steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #330 Dátum: 2009. augusztus 06. 14:23:17 pm » |
|
nem tudom, de talán jelentheti a szintszabályzós futóművet is
Azt biztos nem,mert e21-hez irja..... Abban meg tuti nem volt szintszabályzás....
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #331 Dátum: 2009. augusztus 06. 19:34:01 pm » |
|
Azt biztos nem,mert e21-hez irja..... Abban meg tuti nem volt szintszabályzás....
A 6hengereseknek erősebb a rugója. Nemlehet, hogy azt jelöli?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #332 Dátum: 2009. augusztus 06. 20:09:12 pm » |
|
Sziasztok!
Legyetek szívesek arra kérdésre válaszolni, hogy m20b20-ra való váltó passzol-e m20b25-re.
Előre is köszi a válaszokat.
ayt
|
|
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #333 Dátum: 2009. augusztus 06. 21:59:00 pm » |
|
Sziasztok!
Legyetek szívesek arra kérdésre válaszolni, hogy m20b20-ra való váltó passzol-e m20b25-re.
Előre is köszi a válaszokat.
ayt
Szia! Passzol! A legjobb egy getrag 265 lenne,de rá tudod tenni.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #334 Dátum: 2009. augusztus 06. 23:29:10 pm » |
|
Szia!
Passzol! A legjobb egy getrag 265 lenne,de rá tudod tenni.
Szia! Nagyon köszönöm. ayt
|
|
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #335 Dátum: 2009. augusztus 07. 07:43:19 am » |
|
Én csak részben. Ha minden jól megy hamarosan kiderül, hogy egy használt HF csavarral összerakott, szemrevételezésügyileg csapágylehúzott, 20ezres 2,8 mennyi ideig bírja a kompjútermentes 100 ezer forintos nedves nitro szettet tőgázon. Van egy sanda gyanúm, hogy fogja bírni. Ha ugyanarra a motorra gondolok én is, akkor az már elment nemmondommegmennyit gázzal,úgyhogy edzett.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #336 Dátum: 2009. augusztus 07. 07:44:45 am » |
|
Ma megnéztem az audi nivópálcáját,nem éri el az olajat.Ez jó? Januárban még elérte....Ki érti ezt? Tegyél bele hosszabbat: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #337 Dátum: 2009. augusztus 07. 07:47:02 am » |
|
Sziasztok Uraim! Segítséget keresek, mert megmérettem és egyedülkevésnek bizonyultam.. Hozzám került az ex Fullgas / majd Shamandog féle E21 (M30 3.5i motorral:) Rendbe szeretnék rajta tenni, átalakítani néhány dolgot, viszont ehhez kellenének nekem E21 javítási könyvek vagy CD-k, kapcsolási rajzok, robbantott ábrák.. Ez detto igaz az M30 motorra is, ha nem tévedek E12-be rakták anno. Akinek van ilyesmi kincsről információja - persze nemingyen - ne tartsa magában.. Aztán ha szép éesz meg még jó is, már teszek is fel képet, videót Előre is köszi, üdv: oldp Tettek E12-be,E23-ba, E24-be, és E28 ba is, az M30 a Nagyhatos(2.8-tól,kivéve a 4.4-ös turbós mocit
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #338 Dátum: 2009. augusztus 07. 08:50:46 am » |
|
Tettek E12-be,E23-ba, E24-be, és E28 ba is, az M30 a Nagyhatos(2.8-tól,kivéve a 4.4-ös turbós mocit
A turbós nem 4.4, hanem 3.4 Jó is lett volna
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #339 Dátum: 2009. augusztus 07. 09:09:19 am » |
|
A 6hengereseknek erősebb a rugója. Nemlehet, hogy azt jelöli?
Szerintem nem a hathengeres rugót jelöli, mert akkor egyszerűen azt hozza a hathengeresekhez melléknevek nélkül. Van a simánál erősebb is, úgy hívják erősített rugó. Bárdinál vettem sok évvel ezelőtt, Suplex a márkája elég sok típushoz kapható és kemény mint a kő. Tehát nekem bejön (azért beugrik alá a Koni ültető). Szerintem amit Steffe kérdez, szintén erősített, csak gyári.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #340 Dátum: 2009. augusztus 07. 09:17:58 am » |
|
Azt tudom,hogy a piros ecsetcsíkos az erősített,a zöld az alap lágy, de a sárga mi lehet? Megpróbálok utánakérdezni.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #341 Dátum: 2009. augusztus 07. 10:44:29 am » |
|
Azt tudom,hogy a piros ecsetcsíkos az erősített,a zöld az alap lágy, de a sárga mi lehet? Megpróbálok utánakérdezni.
köszi mert baromira feltolta az ix elejét,ellenben a sima td rugóval
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #342 Dátum: 2009. augusztus 07. 11:34:37 am » |
|
Sziasztok! Van nekem egy garnitúra 7x14 régi stílusú alufelnim. Szeretnék egy retró garnitúrát összerakni, s a 225/60-14-es gumit gondoltam rárakni. Nem túl széles-e a felnire, s legfőképp lehet-e kapni, mert én nem akadtam rá, csak külföldi oldalakon. Vélemény. ötlet?
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #343 Dátum: 2009. augusztus 07. 13:12:10 pm » |
|
Sziasztok! Van nekem egy garnitúra 7x14 régi stílusú alufelnim. Szeretnék egy retró garnitúrát összerakni, s a 225/60-14-es gumit gondoltam rárakni. Nem túl széles-e a felnire, s legfőképp lehet-e kapni, mert én nem akadtam rá, csak külföldi oldalakon. Vélemény. ötlet?
Azt tudnod kell,hogy soha sem volt cápán 225/60 14 . 205/70 14 volt, 225-ből TRX ( kb.15,3"),vagy 16"-os.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
nimroad
Nem elérhető
Hozzászólások: 127
|
|
« Válasz #344 Dátum: 2009. augusztus 07. 13:15:07 pm » |
|
Azt tudnod kell,hogy soha sem volt cápán 225/60 14 . 205/70 14 volt, 225-ből TRX ( kb.15,3"),vagy 16"-os.
Mikor megvettem az enyémen is 205/70/14-es volt
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 07. 18:23:37 pm írta collins »
|
Naplózva
|
Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #345 Dátum: 2009. augusztus 07. 13:37:05 pm » |
|
Azt tudnod kell,hogy soha sem volt cápán 225/60 14 . 205/70 14 volt, 225-ből TRX ( kb.15,3"),vagy 16"-os.
Köszi! Akkor marad a 195-ös.
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #346 Dátum: 2009. augusztus 07. 19:42:38 pm » |
|
Ma kaptam postán fbm kollégától egy beteg féknyerget.
Nap végén pihenésképpen szétkaptam....hát...tipikus példája annak,hogy elhanyagolták a rendszeres fékolajcserét, fék karbantartást.
3 dugó könnyen kijött, a negyediket noszogatni kellett, de az is kint volt pár perc alatt. Az utolsó dugattyút cserélni kell, az nagyon összerozsdásodott (féknyereg megúszta). A többit elég volt több lépcsőben átpolírozni.
Pár kép:
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #347 Dátum: 2009. augusztus 07. 20:05:22 pm » |
|
melyik 5 sebességes M10-hez való váltó jó 02-esekbe (ugyanaz, ami nem sport, és E21-ben van)? Getrag 2xx?
FONTOS lenne, köszi!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 07. 20:23:50 pm írta collins »
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #348 Dátum: 2009. augusztus 07. 20:18:16 pm » |
|
Tegyél bele hosszabbat: ) Vagy csere.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #349 Dátum: 2009. augusztus 07. 20:54:46 pm » |
|
Vagy csere.
ez komoly?? vazz, de szép lenne, egy jobbos 6os a klubban!!!
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #350 Dátum: 2009. augusztus 07. 21:10:10 pm » |
|
Vagy csere.
Oppá.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #351 Dátum: 2009. augusztus 07. 23:55:16 pm » |
|
Oppá. Sajnos,csak a szívem fájdítom,már féllábbal otthon vagyok,ezért ilyen "tartós fogyasztási cikket" már ide nem veszek,az ára nem kaka,90-es 35ia,highline,és hazai fizetőeszközben kb 900k az ára,ami a gáz vele az a fentartása,az éves bizti,meg útadó 3k€ magassága,ezért nem költöttem már a 750-re sem,és eladhatatlan itt a válság óta,szóval sakk-matt,mert otthon meg mihez kezdjek vele,barbarizmus lenne elbontani alkatrésznek. A köcsög audiba meg el kéne locsolni vagy 1500€-t most a műszakira,amitől-érthető módon-megkímélném magam,úgyhogy nemtom mi lesz,és ez biztos! Talán már elég idős vegyok,hogy úrrá legyek a káros szenvedélyemen,kibírjam amíg lezajlik az adminisztráció,és majd otthon cserélem BMW-re a nehezen megkeresett fizetőeszközöket.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #352 Dátum: 2009. augusztus 08. 08:24:35 am » |
|
A turbós nem 4.4, hanem 3.4 Jó is lett volna Persze hogy nem 4,4, csak tudod az X5 otthon áll az udvaron, és arra néztem: ) De az nem 3,2 és 3,5-ös volt?
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #353 Dátum: 2009. augusztus 08. 08:42:40 am » |
|
Vagy csere.
Ha van rá módod,akkor nosza!
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #354 Dátum: 2009. augusztus 08. 08:45:25 am » |
|
Ma kaptam postán fbm kollégától egy beteg féknyerget.
Nap végén pihenésképpen szétkaptam....hát...tipikus példája annak,hogy elhanyagolták a rendszeres fékolajcserét, fék karbantartást.
3 dugó könnyen kijött, a negyediket noszogatni kellett, de az is kint volt pár perc alatt. Az utolsó dugattyút cserélni kell, az nagyon összerozsdásodott (féknyereg megúszta). A többit elég volt több lépcsőben átpolírozni.
Pár kép:
Kit érdekel a fékdugattyú, a mögötte levő kislámpásról tolj képeket: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #355 Dátum: 2009. augusztus 08. 08:48:30 am » |
|
Sziasztok! Van nekem egy garnitúra 7x14 régi stílusú alufelnim. Szeretnék egy retró garnitúrát összerakni, s a 225/60-14-es gumit gondoltam rárakni. Nem túl széles-e a felnire, s legfőképp lehet-e kapni, mert én nem akadtam rá, csak külföldi oldalakon. Vélemény. ötlet?
Hasonló problémára kellene nekem is segítség:nem tudtok valahol egy táblázatot, ami megmondja melyik kocsira, milyen átmérővel, milyen ET vel, milyen széles felnire mekkora gumi jó? A példa egy E23-asra érdekelne, 16"-os 9" széles felnikkel, amiknek az ET-je 11...205-ös volt rajta eddig, de eléggé szétfeszítette a felni..Nem tudom a szélesebb gumma(215-225) elférne-e alatta, és nem sok kedvem van két garnitúrát megvenni, és próbálgatni...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #356 Dátum: 2009. augusztus 08. 08:56:16 am » |
|
Persze hogy nem 4,4, csak tudod az X5 otthon áll az udvaron, és arra néztem: ) De az nem 3,2 és 3,5-ös volt? A B35 csak 3.4-es. 3430ccm Alkatrészeknél is ha keresel, akkor 3.4-re kell menni,akkor hozza a jót. A 3.5 az M5, stb
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #357 Dátum: 2009. augusztus 08. 08:57:22 am » |
|
Kit érdekel a fékdugattyú, a mögötte levő kislámpásról tolj képeket: ) Nem az enyém, de folyamatosan fotózom. Ha készen van, a gazdája biztosan fog garázst nyitni neki
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #358 Dátum: 2009. augusztus 08. 08:58:35 am » |
|
Hasonló problémára kellene nekem is segítség:nem tudtok valahol egy táblázatot, ami megmondja melyik kocsira, milyen átmérővel, milyen ET vel, milyen széles felnire mekkora gumi jó? A példa egy E23-asra érdekelne, 16"-os 9" széles felnikkel, amiknek az ET-je 11...205-ös volt rajta eddig, de eléggé szétfeszítette a felni..Nem tudom a szélesebb gumma(215-225) elférne-e alatta, és nem sok kedvem van két garnitúrát megvenni, és próbálgatni...
A 225 az biztosan elfér. De a 9" az nagyon necces. Hátul biztosan kiadja, de elöl...
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #359 Dátum: 2009. augusztus 08. 09:24:42 am » |
|
A B35 csak 3.4-es. 3430ccm Alkatrészeknél is ha keresel, akkor 3.4-re kell menni,akkor hozza a jót. A 3.5 az M5, stb Sajnos nem keresek egyelőre hozzá cuccokat: (
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
|