Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3180 Dátum: 2010. szeptember 27. 16:35:27 pm » |
|
Jónak jó rá,csak a furat ugye nem egyezik. De melyik tömítéssel rakod össze? A b20(80mm) vagy a b25(84mm)?
Semelyikkel, mert egyelőre csak érdeklődök. (Lehet kevesellni fogom a b23-at )
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3181 Dátum: 2010. szeptember 27. 16:57:16 pm » |
|
először menjél vele, mert mindjárt átmész Promegába
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3182 Dátum: 2010. szeptember 27. 17:14:29 pm » |
|
Már mentem vele párszor.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #3183 Dátum: 2010. szeptember 27. 17:48:55 pm » |
|
Semelyikkel, mert egyelőre csak érdeklődök. (Lehet kevesellni fogom a b23-at ) Nekem lassan megvan 7éve és még mindig tud élvezetes pillanatokat okozni,pedig volt időm megszokni.
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3184 Dátum: 2010. szeptember 27. 18:01:06 pm » |
|
Velem meg az a baj, hogy megalomán vagyok. (Egyébként van ismerősöm, aki beéri a 3 hengeres 1000-es Corsával és büszkén mondja, hogy milyen jól megy... ) http://www.youtube.com/watch?v=xJO3C0j8F3UMindenesetre most a papírozás + festés az elsődleges cél...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3185 Dátum: 2010. szeptember 27. 19:37:09 pm » |
|
Te jó ég... Egyáltalán hogy merült fel a gondolat, hogy egy M20B27-et - vagy bármilyen 84-es furatú motort- B20 tömítéssel rakjon össze? Egyébként egy mezei etán azonos fej van, mint a B20-on, tehát össze tudod vele rakni.De etából is létezik nagyszelepes, ami a B25-el egyezik. (super eta)
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3186 Dátum: 2010. szeptember 27. 19:48:44 pm » |
|
...etából is létezik nagyszelepes, ami a B25-el egyezik. (super eta)
Ja tényleg... Még jó, hogy az erre vonatkozó WIKI-t én ollóztam össze.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3187 Dátum: 2010. szeptember 27. 20:04:21 pm » |
|
Már írtam,nem biztos,hogy neked,de a gyári 23i,a K-jettel kurva jól tud menni!!Ha kevesled,szerintem próbálj ki egy jót,mielőtt nekifogsz motort építeni!!Én speciel,a gyári K-jetes blokkal törődnék/tem volna a helyedben,amennyiben jól működik nem okozhat csalódást!!Halkan jegyzem meg,hogy az eddigi nem K-jetes 23i-k,amiket zúgattam,az "aztaqva" faktorban jelentősen elmaradtak a K-jetesemtől,de tutira lesz valaki aki majd jól megmondja,hogy nem is! Abban is biztos lehetsz,hogy mire összelegózol egy 2.7-est,ami teljesít is,többe lesz mint egy széria 25i,ami-szintén ha jól működik-már játszós lehet az E21-ben,azt hiszem KOX kollégának van ilyen kombinációja,még nem hallottam nyafogni!
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3188 Dátum: 2010. szeptember 27. 20:11:40 pm » |
|
Sam L-Jettel tolja!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3189 Dátum: 2010. szeptember 27. 20:22:25 pm » |
|
Igen, egy darabig még tuti L-Jet. Egy hibátlan K-Jetet összerakni meg nem 2ft... A szívem a motronic (esetleg VEMS) felé húz, ha már 2.7 (2.8???!!! ) lesz. De ez még nagyon a távoli jövő...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3190 Dátum: 2010. szeptember 27. 20:39:00 pm » |
|
Figyu,2kiló alatt vannak 525i-k,M20B25,természetesen,abban benne van minden ami kell,a maradékot piacra dobod,amennyit ezzel mókoltál,mire összeállt,pont bent lenne a 25i. Szerintem. Ha már nem akarsz 23i-zni,mielőtt bármilyen M20 kombinációra adnád a buksidat,fuss egy kört ez irányba.Is.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. szeptember 27. 20:40:31 pm írta collins »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3191 Dátum: 2010. szeptember 27. 21:20:12 pm » |
|
Minek? Hogy utána úgyis meglépjem azt amit szeretnék? (Egyébként most tudok egy etát kompletten 40-ért, rá az enyém hfeje és kb 60-ból meg is van, persze pénzem az nincs szokás szerint... )
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #3192 Dátum: 2010. szeptember 27. 21:22:15 pm » |
|
Te jó ég... Egyáltalán hogy merült fel a gondolat, hogy egy M20B27-et - vagy bármilyen 84-es furatú motort- B20 tömítéssel rakjon össze? Egyébként egy mezei etán azonos fej van, mint a B20-on, tehát össze tudod vele rakni.De etából is létezik nagyszelepes, ami a B25-el egyezik. (super eta) Ha nekem írtad volna,akkor sorry,benéztem a dolgot,valamiért a b20-23 blokkra hogyan tegyünk 25i fejet lebegett a szemem előtt......
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3193 Dátum: 2010. szeptember 27. 21:52:34 pm » |
|
Nyugi, először én is csak pislogtam,hogy nagyszelepet kisfuratra,de nagy tömítéssel ... de aztán világos lett
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3194 Dátum: 2010. szeptember 27. 22:01:03 pm » |
|
Jahogy te arra gondoltál, hogy a 325 fejet rá a b23-ra?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3195 Dátum: 2010. szeptember 27. 22:08:42 pm » |
|
Addig tekertem az agyam, míg ez jött ki
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
szöcskE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 186
|
|
« Válasz #3196 Dátum: 2010. szeptember 27. 22:30:26 pm » |
|
Van különbség L-jet és Motronic befecskendező között (B20)?
|
|
|
Naplózva
|
e28
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3197 Dátum: 2010. szeptember 27. 22:34:08 pm » |
|
Igen van. De csak terelési, szórási képben. A motronic-é jobban ködöli ugyanazt a mennyiséget.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3198 Dátum: 2010. szeptember 28. 07:41:31 am » |
|
Figyu,2kiló alatt vannak 525i-k,M20B25,természetesen,abban benne van minden ami kell,a maradékot piacra dobod,amennyit ezzel mókoltál,mire összeállt,pont bent lenne a 25i. Szerintem. Ha már nem akarsz 23i-zni,mielőtt bármilyen M20 kombinációra adnád a buksidat,fuss egy kört ez irányba.Is. szinte évszakonként előkerül ez a téma...nade az az 525 ami 2 kiló alatt van, igényel valószinüleg némi gépmunkát motorilag..persze ha erő kell, akkor arra áldozni is kell, még ha a maradékot ki is árulod a kocsiból...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #3199 Dátum: 2010. szeptember 29. 11:53:11 am » |
|
először menjél vele, mert mindjárt átmész Promegába miért mi a baj velem?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacsni
Vendég
|
|
« Válasz #3200 Dátum: 2010. szeptember 30. 23:57:38 pm » |
|
Álohá mindenkinek! Új vagyok itt de próbálok beilleszkedni. Látom elég sokan bajban vannak az új alkatrészek árával. Lényeges kedvezményeim vannak a szakál metál és az unix áraiból. Helyenként 40%. Konkrét példa.: BMW e28 520i 1984 m20b20 komplett kuplung szett ( kinyomó csapágy, szerkezet, tárcsa) sachs bruttó kisker ára: 90830 megrendítő mi. Na most kedvezménnyel :54498.- Nem minősül reklámnak, csak ha bárkinek tudok segíteni, azt szívesen teszem. Remélem nem sértettem fórum szabályt .............
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacsni
Vendég
|
|
« Válasz #3201 Dátum: 2010. október 01. 00:43:11 am » |
|
Álohá ! Lenne egy kérdésem! Mi a lényeges különbség az L-jet és a K-jet között? Ha jól tudom (1984/12 m20b20 520i) akkor a blokk maga ugyan az. És ha már itt tartunk miből lehet megkülönböztetni a két "befecskendezési" rendszert ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #3202 Dátum: 2010. október 01. 05:57:17 am » |
|
Üdv! Leegyszerűsítve: Működési elv: a k-jet mechanikus, l-jet elektronikus rendszer. Bővebbhez szét kell nézni a guglival, vagy akár itt az oldalon is rengeteg infó található róluk. Megkülönböztethetőség: A k-jetnél külön-külön nagynyomású benzincső megy az egyes injektorokhoz, ez általában átlátszó, ezek valahol a motortérben egy helyre futnak össze, ez a központi egység. Az injektorokhoz csak a benzincső megy (kivétel a hidegüzemi fúvóka) . Az l-jetnél a hengerfejjel párhuzamosan találsz egy benzinhidat, az injektorok erre vannak rákötve. Az injektorokhoz a benzinvezetéken kívül egy elektromos vezeték is csatlakozik. Ilyen rendszer esetében a vezérlőt legtöbbször az utastérben a kesztyűtartó felett találod. Ezek alapvető különbségek, ebből biztosan megállapítható. Konkrétabbat majd a többiek, mert én csak bithuszár vagyok a 6 hengeres befecskendezősökhöz... ha esetleg nem ez volt a kérdés, akkor majd pontosítjuk...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3203 Dátum: 2010. október 01. 09:09:10 am » |
|
Ami még fontos különbség (E21-30 M10nél így van, M20nál nem vagyok benne biztos), hogy az injektorfúvókák K-jetnél a hengerfejben vannak , L-jetnél pedig a szívókalácsban. M20esetén az L-jet olyan mint E30ban M10esetén. K-jetem volt papíron de nem volt a kocsiban mert az ügyes szerelő aki gázosított kiszedte a Benzinzészt Természetesen azóta a gáz ugrott ki és kapott egy rendes mocit
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. október 01. 09:14:48 am írta TraBence »
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #3204 Dátum: 2010. október 01. 09:10:00 am » |
|
m20-a van...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3205 Dátum: 2010. október 01. 09:15:59 am » |
|
Tudom... Keresetem is Googlival képet M20 K-jet szívókalácsról/ HFről... de nem találok
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3206 Dátum: 2010. október 01. 09:54:58 am » |
|
Az M20 K-jettel igy néz ki: Érdemes a képaláirást is megsasolni: )
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #3207 Dátum: 2010. október 01. 10:08:06 am » |
|
K-jetem volt papíron de nem volt a kocsiban mert az ügyes szerelő aki gázosított kiszedte a Benzinzészt Ez szerintem egy kicsit bonyolultabb történet volt ennél, valószínűleg nem a gázos szerelő szedte ki a k-jetet, hanem az a másik szerelő (vagy a tulaj maga), akinek rendbe kellett hozni a motort a sz*r beállítás és az emiatt bekövetkezett visszarobbanások miatt...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3208 Dátum: 2010. október 01. 11:38:22 am » |
|
Az M20 K-jettel igy néz ki: Érdemes a képaláirást is megsasolni: ) Viszont a lényeg pont nem látszik hogy az M20 K-jetnél a Hf-ben vagy a szívókalácsban van az injektorfej
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3209 Dátum: 2010. október 01. 11:40:05 am » |
|
Ez szerintem egy kicsit bonyolultabb történet volt ennél, valószínűleg nem a gázos szerelő szedte ki a k-jetet, hanem az a másik szerelő (vagy a tulaj maga), akinek rendbe kellett hozni a motort a sz*r beállítás és az emiatt bekövetkezett visszarobbanások miatt...
Nem nem... mivel a szívókalács Motronikos volt így a gázosításkor el kellett követni a galádságot és választania kellett hogy gázüzem vagy benzin... mondjuk akkor meg nem értem (na jó értem ),hogy volt műszakija ZKja mert elvileg ott mindkettővel mennie kéne nem ?
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
|