CápaBMW fórum
2021. szeptember 22. 21:59:26 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 [200] 201 202 203 204 205 206 207 208 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 1846009 alkalommal)
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 677



« Válasz #5970 Dátum: 2014. május 16. 18:37:04 pm »

Sziasztok

Ha minden igaz a lakatos vasárnap kész a kocsimmal.....
A belsejébe rezgéscsillapítót raknék csak akkora a kínálat, hogy már azt sem tudom mit tegyek bele!
Bitumenes? Bitumen mentes? 1,2,3,4.....réteg? 1mm vastag? 2mm? 3mm? Sima rezgéscsillapító vagy ami már hő és hangszigetelő? Vagy olyat ami harmonizál a szemem színével?  645
Szerintetek? Köszi a segítséget előre is.
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6748


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #5971 Dátum: 2014. május 16. 20:31:17 pm »

Sziasztok!Egy kis segítséget szeretnék kérni,E28 524TD váltójába hol lehet beletölteni az olajat,az olajleeresztő meg van az ok de a jobb oldalán is van egy csavar talán ott?Nem tudom azért kérdezem hülyeséget nem akarok csinálni.Válaszokat előre is nagyon megköszönöm  Smiley

kézi váltóról van szó kimaradt bocs

Szia!

Igen, az ott jobb oldalon! Ugyan olyan hatalmas imbuszkulcsos, mint alul. Addig öntsd olajjal, ameddig el nem kezd ott kifolyni, az a szint Wink
Naplózva

70/627-5355
driver535

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Válasz #5972 Dátum: 2014. május 16. 21:20:14 pm »

Nagyon köszi Dénes!
Naplózva
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #5973 Dátum: 2014. május 16. 21:46:39 pm »

Sziasztok

Ha minden igaz a lakatos vasárnap kész a kocsimmal.....
A belsejébe rezgéscsillapítót raknék csak akkora a kínálat, hogy már azt sem tudom mit tegyek bele!
Bitumenes? Bitumen mentes? 1,2,3,4.....réteg? 1mm vastag? 2mm? 3mm? Sima rezgéscsillapító vagy ami már hő és hangszigetelő? Vagy olyat ami harmonizál a szemem színével?  645
Szerintetek? Köszi a segítséget előre is.

Én a 2,1 mm-es Pyrmo lapot használtam. Elég jó minőség, kedvező áron és könnyű vele dolgozni.
Sok helyen forgalmazzák, de Budapesten az Üllői úton van a bolt. (itt a legolcsóbb)
http://www.dinitrolautohaz.hu/Kat/zajcsokkento.html
http://www.pyrmo.hu/
Naplózva
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 677



« Válasz #5974 Dátum: 2014. május 16. 23:29:26 pm »

Köszi hofoglu!

Azt nem tudod, h ez rakható ajtóba is?
Naplózva
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #5975 Dátum: 2014. május 17. 00:02:43 am »

Én oda is raktam. Öntapadós, de én egy kicsit rámelegítettem hőlégfúvóval, hogy szebben odafeküdjön. Kézzel el lehet simítani.
Naplózva
B.Csaba

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Válasz #5976 Dátum: 2014. május 17. 18:34:02 pm »

Én oda is raktam. Öntapadós, de én egy kicsit rámelegítettem hőlégfúvóval, hogy szebben odafeküdjön. Kézzel el lehet simítani.


Szia!

Ezt lehet fújni is? A bitumen miatt nem fog elszineződni?

Üdv:
  Csabi
Naplózva
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #5977 Dátum: 2014. május 17. 21:47:20 pm »


Szia!

Ezt lehet fújni is? A bitumen miatt nem fog elszineződni?

Üdv:
  Csabi

Ezt egy fényezőtől kellene megkérdezni. Én úgy tudom, hogy ha vékonyan fújják meg, akkor nem okoz problémát.
Egyébként, ha megnézed a gyári szigetelést, az is egy kicsit más színű, mint a lemez részeken. A gyári is bitumenes, hőre lágyuló volt.
Üdv:Árpi
Naplózva
B.Csaba

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Válasz #5978 Dátum: 2014. május 18. 09:09:27 am »

Köszönöm a segítséget  Smiley
Naplózva
mbmx

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 464



« Válasz #5979 Dátum: 2014. május 19. 14:08:45 pm »

Üdv Urak!

Kis segítségre volna szükségem!
Adott egy m20b25 motor, frissen transzplantálva egy e30-ba, és a következő "hibát" produkálja: hidegen az alapjárat szépen lent maradt 800-1000 f/perc között, de ahogy melegszik elkezdi emelni a fordulatot is, valamint magasabb fordulatról nem igazán akarja visszaejteni csak lassan, és akkor sem alapjáratra, hanem 1500- 2000 közzé. Vákuumrendszer rendben van rajta, én a légtömegmérőre gyanakszom, mivel az egy elég viseltes darab. Esetleg volt már valakinek ilyen problémája?

Segítséget előre is köszönöm!
Naplózva
VfB

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4517


+36 30 370 85 77


« Válasz #5980 Dátum: 2014. május 19. 18:16:16 pm »

Edyna aki ETA akkor csinált ilyet mikor légtömegmérőm akadt   Wink
Naplózva

Bence
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 665



« Válasz #5981 Dátum: 2014. május 22. 17:11:45 pm »

Egy kérdés fék témakörben, érvek ellenérvek... vákuumos fékrásegítés vs. hidraulikus fékrásegítés...
Érdemes lenne-e e21be beletenni pl e32 hidraulikus rásegítését vagy teljesen felesleges?
Másik kérdés, szervó hiányában ha a kormányszervó ágát kikötöm a körből így direktbe a pumpára kötöm a rásegítőt, járható út lenne-e?

A kérdés amiért ez felmerült egy hogy valamiért kevésnek érzem a fékerőt, a másik az hogy a jövőbeni terveimhez egy kicsivel több helyre lenne szükségem a devander környékén.

Köszi! Smiley
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5130



« Válasz #5982 Dátum: 2014. május 22. 21:48:17 pm »

Az E32 is vákumos.

Ha pedig ilyen a fék, és a kormánymű sem szervós, akár le is dobhatod a pumpát.  Wink
Naplózva

1985 E28 530i
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #5983 Dátum: 2014. május 23. 04:34:36 am »

Üdv Urak!

Kis segítségre volna szükségem!
Adott egy m20b25 motor, frissen transzplantálva egy e30-ba, és a következő "hibát" produkálja: hidegen az alapjárat szépen lent maradt 800-1000 f/perc között, de ahogy melegszik elkezdi emelni a fordulatot is, valamint magasabb fordulatról nem igazán akarja visszaejteni csak lassan, és akkor sem alapjáratra, hanem 1500- 2000 közzé. Vákuumrendszer rendben van rajta, én a légtömegmérőre gyanakszom, mivel az egy elég viseltes darab. Esetleg volt már valakinek ilyen problémája?

Segítséget előre is köszönöm!

1. Nem dugtad rá a pillangószelep kapcsolójára a csatlakozót, vagy az nincs megfelelő alaphelyzetben
2. pillangószelep alapjáraton nem zár tökéletesen (alapjáraton tökéletesen zárva kell lennie)
3. gázbowden rögzítése/működése körül problémák
4. légmennyiségmérő rossz,ahogyan Bence írja
5. alapjárati motor ragad / nem működik

Mikori a motor? 1.0 , 1.1, vagy 1.3? (elöl jeladós, vagy az igen rövid ideig gyártott hátul 2 jeladós változat?)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
mbmx

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 464



« Válasz #5984 Dátum: 2014. május 23. 10:45:46 am »

 Köszi!
Hétvégén végig nézem a check listát!
Motronic 1.3 egyébként.  Gázbowden még be se volt kötve, akkor is csinálta, viszont a pillangószelepet, ha kézzel "visszafeszítem" akkor ejti el rendesen, már a végállás állító csavaron spanoltam, hogy jobban zárjon, de nem használt, lehet az alapjárati motor lesz a ludas!

quote author=Miki 24V link=topic=977.msg268671#msg268671 date=1400816076]
1. Nem dugtad rá a pillangószelep kapcsolójára a csatlakozót, vagy az nincs megfelelő alaphelyzetben
2. pillangószelep alapjáraton nem zár tökéletesen (alapjáraton tökéletesen zárva kell lennie)
3. gázbowden rögzítése/működése körül problémák
4. légmennyiségmérő rossz,ahogyan Bence írja
5. alapjárati motor ragad / nem működik

Mikori a motor? 1.0 , 1.1, vagy 1.3? (elöl jeladós, vagy az igen rövid ideig gyártott hátul 2 jeladós változat?)
[/quote]
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 665



« Válasz #5985 Dátum: 2014. május 23. 17:33:13 pm »

Az E32 is vákumos.

Ha pedig ilyen a fék, és a kormánymű sem szervós, akár le is dobhatod a pumpát.  Wink


e32 ből való hidraulikus rásegítés beépítése lenne a fő kérdésem Cheesy ha vákumost kellene akkor max ix de nem valószínű hogy elfér...
A kormányművem nem szervós! ha lenne értelme hidraulikézni akkor feltennék egy szervópumpát és direktbe kötném a rásegítőre, csak egyelőre nem tudtam még kideríteni hogy ha a kormányművet kihagyom a játékból akkor mivan..
A mórickarajz szerint kilehet Cheesy 


* image055.jpg (167.98 KB, 1362x960 - megtekintve 533 alkalommal.)
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5130



« Válasz #5986 Dátum: 2014. május 25. 13:20:34 pm »


e32 ből való hidraulikus rásegítés beépítése lenne a fő kérdésem Cheesy

Nekem nincs hidraulikus rásegítés az E32-ben. Szerintem az E28 nagymotorosokban illetve az E23-akban volt olyan.
Naplózva

1985 E28 530i
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6748


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #5987 Dátum: 2014. május 25. 13:53:01 pm »

A korai E32-k is hidraulikus rásegítést kaptak.  Smiley
Naplózva

70/627-5355
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 665



« Válasz #5988 Dátum: 2014. május 25. 17:55:37 pm »

e32 35iből valót néztem most nem tudom hogy m30 vagy m60 mindegy is, csak arra lennék kíváncsi hogy szervó nélkül menne-e közvetlenül pumpárol ...  undecided
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
mbmx

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 464



« Válasz #5989 Dátum: 2014. május 29. 11:38:26 am »

nos a légtömegmérő a ludas természetesen... rápróbáltunk egy garantáltan jól működőt és szép egyenletes járása volt vele minden addig észlelt rendellenes tünet megszűnt.

Következő kérdés, mivel az olajhűtő szét van rajta barmolva így meg akarom szüntetni, az adaptert is el akarom távolítani a blokkról, melyik m20 blokk olajszűrő rögzítő tőcsavarja jó a motronic 1.3 as 87-es m20b25 blokkba? esetleg egy cikkszáma van rá valakinek?


1. Nem dugtad rá a pillangószelep kapcsolójára a csatlakozót, vagy az nincs megfelelő alaphelyzetben
2. pillangószelep alapjáraton nem zár tökéletesen (alapjáraton tökéletesen zárva kell lennie)
3. gázbowden rögzítése/működése körül problémák
4. légmennyiségmérő rossz,ahogyan Bence írja
5. alapjárati motor ragad / nem működik

Mikori a motor? 1.0 , 1.1, vagy 1.3? (elöl jeladós, vagy az igen rövid ideig gyártott hátul 2 jeladós változat?)
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 665



« Válasz #5990 Dátum: 2014. június 01. 16:02:27 pm »

nos a légtömegmérő a ludas természetesen... rápróbáltunk egy garantáltan jól működőt és szép egyenletes járása volt vele minden addig észlelt rendellenes tünet megszűnt.

Következő kérdés, mivel az olajhűtő szét van rajta barmolva így meg akarom szüntetni, az adaptert is el akarom távolítani a blokkról, melyik m20 blokk olajszűrő rögzítő tőcsavarja jó a motronic 1.3 as 87-es m20b25 blokkba? esetleg egy cikkszáma van rá valakinek?



Az összes m20-é ugyanaz!
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 677



« Válasz #5991 Dátum: 2014. június 06. 18:46:12 pm »

Sziasztok!

Megerősítést szeretnék tőletek.

Ezek az e32 735 féknyergek természetesen 302x28 mm tárcsával felszerelhetők ha jól sejtem, 525e alá.

Köszi
Krisz


* image.jpg (196.74 KB, 938x702 - megtekintve 424 alkalommal.)
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6748


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #5992 Dátum: 2014. június 06. 21:03:35 pm »

Tökéletesen passzolnak Wink Smiley
Naplózva

70/627-5355
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 677



« Válasz #5993 Dátum: 2014. június 06. 21:57:30 pm »

Hehe  Wink köszi! Diffi helyett lesz mit csinálni legalább Smiley
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #5994 Dátum: 2014. június 09. 22:32:44 pm »

Egy kis segítségre lenne szükségem!
Adott egy e30 műszercsoport, amiben az istennek sem akar működni rendesen az amúgy másik óracsoportban kipróbált és működő hőfokmérő.
Szétszedtem, átmelegítettem a forrasztásokat aminek köze lehet hozzá, illetve a testelési pontját is
de nem lett tőle jó.
Ugyanazt csinálja mint előtte: mikor ráadom a gyújtást akkor a mutató pöccen egyet, de utána visszatér alaphelyzetbe. Van valakinek ötelete hogy mi lehet a baj?
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4180



« Válasz #5995 Dátum: 2014. június 10. 11:56:26 am »


Szar a jeladó vagy a vezetéke.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F ; Fj 1200
Zsombor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



« Válasz #5996 Dátum: 2014. június 13. 17:50:12 pm »

Üdv!

Adott az e32 735i-m. Olyan játékot kezdett el játszani velem, hogy nem mindig szeretne elindulni.
Indítózok, pöffen piciket, de semmi. Leveszem a motorvezérlő csatiját, 10mp múlva visszateszem, beindul, működik szépen. Leállítom, kb 10-20percen belül ha újraindítom, működik, utána semmi. Megint csati le, és jó. Hőfoktól teljesen független.
Cserélve volt: főtenely holtpont jeladó, ltmérő, hőgomba, motronic relé, nagyboard kivéve, hátha lekódol...
Ac tol, direkbe kötve sem indul.
Van valakinek ötlete?
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5130



« Válasz #5997 Dátum: 2014. június 13. 20:32:47 pm »

Egy tipp: bontsd szét a vezérlőt, és nézd meg, nem engedtek -e el a forrasztások.

Illetve a főtengely ékszíjtárcsa mellett elhelyezkedő HAL jeladó is tud érdekes dolgokat produkálni.  Wink
Naplózva

1985 E28 530i
Zsombor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



« Válasz #5998 Dátum: 2014. június 15. 20:29:20 pm »

Egy tipp: bontsd szét a vezérlőt, és nézd meg, nem engedtek -e el a forrasztások.

Illetve a főtengely ékszíjtárcsa mellett elhelyezkedő HAL jeladó is tud érdekes dolgokat produkálni.  Wink
3 vezérlővel is ugyan ezt csinalta... Jeladot is csereltem, ugyan az....:/
Naplózva
bfoto

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Válasz #5999 Dátum: 2014. június 15. 20:33:58 pm »

Üdv!

Adott az e32 735i-m. Olyan játékot kezdett el játszani velem, hogy nem mindig szeretne elindulni.
Indítózok, pöffen piciket, de semmi. Leveszem a motorvezérlő csatiját, 10mp múlva visszateszem, beindul, működik szépen. Leállítom, kb 10-20percen belül ha újraindítom, működik, utána semmi. Megint csati le, és jó. Hőfoktól teljesen független.
Cserélve volt: főtenely holtpont jeladó, ltmérő, hőgomba, motronic relé, nagyboard kivéve, hátha lekódol...
Ac tol, direkbe kötve sem indul.
Van valakinek ötlete?

Nekem most nézték át az egész üa. ellátó rendszert, motort, miegymást, végül kiderült, hogy a gyújtáskapcsoló vacakol.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 [200] 201 202 203 204 205 206 207 208 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!