TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1200 Dátum: 2009. november 22. 12:12:19 pm » |
|
Thanx
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
csoribaba
Vendég
|
|
« Válasz #1201 Dátum: 2009. november 22. 15:38:07 pm » |
|
Üdv mindenkinek! Egy kis segítséget szeretnék kérni! A problémám a következő: a motor hidegen dadog, ráz, időnként kb 3-400 ra lemegy az alapjárat, van amikor le is áll, de ha bemelgszik akk semmi baja, egy pohár vizet feltennék rá és nem lenne semmi, de hidegen szörnyű az autó e23 B, M30 motor, mi légtöm.mérőre tippelünk, habár cseréltük de azzal se lett jobb, de vaszeg azis kaki volt, Köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1202 Dátum: 2009. november 22. 15:46:56 pm » |
|
Hirtelen:
1. fals levegő 2. ha ez még nem alapjárati motoros, akkor a pótlevegő tolattyú meleg állásban leragadása, esetleg arrafelé a levegő csövek 3. motorvezérlő hőgombája a termo. házban
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #1203 Dátum: 2009. november 22. 19:11:33 pm » |
|
Üdv! Megtudnä nekem mondeni valaki az E21 318i BJ 1981 Gyäri rugo meretet ill a leng csill mereteit! Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1204 Dátum: 2009. november 22. 19:16:42 pm » |
|
Van olyan cég otthon,akinél lehet alkatrészt nézni,rendelni online,és ft-ban mutatja az árakat? Gyári cuccokra gondolok.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1206 Dátum: 2009. november 22. 20:41:46 pm » |
|
Kiváncsiságképpen megnéztem,milyen összeget hoz a td difijére..Lassan viszamászok: 392 805 ft,és még nincs rajta az áfa,meg a korrekció...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 22. 22:26:35 pm írta collins »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1207 Dátum: 2009. november 22. 20:53:40 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1208 Dátum: 2009. november 22. 21:03:41 pm » |
|
Kiváncsiságképpen megnéztem,milyen összeget hoz a td difijére..Lassan viszamászok: 392 805 ft,és még nincs rajta az áfa,meg a korrekció...
Onlájntejlés áraknál olyan a korrekció,hogy a difit 376-ért kapnád készhez áfáva, béfával, céfával, számlával...
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #1209 Dátum: 2009. november 22. 22:46:21 pm » |
|
Ha a váltókar jobbra-balra irányban lötyög a 4-es és az 5-ös között akkor a váltókulisszába mit kell cserélni? Mindent vagy van valami specifikus alkatrész? (A gumihenger már cserélve van). A kardánt is le kell vennem hogy rendesen hozzáférjek?
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1210 Dátum: 2009. november 22. 23:00:22 pm » |
|
Az első képen a 16-os alkatrészben a perselyt és a második képen a 11-esben,vagyis a váltókar aljában a perselyt,mert mind kikopott...A legjobb ha dolomitból vagy bronzból csináltatsz bele,az örök lesz...
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #1211 Dátum: 2009. november 22. 23:11:09 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1212 Dátum: 2009. november 22. 23:27:01 pm » |
|
A két persely közötti rúdnak a két végén lévő csöcs is el tud kopni,de inkább a persely megy tönkre...
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #1213 Dátum: 2009. november 23. 11:19:49 am » |
|
Más téma. Az e21-ben próbálkoztam a kókusz megszüntetésével. Az első üléseknél a recarók jóvoltából gyorsan megoldódott a dolog, viszont hátul némileg problémásabb a helyzet. Az e30 hátsó ülés szivacsos hátsó üléseit csomagoltam ki, majd a merevítődrótok kioperálása után beletettem az e21 ülésvázára, és vissza építettem az e21 huzatot. Minderre azért volt szükség, mert az e21-nek nagyobbak a kerékjáratai, így változtatás nélkül az e30 ülések nem feküdtek fel a 21-ben. Az átalakítás az ülőlap viszonylag jól sikerült, viszont a háttámla kellően vacak lett. az e30 szivacsa nem ér le elég mélyre, ráadásul (ami miatt belekezdtem a dologba) a doblemez miatt az e30 hátsó fejtámlák tartóját sem tudom használni. Van valakinek ötlete, hogy milyen szivacsülést lehetne hátul használni? Arra is gondoltam, hogy a súlycsökkentés nevében kipaterolom a egész hátsó üléssort, és 2 személyes lesz a kocsi , vagy mint az opel tigrában, beteszek valami ülésnek csúfolható 40mm-es szivacsot...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1214 Dátum: 2009. november 23. 11:36:21 am » |
|
Ez a kettő, vagy bebőrözöl/műbőrözöl egy E21 hátsó ülést és akkor nem fog szúrni
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #1215 Dátum: 2009. november 23. 11:45:56 am » |
|
Akkor a hokedli lesz! (csak nem kell majd hátul ülni a saját autómban... , hameg előreláthatóan igen, akkor beteszek hátra is egy pár recarót )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1216 Dátum: 2009. november 23. 17:37:04 pm » |
|
Persze..Igaz,a te címedre küldettem.Ja,legyetek otthon,mert utánvétes lesz: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1217 Dátum: 2009. november 23. 17:37:37 pm » |
|
Onlájntejlés áraknál olyan a korrekció,hogy a difit 376-ért kapnád készhez áfáva, béfával, céfával, számlával...
Annyiért se kell...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1218 Dátum: 2009. november 23. 22:28:44 pm » |
|
Annyiért se kell... Csak jelzés értékű volt, nem gondoltam,hogy újat kéne venni belőle Ennyiből kb. 20db difit koppra fel lehet újítani
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #1219 Dátum: 2009. november 24. 07:28:18 am » |
|
Prom, és ha a hátsó ülés támlájából kiszeded a kókuszszálakat és helyére nyomsz egy kis purhabot? Vaaaagy szivaccsal kitöltöd az e21 hátsó ülését. Megmarad az eredeti méret , csak szivacsos lesz. A purhabot csak építészeti segédanyagként tartom nyilván, a autóban szerintem nincs helye, én már csak ilyen régimódi vagyok ez a cél, a kérdésem az volt, hogy mely típus szivacsa lehet nekem jó a szivacsozáshoz, mert egy régi szivacsos hátsó ülés olcsóbb, mint újonnan megvenni a szivacsot, amit még formázni is kell...szerintem...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
|
« Válasz #1220 Dátum: 2009. november 24. 08:20:23 am » |
|
A purhabot csak építészeti segédanyagként tartom nyilván, a autóban szerintem nincs helye, én már csak ilyen régimódi vagyok ez a cél, a kérdésem az volt, hogy mely típus szivacsa lehet nekem jó a szivacsozáshoz, mert egy régi szivacsos hátsó ülés olcsóbb, mint újonnan megvenni a szivacsot, amit még formázni is kell...szerintem... Ebben a témában Anyuscht kell kérdezni! Én megvenném az új szivacsot, szikével, fűrésszel stb. remekül formázható...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
laci4
Vendég
|
|
« Válasz #1221 Dátum: 2009. november 24. 11:44:13 am » |
|
Sziasztok! A capim elment telia almot aludni de gondoltam addig mig pihizik kicserelnem az olajat.Milyen olajat ajanlotok a difibe, a valtoba,a motorba. E21 320/6 karbis.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1222 Dátum: 2009. november 24. 14:57:28 pm » |
|
. csak hülyéskedtem a purhabbal sztem jobban jársz , ha méretre vágod a szivacsot. Naja..Vagy nézel a neten szivacsárusító céget, vagy Anyusch-t megkérded...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #1223 Dátum: 2009. november 24. 15:05:31 pm » |
|
. csak hülyéskedtem a purhabbal sztem jobban jársz , ha méretre vágod a szivacsot. huhh, de jó, hogy szólsz pet, már megvettem a habot, és épp fújtam volna bele a hatos ülésébe!
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1224 Dátum: 2009. november 24. 15:51:25 pm » |
|
huhh, de jó, hogy szólsz pet, már megvettem a habot, és épp fújtam volna bele a hatos ülésébe! Akkor küldd el nekem úgyis építkezek, majd én elhasználom.
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1225 Dátum: 2009. november 24. 21:05:27 pm » |
|
Igen többek között ezért tudtam olyan olcsón megvenni... element volna még egy darabig de most adódott egy lehetőség...
Remélem átfűzitek 2.3-ra.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1226 Dátum: 2009. november 24. 21:59:16 pm » |
|
Remélem átfűzitek 2.3-ra. Sajnos nem olyan könnyű átfűzni, mivel alig találni MEGFELELŐ 23i tengelyt Mindenki kidobta, mert "csak" B23. 1 hónapja keresek egyik munkámhoz B23 főtengelyt,de nem találtam megfelelőt.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1227 Dátum: 2009. november 24. 22:21:37 pm » |
|
Sajnos nem olyan könnyű átfűzni, mivel alig találni MEGFELELŐ 23i tengelyt Mindenki kidobta, mert "csak" B23. 1 hónapja keresek egyik munkámhoz B23 főtengelyt,de nem találtam megfelelőt. Mitől megfelelő egy főtengely?Bocsánat,mitől NEM megfelelő,görbe,törött?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1228 Dátum: 2009. november 24. 22:51:02 pm » |
|
Mitől megfelelő egy főtengely?Bocsánat,mitől NEM megfelelő,görbe,törött?
Nálam akkor megfelelő, ha alapméret ,nem kell köszörülni. Ha már megmunkált (köszörült/könnyített), akkor az kizáró ok sajnos
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1229 Dátum: 2009. november 24. 23:27:42 pm » |
|
Nálam akkor megfelelő, ha alapméret ,nem kell köszörülni. Ha már megmunkált (köszörült/könnyített), akkor az kizáró ok sajnos Ha alapméret.hogyan állapítod meg,hogy kell e köszörülni,vagy sem?Mi a gáz a köszörüléssel,vagy 15 kölünböző főtengelyt köszörültettem már(munkagép/személyautó,köztük 4 BMW)mind hibátlanul működik. Szóval?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
|