. 12:53:00 pm » |
|
És a hajtási veszteség?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:29:49 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #3055 Dátum: 2008. január 05. 13:17:43 pm » |
|
Itt a diffi fajtájáról volt szó (rövid, hosszú), ebben nincsen jelentősége, azonos a konstrukciónál.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:30:01 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #3056 Dátum: 2008. január 05. 13:21:59 pm » |
|
Akkor gyorsan kérdeznék is...... Ha most a TD-men kicserélem a 3.15-ös difit 2.65-ösre,akkor nem lesz más a mért érték? Vagy ha 5. direktes TDS váltó megy alá ,meg mondjuk egy 3.46-os? Akkor sem változik? Ezt szeretném megérteni. Ha a gyári méretnél nagyobb átmérőjű kereket mondjuk? Valaki homályosítson fel léci.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:30:13 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #3057 Dátum: 2008. január 05. 13:37:03 pm » |
|
Itt a diffi fajtájáról volt szó (rövid, hosszú), ebben nincsen jelentősége, azonos a konstrukciónál.
Ja igen, annak valóban nincs jelentősége.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:30:37 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #3058 Dátum: 2008. január 05. 13:38:08 pm » |
|
Akkor gyorsan kérdeznék is...... Ha most a TD-men kicserélem a 3.15-ös difit 2.65-ösre,akkor nem lesz más a mért érték? Vagy ha 5. direktes TDS váltó megy alá ,meg mondjuk egy 3.46-os? Akkor sem változik? Ezt szeretném megérteni. Ha a gyári méretnél nagyobb átmérőjű kereket mondjuk? Valaki homályosítson fel léci. A mért teljesítményed nem fog változni. Más áttételű diffivel a menetteljesítmény fog változni, meg esetleg a fogyasztás. Ha más kereket teszel fel, akkor meg csalni fog a sebességmérőd.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:31:10 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #3059 Dátum: 2008. január 05. 16:03:27 pm » |
|
Ezt akartam hallani.(akkor ezekszerint nem vok annyira offtoba) Köszönöm szépen.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:31:22 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
|