CápaBMW fórum
2024. november 28. 00:20:05 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3039042 alkalommal)
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #870 Dátum: 2009. szeptember 29. 20:40:20 pm »

Előtöltést műszerrel kell (ene) az egész adagolót kell elfordítani. olyan mintha a benzinesnél előgyújtást állítanál.
Először megkéne nézni milyen az adagoló,mert lehet az is lehet csavarral állitani.......Amugy nem kéne sokat állitani rajta,,szerintem az fülre is menne... smiley
Naplózva

steffe
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #871 Dátum: 2009. szeptember 29. 20:41:50 pm »

Hát tudod lehet de én azért a műszerben jobban bízok
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #872 Dátum: 2009. szeptember 29. 20:48:25 pm »

Hát tudod lehet de én azért a műszerben jobban bízok
Én is nyugi!!! smiley
FEhérváron van egy hapsi,mikor visszaraktam a felújitott adagolómat,kicsit elraktuk az előtöltést..
Fehivtam telefonon,és ugy a telón keresztül megmondta hány fokkal raktam el a vezérlést... smiley
Naplózva

steffe
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #873 Dátum: 2009. szeptember 29. 20:56:00 pm »

na ja! Csak ő nem évente eggyet állít....
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #874 Dátum: 2009. szeptember 29. 21:01:33 pm »

Sztem lényegesen hatékonyabb megoldás,ha nem engeded a mutatót a 20-as alá kúszni..

Ja hát így a hónap vége felé már elég nehéz...  Embarrassed (30e a tankolási számla ebben a hónapban...)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #875 Dátum: 2009. október 01. 13:24:15 pm »

na ja! Csak ő nem évente eggyet állít....

Én se:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #876 Dátum: 2009. október 01. 13:25:07 pm »

Én is nyugi!!! smiley
FEhérváron van egy hapsi,mikor visszaraktam a felújitott adagolómat,kicsit elraktuk az előtöltést..
Fehivtam telefonon,és ugy a telón keresztül megmondta hány fokkal raktam el a vezérlést... smiley



Bepótoljuk,mert sajna futkosós napom van:Sad(
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #877 Dátum: 2009. október 01. 13:26:32 pm »

Ja hát így a hónap vége felé már elég nehéz...  Embarrassed (30e a tankolási számla ebben a hónapban...)

Átérzem.De egyszer kell hagyni benne annyit,utánna már adott,csak 20 alá ne engedd..
Nekem havonta 50 felett van a tankolás,ha csak melózi megyek...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #878 Dátum: 2009. október 01. 13:34:07 pm »

Átérzem.De egyszer kell hagyni benne annyit,utánna már adott,csak 20 alá ne engedd..
Nekem havonta 50 felett van a tankolás,ha csak melózi megyek...

Uhh... Hát itt délnyugaton elég szar a helyzet fizetések terén, szóval elég alacsonyak a fizuk sajna...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #879 Dátum: 2009. október 01. 13:39:11 pm »

Uhh... Hát itt délnyugaton elég szar a helyzet fizetések terén, szóval elég alacsonyak a fizuk sajna...

Itt se oly jó hidd el..Ráadásul északkeleten szabályozzák az enyémet is:Sad(
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #880 Dátum: 2009. október 02. 05:42:25 am »

Valakinek van tapasztalata az alábbi szerszám márkával, esetleg az adott készlettel?

http://www.szerszamvilag.hu/termekek/11824/dugokulcs_klt_1_2_1_4_50db_61CrV5_mattkrom.html
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Zsombor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



« Válasz #881 Dátum: 2009. október 02. 07:43:41 am »

Valakinek van tapasztalata az alábbi szerszám márkával, esetleg az adott készlettel?

http://www.szerszamvilag.hu/termekek/11824/dugokulcs_klt_1_2_1_4_50db_61CrV5_mattkrom.html
Vedd meg, nekem is ez van, csak az összes kiegészítővel(torx, imbusz, hosszúdugó) Jobban szeretek dolgozni vele, mint pl a Betával....
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #882 Dátum: 2009. október 02. 07:55:59 am »

Valakinek van tapasztalata az alábbi szerszám márkával, esetleg az adott készlettel?

http://www.szerszamvilag.hu/termekek/11824/dugokulcs_klt_1_2_1_4_50db_61CrV5_mattkrom.html

CSillag-villásom van fortum teljesen meg vagyok vele elégedve...
Naplózva

Bence
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #883 Dátum: 2009. október 02. 12:06:51 pm »

logo-hasonlóság hehe Roll Eyes
Fölső a szerszám világ, az alsó a Snap-on logoja. Igaz a magyar erős "Barátok közt" behatás alatt áll, hehhe


* szerszamvilag.jpg (22.54 KB, 216x143 - megtekintve 722 alkalommal.)

* Snap-on image 7.jpg (47.11 KB, 1011x940 - megtekintve 1021 alkalommal.)
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #884 Dátum: 2009. október 03. 11:40:34 am »

Üdv!
Nos kitisztítódott a karbi, ám nem tökéletes  angry . Alapjárat ingadozik, szivató leállása után a motor is leáll. Melegen úgy ahogy elkaristol, de az ingadozás megmarad, alapjárat meg magas  angry . Mindent ugyan úgy raktam össze ahogy volt, csövek pedig jók, állítócsavarokhoz nem nyúltam szétszedés közben.
Valami ötlet?



ui: Múltkor már kérdeztem, hogy tudtok-e karbist bp-en, ha jól emlékszem talán Lütyő írt is egy címet, de nem írtam föl, most meg már nem találom. Ha le tudnád még egyszer írni az nagyon jó lenne, többiek se tartsák magukban az infót!
Köszi, Tomi!
Naplózva

Thommy
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #885 Dátum: 2009. október 03. 15:06:18 pm »

XI.kerület, Budafoki út 70. De nem vagyok benne biztos, hogy még műxik a műhely..
« Utoljára szerkesztve: 2009. október 03. 15:28:09 pm írta collins » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 127



« Válasz #886 Dátum: 2009. október 04. 07:43:50 am »

Üdv!
Nos kitisztítódott a karbi, ám nem tökéletes  angry . Alapjárat ingadozik, szivató leállása után a motor is leáll. Melegen úgy ahogy elkaristol, de az ingadozás megmarad, alapjárat meg magas  angry . Mindent ugyan úgy raktam össze ahogy volt, csövek pedig jók, állítócsavarokhoz nem nyúltam szétszedés közben.
Valami ötlet?



ui: Múltkor már kérdeztem, hogy tudtok-e karbist bp-en, ha jól emlékszem talán Lütyő írt is egy címet, de nem írtam föl, most meg már nem találom. Ha le tudnád még egyszer írni az nagyon jó lenne, többiek se tartsák magukban az infót!
Köszi, Tomi!

Szerintem meg érdemes volna lemenni Mikihez Szegedre !
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #887 Dátum: 2009. október 04. 11:55:15 am »

Kasztnizás téma: A srác eléggé belemerül, és nem sok minden marad az eredeti autóból:
http://kuvablogi.com/blog/10113/1/
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #888 Dátum: 2009. október 04. 12:17:27 pm »

Imádok ilyen képeket nézegetni!
« Utoljára szerkesztve: 2009. október 04. 12:22:13 pm írta collins » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #889 Dátum: 2009. október 04. 13:44:23 pm »

na ez már perverzió!
ráadásul szerintem anyagilag sem éri meg, szerintem a kasztni alkatrészek árának töredékéből lehet venni egy olyan alapot, amihez nem kell új elemeket venni és a javítás is töredék annyi idő alatt megvan, mint egy ilyen felújítás

mi ez a cinkes spray? olyan, mintha fürdőt kapna a kasztni? érdemes használni ha megy kasztnishoz az autó?
« Utoljára szerkesztve: 2009. október 04. 13:47:22 pm írta collins » Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #890 Dátum: 2009. október 04. 15:10:16 pm »

na ez már perverzió!
ráadásul szerintem anyagilag sem éri meg, szerintem a kasztni alkatrészek árának töredékéből lehet venni egy olyan alapot, amihez nem kell új elemeket venni és a javítás is töredék annyi idő alatt megvan, mint egy ilyen felújítás

mi ez a cinkes spray? olyan, mintha fürdőt kapna a kasztni? érdemes használni ha megy kasztnishoz az autó?

Helyenként lefújva nem sok lószart ér.Persze ha fémtiszta,zsírtalantott kasznit beleáztatsz,akkor igen..Nade....
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #891 Dátum: 2009. október 05. 10:01:47 am »

Itt se oly jó hidd el..Ráadásul északkeleten szabályozzák az enyémet is:Sad(

Inkább északkeleten szabályozzák, mint a közelkeleten, mert akkor annyit sem fogsz kapni. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #892 Dátum: 2009. október 05. 11:56:38 am »

Papatopikosok!
Felmerült egy olyan probléma ami mindenkit érinthet: vacummotorok membránjához kellene szerszámot csináltatnom ha van igény esetleg gumimembránokra akkor nekiállhatunk.....

Akit érdekel szóljon!
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #893 Dátum: 2009. október 05. 16:12:18 pm »

Urak!

E34 lemezkérek simán felmegy E28ra?
És esetleg még mié megy fel ?
Naplózva

Bence
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #894 Dátum: 2009. október 05. 19:13:47 pm »

Urak!

E34 lemezkérek simán felmegy E28ra?
És esetleg még mié megy fel ?

Minden további nélkül Wink

Az E36/E46 és ezek származékai ET-ben nagyon nem jók, az E39-é meg tehermentesítő gyűrűvel megy csak fel.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #895 Dátum: 2009. október 05. 19:56:40 pm »

Papatopikosok!
Felmerült egy olyan probléma ami mindenkit érinthet: vacummotorok membránjához kellene szerszámot csináltatnom ha van igény esetleg gumimembránokra akkor nekiállhatunk.....

Akit érdekel szóljon!

Szóltam. Wink
Szólatm. Wink
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #896 Dátum: 2009. október 05. 19:58:51 pm »

Az elsőt értem. Mi a második? Wink
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #897 Dátum: 2009. október 05. 19:59:44 pm »

Tompa.
Hegyes.
 Cheesy
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #898 Dátum: 2009. október 05. 20:00:35 pm »

"Szólatm" Huh?l
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #899 Dátum: 2009. október 05. 20:07:18 pm »

"Szólatm" Huh?l
Jóvanna, te sose voltál berúgva? Grin
Naplózva
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!