CápaBMW fórum
2024. április 27. 15:11:46 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 [145] 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2707892 alkalommal)
sura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



« Válasz #4320 Dátum: 2011. május 05. 19:00:59 pm »

Köszönöm szépen válaszotokat Smiley
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #4321 Dátum: 2011. május 05. 19:20:37 pm »

Nem feltétlen kell bowdenesre cserélni. Motortérbe be kell tenni az elektromos gázpedált, amit a bowden huzogat.
Nem szép, de egyszerü és hatékony megoldás. Legalábbis egyszerübb mint a motorelektronikát és kábeleket cserélni Azn
Azért az EML nem csak attól függ. Hidd el, egyszerűbb cserélni! Hozz egy EML-es autót, kiveszek neked egy izzót és megszűnik a "gázadás". Utána meg itt pislognál mint hal a szatyorban és nem jönnél rá mi a baj. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. május 05. 19:24:44 pm írta Dénes » Naplózva

70/627-5355
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4322 Dátum: 2011. május 05. 19:50:32 pm »

Van valakinek képe az E21 hátsó stabilizátor Skoda motortartó bakos megoldásáról? (A jobboldali szilentjeim szétmentek és ha már cserélek, akkor már miért ne...  Roll Eyes )
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #4323 Dátum: 2011. május 05. 20:59:53 pm »

Azért az EML nem csak attól függ. Hidd el, egyszerűbb cserélni! Hozz egy EML-es autót, kiveszek neked egy izzót és megszűnik a "gázadás". Utána meg itt pislognál mint hal a szatyorban és nem jönnél rá mi a baj. Wink

Ne mááá Dini!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #4324 Dátum: 2011. május 05. 22:30:16 pm »

Mit ne?
Naplózva

70/627-5355
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #4325 Dátum: 2011. május 07. 22:02:02 pm »

Azért ne dini, mert még valaki elhiszi amit írtál.
A gázpedáljeladót simán ki lehet kábelezni a motortérbe egy 735i E32 esetében. Még ha 750-ről van szó ott is megoldható. Ezt az izzó történetet azért neee...
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Bacsek
Vendég
« Válasz #4326 Dátum: 2011. május 07. 22:20:48 pm »

Audi és merci esetében még el is hinném... Kár hogy tul sokat turkáltam már E36tokban és E39ekben Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. május 07. 22:26:36 pm írta collins » Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #4327 Dátum: 2011. május 08. 10:19:17 am »

Azért ne dini, mert még valaki elhiszi amit írtál.
A gázpedáljeladót simán ki lehet kábelezni a motortérbe egy 735i E32 esetében. Még ha 750-ről van szó ott is megoldható. Ezt az izzó történetet azért neee...

Megoldható, de én a teljes eml beépítésére gondoltam, hogy az úgy működjön ahogy kell. Mert ha már csinálunk valamit, legyen rendesen. Bár én vagyok a hülye, végülis az m50 is jár 3 vezeték összekötésével. Bocsi... Az izzós dolog meg játszik  Smiley Amennyiben rendesről beszélünk.
Naplózva

70/627-5355
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #4328 Dátum: 2011. május 08. 10:20:39 am »

Azért ne dini, mert még valaki elhiszi amit írtál.
A gázpedáljeladót simán ki lehet kábelezni a motortérbe egy 735i E32 esetében. Még ha 750-ről van szó ott is megoldható. Ezt az izzó történetet azért neee...

+ nem e32 735i esetéről van szó...
Naplózva

70/627-5355
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #4329 Dátum: 2011. május 08. 12:19:46 pm »

Én már kötöttem be pár ilyet, te?
« Utoljára szerkesztve: 2011. május 08. 12:34:51 pm írta collins » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #4330 Dátum: 2011. május 08. 15:48:05 pm »

Igen, kötöttem és azért mondom az izzós dolgot is. V12 játszotta el. Persze az izzós dolgot is ki lehet kerülni, de én a gyári megoldásról beszélek.

Mind1, nem érdekel a téma, a lényeg hogy cápába nem való, nem kell beletákolni.
Naplózva

70/627-5355
richiem

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414



« Válasz #4331 Dátum: 2011. május 08. 16:19:56 pm »

Sziasztok

Tudna vki nekem készíteni legalább 2 megapixeles, jó minőségű  képet készíteni a motortérben lévő matricákról??

( Original Teile, sárga Attentionos piros villámos, Bosch-os...meg ami még e21 ben szokott lenni)

Szereztem fehér nyomtatható matrica lapot és szeretnék újakat csinálni.

Köszi a segítséget.

R.
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #4332 Dátum: 2011. május 08. 16:35:28 pm »

A realoem nem írja, h kifogyott volna, elvileg párszáz Ft-ért tudsz újakat is rendelni
Naplózva
richiem

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414



« Válasz #4333 Dátum: 2011. május 08. 16:43:53 pm »

A realoem nem írja, h kifogyott volna, elvileg párszáz Ft-ért tudsz újakat is rendelni

Akkor régen nézted, mert már nem kapható !

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1731&mospid=47168&btnr=51_0958&hg=51&fg=25
Naplózva
pepe_

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Válasz #4334 Dátum: 2011. május 09. 17:04:25 pm »

Üdv!

Frissen regisztráltam a fórumra, remélem jól teszem fel kérdésem (úgy értem, jó helyen).
M20B20 L-jet motornál lehetséges cserélni a szelepszár szimeringeket a hengerfej leszerelése nélkül?
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #4335 Dátum: 2011. május 09. 20:17:13 pm »

Nem lehet, mindenképpen le kell venned a hengerfejet.
« Utoljára szerkesztve: 2011. május 09. 21:05:55 pm írta collins » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4336 Dátum: 2011. május 09. 21:44:32 pm »

Én úgy tudom, hogy lehet, bár még sosem próbáltam...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4337 Dátum: 2011. május 09. 21:51:54 pm »

Lehet, csak úgy gányolás... és mint tudjuk a szimering cserével más, járulékos munkákat is kell végezni.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #4338 Dátum: 2011. május 10. 15:42:18 pm »


richiem:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E21-315-316-318-320-320-323-3-Series-decals-/250809622313?pt=Vintage_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3a656b1f29

matrica
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #4339 Dátum: 2011. május 10. 19:12:00 pm »

Tud Valaki segíteni?
Az E23-as fékkel lenne némi gondom.Ha hirtelen megnyomom a féket, nagyon kemény a pedál és csak kis késedelemmel kezd el fogni a fék.Olyan, mintha a szervó nem működne.Viszont a kormány nem nehéz.
Ha "normálisan" megyek az autóval, ökéletesen működik a fék, csak ne kelljen vészfékezni, mert az egy kicsit ijesztő.Lehet a nyomástároló gömb hibája? Amikor megnyomom a féket egy pillanatra felvillan egy piros lámpa is a műszerfalon.
Még egy kérdés.Milyen gyakori hibái szoktak lenni az ABS-nek? Amikor beindítom elalszik az ABS lámpa, majd 50 méter (néha 1km) után kigyullad a lámpa. Ameddig "működik" az ABS egy villanymotor szerű hangot ad.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Naplózva
pepe_

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Válasz #4340 Dátum: 2011. május 10. 21:16:32 pm »

Köszönöm a fenti válaszokat. Meglátjuk, mi lesz.
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #4341 Dátum: 2011. május 10. 21:24:12 pm »

Nekem is lenne egy kérdésem, hátha valaki találkozott már ezzel.

Az alanyunk egy '89-es E34 520i (m20).

Tökéletesen indul hideg motorral, tökéletesen indul üzemmeleg motorral, viszont ha melegen leállítom és várok 10-15 percet, már tekertetni kell sokáig, hogy magához térjen. Akkor is úgy indul be, hogy szenved, össze vissza rázkódik az alacsony 500-as fordulaton. majd 2-3 mp után magához tér és beáll normál alapjáratra...

Ha van valakinek valami ötlete, ne tartsa magában légyszíves.

Köszönöm  Wink
Naplózva

70/627-5355
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4342 Dátum: 2011. május 10. 21:29:32 pm »

Hofoglu

Jól sejted, döglődik a nyomástároló gömb, az ABS pedig lehet főrelé és vmelyik jeladó is.

Dénes

Első körben légtömegmérő a ludas, aztán lehet gyatra önindító, ami elveszi az áramot a motronic-tól, elégtelen testelés.
De 98%-ban a légtömegmérő a ludas.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #4343 Dátum: 2011. május 10. 21:50:19 pm »

Köszi! Kerítek egy másikat és próba  Smiley
Naplózva

70/627-5355
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #4344 Dátum: 2011. május 11. 20:24:29 pm »

Hofoglu

Jól sejted, döglődik a nyomástároló gömb, az ABS pedig lehet főrelé és vmelyik jeladó is.

Köszönöm segíségedet, megpróbálok átrakni egy másikat.
« Utoljára szerkesztve: 2011. május 11. 21:11:04 pm írta collins » Naplózva
BMW Józsi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 480


BMW Mániás


« Válasz #4345 Dátum: 2011. május 11. 21:38:03 pm »

Köszönöm segíségedet, megpróbálok átrakni egy másikat.

 Csak megerősíteni tudom ,a gömböd a ludas a féknyomás szlipjével .         undecided
 
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #4346 Dátum: 2011. május 11. 21:48:10 pm »

Igen, most az amcsi E23-nál is a gömb volt a ludas és pont ezt a tünetet adta elő undecided
Naplózva

70/627-5355
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #4347 Dátum: 2011. május 12. 13:34:07 pm »

Tud Valaki segíteni?
Az E23-as fékkel lenne némi gondom.Ha hirtelen megnyomom a féket, nagyon kemény a pedál és csak kis késedelemmel kezd el fogni a fék.Olyan, mintha a szervó nem működne.Viszont a kormány nem nehéz.
Ha "normálisan" megyek az autóval, ökéletesen működik a fék, csak ne kelljen vészfékezni, mert az egy kicsit ijesztő.Lehet a nyomástároló gömb hibája? Amikor megnyomom a féket egy pillanatra felvillan egy piros lámpa is a műszerfalon.
Még egy kérdés.Milyen gyakori hibái szoktak lenni az ABS-nek? Amikor beindítom elalszik az ABS lámpa, majd 50 méter (néha 1km) után kigyullad a lámpa. Ameddig "működik" az ABS egy villanymotor szerű hangot ad.
Segítségeteket előre is köszönöm.

Fékrásegítő gázgömb csere. ABS-nél takaríts ki első körben a jeladók elötti bordás részt .
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #4348 Dátum: 2011. május 12. 16:38:53 pm »

Valakinek van képe, vagy el tudja mondani hogy m30-asnál melyik lyukba megy a gázpedál és a tempomat bovdenháza illetve bovdene? Láttam többféle megoldást is, nemtudom melyik a hivatalos.

Köszi előre is!

Jól sejtem hogy a menetirány szerint előrébb, illetve lejjebbi lyukba a gázpedál bovdenháza, és a szintén előrébb lévő, de följebbibe a pillangón a gázpedál bovdenje?(a maradék meg adja magát a tempomathoz) Nemtudom van-e jelentősége, keresztezve mindenesetre nincsenek.
« Utoljára szerkesztve: 2011. május 12. 16:48:27 pm írta Gábor » Naplózva

hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #4349 Dátum: 2011. május 12. 20:23:09 pm »

Hofoglu

Jól sejted, döglődik a nyomástároló gömb, az ABS pedig lehet főrelé és vmelyik jeladó is.

Kicseréltem a gömböt (szerencsére volt egy bontott) és megjavult a fék. smiley
Köszönöm mindenkinek  segítséget, már csak az ABS-be kell életet lehelni, remélem az is működni fog.
A főrelét hol találom? A biztosítéktáblában? Melyik az?
Megpróbálom megtakarítani a jeladókat és a bordázott részt is.Hogy tudom kimérni a jeladókat? Csak oszcilloszkóppal vagy van egyszerűbb módszer is? Szakadást nem tudtam kimérni.
Üdv:Hofoglu
« Utoljára szerkesztve: 2011. május 12. 20:35:51 pm írta collins » Naplózva
Oldalak: 1 ... 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 [145] 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!