Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #360 Dátum: 2009. augusztus 08. 09:25:28 am » |
|
Nem az enyém, de folyamatosan fotózom. Ha készen van, a gazdája biztosan fog garázst nyitni neki Figyelek...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #361 Dátum: 2009. augusztus 08. 09:26:33 am » |
|
A 225 az biztosan elfér. De a 9" az nagyon necces. Hátul biztosan kiadja, de elöl...
Bocsánat, ezek a hátsó felnik..Elöl ugyanez a konfig, viszont azok 8" szélesek, azokon is 205-ösök voltak, de ezok maradnak is akkorák..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #362 Dátum: 2009. augusztus 08. 10:12:18 am » |
|
meroszallag+tolomero+felni adatok+szamologep= megtudod mi fer el... vannak valtomeret tablazatok hogy az atmerod megmaradjon. szerintem.
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #363 Dátum: 2009. augusztus 08. 15:57:01 pm » |
|
Átmérő nem érdekel, az E28 a 225-ösökkel is 1 km/h-n belül csal...Ha nincs más, akkor méregetek...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 08. 16:34:23 pm írta collins »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #364 Dátum: 2009. augusztus 09. 11:40:32 am » |
|
Szerintetek létezik, hogy egy felnin, az ET és az IS szám nem ugyanaz? ET35,IS 20 van rajta..Most nem tudom, jó-e a cápira...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #365 Dátum: 2009. augusztus 09. 12:39:55 pm » |
|
Szerintetek létezik, hogy egy felnin, az ET és az IS szám nem ugyanaz? ET35,IS 20 van rajta..Most nem tudom, jó-e a cápira...
íti a lényeg. A 35 nem jó cápára, nagyon beesik.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #366 Dátum: 2009. augusztus 09. 13:06:39 pm » |
|
íti a lényeg. A 35 nem jó cápára, nagyon beesik.
De eddig úgy tudtam, hogy a két szám megegyezik, csak valahol ET nek írják, van ahol IS nek...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #367 Dátum: 2009. augusztus 09. 13:50:50 pm » |
|
Az IS az anyag minőséget jelzi. Milyen széles a felnid? 9"? Mert akkor nem feltétlen kevés. Az ET szám azt jelzi, mennyire van az agy felfekvő felülete a középvonaltól ki vagy befelé eltolva mm-ben. Tehát 9"x2,5cm-rel=22,5cm, ehhez még hozzá kell adni 1-1,5 centit, mert a 9" nem tartalmazza az oldalperemet amire a gumi pántja (kifele) ráfeszül. Tehát sacc per kb. modjuk összesen 25 centi a felni, ezt elosztod kettővel, 12,5cm plusz 35mm (ET) = 9cm kifelé, 16 befelé. Most már csak az autón kell méricskélni. Gyári 7" collra vetítve annyit tesz mondjuk 12-es ET-vel: 8,8cm kifelé, 11,2cm befelé, magyarán belül lehetnek gondok.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #368 Dátum: 2009. augusztus 09. 14:09:41 pm » |
|
Az IS az anyag minőséget jelzi. Milyen széles a felnid? 9"? Mert akkor nem feltétlen kevés. Az ET szám azt jelzi, mennyire van az agy felfekvő felülete a középvonaltól ki vagy befelé eltolva mm-ben. Tehát 9"x2,5cm-rel=22,5cm, ehhez még hozzá kell adni 1-1,5 centit, mert a 9" nem tartalmazza az oldalperemet amire a gumi pántja (kifele) ráfeszül. Tehát sacc per kb. modjuk összesen 25 centi a felni, ezt elosztod kettővel, 12,5cm plusz 35mm (ET) = 9cm kifelé, 16 befelé. Most már csak az autón kell méricskélni. Gyári 7" collra vetítve annyit tesz mondjuk 12-es ET-vel: 8,8cm kifelé, 11,2cm befelé, magyarán belül lehetnek gondok.
Ezek nem az enyémek, csak szereznem kellene 4 db 15-ös lemezfelnit télire, mert amik vannak(lemezaluk) azok E34-re valók valószinüleg.. Az enyémek, amikre gumiméretet kellene kitalálnom, azok 16"-osak, 9" szélesek, és ET11-esek. A viták elkerülésére már voltak fenn, 205-ös gummákkal, de elég feszesek rajtuk, ezért lenne jó tudnom, mekkora fér el sárvédővágás nélkül..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #369 Dátum: 2009. augusztus 09. 14:21:08 pm » |
|
Jaaa! Értem. Akkor nagyon bénán állna az a felni. A 205-ös gumákkal mennyire volt sanszos, hogy eléri a sárvédőívet?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #370 Dátum: 2009. augusztus 09. 15:02:00 pm » |
|
Jaaa! Értem. Akkor nagyon bénán állna az a felni. A 205-ös gumákkal mennyire volt sanszos, hogy eléri a sárvédőívet?
sajnos nem néztem: ( mostmeg nincs alatta a futómű, meg a felnik is le lettek gumizva, és itthon sincsenek...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #371 Dátum: 2009. augusztus 09. 15:28:10 pm » |
|
Akkor majd ha lesz futóműved, meg a felni is visszakerül , akkor tudok adni 215-ös és 225-ös gumát is próbára!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #372 Dátum: 2009. augusztus 09. 15:48:52 pm » |
|
Akkor majd ha lesz futóműved, meg a felni is visszakerül , akkor tudok adni 215-ös és 225-ös gumát is próbára! 215-ösöm lesz addigra, a td-ről lefutom hamarosan.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #373 Dátum: 2009. augusztus 09. 16:06:00 pm » |
|
Az IS az anyag minőséget jelzi. Milyen széles a felnid? 9"? Mert akkor nem feltétlen kevés. Az ET szám azt jelzi, mennyire van az agy felfekvő felülete a középvonaltól ki vagy befelé eltolva mm-ben. Tehát 9"x2,5cm-rel=22,5cm, ehhez még hozzá kell adni 1-1,5 centit, mert a 9" nem tartalmazza az oldalperemet amire a gumi pántja (kifele) ráfeszül. Tehát sacc per kb. modjuk összesen 25 centi a felni, ezt elosztod kettővel, 12,5cm plusz 35mm (ET) = 9cm kifelé, 16 befelé. Most már csak az autón kell méricskélni. Gyári 7" collra vetítve annyit tesz mondjuk 12-es ET-vel: 8,8cm kifelé, 11,2cm befelé, magyarán belül lehetnek gondok.
kösz, hogy ezt leírtad, végre megértettem!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #374 Dátum: 2009. augusztus 09. 16:13:45 pm » |
|
Amit kifelejtettem belőle, vagy nem érthetően írtam, hogy az 1-1,5 centit 2x, tehát oldalanként kell hozzáadni. De ami nekem mindig bevált, hogy hozzádobok még egy collt (2,5 cm) a szélességéhez.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 09. 16:22:12 pm írta pic »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #375 Dátum: 2009. augusztus 09. 17:28:32 pm » |
|
Amit kifelejtettem belőle, vagy nem érthetően írtam, hogy az 1-1,5 centit 2x, tehát oldalanként kell hozzáadni. De ami nekem mindig bevált, hogy hozzádobok még egy collt (2,5 cm) a szélességéhez.
Valamennyire értem.Már csak azt kellene megtudni, mekkora fér el az E23-ason hátul...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4233
|
|
« Válasz #376 Dátum: 2009. augusztus 10. 09:33:57 am » |
|
255/40R17 ez biztosan mert fenn volt az öreglányon. De nem tartom jó ötletnek, hogy hátra szélesebbet akarsz tenni. Nekm az volt vele a tapasztalatom, hogy kóválygott az úton pedig minden rendben volt a futóművén. Kicseréltem hátul is 235/45R17-re és megszünt az instabilitása.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #377 Dátum: 2009. augusztus 11. 08:12:00 am » |
|
255/40R17 ez biztosan mert fenn volt az öreglányon. De nem tartom jó ötletnek, hogy hátra szélesebbet akarsz tenni. Nekm az volt vele a tapasztalatom, hogy kóválygott az úton pedig minden rendben volt a futóművén. Kicseréltem hátul is 235/45R17-re és megszünt az instabilitása.
A td-n is szélesebb hátul, semmi negatívumot nem tapasztalok vele..Ráadásul a hátsó felnik egy collal szélesebbek, így illene szélesebb gumma rá, persze ha elfér... Elöl tutira 205-ösek lesznek..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
oldp
Vendég
|
|
« Válasz #378 Dátum: 2009. augusztus 12. 17:51:26 pm » |
|
Sziasztok,
tud valaki abban segíteni, hogy kitől, hogyan tudom olcsóbban megszerezni a Haynes féle BMW 316, 320 könyvet ('77 - )? Újan elég húzós az ára, nekem nagyon sok a 12.500 HUF..
Minden megoldás érdekel, mert nagyon kellene.
üdv:
oldp
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #379 Dátum: 2009. augusztus 12. 18:39:49 pm » |
|
elektronikus formában is jó?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
oldp
Vendég
|
|
« Válasz #380 Dátum: 2009. augusztus 12. 22:33:29 pm » |
|
Szia Promega, még jó, hogy jó... Mondhatni tökéletes:) Írj légyszi a regipeti@citromail.hu - ra, hogy mi-mennyi-hogy! Thanx előre is, üdv: oldp
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #381 Dátum: 2009. augusztus 15. 10:17:28 am » |
|
Vajon egy Maseratinak (talán 420-as) a ZF gyártmányú váltója (balra lent 1-es) passzol az M20-ra?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #382 Dátum: 2009. augusztus 15. 10:27:54 am » |
|
Vajon egy Maseratinak (talán 420-as) a ZF gyártmányú váltója (balra lent 1-es) passzol az M20-ra? Kétesélyes.De gondolom amennyiért egy maserati váltót szerzel, annyiért a wallistól is kapsz egyet. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #383 Dátum: 2009. augusztus 15. 10:42:06 am » |
|
Kétesélyes.De gondolom amennyiért egy maserati váltót szerzel, annyiért a wallistól is kapsz egyet. ) A srác szobájában csak dísznek van kint. Ő azt mondta, hogy a maseratijában BMW dugók voltak, ezért gondoltam hátha jó lehet a váltója... Nem volna rossz...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #384 Dátum: 2009. augusztus 15. 10:50:03 am » |
|
A srác szobájában csak dísznek van kint. Ő azt mondta, hogy a maseratijában BMW dugók voltak, ezért gondoltam hátha jó lehet a váltója... Nem volna rossz... Még ha valóban BMW dugók is voltak a kocsijában, akkor sincs semmi közük a váltóhoz.......Mégha a blokk lett volna BMW.......
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #385 Dátum: 2009. augusztus 15. 11:02:59 am » |
|
Nna. Ezek vannak rája írva: zf getriebe no. 308 469 stueckl no. 125 50 03 typ: zf s5-18/3 1: 3,42 2: 1,94 3: 1,39 4: 1,0 5: 0,87 R: 3,67 89-es évjáratú. + utánanéztem és elvileg gyártották ezzel a BMW-ket is, szal elvileg még jó is lehet... http://www.zf.com/zfXmlServlet?resultUrl=/corporate/de/company/tradition/product_information/TraditionProductContentPage.jsp&sessionAttribute=xmlRoot&serviceUrl=http://apps01.zf.com/zf.productDataBase/service/applicationLayerContentPage&pageID=328771&productTypeID=328764&versionID=329420&applicationID=12288&applicationGroupID=&businessUnitShortcut=&divisionShortcut=&languageISOCode=de&oemID=12104&oemProductID=328660#toggleBoxHa valaki esetleg tudja tutira, hogy jó lesz rá, akkor írja meg, köszi!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 15. 11:14:19 am írta Sam8888 »
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #386 Dátum: 2009. augusztus 15. 11:49:09 am » |
|
Nna. Ezek vannak rája írva: zf getriebe no. 308 469 stueckl no. 125 50 03 typ: zf s5-18/3 1: 3,42 2: 1,94 3: 1,39 4: 1,0 5: 0,87 R: 3,67 89-es évjáratú. + utánanéztem és elvileg gyártották ezzel a BMW-ket is, szal elvileg még jó is lehet... http://www.zf.com/zfXmlServlet?resultUrl=/corporate/de/company/tradition/product_information/TraditionProductContentPage.jsp&sessionAttribute=xmlRoot&serviceUrl=http://apps01.zf.com/zf.productDataBase/service/applicationLayerContentPage&pageID=328771&productTypeID=328764&versionID=329420&applicationID=12288&applicationGroupID=&businessUnitShortcut=&divisionShortcut=&languageISOCode=de&oemID=12104&oemProductID=328660#toggleBoxHa valaki esetleg tudja tutira, hogy jó lesz rá, akkor írja meg, köszi! És ebben mi lesz a jó??? A kiosztása szinte ugyanaz mint a sima 5-ös váltóé....csak azé,mert balra lent egyes,biztos nem raknám fel...akkor inkább tds váltó.... A sportváltó 5.ben 1:1ben hajt....
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #387 Dátum: 2009. augusztus 15. 11:50:36 am » |
|
És ebben mi lesz a jó??? A kiosztása szinte ugyanaz mint a sima 5-ös váltóé....csak azé,mert balra lent egyes,biztos nem raknám fel...akkor inkább tds váltó.... A sportváltó 5.ben 1:1ben hajt....
ja és a spirál kihajtásról ne is beszéljünk...az van rajta?? Mert ha nincs ohne sebességmutatás..
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #388 Dátum: 2009. augusztus 15. 12:50:22 pm » |
|
ja és a spirál kihajtásról ne is beszéljünk...az van rajta?? Mert ha nincs ohne sebességmutatás..
Azt nemtudom, hogy van-é avagy sem. Ha jó áron odaadja a srác akkor megveszem, ha meg sokat kér érte, akkor nem. Akkor ez egy sima economy váltónak felel meg? Akkor meg hogyhogy balra lent 1-eses?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #389 Dátum: 2009. augusztus 15. 12:57:51 pm » |
|
Azt nemtudom, hogy van-é avagy sem. Ha jó áron odaadja a srác akkor megveszem, ha meg sokat kér érte, akkor nem. Akkor ez egy sima economy váltónak felel meg? Akkor meg hogyhogy balra lent 1-eses? naaz jó kérdés....
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
|