CápaBMW fórum
2024. április 23. 22:53:25 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 [166] 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2701166 alkalommal)
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #4950 Dátum: 2012. március 13. 20:01:33 pm »

OK, meglesz! Köszi!  Wink
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4951 Dátum: 2012. március 13. 20:12:30 pm »

Köszi a válaszokat!

A váltóperselyezésre van valakinek tapasztalat?

Váltókart és a váltórudazat másik végén lévő bizbaszt is ki kell szedni, esztergályoshoz elvinni a bele való rudazattal együtt és megcsinálja.  Wink Megéri!  Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #4952 Dátum: 2012. március 13. 21:35:16 pm »

"Egyébként ,feszítsd meg a szervó ékszíját .   "

Szerintem cseréld ki mert öreg és hiába fogod megfeszíteni akkor is visít mint egy malac..
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #4953 Dátum: 2012. március 13. 21:36:39 pm »

Vettem, beruházok  Smiley
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #4954 Dátum: 2012. március 15. 20:18:24 pm »

sziasztok!
Lenne egy gyors kérdésem és ha lehet gyors válasz kéne :)Holnap reggelre Smiley
Adott egy majdnem komplett autó m20al,hiányzik az ac pumpa ,beindítható-e benzint öntve a légszűrőhöz vagy motorundító sprével?
Vagy valami más praktika? Smiley
Köszönöm
Üdv.
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4955 Dátum: 2012. március 15. 20:25:24 pm »

Vigyél egy AC-t és egy külön tartályba benyát, plusz 2 benzincsövet. Akksira direktbekötöd a benzinpumpát azt adjneki. (Alternatíva: 2 naggyon hosszú benzincső, ráapplikálod a tiédre, direktbekötöd az AC reléjét, a másikon meg indítasz.  Evil )
Hidegindítóval pöfögni fog, de poroltót készítsd oda... Nekem egyszer visszadurrant és kigyulladt a fél motortér.  Evil
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #4956 Dátum: 2012. március 15. 21:37:32 pm »

Vagy az univerzális féktisztító spray Evil

Mi értelme 10 mp-re beindítani?
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #4957 Dátum: 2012. március 15. 21:43:56 pm »

Vagy az univerzális féktisztító spray Evil

Mi értelme 10 mp-re beindítani?


Nem csak 10mp-re kéne:) de jó lenne hallani... kipróbálni sem utolsó:)
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #4958 Dátum: 2012. március 15. 22:09:29 pm »

Elektromos ac nélkül nem tudsz folyamatosan 3 bart tartani a rendszerben. Főleg menet közben.
Naplózva
turbometal_lacc

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Válasz #4959 Dátum: 2012. március 16. 12:55:10 pm »

Sziasztok! Lenne egy kis gondom... E21-em van, amibe még az előző tulaj lada karbit rakott. Most tettem bele stromberget, amivel tök szépen jár, működik minden, viszont a gázbowden dolgot nem tudom megoldani. Bekötöttem a rudazatra, de így annyira direkt a gázadás, hogy lehetetlen vele normálisan közlekedni... Nincs valakinek ötlete, hogy hogyan tudnám megoldani? Az a gond, hogy fogalmam sincs, hogy pl. az e12-ben, amiben eredetileg strombi volt, hogy volt megoldva ez a dolog.
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4960 Dátum: 2012. március 16. 14:08:07 pm »

A végpontok (felütközési pontok)  jó helyen vannak?
Próbáld meg azt, hogy a forgásponthoz közelebb viszed bowden bekötési pontját a pedálrudataton, vagy  távolabb viszed a  bekötést a karbin.
Naplózva
turbometal_lacc

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Válasz #4961 Dátum: 2012. március 16. 15:51:12 pm »

Az a gond, hogy az előző tulaj annyira szétbarmolta a motorteret, hogy nyomtalanul eltűnt az eredeti bowden útja. Én meg nem figyeltem meg másén, hogy hogy van normálisan, így ki sem tudom azt építeni. Van valami mechanizmus, ami egyenletessé teszi gáz adagolását?
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #4962 Dátum: 2012. március 16. 23:30:54 pm »

Hejjhó Smiley
e21 és e28 menesztő tárcsája mennyire kompatibilis?  tehát e21 lehet vele 5*120? vagy csak az e12 menesztő jó?
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4963 Dátum: 2012. március 17. 07:29:54 am »

Az a gond, hogy az előző tulaj annyira szétbarmolta a motorteret, hogy nyomtalanul eltűnt az eredeti bowden útja. Én meg nem figyeltem meg másén, hogy hogy van normálisan, így ki sem tudom azt építeni. Van valami mechanizmus, ami egyenletessé teszi gáz adagolását?
A bowden vonalvezetése nem bonyolult, kibújik a kaszniból, átmegy a balos tornyon a motortér felé eső csavar alá befogott és visszahajlított lemezfülön (ez azthiszem csak a karbisokon van), onnantól a levegőben hajlik és már csak a karbi feszítőszerkezete támasztja.


Le kellene mérni mindkét oldalon a mozgásteret a két végállás között, utána már könnyebben lehet az erőkarokkal számolni, variálni.
« Utoljára szerkesztve: 2012. március 17. 08:47:59 am írta Promega » Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4964 Dátum: 2012. március 17. 07:43:34 am »

Hejjhó Smiley
e21 és e28 menesztő tárcsája mennyire kompatibilis?  tehát e21 lehet vele 5*120? vagy csak az e12 menesztő jó?
Az e12 menesztővel simán összerakható a e21 323i gólyaláb, mert azonosak a csapágyak:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E12/Sedan/Europe/520-M10/browse/front_axle/wheel_bearings/
http://bmwfans.info/parts/catalog/E21/Sedan/Europe/323i-M20/browse/front_axle/wheel_bearings/

Az e28-tól felfelé (csak az e34, e36, e46-ot néztem) a menesztő már egyben van a csapággyal.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/Sedan/Europe/520i-M20/browse/front_axle/wheel_bearings/

Az e39-nek(-től felfelé ? )  pedig már teljesen más összeállítású a gólyalába...
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Sedan/Europe/520i-M54/browse/front_axle/front_spring_strut_carrier_wheel_bearing/
http://bmwfans.info/parts/catalog/E90/Sedan/Europe/320i-N46N/browse/front_axle/front_spring_strut_carrier_wheel_bearing/
http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/Sedan/Europe/530i-M54/browse/front_axle/front_spring_strut_carrier_wheel_bearing/

érlelődik egy megoldás ( illetve kettő is) az e28-as fajta menesztő e21-re építésére, de még össze kellene mérnem a dolgokat...
Naplózva
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #4965 Dátum: 2012. március 17. 08:33:27 am »

Az a gond, hogy az előző tulaj annyira szétbarmolta a motorteret, hogy nyomtalanul eltűnt az eredeti bowden útja. Én meg nem figyeltem meg másén, hogy hogy van normálisan, így ki sem tudom azt építeni. Van valami mechanizmus, ami egyenletessé teszi gáz adagolását?
Nem lehet, hogy csak megszokás kérdése? Nekem amikor bekerült a weber baromira érzékenynek tűnt, de 1 nap alatt megszoktam.
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #4966 Dátum: 2012. március 17. 09:07:08 am »



Vagy másik alternatívaként betesz e36 compact kerékagyat. Megvan az 5x120 is, meg gondolom, ha nagyobb kereket, féket akar, ahhoz nem utánamenni futóművel is. Ezeknek meg már ugye csavaros a teleszkópszár, és igen széles a választék futóműre. Persze, sokat kell legózni, mire összejön (csapszegek, geometria,fékkonzol,stb), de aztán akár abs-es is lehet.
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #4967 Dátum: 2012. március 17. 09:48:34 am »

nem gondoltam ilyen mértékű futómű átalakításra Smiley én csak gondoltam hogy e28 menesztőt előbb találok mint e12-ét és akkor már tudnék feltenni 5*120 as felniket...""abból nagyobb a választék""
csak akkor megint  ET kérdés van...
Köszönöm a válaszokat
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4968 Dátum: 2012. március 17. 11:00:45 am »


Vagy másik alternatívaként betesz e36 compact kerékagyat. Megvan az 5x120 is, meg gondolom, ha nagyobb kereket, féket akar, ahhoz nem utánamenni futóművel is. Ezeknek meg már ugye csavaros a teleszkópszár, és igen széles a választék futóműre. Persze, sokat kell legózni, mire összejön (csapszegek, geometria,fékkonzol,stb), de aztán akár abs-es is lehet.
ezt most nem egészen vágom... a kerékagy ugyanolyan a rendszerű, mint az e28-nál... gondolom a csonkállványra vagy a teljes gólyalábra gondoltál...
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #4969 Dátum: 2012. március 18. 10:58:54 am »

Igen, csak a csonkállvány. Újabbaknál csavarozva van a komplett teleszkóp a csonkhoz. Csak ugye az a nehézsége, hogy meg kéne cserélni a két oldalt a kormányzás miatt, úgy, hogy a futómű geometria ne menjen el.
Naplózva
gegE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100



« Válasz #4970 Dátum: 2012. március 18. 17:47:05 pm »

Sziasztok! egy olyan kérdésem lenne hogy, hogyan lehet állítani a kuplungon?  egy e28 524td bmw-ről lenne szó.   Smiley
Naplózva
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



« Válasz #4971 Dátum: 2012. március 19. 09:24:07 am »

Sehogy nem lehet rajta állítani.
Max. a pedál magasságát tudod, de az nem befolyásolja azt, hogy milyen magasan fog a kuplungod.
Ha padlón fog, vagy magasan és megcsúszik, akkor csereérett a szett.
« Utoljára szerkesztve: 2012. március 19. 17:07:46 pm írta ujjtibor » Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #4972 Dátum: 2012. március 19. 20:45:08 pm »

Hello Mindenki!
Segítség kellene, hogy miért nem indol az M10? 87' 518i. Hosszas állás után, 1,5 év,szépen indult,mentem vele 20 km-t, leállítottam. Majd pár nap után indítanám, de nem akar. Első indításra beugrik 2p-re, ezután semmi, majd negyed óra után megint egy röffenés és csend. Mit és hol nézzek meg? Lécci!
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #4973 Dátum: 2012. március 19. 20:56:46 pm »

AC relé? AC pumpa? Esetleg ezek vezetékei?
Naplózva

1985 E28 530i
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4974 Dátum: 2012. március 19. 20:58:58 pm »

Esetleg üzemanyagszűrő. Meg kéne mérni mennyit szállít az AC.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4975 Dátum: 2012. március 19. 21:07:51 pm »

Úgy hallottam a legtöbb AC állásban makkan meg Sad
Naplózva

Bence
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #4976 Dátum: 2012. március 19. 21:21:51 pm »

Elsőnek ac, másodiknak szűrő, de ettől függetlenül érdemes átnézni az összes benzincsövet, gumialkatrészt. 2-3 év állás alatt nyitottra töredezik még a Gates is.
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7122


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4977 Dátum: 2012. március 19. 21:25:26 pm »

OFF


tudja esetleg valaki, hogy mezei "zöld"  fém benzines kannának a kiöntőjére ez csatlakoztatható? ha nem, akkor linkelnétek olyat esetleg? kössz!

http://www.nteam.hu/?t=productoverview&kod=N00001794
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4978 Dátum: 2012. március 19. 21:30:50 pm »

Szerintem jó lesz. Wink
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #4979 Dátum: 2012. március 19. 21:39:07 pm »

A leszorító kengyel arra utal.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 [166] 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!