CápaBMW fórum
2021. szeptember 22. 21:14:45 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 [207] 208 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 1845983 alkalommal)
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #6180 Dátum: 2015. március 23. 19:10:23 pm »

Igen minden a helyén többször ellenőriztem minden csatlakozást, kábelt, csövet...minden a helyén.. lehetséges, hogy meghal egyszerre 3 injektor?

Villany eljut odáig?
Ha a gyújtáskábel jeladója nincs bedugva, akkor mind a 6-nak egyszerre kéne "tüzelnie" (ugyanúgy indítózáskor is).
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 677



« Válasz #6181 Dátum: 2015. április 01. 19:39:25 pm »

Sziasztok

Cserélném a rommá repedt műszerfalamat, az lenne  a kérdésem, hogy mennyire fogok vele megszenvedni?
Valami fontos amire nagyon kell figyelnem, vagy csak legyen türelmem stb....

Köszi
Krisz
Naplózva
VfB

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4517


+36 30 370 85 77


« Válasz #6182 Dátum: 2015. április 01. 21:45:53 pm »

Tavaly nyaron csinaltam... egyedul 4-5 ora alatt voltam kesz.
Naplózva

Bence
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 677



« Válasz #6183 Dátum: 2015. április 01. 22:22:25 pm »

Van bármi macera vagy csak csavar csavar csavar.....?
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5130



« Válasz #6184 Dátum: 2015. április 02. 05:09:59 am »

Acél Aranka garázsban megtalálod fényképes dokumentációval.  Wink
Naplózva

1985 E28 530i
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 677



« Válasz #6185 Dátum: 2015. április 02. 08:58:50 am »

Acél Aranka garázsban megtalálod fényképes dokumentációval.  Wink

Köszi Urak!
Szombat lesz a napja.....
Naplózva
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 677



« Válasz #6186 Dátum: 2015. április 03. 19:44:35 pm »

Sziasztok

Rongyá repedt Műszerfalam mai nap kiugrott az etalonból!

Viszont valaki képet tudna lőni a pedálokról a tempomat beszerelése miatt, hogy hogyan vannak ott a kapcsolók.
a féklámpa és tempomat kapcsolók!
Köszi
Krisz
« Utoljára szerkesztve: 2015. április 09. 23:38:08 pm írta krivikri » Naplózva
lowlygentleman

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


« Válasz #6187 Dátum: 2015. április 07. 07:56:46 am »

Sziasztok!

A tempomat kérdés engem is izgat. Milyen jelek kellenek neki a műszeregységtől?

Üdv,
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #6188 Dátum: 2015. április 07. 08:01:12 am »

Sziasztok!

A tempomat kérdés engem is izgat. Milyen jelek kellenek neki a műszeregységtől?

Üdv,


A Sebességjel.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 665



« Válasz #6189 Dátum: 2015. április 09. 10:51:54 am »

Nem találtam jobb helyet bocsi!
Ma elvittek egy autóhoz nézzem már meg mivel van nekem is régi cápám... egy e12 bavaria, ezekről mit lehet tudni?
eredetileg elvileg egy 520 vagy 525i manuális váltós volt de egy m10b18 van most benne szintén manuális ... ezek eredetileg milyen felszereltséggel jöttek ki? itt most a váltó ami érdekelne mert egy nagyon érdekes dologgal találkoztam, nem lent1 de ennél még furcsább.
Évjárata 75.
Aki bármit tudna kérem azonnal az infót Cheesy Köszönöm!
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #6190 Dátum: 2015. április 09. 23:01:58 pm »

Nem találtam jobb helyet bocsi!
Ma elvittek egy autóhoz nézzem már meg mivel van nekem is régi cápám... egy e12 bavaria, ezekről mit lehet tudni?
eredetileg elvileg egy 520 vagy 525i manuális váltós volt de egy m10b18 van most benne szintén manuális ... ezek eredetileg milyen felszereltséggel jöttek ki? itt most a váltó ami érdekelne mert egy nagyon érdekes dologgal találkoztam, nem lent1 de ennél még furcsább.
Évjárata 75.
Aki bármit tudna kérem azonnal az infót Cheesy Köszönöm!


Alapból getrag 242 4 gang, felárért 245 5 gang. Természetesen mindkettő spirálos.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 677



« Válasz #6191 Dátum: 2015. április 09. 23:33:25 pm »

Sziasztok

Rongyá repedt Műszerfalam mai nap kiugrott az etalonból!

Viszont valaki képet tudna lőni a pedálokról a tempomat beszerelése miatt, hogy hogyan vannak ott a kapcsolók.
a féklámpa és tempomat kapcsolók!
Köszi
Krisz


* image.jpg (131.28 KB, 640x550 - megtekintve 694 alkalommal.)

* image.jpg (319.55 KB, 1536x1308 - megtekintve 699 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2015. április 09. 23:38:30 pm írta krivikri » Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 665



« Válasz #6192 Dátum: 2015. április 30. 21:19:21 pm »

Kaptam egy képet bmw 4 hengeres leömlőről... ki tudja beazonosítani milyen típusba való?


* ismeretlen.jpg (40.09 KB, 525x700 - megtekintve 627 alkalommal.)
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6059


Üzemképtelenítő


« Válasz #6193 Dátum: 2015. április 30. 21:32:43 pm »

Kaptam egy képet bmw 4 hengeres leömlőről... ki tudja beazonosítani milyen típusba való?


M10!  afro
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 665



« Válasz #6194 Dátum: 2015. április 30. 21:53:10 pm »


M10!  afro

Jó lenne de nem, legalábbis google szerint a "talpak" egyformán állnak mind a 4 hengernél, itt pedig az egyik pont tükörképe a másik 3 nak.
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #6195 Dátum: 2015. május 01. 07:26:13 am »

Ez nem egy V8 bal hengersorára való?
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2313



« Válasz #6196 Dátum: 2015. május 06. 13:59:39 pm »

Szakikat kérdezném,hogy e28 első gólyaláb miben tér el az e34től ,mondjuk 525 tds touringétól? ha valaki nagyjából el tudná mondani a különbségeket,megköszönném,mert sehol nem találok e28 első gólyalábpárt  undecided
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5130



« Válasz #6197 Dátum: 2015. május 06. 19:13:14 pm »

Alul a lengőkar felfogatási pontok mások. Elvileg át lehet furkálni, valahol van képem is róla, megpróbálom megkeresni....
Naplózva

1985 E28 530i
zelei

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Válasz #6198 Dátum: 2015. május 06. 20:33:18 pm »

Üdv urak.
Olyan kérésem lenne, hogy e21 hátsó gólyaláb helyére milyen más tipusé rakható be.
Szintezős lenne a legjobb. Vagy valami légrugós megoldás létezik? Csinált már valaki ilyesmit??
Naplózva

aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2313



« Válasz #6199 Dátum: 2015. május 07. 05:53:41 am »

Alul a lengőkar felfogatási pontok mások. Elvileg át lehet furkálni, valahol van képem is róla, megpróbálom megkeresni....

úgynézem 12es az e34é,és 10es az e28é. talán még a féknyereg felfogatás térhet el?
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5130



« Válasz #6200 Dátum: 2015. május 07. 08:33:52 am »

Féknyereg felfogatás szerintem ugyanaz, E34 nyereg simán felcsavarozható a 28-as gólyalábra is.

Az E32/34 teleszkópszár úgy emlékszem vastagabb, mint az E28, tegnap ezt elfelejtettem megmérni, sorry.  Embarrassed

Valami azt súgja, hogy megfelelő lengéscsillapítókkal működnie kell. Ma már nem nyírok füvet, felmegyek méregetni a padlásra.  Wink

Szerk: 55,5 mm az E32 gólyaláb külső átmérője. E28 gólyalábam most nincs itthon kiszerelve sajna, de azt majd te megméred.  Wink


* temporary-19.JPG (1795.62 KB, 3264x2448 - megtekintve 587 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2015. május 07. 17:34:07 pm írta kzolee » Naplózva

1985 E28 530i
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2313



« Válasz #6201 Dátum: 2015. május 08. 05:49:33 am »

Féknyereg felfogatás szerintem ugyanaz, E34 nyereg simán felcsavarozható a 28-as gólyalábra is.

Az E32/34 teleszkópszár úgy emlékszem vastagabb, mint az E28, tegnap ezt elfelejtettem megmérni, sorry.  Embarrassed

Valami azt súgja, hogy megfelelő lengéscsillapítókkal működnie kell. Ma már nem nyírok füvet, felmegyek méregetni a padlásra.  Wink

Szerk: 55,5 mm az E32 gólyaláb külső átmérője. E28 gólyalábam most nincs itthon kiszerelve sajna, de azt majd te megméred.  Wink

köszönöm Zolee,nagy segítség! Smiley
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
lowlygentleman

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


« Válasz #6202 Dátum: 2015. május 14. 07:47:58 am »

Sziasztok!

Van valakinek bármilyen fotója e28 td motortérről ahol látszik, hogy hol és hogyan van felfogatva a tempomat motyója?

Köszi-köszi
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 665



« Válasz #6203 Dátum: 2015. június 10. 19:32:08 pm »

Sziasztok!

e21-em lakatolásához keresek egy ügyes megbízható lakatost.
Nálunk és környékünkön a lakatosok csak cégéren mesterek.
Elérhetőséget ajánlást bármit szívesen fogadok!
Szombathelyi vagyok, de viszem bárhova, csak jó helyre kerüljön!!!

Köszi!! Smiley
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
bfoto

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Válasz #6204 Dátum: 2015. június 13. 10:20:07 am »

Sziasztok!

E28 520i-re (katalizátor nélküli) keresek használt kipufogót. Nekem a középső dobom ilyen:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=4051-EUR-01-1985-E28-BMW-520i&diagId=18_0090

Találtam olyat, ami nem szélesedik ki hátrafelé, ehhez hasonló, csak egycsöves a vége:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=4031-EUR-09-1987-E28-BMW-520i&diagId=18_0239

Van valamilyen jelentősebb különbség köztük? Miről kerülhetett le? Nem találtam ilyet a realoemben sehol...
Naplózva
nincsolyan

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


« Válasz #6205 Dátum: 2015. június 14. 13:49:28 pm »

Sziasztok.
E28 am van és a kérdésem h kitudom e cserélni erre?Ez belülről menetes.2 ötletem van rá hogyan csak azt nem tudom enyémet h kell levenni.
Tud vki segíteni?
Üdv Gergő


* DSC_0953.jpg (131.19 KB, 640x360 - megtekintve 394 alkalommal.)
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5130



« Válasz #6206 Dátum: 2015. június 14. 17:42:29 pm »

A gyárit úgy tudod levenni, hogy igen erősen felfe húzod. Vigyázz, nehogy fejbekólintsd magad.
Naplózva

1985 E28 530i
dszj

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11



« Válasz #6207 Dátum: 2015. június 14. 18:47:56 pm »

Hi!
Egy E28 520i-t hajtok 2. kocsiként. Tavasszal-ősszel főnyeremény, de bejön a 25-30°C és megdöglök bent a melegtől. A motortér felől erősen jön be a forró levegő.  Megszokott ez a 30 éves technikánál vagy valami nics rendben a motortérben? Szellőzők beállítva.
Üdv.
Szilárd
Naplózva
bfoto

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Válasz #6208 Dátum: 2015. június 14. 20:42:34 pm »

Hi!
Egy E28 520i-t hajtok 2. kocsiként. Tavasszal-ősszel főnyeremény, de bejön a 25-30°C és megdöglök bent a melegtől. A motortér felől erősen jön be a forró levegő.  Megszokott ez a 30 éves technikánál vagy valami nics rendben a motortérben? Szellőzők beállítva.
Üdv.
Szilárd

Nekem akkor csinált ilyet, mikor a motorháztető szellőzőinek elfelejtettem visszarakni a tömítéseit egyszer (2-3):

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=4051-EUR-07-1985-E28-BMW-520i&diagId=41_0445
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 665



« Válasz #6209 Dátum: 2015. június 18. 18:45:52 pm »

Miről ismerni fel egy m30-as motort kívülről, hogy milyen ccm? a szívósoron lévő ccm utalásokon kívül...
Hengerfej szám? motorsz@m? bármi külső utalás a ccm-re

Köszi!
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Oldalak: 1 ... 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 [207] 208 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!