CápaBMW fórum
2024. április 25. 13:02:51 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 [161] 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2704217 alkalommal)
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #4800 Dátum: 2012. január 18. 18:09:36 pm »

635csi
E24
M30/B35
86-88
0 261 200 150
Bosch Motronic M1.1

http://www.programainc.com/bmw/engine-control-unit-0261200150.html
Naplózva

Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4801 Dátum: 2012. január 18. 18:17:11 pm »

Közben már megtaláltam én is. Mindegy, meglátjuk hogy szuperál b23-al...  Cheesy
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #4802 Dátum: 2012. január 18. 18:38:51 pm »

Van légtömegmérő is hozzá?
Naplózva

1985 E28 530i
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4803 Dátum: 2012. január 18. 18:41:35 pm »

Van hozzá, működött is vele, de hogy b35-é-e na az jó kérdés. Mindjárt megnézem milyen szám van rajta...

Megnéztem, nincs rajta szám, mert nincs rajta a fedele.  Embarrassed Lips Sealed
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #4804 Dátum: 2012. január 18. 19:46:16 pm »

Akko mérd meg a belépő/kilépő átmérőket.
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 18. 20:10:14 pm írta collins » Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #4805 Dátum: 2012. január 19. 00:18:06 am »

shocked huh M20b20-ról lett leszedve. 520i '89 E34  huh

Nekem meg az m30b35 -ön volt m20b25 kompi...  Grin Aztán megkapta a bele való epromot.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
mbmx

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 465



« Válasz #4806 Dátum: 2012. január 19. 16:43:04 pm »

Urak egy kérdésem volna, M20b25 illetve M20b27 motorok csak motronic-al léteztek, vagy volt L-jet is? Mert ma véletlen találtunk egy M20B27et ZF váltóval és L-jetes volt. én úgy tudtam, h ezek csak motronicosok voltak mind és csak a jeladók elhelyezésében tértek el, ezért utólagos kendácsra gyanakszom. Előre is kösz!
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #4807 Dátum: 2012. január 19. 16:46:29 pm »

Motronicosak voltak mind szerintem is.
Naplózva

1985 E28 530i
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4808 Dátum: 2012. január 19. 19:07:37 pm »

Urak egy kérdésem volna, M20b25 illetve M20b27 motorok csak motronic-al léteztek, vagy volt L-jet is? Mert ma véletlen találtunk egy M20B27et ZF váltóval és L-jetes volt. én úgy tudtam, h ezek csak motronicosok voltak mind és csak a jeladók elhelyezésében tértek el, ezért utólagos kendácsra gyanakszom. Előre is kösz!

Így nézett ki a motortér?

http://www.youtube.com/watch?v=Jpe3_JkOJg0
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #4809 Dátum: 2012. január 19. 21:28:46 pm »

De van még egy másfajta, annak asszem a 20-as formájú a szívósora.
Naplózva
mbmx

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 465



« Válasz #4810 Dátum: 2012. január 20. 07:44:53 am »

Kibontott motor volt, csak felülről láttam, de nagy szívósora volt, sajnos még a motorkódot sem tudtam leolvasni róla, annyira körbe volt bástyázva, csak az tűnt fel, hogy az oldalába oda volt döfve egy gyújtáselosztó.
Naplózva
pic
Vendég
« Válasz #4811 Dátum: 2012. január 20. 08:42:06 am »

http://capabmwforum.hu/index.php?topic=569.0
Naplózva
csoribaba
Vendég
« Válasz #4812 Dátum: 2012. január 20. 20:17:49 pm »

Üdv!
Érdekelne, hogy a képen 4-es számmal megjelölt csavart mekkora nyomatékkal kell meghúzni?
e23-as difi, 3,64-es sper
Köszi!


* bmw difi.png (36.16 KB, 799x565 - megtekintve 550 alkalommal.)
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4813 Dátum: 2012. január 20. 21:16:20 pm »

http://www.bmwtechinfo.com/repair/main/037en/index.htm
33-02-es oldal
310Nm-nek nézem, de lehet, hogy tévedek...
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4814 Dátum: 2012. január 20. 21:21:37 pm »

Hol lehet venni 8 db M12x1,5x60-as 12.9-es csavart? mert úgy néz ki, hogy Kecskeméten nem...

Vagy fel szabad-e tenni a lendítőkereket 10.9-essel a 12.9-es helyett?
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #4815 Dátum: 2012. január 20. 21:28:32 pm »

prom

...szerintem a lendkerek csavar nemszokott beteg lenni....ha meg kell csavar akkor bontani kellene...mert az biztos joooo..
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4816 Dátum: 2012. január 20. 21:30:03 pm »

nem beteg, rövid... Viktortól kaptam egy garnitúra 50 hosszút, de nem éri át rendesen a kéttömegű lendkereket...
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #4817 Dátum: 2012. január 20. 21:33:00 pm »

akkor megkell keresni a hozza valo bontottcsavart...
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #4818 Dátum: 2012. január 20. 21:36:03 pm »

Én úgy tudom,mindig cserélni kellene + menetrögzítő.Bár utóbbiban nem vagyok biztos.
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #4819 Dátum: 2012. január 20. 22:04:35 pm »

Én úgy tudom,mindig cserélni kellene + menetrögzítő.Bár utóbbiban nem vagyok biztos.
igy van..
Naplózva

steffe
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #4820 Dátum: 2012. január 21. 13:15:36 pm »

http://www.bmwtechinfo.com/repair/main/037en/index.htm
33-02-es oldal
310Nm-nek nézem, de lehet, hogy tévedek...

Hát elég nagyot tévedsz. Ha azt 310 nyújtonnal lehúzod, kb eltörik a csapágy. Az anyán van egy egybeeső színjelölés. Addig húzod, amig egybe nem esik. Egyébként már kis szárral is úgy meg lehet húzni, hogy utána nem forgatod a difit sehová.
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4821 Dátum: 2012. január 21. 14:16:12 pm »

akkor mire írja a 310-et?
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 21. 14:16:47 pm írta collins » Naplózva
p.t.kunta

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Válasz #4822 Dátum: 2012. január 21. 20:36:51 pm »

Sziasztok.Légyszíves segítsetek,E21be szeretnék hátra tárcsaféket elég ha a hátsó hidat kicserélem vagy ki kell cserélni a főfékmunkahengert is?
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #4823 Dátum: 2012. január 21. 20:49:33 pm »

Sziasztok.Légyszíves segítsetek,E21be szeretnék hátra tárcsaféket elég ha a hátsó hidat kicserélem vagy ki kell cserélni a főfékmunkahengert is?

Nem kell kicserélni, mert ugyanaz.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
p.t.kunta

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Válasz #4824 Dátum: 2012. január 22. 08:29:00 am »

Köszi a gyors vállaszt.
Naplózva
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #4825 Dátum: 2012. január 22. 21:26:14 pm »

Valaki nem tudja az e28 féltengely hosszát?
Naplózva

RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #4826 Dátum: 2012. január 22. 23:16:06 pm »

Sziasztok,

újabb kérdés és dilemma előtt állok Smiley az én kis 23i motorom mikor már hozzám került igen partra vetett volt :/  a kérdésem az lenne ha esetleg ezt a 23i-t újítanám fel mivel kezdjem és hogyan? 

A napokban ajánlatot kaptam egy m50b20ra ,szinte egy hengerfelújítás árában Smiley Komplett az egész minden meg van rajta!
Másik kérdésem pedig az m50 beépítéséről szólna,  tapasztalatokat ,ötleteket  várok Smiley
A héten utána érdeklődök a legalizálásnak is.

Persze a 23i megmentése az elsődleges célpontom !!!


köszönöm!
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4827 Dátum: 2012. január 23. 04:35:16 am »

Szerintem inkább a 23i-t újítsd fel. Az M50 nehezebb és kell neki sebességjel is, ráadásul E21-be nem éppen sétagalopp betenni.

A felújítást mondjuk lehetne azzal kezdeni, hogy szétszeded.  Evil Felmérni milyen állapotok uralkodnak, ft nem karcos-e, hengerfej állapota, hengerfal válla... stb., ezek után lehet tovább lépni.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #4828 Dátum: 2012. január 24. 07:01:01 am »

m20b23 k-jet: alapjárat inog,hidegen , melegen, mindenhogy Cheesy melegen olyannyira hogy le-le fullad a fordulatesésben. ezt eljátssza kb minden gázelvételnél is,nem talál vissza alapjárathoz,hanem lefullad.

ja és hidegindító nélkül nem volt hajlandó indulni,hosszabb állás után Cheesy

"baszd ki belőle a k-jetet,és motronicot neki" -jellegű hsz-eket kérem mellőzni Tongue
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4829 Dátum: 2012. január 24. 07:07:31 am »

Hidegen nem indul: hidegintító szelep, vagy hő-idő kapcsoló, bemelegedésszabályzó
Ingadozik az alapjárat: bemelegedésszabályzó, pótlevegőszelep

Esetleg a vákuumcsöveket nézd át nehol falsot szívjon valahol.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Oldalak: 1 ... 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 [161] 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!