Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #900 Dátum: 2009. október 05. 20:10:38 pm » |
|
Jó neked.....
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #901 Dátum: 2009. október 05. 20:49:06 pm » |
|
Inkább északkeleten szabályozzák, mint a közelkeleten, mert akkor annyit sem fogsz kapni. Vannak,akik ott is jól keresnek..Meg vannak akik itt is..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #902 Dátum: 2009. október 05. 20:50:58 pm » |
|
Urak!
E34 lemezkérek simán felmegy E28ra? És esetleg még mié megy fel ?
Az ET-re figyelj,a lyukosztás adott..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #903 Dátum: 2009. október 05. 21:19:40 pm » |
|
Valaki fel tudna homályosítani esetleg hogy a BMW csavarjelöléseknél mit jelent a Z2, Z3, Z4, illetve az SB. A -2 ha jól okoskodom azt jelenti hogy a csavarnak 2 db fix (nem lehúzható alátéte van), de a többi jelzésre nem sikerült rájönnöm. Ja és persze az M6x16-ot is értem Csak a BMW használta ezt a jelölést, vagy ez egy nemzetközi szabvány, amit én nem ismerek. Ha bemegyek egy csavarboltba és azt mondom hogy kérek pl. 10 db M6x12-Z4-2 csavart akkor fogják tudni hogy mi az vagy csak néznek majd bután
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #904 Dátum: 2009. október 05. 21:25:35 pm » |
|
Valaki fel tudna homályosítani esetleg hogy a BMW csavarjelöléseknél mit jelent a Z2, Z3, Z4, illetve az SB. A -2 ha jól okoskodom azt jelenti hogy a csavarnak 2 db fix (nem lehúzható alátéte van), de a többi jelzésre nem sikerült rájönnöm. Ja és persze az M6x16-ot is értem Csak a BMW használta ezt a jelölést, vagy ez egy nemzetközi szabvány, amit én nem ismerek. Ha bemegyek egy csavarboltba és azt mondom hogy kérek pl. 10 db M6x12-Z4-2 csavart akkor fogják tudni hogy mi az vagy csak néznek majd bután Nem fogsz olyat kapni, amit a BMW használ/használt. Méretben van hasonló,de űbergagyi csavarboltos csavarral összerakni. Én anno pár helyen használtam ilyet,mert gondoltam,hogy új és jó....a fenét.. Összedte mszép, gyári csavarokat, amik nagyon rosszak voltak és menthetetlenek,azok helyett új (az új az lemezcsavarra jellemző) , de inkább sárgahorganyt kaptak és így gyári lett
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #905 Dátum: 2009. október 05. 21:42:42 pm » |
|
M30-hoz volt K-JET?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #906 Dátum: 2009. október 05. 21:44:27 pm » |
|
Nem fogsz olyat kapni, amit a BMW használ/használt. Méretben van hasonló,de űbergagyi csavarboltos csavarral összerakni. Én anno pár helyen használtam ilyet,mert gondoltam,hogy új és jó....a fenét.. Összedte mszép, gyári csavarokat, amik nagyon rosszak voltak és menthetetlenek,azok helyett új (az új az lemezcsavarra jellemző) , de inkább sárgahorganyt kaptak és így gyári lett
Ezeket a spec. alátétes csavarokat szerintem nem is lehet máshonnan, beszerezni csak gyáriban A csavarboltot azért kérdeztem mert vettem már DERA csavart csavarboltban és gondoltam hátha... De ott valószínűleg csak anyákat fogok venni max. Nem minden csavarom gyári, és van ahol biztonságtechnikai szempontból egyáltalán nem mindegy hogy milyen minőségű és hosszúságú csavart használok. Nem kis munka most ezeket kibogarászni, rendelni meg csak 20-asával lehet ezért matekolok. Persze van ahol az ETK is két fajta hosszal hozza pl. a csomagtartó fedél tartócsavarjai, ott gondolom jobb a hosszabb.
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #907 Dátum: 2009. október 06. 08:11:50 am » |
|
Ezeket a spec. alátétes csavarokat szerintem nem is lehet máshonnan, beszerezni csak gyáriban A csavarboltot azért kérdeztem mert vettem már DERA csavart csavarboltban és gondoltam hátha... De ott valószínűleg csak anyákat fogok venni max. Nem minden csavarom gyári, és van ahol biztonságtechnikai szempontból egyáltalán nem mindegy hogy milyen minőségű és hosszúságú csavart használok. Nem kis munka most ezeket kibogarászni, rendelni meg csak 20-asával lehet ezért matekolok. Persze van ahol az ETK is két fajta hosszal hozza pl. a csomagtartó fedél tartócsavarjai, ott gondolom jobb a hosszabb. Éééértelek Dobj légyszi egy listát arról,hogy miket kapnál csak 20-asával és mennyire lenne szükséged!
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #908 Dátum: 2009. október 06. 13:07:07 pm » |
|
Tudja valaki (Miki 24v) az e23 735 kipufogó leömlő tűzkarika belső méretét? 50mm vagy 55mm? mind a két oldali érdekelne.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #909 Dátum: 2009. október 06. 17:54:24 pm » |
|
Éééértelek Dobj légyszi egy listát arról,hogy miket kapnál csak 20-asával és mennyire lenne szükséged! Ezek amiket rendeltem voltak 10-esével is. És már ma megrendeltem. De, köszi.
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #910 Dátum: 2009. október 06. 18:39:25 pm » |
|
Tudja valaki (Miki 24v) az e23 735 kipufogó leömlő tűzkarika belső méretét? 50mm vagy 55mm? mind a két oldali érdekelne.
Kivitel függő. De többnyire az egyik 50mm (amit rátolsz), a másik pedig 47mm ( a 2 perem között) . 55-ös az asszem E32nél van
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #911 Dátum: 2009. október 06. 19:20:49 pm » |
|
Kivitel függő. De többnyire az egyik 50mm (amit rátolsz), a másik pedig 47mm ( a 2 perem között) . 55-ös az asszem E32nél van
Nekem olyan tipusé kellene ami 55mm (perem) és a 57mm (rátolós). Eseteleg a 750i ilyen?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #912 Dátum: 2009. október 06. 20:28:36 pm » |
|
Nekem olyan tipusé kellene ami 55mm (perem) és a 57mm (rátolós). Eseteleg a 750i ilyen?
A 750-é már 60/72-es Az 540-en van 55/52
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
oldp
Vendég
|
|
« Válasz #913 Dátum: 2009. október 07. 13:18:16 pm » |
|
Sziasztok,
kicsit meg vagyok lőve, ezért keresem nálamnál okosabb kollégák segítségét: E21-ben elég lágy az első teleszkóp, nagyon billeg vele (szlalomversenyen) az autó. Mit javasoltok, mire lehet kicserélni, ami keményebb és jobban bírja? Az autó a FullGAS által épített 335i, tehát jó nehéz az eleje, ehhez kellene valami, ami bírja és elég kemény is. Javaslat?
Illetve: a hátulja ... Pattog el folyamatosan - jelenleg E28 gólyaláb van benne, ami ugyan viszonylag kemény, de elég magas is. Erre valami javaslat? Szabad vágni a rugót? Mennyit szabad belőle, hogy a lengéscsillapító ne verődjön szét? Vagy tud valaki valami ehhez passzoló ültetett, kemény gólyalábat valami korrekt áron?
Előre is köszi,
üdv:
oldp
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #914 Dátum: 2009. október 07. 17:56:49 pm » |
|
A 750-é már 60/72-es Az 540-en van 55/52 Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #915 Dátum: 2009. október 07. 19:41:03 pm » |
|
Üdv! E21 termosztát működéséről érdeklődnék, ma irdatlanul melegedett a kocsi pedig normál tempót mentem, volt menetszél is semmi dugó és majdnem a pirosban volt már a mutatóm. Kikaptam a termosztátot, kiáztattam trisós vízben, aztán beledobtam forró vízbe, hogy megnézzem mit is csinál. Képen az egyes csonkra megy a hengerfej felől egy vízcső, a 2es csonkra megy a vízpumpától egy cső és a 3as csonkra megy a hűtőről az alsó cső. Nos mikor szobahőmérsékleten van, akkor azon a rugós gombán levő tányérszerűség a 2es csonk tetejénél van (ha belenézek a csonkba úgy ahogy a képen áll). Mikor beledobtam a forró vízbe akkor ez a tányérka elkezdett fölfelé kúszni és teljesen elzárta az 1es csonkot. Az a kérdésem hogy ennek így kell működnie, tehát jó a termosztátom? Másik kérdés hogy ezekre nincs ráírva kívülre hogy hány foknál kéne nyitnia? Előre is köszi a segítséget, Tomi!
|
Thommy
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #916 Dátum: 2009. október 07. 20:43:44 pm » |
|
Üdv! E21 termosztát működéséről érdeklődnék, ma irdatlanul melegedett a kocsi pedig normál tempót mentem, volt menetszél is semmi dugó és majdnem a pirosban volt már a mutatóm. Kikaptam a termosztátot, kiáztattam trisós vízben, aztán beledobtam forró vízbe, hogy megnézzem mit is csinál. Képen az egyes csonkra megy a hengerfej felől egy vízcső, a 2es csonkra megy a vízpumpától egy cső és a 3as csonkra megy a hűtőről az alsó cső. Nos mikor szobahőmérsékleten van, akkor azon a rugós gombán levő tányérszerűség a 2es csonk tetejénél van (ha belenézek a csonkba úgy ahogy a képen áll). Mikor beledobtam a forró vízbe akkor ez a tányérka elkezdett fölfelé kúszni és teljesen elzárta az 1es csonkot. Az a kérdésem hogy ennek így kell működnie, tehát jó a termosztátom? Másik kérdés hogy ezekre nincs ráírva kívülre hogy hány foknál kéne nyitnia? Előre is köszi a segítséget, Tomi!
Nem értek a termosztáthoz de ha esetleg kiderül hogy szar akkor tudok segíteni mert vettem egyet 7e-ért nemrég és 1 napot volt csak a kocsiban (90fokos)
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #917 Dátum: 2009. október 07. 20:51:35 pm » |
|
Az nekem kicsit sok, 80 körüli kéne, de azért köszi. Azt max télen tudnám használni.
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #918 Dátum: 2009. október 07. 21:48:43 pm » |
|
Nem értek a termosztáthoz de ha esetleg kiderül hogy szar akkor tudok segíteni mert vettem egyet 7e-ért nemrég és 1 napot volt csak a kocsiban (90fokos)
mi kerül azon 7 rugóba? ..házzal együtt?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #919 Dátum: 2009. október 07. 21:58:55 pm » |
|
mi kerül azon 7 rugóba? ..házzal együtt?
Te madár ez m10,nem hurka m20....
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #920 Dátum: 2009. október 07. 21:59:09 pm » |
|
mi kerül azon 7 rugóba? ..házzal együtt?
Én is sokallottam kicsit... E21nél csak házzal lehet venni ahogy alább a képen is van
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #921 Dátum: 2009. október 07. 22:05:35 pm » |
|
Én is sokallottam kicsit... E21nél csak házzal lehet venni ahogy alább a képen is van
igen, így már okkk
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #922 Dátum: 2009. október 07. 23:20:02 pm » |
|
Sziasztok,
kicsit meg vagyok lőve, ezért keresem nálamnál okosabb kollégák segítségét: E21-ben elég lágy az első teleszkóp, nagyon billeg vele (szlalomversenyen) az autó. Mit javasoltok, mire lehet kicserélni, ami keményebb és jobban bírja? Az autó a FullGAS által épített 335i, tehát jó nehéz az eleje, ehhez kellene valami, ami bírja és elég kemény is. Javaslat?
Illetve: a hátulja ... Pattog el folyamatosan - jelenleg E28 gólyaláb van benne, ami ugyan viszonylag kemény, de elég magas is. Erre valami javaslat? Szabad vágni a rugót? Mennyit szabad belőle, hogy a lengéscsillapító ne verődjön szét? Vagy tud valaki valami ehhez passzoló ültetett, kemény gólyalábat valami korrekt áron?
Előre is köszi,
üdv:
oldp
Első lépésként az E28 gátlót kell kivenni belőle. Amíg az bennevan, az pattogni fog, mivel közel 300 kilóval nehezebb autóhoz van. Ugyanezt a hibát elkövettem én is egy E28_nál, ugyanis betettem neki az E12 rugóit és pattog az is ,meg magasan is van. Ugyanis az E12 közel 100kilóval nehezebb,mint az E28. Kellene Neked rendes, E21-hez való Bilstein, vagy akár gyári gátló és a gyárit keményíttetni. De ebben Boge tudna tanácsot adni, vagy Kox. egy biztos, az E28 gátlót vegyétek ki
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #923 Dátum: 2009. október 08. 08:46:13 am » |
|
A billegést, meg talán a stabrúd keményítéssel lehet csökkenteni. Keményítés=vastagítás, ergo vastagabb gyártatása. Én is ezen agyalok, hogy az E28-at hogy lehetne stabilabbá tenni.
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #924 Dátum: 2009. október 08. 09:46:43 am » |
|
A billegést, meg talán a stabrúd keményítéssel lehet csökkenteni. Keményítés=vastagítás, ergo vastagabb gyártatása. Én is ezen agyalok, hogy az E28-at hogy lehetne stabilabbá tenni. az E28-nál hatalmas segítség már a pitman karos hátsó híd beépítése + a hátsó vastagabb stabrúd felszerelése is ....persze a jó gátlók sem ártanak
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
oldp
Vendég
|
|
« Válasz #925 Dátum: 2009. október 08. 11:06:46 am » |
|
A billegést, meg talán a stabrúd keményítéssel lehet csökkenteni. Keményítés=vastagítás, ergo vastagabb gyártatása. Én is ezen agyalok, hogy az E28-at hogy lehetne stabilabbá tenni. Most mérték, az elejében tényleg a legvékonyabb, 22-es stab.rúd van - de ha jól tudom, csak a 318-ba ment ilyen, minden másba az 23.5 átmérő került. Tudtok valahol ilyen első stabilizátort eladót? Ezzel együtt mit kell cserélni, csak a szilentet? (gondolom, esetleg azt is ildomos lenne valami zöld PE-re cserélni). üdv: oldp
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
|
« Válasz #926 Dátum: 2009. október 08. 11:13:30 am » |
|
az E28-nál hatalmas segítség már a pitman karos hátsó híd beépítése + a hátsó vastagabb stabrúd felszerelése is ....persze a jó gátlók sem ártanak Hohohóóóó! Mit is hallok? Ez a megoldás volt E28-ban? Ha nem, miből lehet átszerelni?
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #927 Dátum: 2009. október 08. 13:10:06 pm » |
|
Hmm, úgy látom senki nincs otthon termosztát ügyben.
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #928 Dátum: 2009. október 08. 13:30:55 pm » |
|
Most mérték, az elejében tényleg a legvékonyabb, 22-es stab.rúd van - de ha jól tudom, csak a 318-ba ment ilyen, minden másba az 23.5 átmérő került. Tudtok valahol ilyen első stabilizátort eladót? Ezzel együtt mit kell cserélni, csak a szilentet? (gondolom, esetleg azt is ildomos lenne valami zöld PE-re cserélni).
üdv:
oldp
Vékony került minden tipusba kivéve a 323it. oda került vastagabb stabrúd.
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #929 Dátum: 2009. október 08. 13:44:02 pm » |
|
E21 M10B18nál melyik gombáról veszi a jelet a hőfok jelző a műszerfalon?
|
Thommy
|
|
|
|