CápaBMW fórum
2024. április 28. 01:33:20 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 [143] 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2708319 alkalommal)
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #4260 Dátum: 2011. április 26. 12:46:43 pm »

Most itthon vagyok budapesten

Holnap délelött bárhova el tudok jutni........................................(pesten)
Naplózva
zelei

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Válasz #4261 Dátum: 2011. április 26. 14:13:57 pm »

Hello urak,segítséget kérnék, az e 21-embe tettünk egy m20 b25-ös motort(motronic,e34-ben volt) minden okés volt egészen tegnapig, amikoris elkezdett rángatni alacsony fordulaton,meg alapjáraton néha össze-vissza jár néha leáll.A jelenség nem mindíg van jelen, sajnos nem értek hozzá, van valakinel valami tippje?
köszönöm a segítséget.
Naplózva

aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #4262 Dátum: 2011. április 26. 17:31:14 pm »

Hello urak,segítséget kérnék, az e 21-embe tettünk egy m20 b25-ös motort(motronic,e34-ben volt) minden okés volt egészen tegnapig, amikoris elkezdett rángatni alacsony fordulaton,meg alapjáraton néha össze-vissza jár néha leáll.A jelenség nem mindíg van jelen, sajnos nem értek hozzá, van valakinel valami tippje?
köszönöm a segítséget.
Nekem akkor csinálta mikor az üzemanyagnyomásszabályzó szelep haldoklott............Az enyém automata és amikor behuztam d-be néha lefulladt.........,alacsony alapjárat és 3500-4000 fölé nem pörgött............

Naplózva
FCs
Vendég
« Válasz #4263 Dátum: 2011. április 26. 18:40:46 pm »

Tisztelt Márkatársak!
Szeretnék egy gyorstalpalót kérni "ültetés" címszóval. A feladat az lenne, hogy egy "porig" ültetett autót kellene alkalmassá tenni Magyarisztán úthálózatára. A kérdés az, hogy mit érintett az ültetés: rugók és lengéscsillapítók? Csak rugók? Ha veszek/szerzek normál méretű rugókat, akkor az autó kiemelkedik a tömegből és a kátyúkból? Konkrétan nem cápáról van szó, de gondolom az elvek azonosak. Láttam a konkrét típusból használható hasmagasságút is. Előre is köszönettel: FCs
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4264 Dátum: 2011. április 26. 19:32:21 pm »

Rosszabb esetben csak rugó (legrosszabb esetben simán elflexelve), jobb esetben rugóstag (rugó + gátló)
Akkor nem nyúlsz mellé, ha a komplett rugóstagokat szerzed be. Kompletten szerelni egyszerűbb (legalábbis akkor, ha gyárilag össze van építve), valamint a kocsiból kikerült dolgokat nyugodtan tudod vizsgálgatni, jó esetben azonosítás után jóáron eladható is lehet.
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4265 Dátum: 2011. április 26. 20:13:32 pm »

Először is nézd meg nem állítható magasságú-e véletlenül. Ha nem az, akkor szerintem max a rugócsere megoldja. Ha raktak alá másik lengéscsillapítót az nem valószínű, hogy gondot jelent.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Mpower
Vendég
« Válasz #4266 Dátum: 2011. április 26. 20:44:02 pm »

Üdv mindenkinek!!!
Segítség kellene!!! Lenne most 7vgn egy szeged-martfű szállítás,persze nem ingyen kérem
Csak itt az ismeretségi körben senki nem tud segíteni
Előre is köszönöm!!!
Naplózva
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #4267 Dátum: 2011. április 26. 20:51:01 pm »

Most itthon vagyok budapesten

Holnap délelött bárhova el tudok jutni........................................(pesten)
Keress meg telefonon, hátha tudok segíteni.Üdv:Árpi (t-mobile4037684)
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #4268 Dátum: 2011. április 26. 21:26:19 pm »

Először is nézd meg nem állítható magasságú-e véletlenül. Ha nem az, akkor szerintem max a rugócsere megoldja. Ha raktak alá másik lengéscsillapítót az nem valószínű, hogy gondot jelent.

...de, ha egy komolyabb ültetés van alatta, akkor egyáltalán nem biztos, hogy elég a rugó csere. Amennyiben a gátlószár rövidebb akkor egy gyári rugóval nem biztos, hogy eléri a megfelelő magasságot, rosszabb esetben, nem biztos, hogy annyira össze tudod húzni a rugót, hogy fel tudd paszírozni a rövid gátlószárra.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4269 Dátum: 2011. április 26. 21:55:09 pm »

Igen erre én is gondoltam, csak sajnos a magyarok nagy része gyári gátlókkal használ ültetőrugót.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Bacsek
Vendég
« Válasz #4270 Dátum: 2011. április 27. 00:07:36 am »

Csak egy zárojeles megjegyzés az ültetéshez:

Nálunk(baráti társaságban) KW Gewinde variente2 amit be szoktam szerelni(állitható magasság és keménység)
Ami eddig nekem sok(KK) volt:
VW passat VR6 14centi ültetés
E36 325i 12 centi ültetés

De ha lesz(vagyis elérhetö áron találok) akkor az E23-ba is csak ez fog kerülni Cool (Persze használható magasságig)
Számomra itt kezdödik az igényesség(ültetö rugo max addig, míg megnézem hogy jol áll e neki vagy sem Roll Eyes )
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4271 Dátum: 2011. április 27. 09:46:57 am »

SOS SOS
96-os 528i,a tulaj szerint nem bubizik a víz a kiegyenlítőben,nem olajos,szutykos,viszont rajtaütésszerűen felmelegszik,belemegy a mutató a pirosba,kint,nem a városban,vár 15 percet,és megint f@sza,napokig jó.A kérdés lehet ez kezdődő hf tömítés,a tulaj szerint le kell légteleníteni,azt mondta neki valami szerelő,lehet ezt egyáltalán légteleníteni valahol,van rajta csavar?A debil nem tudja,hogy ment e olyankor a viszkó,vagy egyéb ventilátor,ugye valami elektromos ventinek be kellene indulnia,ha elkezd melegedni?
Ha valaki tudja,mondja,délre megyek megkukkantani.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #4272 Dátum: 2011. április 27. 09:57:15 am »


Hátha ugyanaz: E38-on a hűtőventi menetirány szerinti jobb oldalán van a csati, egy rézszínű foglalatba megy be. A foglalat elméletileg burkolt, bele kellene nézni. A csatit 3 db hajszálvékony fémszálra kell rádugni. Ott le kellene húzni, kap-e kontaktot, nincs-e eltörve egy szál, stb.

Szerintem automata légtelenítős egyébként.
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #4273 Dátum: 2011. április 27. 12:27:37 pm »

SOS SOS
96-os 528i,a tulaj szerint nem bubizik a víz a kiegyenlítőben,nem olajos,szutykos,viszont rajtaütésszerűen felmelegszik,belemegy a mutató a pirosba,kint,nem a városban,vár 15 percet,és megint f@sza,napokig jó.A kérdés lehet ez kezdődő hf tömítés,a tulaj szerint le kell légteleníteni,azt mondta neki valami szerelő,lehet ezt egyáltalán légteleníteni valahol,van rajta csavar?A debil nem tudja,hogy ment e olyankor a viszkó,vagy egyéb ventilátor,ugye valami elektromos ventinek be kellene indulnia,ha elkezd melegedni?
Ha valaki tudja,mondja,délre megyek megkukkantani.

Az E39 fórumon olvastam:

Idézet
max: remélem nincs rejtett hőtárolód és állófűtésed mert az speciális

Várd meg amíg lehűl a kocsi (ergó külső hőmérsékletre most itt nem a -3fok hanem 30fok alatt legyen a lényeg)

0.a szintnek stimmelnie kell.
1.sapka kiteker de nem kiszed a túlfolyó tartályból (tehát lazán áll a tetején)
2.gyújtás bekapcs (amikor égnek a légzsák lámpák de még nem megy a motor)
3.két fűtés maximumra
4.ventilátor kézi alacsony szintre 3dik fokozat alatt
5.Inditsd be a motort és 3-4szer pörgesd meg 4500-5000rpm-re hirtelen, hogy kimossa a hűtőrendszert
6.ne fusson a motor 30másodpercnél hosszabb ideig mert a hűtőfolyadék melegszik és ezért kitágul
7.Ha lecsökkent a szint ekkor töltsd vissza a max szintre
8.szorosan zárd vissza a tank sapkát
9.Ellenőrizd a folyadék szintet

Ha oldalt olvasós a tied akkor középen van a szint 20fokos víznél. A pöckösnél a ott a rajz a kupak felső szintjénél lévő pöcök a 20fokos max. szint.

Figyelni kell a pöckös hűtő tartályoknál, mert tapasztalatom szerint az első 5 percben beesik a szint és addig kell kupak nélkül szintre tölteni. Ha nem így jár el a kilógó pöckös tartály gazdája akkor alacsonyabb lesz a szint és bejelez ilyenkor a szintjelző. A muhaati pl. rutinból picit többet rakott bele csak most már tudjuk miért.
Naplózva

1985 E28 530i
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #4274 Dátum: 2011. április 27. 20:07:08 pm »

Üdv!
Gyújtáskapcsolót hogy a túróba lehet kiszedni E21ből? Ki kell szedni az egész kormányoszlopot hogy kijöjjön?
Köszi, Tomi!
Naplózva

Thommy
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4275 Dátum: 2011. április 27. 20:26:18 pm »

A kormányoszlop kúpos csavarjait kell kiszedni (és egyben kicserélni hatlapfejűre) és az oldalában van egy stift (szintén kúpos fejű csavarral) meg valahol mellette egy icipici csavar is.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4276 Dátum: 2011. április 27. 22:05:35 pm »

Az E39 fórumon olvastam:



Köszi,megoldódott,offot vettem.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #4277 Dátum: 2011. április 28. 19:07:16 pm »

Kérdezhetek én is egy E39-eset?  undecided Dízelből le tudom szívni az üza nagyrészét a betöltőnyíláson? Ha nem, akkor hol a leggyorsabb/egyszerűbb? Jöhet privibe is, hogy ne szemeteljek. Köszi!
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #4278 Dátum: 2011. április 28. 19:55:03 pm »

A kormányoszlop kúpos csavarjait kell kiszedni (és egyben kicserélni hatlapfejűre) és az oldalában van egy stift (szintén kúpos fejű csavarral) meg valahol mellette egy icipici csavar is.
Köszi! Hétvégén megnézem.
Naplózva

Thommy
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #4279 Dátum: 2011. április 30. 20:35:35 pm »

Félig off kérdésem, hogy mit tudtok a használt fagyálló, olaj, mosóanyag, stb kis tételben való korrekt elhelyezéséről? Úgy tudtam, a benzinkutaknál elvileg át kéne venniük.
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4280 Dátum: 2011. április 30. 20:38:47 pm »

Ez így van. Illetve szerintem ott is át kéne, hogy vegyék, ahol veszel kenőanyagot.
(Rossz tapasztalat, hogy sokszor ők is csak bedobják a kukába...)
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #4281 Dátum: 2011. április 30. 20:40:51 pm »

Kösz!
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #4282 Dátum: 2011. május 01. 11:14:24 am »

524 td, miért csinálja azt hogy úgy megy , mint egy szívódé? Sad turbó jó,turbócső dagad,motor jó,faszán indul,és faszán is megy egészen addig ahonnan a turbó elkezdene érni valamit,de itt szinte semmi se történik. lehet valami adagoló baja? üzemanyag is oda van neki adva,ígymár füstöl is,jobban is megy,de nem az igazi...
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
richiem

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414



« Válasz #4283 Dátum: 2011. május 01. 15:56:49 pm »

Sziasztok,

Turkáltam a motortérbe, mert tettem vissza a zajzigetelést, és kirántottam a fékcsövet, ami kijön a fékfolyadéknak a fehér tartályából, abból a valamiből, ami egy fekete tányér mögött van.  Némi fékfolyadék és elfolyt, amikor vissza akartam nyomni, mert úgy tünik csak egy gumitömítés tartja, de nem ment vissza.

Azt hogy tudnám visszatenni?  Gondolom kezdenek a tartályból engedjem le a fékfolyadékot...Huh shocked

Meg aztán azt sem tudom, hogy most levegös lesz a rendszer...?


Köszi, ha tudtok segíteni



* fék.jpg (218.58 KB, 1239x768 - megtekintve 512 alkalommal.)
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4284 Dátum: 2011. május 01. 17:16:27 pm »

Az a kuplung főhenger "szívó" ága.
"Simán" vissza kell nyomni a csővéget a gumiba, kell hozzá némi erő, de vissza fog pattanni... de ez csak így leírva egyszerű... a hozzáférés eléggé problémás, kiskezűek előnyben...

Ha nem nyomkodod  a kuplungot, amíg nincs rajta a cső, akkor valószínűleg nem lesz szükség légtelenítésre.
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4285 Dátum: 2011. május 01. 18:33:41 pm »

ix-es m20-nak a motortartó bak helyei a blokkon ugyanoda esnek, mint a nem ix-esnek?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #4286 Dátum: 2011. május 01. 19:18:43 pm »

Az a kuplung főhenger "szívó" ága.
"Simán" vissza kell nyomni a csővéget a gumiba, kell hozzá némi erő, de vissza fog pattanni... de ez csak így leírva egyszerű... a hozzáférés eléggé problémás, kiskezűek előnyben...

Ha nem nyomkodod  a kuplungot, amíg nincs rajta a cső, akkor valószínűleg nem lesz szükség légtelenítésre.
És persze vigyázz, hogy a fényezett/festett részekre ne menjen rá a folyadék, mert könnyűszerrel lemarja a festéket, utána aztán következik a rozsda.
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4287 Dátum: 2011. május 01. 19:31:35 pm »

ix-es m20-nak a motortartó bak helyei a blokkon ugyanoda esnek, mint a nem ix-esnek?

OFF
póveren nézgeted azt az ix hajtásláncot? Evil
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4288 Dátum: 2011. május 01. 20:13:30 pm »

Igen, nézegettem, de eddig kaptam egy jobb ajánlatot.  Evil Azn
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Bacsek
Vendég
« Válasz #4289 Dátum: 2011. május 01. 20:41:26 pm »

524 td, miért csinálja azt hogy úgy megy , mint egy szívódé? Sad turbó jó,turbócső dagad,motor jó,faszán indul,és faszán is megy egészen addig ahonnan a turbó elkezdene érni valamit,de itt szinte semmi se történik. lehet valami adagoló baja? üzemanyag is oda van neki adva,ígymár füstöl is,jobban is megy,de nem az igazi...
Vákumcsöveket nézd át a turbonál... E39nél az volt a gond hogy 2 vákumcsö, ami szabályozza a töltönyomást, el volt szakadva.
A 200++ lovas chip-es motor ugy ment mint egy 80 lovas szivódé
Naplózva
Oldalak: 1 ... 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 [143] 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!