CápaBMW fórum
2024. május 01. 03:35:07 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2711977 alkalommal)
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #900 Dátum: 2009. október 05. 20:10:38 pm »

Jó neked.....
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #901 Dátum: 2009. október 05. 20:49:06 pm »

Inkább északkeleten szabályozzák, mint a közelkeleten, mert akkor annyit sem fogsz kapni. Cheesy

Vannak,akik ott is jól keresnek..Meg vannak akik itt is..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #902 Dátum: 2009. október 05. 20:50:58 pm »

Urak!

E34 lemezkérek simán felmegy E28ra?
És esetleg még mié megy fel ?

Az ET-re figyelj,a lyukosztás adott..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #903 Dátum: 2009. október 05. 21:19:40 pm »

Valaki fel tudna homályosítani esetleg hogy a BMW csavarjelöléseknél mit jelent a Z2, Z3, Z4, illetve az SB.
A -2 ha jól okoskodom azt jelenti hogy a csavarnak 2 db fix (nem lehúzható alátéte van), de a többi jelzésre nem sikerült rájönnöm. Ja és persze az M6x16-ot is értem Smiley
Csak a BMW használta ezt a jelölést, vagy ez egy nemzetközi szabvány, amit én nem ismerek.
Ha bemegyek egy csavarboltba és azt mondom hogy kérek pl. 10 db M6x12-Z4-2 csavart akkor fogják tudni hogy mi az vagy csak néznek majd bután Smiley  laugh
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #904 Dátum: 2009. október 05. 21:25:35 pm »

Valaki fel tudna homályosítani esetleg hogy a BMW csavarjelöléseknél mit jelent a Z2, Z3, Z4, illetve az SB.
A -2 ha jól okoskodom azt jelenti hogy a csavarnak 2 db fix (nem lehúzható alátéte van), de a többi jelzésre nem sikerült rájönnöm. Ja és persze az M6x16-ot is értem Smiley
Csak a BMW használta ezt a jelölést, vagy ez egy nemzetközi szabvány, amit én nem ismerek.
Ha bemegyek egy csavarboltba és azt mondom hogy kérek pl. 10 db M6x12-Z4-2 csavart akkor fogják tudni hogy mi az vagy csak néznek majd bután Smiley  laugh

Nem fogsz olyat kapni, amit a BMW használ/használt. Méretben van hasonló,de űbergagyi csavarboltos csavarral összerakni. Én anno pár helyen használtam ilyet,mert gondoltam,hogy új és jó....a fenét.. Összedte mszép, gyári csavarokat, amik nagyon rosszak voltak és menthetetlenek,azok helyett új (az új az lemezcsavarra jellemző) , de inkább sárgahorganyt kaptak és így gyári lett
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #905 Dátum: 2009. október 05. 21:42:42 pm »

M30-hoz volt K-JET?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #906 Dátum: 2009. október 05. 21:44:27 pm »

Nem fogsz olyat kapni, amit a BMW használ/használt. Méretben van hasonló,de űbergagyi csavarboltos csavarral összerakni. Én anno pár helyen használtam ilyet,mert gondoltam,hogy új és jó....a fenét.. Összedte mszép, gyári csavarokat, amik nagyon rosszak voltak és menthetetlenek,azok helyett új (az új az lemezcsavarra jellemző) , de inkább sárgahorganyt kaptak és így gyári lett

Ezeket a spec. alátétes csavarokat szerintem nem is lehet máshonnan, beszerezni csak gyáriban Wink
A csavarboltot azért kérdeztem mert vettem már DERA csavart csavarboltban és gondoltam hátha...
De ott valószínűleg csak anyákat fogok venni max. Nem minden csavarom gyári, és van ahol biztonságtechnikai szempontból egyáltalán nem mindegy hogy milyen minőségű és hosszúságú csavart használok. Nem kis munka most ezeket kibogarászni, rendelni meg csak 20-asával lehet ezért matekolok. Persze van ahol az ETK is két fajta hosszal hozza pl. a csomagtartó fedél tartócsavarjai, ott gondolom jobb a hosszabb.
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #907 Dátum: 2009. október 06. 08:11:50 am »

Ezeket a spec. alátétes csavarokat szerintem nem is lehet máshonnan, beszerezni csak gyáriban Wink
A csavarboltot azért kérdeztem mert vettem már DERA csavart csavarboltban és gondoltam hátha...
De ott valószínűleg csak anyákat fogok venni max. Nem minden csavarom gyári, és van ahol biztonságtechnikai szempontból egyáltalán nem mindegy hogy milyen minőségű és hosszúságú csavart használok. Nem kis munka most ezeket kibogarászni, rendelni meg csak 20-asával lehet ezért matekolok. Persze van ahol az ETK is két fajta hosszal hozza pl. a csomagtartó fedél tartócsavarjai, ott gondolom jobb a hosszabb.

Éééértelek Smiley

Dobj légyszi egy listát arról,hogy miket kapnál csak 20-asával és mennyire lenne szükséged! Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #908 Dátum: 2009. október 06. 13:07:07 pm »

Tudja valaki (Miki 24v) az e23 735 kipufogó leömlő tűzkarika belső méretét? 50mm vagy 55mm?
mind a két oldali érdekelne.
Naplózva
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #909 Dátum: 2009. október 06. 17:54:24 pm »

Éééértelek Smiley

Dobj légyszi egy listát arról,hogy miket kapnál csak 20-asával és mennyire lenne szükséged! Wink
Ezek amiket rendeltem voltak 10-esével is.  Smiley És már ma megrendeltem. De, köszi.
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #910 Dátum: 2009. október 06. 18:39:25 pm »

Tudja valaki (Miki 24v) az e23 735 kipufogó leömlő tűzkarika belső méretét? 50mm vagy 55mm?
mind a két oldali érdekelne.


Kivitel függő. De többnyire az egyik 50mm (amit rátolsz), a másik pedig 47mm ( a 2 perem között) . 55-ös az asszem E32nél van
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #911 Dátum: 2009. október 06. 19:20:49 pm »

Kivitel függő. De többnyire az egyik 50mm (amit rátolsz), a másik pedig 47mm ( a 2 perem között) . 55-ös az asszem E32nél van
Nekem olyan tipusé kellene ami 55mm (perem) és a 57mm (rátolós). Eseteleg a 750i ilyen?
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #912 Dátum: 2009. október 06. 20:28:36 pm »

Nekem olyan tipusé kellene ami 55mm (perem) és a 57mm (rátolós). Eseteleg a 750i ilyen?

A 750-é már 60/72-es Cheesy

Az 540-en van 55/52
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
oldp
Vendég
« Válasz #913 Dátum: 2009. október 07. 13:18:16 pm »

Sziasztok,

kicsit meg vagyok lőve, ezért keresem nálamnál okosabb kollégák segítségét: E21-ben elég lágy az első teleszkóp, nagyon billeg vele (szlalomversenyen) az autó. Mit javasoltok, mire lehet kicserélni, ami keményebb és jobban bírja? Az autó a FullGAS által épített 335i, tehát jó nehéz az eleje, ehhez kellene valami, ami bírja és elég kemény is. Javaslat?

Illetve: a hátulja ... Pattog el folyamatosan - jelenleg E28 gólyaláb van benne, ami ugyan viszonylag kemény, de elég magas is. Erre valami javaslat? Szabad vágni a rugót? Mennyit szabad belőle, hogy a lengéscsillapító ne verődjön szét? Vagy tud valaki valami ehhez passzoló ültetett, kemény gólyalábat valami korrekt áron?

Előre is köszi,

üdv:

oldp
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #914 Dátum: 2009. október 07. 17:56:49 pm »

A 750-é már 60/72-es Cheesy

Az 540-en van 55/52
Köszi!
Naplózva
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #915 Dátum: 2009. október 07. 19:41:03 pm »

Üdv!
E21 termosztát működéséről érdeklődnék, ma irdatlanul melegedett a kocsi pedig normál tempót mentem, volt menetszél is semmi dugó és majdnem a pirosban volt már a mutatóm. Kikaptam a termosztátot, kiáztattam trisós vízben, aztán beledobtam forró vízbe, hogy megnézzem mit is csinál.
Képen az egyes csonkra megy a hengerfej felől egy vízcső, a 2es csonkra megy a vízpumpától egy cső és a 3as csonkra megy a hűtőről az alsó cső.
Nos mikor szobahőmérsékleten van, akkor azon a rugós gombán levő tányérszerűség a 2es csonk tetejénél van (ha belenézek a csonkba úgy ahogy a képen áll).
Mikor beledobtam a forró vízbe akkor ez a tányérka elkezdett fölfelé kúszni és teljesen elzárta az 1es csonkot.
Az a kérdésem hogy ennek így kell működnie, tehát jó a termosztátom?
Másik kérdés hogy ezekre nincs ráírva kívülre hogy hány foknál kéne nyitnia?
Előre is köszi a segítséget, Tomi!


* termo.jpg (34 KB, 700x525 - megtekintve 559 alkalommal.)
Naplózva

Thommy
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #916 Dátum: 2009. október 07. 20:43:44 pm »

Üdv!
E21 termosztát működéséről érdeklődnék, ma irdatlanul melegedett a kocsi pedig normál tempót mentem, volt menetszél is semmi dugó és majdnem a pirosban volt már a mutatóm. Kikaptam a termosztátot, kiáztattam trisós vízben, aztán beledobtam forró vízbe, hogy megnézzem mit is csinál.
Képen az egyes csonkra megy a hengerfej felől egy vízcső, a 2es csonkra megy a vízpumpától egy cső és a 3as csonkra megy a hűtőről az alsó cső.
Nos mikor szobahőmérsékleten van, akkor azon a rugós gombán levő tányérszerűség a 2es csonk tetejénél van (ha belenézek a csonkba úgy ahogy a képen áll).
Mikor beledobtam a forró vízbe akkor ez a tányérka elkezdett fölfelé kúszni és teljesen elzárta az 1es csonkot.
Az a kérdésem hogy ennek így kell működnie, tehát jó a termosztátom?
Másik kérdés hogy ezekre nincs ráírva kívülre hogy hány foknál kéne nyitnia?
Előre is köszi a segítséget, Tomi!

Nem értek a termosztáthoz de ha esetleg kiderül hogy szar akkor tudok segíteni mert vettem egyet 7e-ért nemrég és 1 napot volt csak a kocsiban (90fokos)
Naplózva

Bence
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #917 Dátum: 2009. október 07. 20:51:35 pm »

Az nekem kicsit sok, 80 körüli kéne, de azért köszi. Azt max télen tudnám használni.
Naplózva

Thommy
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #918 Dátum: 2009. október 07. 21:48:43 pm »

Nem értek a termosztáthoz de ha esetleg kiderül hogy szar akkor tudok segíteni mert vettem egyet 7e-ért nemrég és 1 napot volt csak a kocsiban (90fokos)
mi kerül azon 7 rugóba?
..házzal együtt?
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #919 Dátum: 2009. október 07. 21:58:55 pm »

mi kerül azon 7 rugóba?
..házzal együtt?
Te madár ez m10,nem hurka m20.... Evil
Naplózva

steffe
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #920 Dátum: 2009. október 07. 21:59:09 pm »

mi kerül azon 7 rugóba?
..házzal együtt?

Én is sokallottam kicsit... E21nél csak házzal lehet venni ahogy alább a képen is van
Naplózva

Bence
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #921 Dátum: 2009. október 07. 22:05:35 pm »

Én is sokallottam kicsit... E21nél csak házzal lehet venni ahogy alább a képen is van
igen, így már okkk
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #922 Dátum: 2009. október 07. 23:20:02 pm »

Sziasztok,

kicsit meg vagyok lőve, ezért keresem nálamnál okosabb kollégák segítségét: E21-ben elég lágy az első teleszkóp, nagyon billeg vele (szlalomversenyen) az autó. Mit javasoltok, mire lehet kicserélni, ami keményebb és jobban bírja? Az autó a FullGAS által épített 335i, tehát jó nehéz az eleje, ehhez kellene valami, ami bírja és elég kemény is. Javaslat?

Illetve: a hátulja ... Pattog el folyamatosan - jelenleg E28 gólyaláb van benne, ami ugyan viszonylag kemény, de elég magas is. Erre valami javaslat? Szabad vágni a rugót? Mennyit szabad belőle, hogy a lengéscsillapító ne verődjön szét? Vagy tud valaki valami ehhez passzoló ültetett, kemény gólyalábat valami korrekt áron?

Előre is köszi,

üdv:

oldp

Első lépésként az E28 gátlót kell kivenni belőle. Amíg az bennevan, az pattogni fog, mivel közel 300 kilóval nehezebb autóhoz van. Ugyanezt a hibát elkövettem én is egy E28_nál, ugyanis betettem neki az E12 rugóit és pattog az is ,meg magasan is van. Ugyanis az E12 közel 100kilóval nehezebb,mint az E28.

Kellene Neked rendes, E21-hez való Bilstein, vagy akár gyári gátló és a gyárit keményíttetni. De ebben Boge tudna tanácsot adni, vagy Kox.

egy biztos, az E28 gátlót vegyétek ki  undecided
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #923 Dátum: 2009. október 08. 08:46:13 am »

A billegést, meg talán a stabrúd keményítéssel lehet csökkenteni. Keményítés=vastagítás, ergo vastagabb gyártatása.  undecided
Én is ezen agyalok, hogy az E28-at hogy lehetne stabilabbá tenni.
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #924 Dátum: 2009. október 08. 09:46:43 am »

A billegést, meg talán a stabrúd keményítéssel lehet csökkenteni. Keményítés=vastagítás, ergo vastagabb gyártatása.  undecided
Én is ezen agyalok, hogy az E28-at hogy lehetne stabilabbá tenni.

az E28-nál hatalmas segítség már a pitman karos hátsó híd beépítése + a hátsó vastagabb stabrúd felszerelése is Wink ....persze a jó gátlók sem ártanak Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
oldp
Vendég
« Válasz #925 Dátum: 2009. október 08. 11:06:46 am »

A billegést, meg talán a stabrúd keményítéssel lehet csökkenteni. Keményítés=vastagítás, ergo vastagabb gyártatása.  undecided
Én is ezen agyalok, hogy az E28-at hogy lehetne stabilabbá tenni.

Most mérték, az elejében tényleg a legvékonyabb, 22-es stab.rúd van - de ha jól tudom, csak a 318-ba ment ilyen, minden másba az 23.5 átmérő került. Tudtok valahol ilyen első stabilizátort eladót? Ezzel együtt mit kell cserélni, csak a szilentet? (gondolom, esetleg azt is ildomos lenne valami zöld PE-re cserélni).

üdv:

oldp
Naplózva
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #926 Dátum: 2009. október 08. 11:13:30 am »

az E28-nál hatalmas segítség már a pitman karos hátsó híd beépítése + a hátsó vastagabb stabrúd felszerelése is Wink ....persze a jó gátlók sem ártanak Smiley

Hohohóóóó! Mit is hallok? Ez a megoldás volt E28-ban? Ha nem, miből lehet átszerelni?
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #927 Dátum: 2009. október 08. 13:10:06 pm »

Hmm, úgy látom senki nincs otthon termosztát ügyben.  Embarrassed
Naplózva

Thommy
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #928 Dátum: 2009. október 08. 13:30:55 pm »

Most mérték, az elejében tényleg a legvékonyabb, 22-es stab.rúd van - de ha jól tudom, csak a 318-ba ment ilyen, minden másba az 23.5 átmérő került. Tudtok valahol ilyen első stabilizátort eladót? Ezzel együtt mit kell cserélni, csak a szilentet? (gondolom, esetleg azt is ildomos lenne valami zöld PE-re cserélni).

üdv:

oldp
Vékony került minden tipusba kivéve a 323it. oda került vastagabb stabrúd.
Naplózva

Bence
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #929 Dátum: 2009. október 08. 13:44:02 pm »

E21 M10B18nál melyik gombáról veszi a jelet a hőfok jelző a műszerfalon?


* hőgomba.jpg (33.82 KB, 640x480 - megtekintve 537 alkalommal.)
Naplózva

Thommy
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!