CápaBMW fórum
2024. április 27. 19:16:20 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 [138] 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2708066 alkalommal)
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4110 Dátum: 2011. március 18. 22:05:24 pm »

A lambdaszondádat nézted már?


Nem,mit nézzek rajta? a fogyasztás,indul,stabil az alapjárat,meg minden,láthatóan működik a hideg indítás is,az is látható mikor elveszi,leesik a hideg alapjárat 1000-ről,úgy 750-800körülire,meg nem tudom mennyibe kerülhet egy új szonda,de nem lenne őszinte a mosolyom,ha még azt is kéne vennem bele.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4111 Dátum: 2011. március 18. 22:08:04 pm »

Egyébként van multi méterem,mit lehet/kell mérni egy lambda szondán?Könnyen elérhető helyen van,elég egy multiméter,hogy meg állapíthassam,hogy jó e?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4112 Dátum: 2011. március 18. 22:23:53 pm »

Lambdaszonda mérés:
- fűtőkör: széthúzod a csatit, rámérsz a megfelelő 2 tüskére, az ellenállása néhány ohm legyen
- jel: járó motornál összedugott csatinál a gumi szoknyát a csatiról lefejtve mérjél feszt multiméterrel. 500mV korul kell ingadoznia. Valójában kb 0 és 1V között ugrál kb másodpercenként. Talán mutatós műszerrel jobban ki tudod ezt mérni, vagy oszcilloszkóppal is kereshetsz rajta négyszögjelet. A lényeg, hogy ne 0 vagy 1 legyen folyamatosan, hanem ingadozzon a középérték körül.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
kuki

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39



« Válasz #4113 Dátum: 2011. március 18. 23:52:04 pm »

ha a tiéd is L-jetes,akkor nézd meg van-e egy szelep a gyújtáselosztónál,amire megy egy vákumcső. ha van,vedd ki a szelepet,és anélkül tedd vissza a csövet,nálam ez volt a megoldás Wink
Köszönöm,kipróbálom...hátha Wink
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4114 Dátum: 2011. március 19. 12:54:14 pm »


Ja,elég ganaj volt most mind a négy huh,ma 3x voltam a városban,kb 8km oda-vissza,mindháromszor már hideg motorral indultam,lehet ledzsalunk a bícsre holnap,Cork mellé,az vagy 110km pálya,majd ott elválik a sz@r a májtól. smiley

apró felvetés:a gyertyák biztos jó hőértékűek?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4115 Dátum: 2011. március 19. 12:56:56 pm »

apró felvetés:a gyertyák biztos jó hőértékűek?


Fogalmam sincs Cheesy,ezt nézte hozzá Paddy az autós bótba,de már én is gondoltam rá,hogy jól megkérdezem a gugli srácot,vagy valami fórumon utána nézek.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4116 Dátum: 2011. március 19. 12:59:32 pm »

Sztem a legegyszerűbb lenne, mert ha a hőértéke nagy, akkor nem tud letisztulni, épp mint a képen...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
BMW Józsi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 480


BMW Mániás


« Válasz #4117 Dátum: 2011. március 19. 18:57:57 pm »

A " fabudi " esetén próbáld meg ,hogy a lambdaszondát kiiktatod .Beáll a compi alapértékre  /1/ ,gurulj vele szokás szerint , majd referálj .
Feltételezve a hozzáillő gyertyákat persze .                        Wink
Naplózva
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #4118 Dátum: 2011. március 20. 10:56:01 am »

Sziasztok!

Minden tiltakozásom ellenélre ki kellett jönnöm Hamburgba.....
Sajnos nem volt idöm az autóra,hogy átnézem.De majd itt...................
Szóval 4.ik fokozatban amint felkapcsol,bármilyen fordulattartománynál hát érezhetöen rángat.Alacsonyabb fordulaton 1500-1800 közt erösebben,felette gyengébben de rángat...............
Kizárhato a váltoelektronika,és mechanikus lesz a probléma?
Más fokozatban nem csinálja,semmilyen fordulattartományban sem..............
Köszi
« Utoljára szerkesztve: 2011. március 20. 11:29:22 am írta Bee » Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4119 Dátum: 2011. március 20. 12:48:41 pm »

Hardy? kardán támaszcsapágy? én elsőre a kardán körül néznék körül
Naplózva
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #4120 Dátum: 2011. március 20. 16:17:42 pm »

Egy gyertyakábel szakadt volt,bár nem reméltem,hogy bármi köze is lehetett volna hozzá.Kiderült nincs is köze. Sad


Alánézem majd.Ezekre nem gondoltam.
Igazábol mit nézzek alatta?lógást,lötyögést?
Mit keressek???
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4121 Dátum: 2011. március 20. 16:36:53 pm »

A hardin  torzulást, szakadást, ha kilátszanak a szálak, az már biztosan rossz...
Ezzel összefüggően a kardán végében van egy központosító, ami megvezeti az első tagot a váltó kimenőtengelyéhez, az is ki tud kopni, ráadásul nem is látszik...
A középcsapágynak a gumiágya szokott elfáradni, először csak egy kicsit "leül", a végső esetben körben kiszakad.

Bármi olyasmit kellene keresni, ami csak egy picit ki tudja mozdítani a kardánt a semleges futásából.

De ezt így távgyógyításban nagyon nehéz körülírni...  Szóval tudd, hogy csak találgatok!

Ha ilyenkor kiveszed "üresbe" vagy hagyod szabadon futni az autót, akkor marad a rázás vagy változik? Fékezéskor?
Naplózva
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #4122 Dátum: 2011. március 20. 19:55:47 pm »

Amikor kiteszem üresbe menetközben,megszünik a rázás.Ha visszahuzom 3.-ba akkoris megszünik.
Ha a kardénnél lenne baj,nem lenne mindegy milyen fokozatbnan,vagy milyen fordulaton megy?(Lehet hülye kérdés,sajnos nem értek hozzá.....)
A motor és keverékképzés kizárt lenne?Ugyanis megnött a fogyasztás is kicsit......
Fékezéskor a kormány szokott rángatni,néha nem is kicsit.Volt aki a kormánymü kopásra gyanakodott.Lehet?Esetleg az ABS?Vagy ez kizárt?
Sajnálom,hogy nem volt idöm otthon elvinni olyanhoz aki ért hozzá.
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4123 Dátum: 2011. március 20. 19:59:38 pm »

lehet hogy leesett a kardánról a kiegyensúlyozó lemez...ha gyorsan mész,gyorsan pörög,és nem a fordulatszámmal függ ossze,hanem a sebességgel...Persze lehet a sebváltó hibája is,nekünk ezt a hibát a váltótartó bak okozta,én megnézném milyen állapotban vannak a gumibakok...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #4124 Dátum: 2011. március 20. 20:20:03 pm »

Csak 4.-en csinálja.1500 fordulat 80 km.-tölSem másik fokozatban 1500 ford.tol,sem másik fokozat 80km.töl nem csinálja.Csak 4.-ben.
Ha végképp váltogond akkor mechanikusvvagy esetleg elktronika?
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4125 Dátum: 2011. március 20. 20:28:31 pm »

milyen elektronikára gondolsz a váltóban?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #4126 Dátum: 2011. március 20. 20:32:03 pm »

Ha esetleg a váltoban van valami elktronika.....Nem tudom.Az teljesen mechanikus?Huh?Nincs benne semmi elektronikus vezérlésféle?Huh
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4127 Dátum: 2011. március 20. 21:20:57 pm »

tudtommal cápákban a tolatólámpakapcsolón kivül nincs elektronika a váltókban...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #4128 Dátum: 2011. március 20. 21:36:46 pm »

kétségbeesésemben gondoltam,hátha az szarakodik.....................
Én sem tudom van-e,vagy nincs?
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4129 Dátum: 2011. március 20. 21:43:50 pm »

Pontosan milyen kocsi is ő, milyen váltóval?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4130 Dátum: 2011. március 20. 21:48:59 pm »

Bee!

Röppent egy privát a diagnózissal Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #4131 Dátum: 2011. március 20. 22:39:29 pm »

Ö egy 83' 635CSI
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4132 Dátum: 2011. március 21. 06:03:45 am »

Akkor asszem kizárható a váltóelektronika..Hacsak nem programkapcsolós automata, de lehet hogy abban sincs...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #4133 Dátum: 2011. március 21. 08:36:54 am »

Akkor asszem kizárható a váltóelektronika..Hacsak nem programkapcsolós automata, de lehet hogy abban sincs...

De az, és van benne.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4134 Dátum: 2011. március 21. 10:03:25 am »

oké, akkor van benne..mindezekmellett nem hiszem hogy az a bibis része,én inkább mechanikusra tippelnék...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #4135 Dátum: 2011. március 21. 11:40:51 am »

Ebben még nem programkapcsolós(ha ez az economy-és sportkapcsolora vonatkozik)
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #4136 Dátum: 2011. március 21. 17:59:15 pm »

Ebben még nem programkapcsolós(ha ez az economy-és sportkapcsolora vonatkozik)

Akkor abba nincs, én a kékből indultam ki.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
thepunisher

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 224


'87 e28 520i


« Válasz #4137 Dátum: 2011. március 21. 19:17:50 pm »

E28 520 alá gyári rugóval befér az r17 mondjuk 225/45 vagy 245/45 gumikkal?? Smiley Smiley Smiley
Naplózva

OO==[][]==OO

Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!!!!
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4138 Dátum: 2011. március 21. 20:10:59 pm »

Nekem volt alatta 225/45 R17 de a kormány full alátekerve kerüld a huppanókat mert a sárvédőbe beleérhet...
Naplózva

Bence
thepunisher

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 224


'87 e28 520i


« Válasz #4139 Dátum: 2011. március 21. 20:17:31 pm »

Ejha akkor elég merész ez a méret Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

OO==[][]==OO

Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!!!!
Oldalak: 1 ... 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 [138] 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!