CápaBMW fórum
2024. november 27. 19:19:48 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3038547 alkalommal)
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3300 Dátum: 2010. október 19. 12:57:50 pm »

Egy 1986-os öntésű (legalábbis ezt a dátumot véltem látni benne)  m10 hf-ben vajon már az ólommentes benzinhez való edzett szelepülékek lehetnek?

A "BMW  1.724.055.2" számú főtengely-jeladó vajon hall, vagy induktív elven működik?  Amennyiben induktív, akkor képes működni a m10-es cápák 111 végű gyújtásmoduljával?  
Ami biztos, hogy mágnes van benne, mert elég jól összeszedi az acéldolgokat a környezetéből...

1984 után minden BMW HF edzett szelepfészkekkel rendelkezik.


A BMW által használt FT jeladó mindig induktív, de a cápáknál és L-jetnél használt "külső" gyújtásmodult nem fogja működésre bírni, ugyanis a gyújtáselosztó és a FT jeladó teljesen más jellel dolgozik.

Egyébként mi épp a bonyolítás tárgya?  Evil
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3301 Dátum: 2010. október 19. 15:17:58 pm »

engem csak az lepett meg, hogy 86-ban még öntöttek m10 hf-et... elvileg 85? től már  csak m40-ekkel szerelték az autókat, vagy nem?  confused

A bonyolítás tárgya: Ft jeladó m10-re a gyújtáscomputernek...
Milyen jelet ad ki ez a jeladó? vagy ez már a "közelítésérzékelős" ?
Esetleg ötlet egyszerű megvalósításra? Evil  Wink   vagy legyen inkább "sima" hallos... oszt heló...
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3302 Dátum: 2010. október 19. 15:40:54 pm »

Ne legyél annyira meglepve... ha jól tudom a gyártás befejezése után minimum +8 évig biztosítani kell a gyári alkatrészellátást  Cool afro
Naplózva

Bence
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3303 Dátum: 2010. október 20. 13:12:53 pm »

engem csak az lepett meg, hogy 86-ban még öntöttek m10 hf-et... elvileg 85? től már  csak m40-ekkel szerelték az autókat, vagy nem?  confused

A bonyolítás tárgya: Ft jeladó m10-re a gyújtáscomputernek...
Milyen jelet ad ki ez a jeladó? vagy ez már a "közelítésérzékelős" ?
Esetleg ötlet egyszerű megvalósításra? Evil  Wink   vagy legyen inkább "sima" hallos... oszt heló...

Ketyegett még 87-ben is egy pár M10 E30-ban is ,de E28-ban főleg. E28 518-ban még a végső modellekben is az volt

Gyújtásnál meg szerintem kár bolygatni a hallost. Mi bajod vele?  Túl megbízható? Cheesy
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3304 Dátum: 2010. október 20. 16:05:49 pm »

Gyújtásnál meg szerintem kár bolygatni a hallost. Mi bajod vele?  Túl megbízható? Cheesy
A hallost nem tudom bolygatni, mert nincs benne...  az m10 gyári induktív jeladója van jelenleg az m10-en....  Shocked Lips Sealed    

Viszont mivel a gáznak teljesen más az előgyújtásigénye, így kell egy gyújtáscomputer, annak meg stabil jel kellene... Itt jön be a képbe a főtengely jeladó...
Az elektronika hallos jelet vár, de az induktívot is rá lehet kötni saját gyújtáserősítőjével és egy felhúzóellenállással... De ha ez az induktív nem vezérli az m10 gy.erősítőjét, akkor ez zsákutca.

Tehát akkor milyen (hallos) Ft jeladót ajánlasz? Vagy van-e olyan különálló gy.erősítő, ami nincs egybeépítve az ecu-val, és képes maghajtani az induktív Ft jeladó? confused


update:
Találtam ezen az oldalon (http://www.bmw2002faq.com/content/view/48/32/) m10-re csak nyomatékra történő lehúzási metódust, Stage 1 35 - 45, Stage 2 60 - 65, Stage 3    68 - 72 Nm értékkel. Ezek mennyire lehetnek valós értékek?
« Utoljára szerkesztve: 2010. október 20. 18:24:55 pm írta Promega » Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3305 Dátum: 2010. október 20. 19:07:33 pm »

A hengerfejtömítés papírjára általában rá szokták írni a megfelelő nyomatékot...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #3306 Dátum: 2010. október 20. 19:14:39 pm »

Sziasztok!

Nagy nehezen de készül már a gépem ! Smiley

Na de van egy kis gondom. Ami készülget az manuális és én automatát akarok mindenféleképpen ,de azt hallottam meg mást is szóval mindenki mást mond
hogy az automata váltó nem megy fel a manuális váltós motorra meg másképpen van kialakítva a kasztni is.
Na most nekem van egy 728i automatám és még ezen kívűl 2 db 3hp 22 de ezek is m30-ról.
Azt is hallottam hogy a váltók (automaták) nem különböznek.
Engem az érdekelne hogy ezeket gond nélkül fel lehet-e tenni?
Nem kell fúrni faragni stb... Huh??
Léci valaki aki vágja szóljon hozzá!

Köszönöm!!!


üdv.:Lóránd
Naplózva
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #3307 Dátum: 2010. október 23. 13:05:13 pm »

Sam-nek sok szeretettel!

A szekrényben találtam:




Víztiszta sziloplaszt szerű cucc, a ködlámpaüvegemet ragasztottam most vele vissza, eddig jó. 200 fokig hőálló, az szerintem bőven elég.

A neve ez hogy FBS.
Naplózva

Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3308 Dátum: 2010. október 23. 13:25:14 pm »

Frankó!  Wink 2014
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #3309 Dátum: 2010. október 24. 22:46:07 pm »

Bakker,mi zsét el bírnék eriszteni itten Roll Eyes Cool Evil
http://www.dellorto.co.uk/default.asp
Úgy másfél órát icon_slyuni icon_slyuni 295 295 80 icon_razz icon_razz poundit poundit poundit poundit poundit-tam az oldalon Evil


* Karbikákok.jpg (20.84 KB, 400x135 - megtekintve 892 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2010. október 24. 22:50:01 pm írta MR.V12 » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3310 Dátum: 2010. október 25. 15:37:18 pm »

 Evil Evil Evil Azn Azn Azn

http://www.dbilas-dynamic.de/index.htm

Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3311 Dátum: 2010. október 26. 08:48:26 am »

Érdekelne hogy a Meyle cuccok mennyire jók E28nál...

http://cgi.ebay.de/Rep-Satz-Querlenker-Vorderachse-BMW-E28-E24-HD-Meyle-/300342577600?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item45edd009c0
Naplózva

Bence
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #3312 Dátum: 2010. október 26. 16:21:31 pm »

Kérdés: ha leszedem egy diffi hátlapját,meg tudom állapítani ránézésre hogy sperr-e vagy nem? ( most csak ez a variáció érdekel,az adattábla,és az elfogatás nemjátszik)
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3313 Dátum: 2010. október 26. 16:24:47 pm »

Kérdés: ha leszedem egy diffi hátlapját,meg tudom állapítani ránézésre hogy sperr-e vagy nem? ( most csak ez a variáció érdekel,az adattábla,és az elfogatás nemjátszik)

Meg. A sima diffinél látod a 4 darab kis fogaskereket a közepében, a sperr-nél viszont csak egy kisebb kerek lyukat látsz középen.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #3314 Dátum: 2010. október 26. 16:32:02 pm »

Meg. A sima diffinél látod a 4 darab kis fogaskereket a közepében, a sperr-nél viszont csak egy kisebb kerek lyukat látsz középen.

köszi Viktor! Wink
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #3315 Dátum: 2010. október 26. 16:42:06 pm »

akkor ez nem sperr úgynézem...


* Kép0669.jpg (120.31 KB, 754x1004 - megtekintve 877 alkalommal.)
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3316 Dátum: 2010. október 26. 17:13:46 pm »

Úgy nézem nem az.  Sad

Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3317 Dátum: 2010. október 27. 07:05:30 am »

Vazze myvipes képet ne má  Roll Eyes Cheesy Grin



ez tuti sperr E28/E30  afro
Naplózva

Bence
djeek

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Válasz #3318 Dátum: 2010. október 29. 18:10:16 pm »

Haho urak,318i k-jet hideginditása nem akar müködni,autovill.szerelö kimérte, mindene müködik és mégis nagyon nehezen indul reggel.Melegen,pl második sebességben kicsit tovább huzatom,akkor meg mintha kevés anyagot(vagy levegöt?) kapna.Ha valakinek van ötlete megköszönném.
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3319 Dátum: 2010. október 29. 18:26:17 pm »

Nagyin valószínű, hogy a bemelegedésszabályzó szívat. Érdemes az injektorokat is kitisztíttatni.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #3320 Dátum: 2010. október 29. 18:43:27 pm »


Szia!
Ne erőltesd a Meyle cuccokat. Sajnos a méretpontossággal és a minőséggel is hadilábon állnak.Tongue
Ha használható és relatív olcsó alkatrészeket keresel, nézd meg a Ruville és a Febi alkatrészeket.
Üdv
Naplózva
Lacsni
Vendég
« Válasz #3321 Dátum: 2010. október 29. 22:24:56 pm »

Szia!
Ne erőltesd a Meyle cuccokat. Sajnos a méretpontossággal és a minőséggel is hadilábon állnak.Tongue
Ha használható és relatív olcsó alkatrészeket keresel, nézd meg a Ruville és a Febi alkatrészeket.
Üdv

Meyle tényleg nem a legjobb minőség. Autóalkatrész értékesítő voltam, hoztak vissza olyan Alfa felső lengőkart, persze Meyle gyártmány, amiben a gyári csavar olyan szinten kotyogott, hogy nem lehetett összerakni.  Az előttem felszólalóhoz csatlakozva még ajánlanám a Moog
(Federal Mogul) cuccait.
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #3322 Dátum: 2010. október 30. 12:57:54 pm »

Haho urak,318i k-jet hideginditása nem akar müködni,autovill.szerelö kimérte, mindene müködik és mégis nagyon nehezen indul reggel.Melegen,pl második sebességben kicsit tovább huzatom,akkor meg mintha kevés anyagot(vagy levegöt?) kapna.Ha valakinek van ötlete megköszönném.
Alapvetően marha fontos a vezérlőnyomás, majdnemhogy látatlanban azt mondom neked hogy túl magas a vezérlőnyomásod, amit a bemelegedésszabályzó bimetall kifáradása és kosz tud okozni. A vezérlőnyomást elektromosan nem lehet bemérni, ahhoz BOSCH mérőmüszer kell. Javaslom egy BOSCH szerviz felkeresését, a kocsit ott kell hagyni és másnap reggel indítás elött kell belekötni a mérőmüszereket a befecskendező elosztófej benzincsöveibe. Így követni lehet, hogy változik a vezérlőnyomás a hidegüzemtől kezdődően? A szükséges BAR értékeket már elfelejtettem, rég volt, szép volt... nem hiányzik! crazy2
Amúgy tuti 1000% hogy megy, és KELLŐ IDEIG megy a pót benzin befecskendező hidegindító szelep??? Annak külön reléje van, nélküle k. jet k. szarul indul. Tesztelheted  a rendszert házilag a következő képpen: Te vagy valaki direkt 12V-ot ad a hideginditó benzinfecskendő csatlakozójára abban a pillanatban amikor elkezdesz indítózni. Ezt 20 éve csengőgombbal oldották meg az ügyesebbjei. Ha ezzel beindul, akkor tuti a benzinhiány miatt indul szarul.

Ja és a pótlevegő szelep, nagyon fontos! A K-jetnek hidegen beindítva kell kb 1500 körül pörögnie, majd pár percen belül le kell mennie 950+-50-re. Ha ez a szelep nem, vagy szarul müködik, (99%ban simán mocskos, ki kell mosni féktisztítóval és beszabályozni a max. nyitási rést) akkor a hidegüzemi alapjárat förtelmesen alacsony lesz!


* IMG_1303.jpg (136.9 KB, 800x600 - megtekintve 857 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2010. október 30. 13:13:03 pm írta csabE28 » Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
djeek

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Válasz #3323 Dátum: 2010. október 30. 20:28:36 pm »

Igen,adtam neki külön áramot,gyönyörüen porlaszt,a külön gomb nekem is eszembe jutott,ha nem jutok vele elöbbre ,akkor vszinü ez lesz.Még egy kérdés:E21 77" kuplungmunkahenger javitoszett simán kaphato vmilyen autosboltban vagy jo az E30 is(láma:))
Naplózva
djeek

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Válasz #3324 Dátum: 2010. október 30. 20:45:00 pm »

Köszönöm mindenkinek a segitséget.Amugy most már 2db e21-em van,mult héten kaptam egyet INGYEN,jövö héten rakok fel képeket,csak nem tudom melyik topicba.Egyébként tud valaki egy jo szevizt vagy ügyes szakit aki vágja az e21et Szekszárd-Bonyhád környékén?
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #3325 Dátum: 2010. október 30. 21:20:05 pm »

Igen,adtam neki külön áramot,gyönyörüen porlaszt,a külön gomb nekem is eszembe jutott,ha nem jutok vele elöbbre ,akkor vszinü ez lesz.Még egy kérdés:E21 77" kuplungmunkahenger javitoszett simán kaphato vmilyen autosboltban vagy jo az E30 is(láma:))

Akkor neked a vezérlönyomás túl magas, amiatt szegény a keverék!
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3326 Dátum: 2010. október 30. 21:23:48 pm »

Sziasztok!

Nagy nehezen de készül már a gépem ! Smiley

Na de van egy kis gondom. Ami készülget az manuális és én automatát akarok mindenféleképpen ,de azt hallottam meg mást is szóval mindenki mást mond
hogy az automata váltó nem megy fel a manuális váltós motorra meg másképpen van kialakítva a kasztni is.
Na most nekem van egy 728i automatám és még ezen kívűl 2 db 3hp 22 de ezek is m30-ról.
Azt is hallottam hogy a váltók (automaták) nem különböznek.
Engem az érdekelne hogy ezeket gond nélkül fel lehet-e tenni?
Nem kell fúrni faragni stb... Huh??
Léci valaki aki vágja szóljon hozzá!

Köszönöm!!!


üdv.:Lóránd


Juj, ki mondta ezt a butaságot?

A motor teljes mértékben ugyanaz. Miben különbözne?

Amit tenni kell kézisről automatásra alakításnál.

- főtengely végéből a nyelestengely központosító csapágyat kiszedni
- ha motronicod van, akkor a motorvezérlőt automatásra cserélni
- a többi mind elő van készítve

Amiben szokott különbség lenni, az az ősöreg motoroknál fordul csak elő. Ez pedig a főtengely végének gyári megmunkálása a korai 3HP-22-es váltós motoroknál. De ez csak 1978 szeptemberéig volt jellemző. Igaz, ez kézisről automatásra alakításánál abszolút nem okoz gondot, bár sokan elhasalnak rajta.

Karosszéria? Semmiben sem különböznek, mindennek megvan a helye.

E12 M20 motoros automatánál van annyi különbség, hogy a balos váznyúlvány első kerékdob alatti szakaszán van 2-3 csőfogatónak lemezfül.

Valamint értelem szerűen kell másik kardán, meg pár apróság, de mindent át lehet alakítani úgy ,hogy olyan legyen, mintha mindig is automata lett volna Smiley

Nem különböznek az automaták? Dehogynem 3HP-22-ből is van néhány alfaj, ezek a vezértömbökben különböznek, áttételben ugyanaz mindig, maximum századokkal térnek csak el.

Ki az a nagyon okos, aki így telebeszélte a fejed? Cheesy
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lacsni
Vendég
« Válasz #3327 Dátum: 2010. október 31. 21:40:42 pm »

Ej ej kérem szépen!
Mindig ez a huza-vona az automata meg manuál között!!! Grin Grin Grin Grin Grin
Naplózva
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #3328 Dátum: 2010. november 01. 08:11:40 am »

Neked hiszek csak a szerelőimnek nem tetszik az automata ötlet dolog de nem tudom miért.....
Meg fel lesz egy kicsit húzva a gép, egy feltöltőt kap szal nem tudom ahoz a + lóerőhöz milyen váltó lenne az ideális...
Nem azért "tuningolom" mert driftelni akarok hanem azért mert a napfénytető,elektromos ülések,klíma,állófűtés,hifi és ha többen ülünk benne akkor a 28i az meghal...
Olyan mintha egy ezer köbcentis kocsiban ülnék. Tudom tegyek nagyobb motort de azt majd egyszer valamikor talán csak ez a 28i motor vasárban van és van nem 1 és nem 1et fogok még beszerezni
szóval alkatrészben nem lesz hiányom.
Mindenkinek más az elképzelése, hát leszarom, nekem ilyen  smiley
Persze én sem szeretnék egy benzinzabáló szörnyeteget mert műszakilag már pöpec csak kell egy kis+ meg azért az automata is kéne, a feltöltőm 40ért 2002es 6os mazdából mindennel együtt és a szerelőm is megvan de én is be tudom szerelni nem nagy cucc.
Gondolom most az jön hogy jól leszóltok  Grin
Inkább adjatok tanácsot mire figyeljek oda mert akkor eltudok jutni talira  smiley
Köszi!!!




Juj, ki mondta ezt a butaságot?

A motor teljes mértékben ugyanaz. Miben különbözne?

Amit tenni kell kézisről automatásra alakításnál.

- főtengely végéből a nyelestengely központosító csapágyat kiszedni
- ha motronicod van, akkor a motorvezérlőt automatásra cserélni
- a többi mind elő van készítve

Amiben szokott különbség lenni, az az ősöreg motoroknál fordul csak elő. Ez pedig a főtengely végének gyári megmunkálása a korai 3HP-22-es váltós motoroknál. De ez csak 1978 szeptemberéig volt jellemző. Igaz, ez kézisről automatásra alakításánál abszolút nem okoz gondot, bár sokan elhasalnak rajta.

Karosszéria? Semmiben sem különböznek, mindennek megvan a helye.

E12 M20 motoros automatánál van annyi különbség, hogy a balos váznyúlvány első kerékdob alatti szakaszán van 2-3 csőfogatónak lemezfül.

Valamint értelem szerűen kell másik kardán, meg pár apróság, de mindent át lehet alakítani úgy ,hogy olyan legyen, mintha mindig is automata lett volna Smiley

Nem különböznek az automaták? Dehogynem 3HP-22-ből is van néhány alfaj, ezek a vezértömbökben különböznek, áttételben ugyanaz mindig, maximum századokkal térnek csak el.

Ki az a nagyon okos, aki így telebeszélte a fejed? Cheesy
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3329 Dátum: 2010. november 01. 10:30:24 am »

Neked hiszek csak a szerelőimnek nem tetszik az automata ötlet dolog de nem tudom miért.....
Meg fel lesz egy kicsit húzva a gép, egy feltöltőt kap szal nem tudom ahoz a + lóerőhöz milyen váltó lenne az ideális...
Nem azért "tuningolom" mert driftelni akarok hanem azért mert a napfénytető,elektromos ülések,klíma,állófűtés,hifi és ha többen ülünk benne akkor a 28i az meghal...
Olyan mintha egy ezer köbcentis kocsiban ülnék. Tudom tegyek nagyobb motort de azt majd egyszer valamikor talán csak ez a 28i motor vasárban van és van nem 1 és nem 1et fogok még beszerezni
szóval alkatrészben nem lesz hiányom.
Mindenkinek más az elképzelése, hát leszarom, nekem ilyen  smiley
Persze én sem szeretnék egy benzinzabáló szörnyeteget mert műszakilag már pöpec csak kell egy kis+ meg azért az automata is kéne, a feltöltőm 40ért 2002es 6os mazdából mindennel együtt és a szerelőm is megvan de én is be tudom szerelni nem nagy cucc.
Gondolom most az jön hogy jól leszóltok  Grin
Inkább adjatok tanácsot mire figyeljek oda mert akkor eltudok jutni talira  smiley
Köszi!!!





Szerintem vegyél egy jó állapotú B35-öt (most hirdetnek poweren egy full felújítottat, nem olcsó, de tuti jó) és eleve arra rakd rá a turbót, addig legalább használni is tudod a gépet, de gyári motorhoz csak nagyon alacsony nyomást használj, mert különben szétmegy... Nem olyan egyszerű dolog az...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!