TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3780 Dátum: 2011. január 16. 14:37:28 pm » |
|
dehogynem... mit gondoltál magától kilakatolódik a kocsi ??
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3781 Dátum: 2011. január 16. 14:45:28 pm » |
|
dehogynem... mit gondoltál magától kilakatolódik a kocsi ?? Nem magától,hanem Lütyőtől! Állítólag ha nem használja földműves a járművet,hajlamos a garázsban is ugyan úgy elporladni,mert nincs menetszél,nem szárad ki a karosszéria,benne marad a pára,a víz,a múlt héten néztem egy 82-es E23-at ami93-óta áll,garázsban,karácsonykor volt mindig beindítva,így a motor forgott,bár már nem indult be,de a bódé pozdorjává omlott ,jelképes 100€-ért odaadták volna,de értelmetlen lenne rá költeni,max bontani,az erőátvitelt,futóművet,de mivel nincs mellé üzemelő E23-am,ott maradt.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3782 Dátum: 2011. január 16. 14:45:40 pm » |
|
Kár,hogy stagnál ,az 1.8 LPG-vel gazdaságos lenne pedig ,nem romlik az állapota? Gazdaságosabb mindenképpen,mintha benzineznénk vele, bár hobbyautó lesz, egyelőre tervben van csak, hogy majd valamikor talpraáll. Mindenesetre erős elszántság kell majd hozzá, gyakorlatilag újra kell majd épiteni.Hamarosan tető alá fog kerülni, de mivel régóta áll, gyakorlatilag gazdaságtalan lesz megcsinálni, node a cápások ritkán a gazdaságosság miatt tartják...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3783 Dátum: 2011. január 16. 14:47:28 pm » |
|
Gazdaságosabb mindenképpen,mintha benzineznénk vele, bár hobbyautó lesz, egyelőre tervben van csak, hogy majd valamikor talpraáll. Mindenesetre erős elszántság kell majd hozzá, gyakorlatilag újra kell majd épiteni.Hamarosan tető alá fog kerülni, de mivel régóta áll, gyakorlatilag gazdaságtalan lesz megcsinálni, node a cápások ritkán a gazdaságosság miatt tartják...
Ugye te lakatos vagy?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3784 Dátum: 2011. január 16. 14:48:08 pm » |
|
Nem magától,hanem Lütyőtől! Állítólag ha nem használja földműves a járművet,hajlamos a garázsban is ugyan úgy elporladni,mert nincs menetszél,nem szárad ki a karosszéria,benne marad a pára,a víz,a múlt héten néztem egy 82-es E23-at ami93-óta áll,garázsban,karácsonykor volt mindig beindítva,így a motor forgott,bár már nem indult be,de a bódé pozdorjává omlott ,jelképes 100€-ért odaadták volna,de értelmetlen lenne rá költeni,max bontani,az erőátvitelt,futóművet,de mivel nincs mellé üzemelő E23-am,ott maradt. Ez nagyvonalakban igaz, de úgyse egészen..Jól elrakva, helyesen tárolva nem számottevő a kaszni romlása.A múzeumokban se porladnak el, még Ford T modelleket is látni...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3785 Dátum: 2011. január 16. 14:51:20 pm » |
|
Ugye te lakatos vagy?
Ühüm: )De nem ijedek meg a többi feladattól se, hobbyszinten megcsinálom az autószerelést is, a villamosságot is, a kárpitozást is, meg ami még akad. persze ha valami nem megy, akkor szakemberrel csináltatom meg, de amig tanulóképes valaki, addig meg tud oldani rengeteg dolgot, illetve félre kell tudni tenni az egot, és kérdezni.Hálistennek ez a fórum ezért is jó, a többség tud segiteni, és akar is.Aki meg nem, azt kihagyom...Gyakoratilag a fényezést oldom meg máshol, illetve a nagy részét...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3786 Dátum: 2011. január 16. 14:52:17 pm » |
|
Ez nagyvonalakban igaz, de úgyse egészen..Jól elrakva, helyesen tárolva nem számottevő a kaszni romlása.A múzeumokban se porladnak el, még Ford T modelleket is látni...
Persze,de azt csak leállították,azt csókolom,300 méterre a bícstől,el is múlt.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3787 Dátum: 2011. január 16. 14:55:46 pm » |
|
Persze,de azt csak leállították,azt csókolom,300 méterre a bícstől,el is múlt.
Úgy persze hogy elporlad...Pláne ha a bícs egy tenger, a sós pára olyan, mint a csiszolókorong..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3788 Dátum: 2011. január 16. 14:58:28 pm » |
|
Ühüm: )De nem ijedek meg a többi feladattól se, hobbyszinten megcsinálom az autószerelést is, a villamosságot is, a kárpitozást is, meg ami még akad. persze ha valami nem megy, akkor szakemberrel csináltatom meg, de amig tanulóképes valaki, addig meg tud oldani rengeteg dolgot, illetve félre kell tudni tenni az egot, és kérdezni.Hálistennek ez a fórum ezért is jó, a többség tud segiteni, és akar is.Aki meg nem, azt kihagyom...Gyakoratilag a fényezést oldom meg máshol, illetve a nagy részét... Akkor majd lesz belőle valami ,nekem csak a villamosság a gyenge pontom,ill. a lakatolást még nem csináltam,a vasat nagyjából ösmerem ,szerintem az egyszerűbb foltokat,a padlón,ilyesmi meg tudnám csinálni,de elemeket cserélni,beállítani az nem az én szintem,majd te jól megcsinálod nekem! A motorban futóműben,a cápa,E32 bonyolultságig elboldogulok,a többi meg úgysem érdekel.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3789 Dátum: 2011. január 16. 14:59:35 pm » |
|
Úgy persze hogy elporlad...Pláne ha a bícs egy tenger, a sós pára olyan, mint a csiszolókorong..
Igen a bícs az atlanti óceán,a nyugati part.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3790 Dátum: 2011. január 16. 15:25:23 pm » |
|
Akkor majd lesz belőle valami ,nekem csak a villamosság a gyenge pontom,ill. a lakatolást még nem csináltam,a vasat nagyjából ösmerem ,szerintem az egyszerűbb foltokat,a padlón,ilyesmi meg tudnám csinálni,de elemeket cserélni,beállítani az nem az én szintem,majd te jól megcsinálod nekem! A motorban futóműben,a cápa,E32 bonyolultságig elboldogulok,a többi meg úgysem érdekel. Motorba nem szivesen nyúlkálok bele, hálistennek kinőttem a gyilkolásból, igy nem is nagyon kell...ha meg igen, megvannak a szakik, akikre rá merem bizni.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3791 Dátum: 2011. január 16. 17:59:38 pm » |
|
1979 733IA Mekkora kaland elektromos sibedát cserélni benne("csak" a fém lap a tetején van átrohadva,a többi működik)? 3 gangos automata van benne,milyen 4gangos jó bele? Mennyibe kerül hozzá a géptető,balos első sárvédő,bh ajtó,a sibeda,és mindkét oldalra az első fényszórók?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. január 16. 18:02:57 pm írta MR.V12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #3792 Dátum: 2011. január 16. 19:01:41 pm » |
|
1979 733IA Mekkora kaland elektromos sibedát cserélni benne("csak" a fém lap a tetején van átrohadva,a többi működik)? 3 gangos automata van benne,milyen 4gangos jó bele? Mennyibe kerül hozzá a géptető,balos első sárvédő,bh ajtó,a sibeda,és mindkét oldalra az első fényszórók?
3hp22 van benne akkor felmegy a helyére a 4hp22 tudtommal
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #3793 Dátum: 2011. január 17. 21:13:15 pm » |
|
mi a tényleges különbség a getrag 240 és getrag 260 között? áttételbeli van esetleg? gondolom az 520 nem fogja szaggatni a gyengébbnek titulált 240-est se
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3794 Dátum: 2011. január 17. 21:17:49 pm » |
|
mi a tényleges különbség a getrag 240 és getrag 260 között? áttételbeli van esetleg? gondolom az 520 nem fogja szaggatni a gyengébbnek titulált 240-est se Áttétel 1-3-ig csak nagyon maximum tizedekben tér el, valamint fizikailag rövidebb a váltó teste, mint a 260-asnak, ezért a 260-hoz rövidebb kardán kell, valamint a 240-esen a kihajtás csillag "kicsi".
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #3795 Dátum: 2011. január 17. 21:34:22 pm » |
|
Áttétel 1-3-ig csak nagyon maximum tizedekben tér el, valamint fizikailag rövidebb a váltó teste, mint a 260-asnak, ezért a 260-hoz rövidebb kardán kell, valamint a 240-esen a kihajtás csillag "kicsi".
köszi Miki ! jelenleg 4es váltó van rajta,annak a kardánjához melyik váltó passzol?
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3796 Dátum: 2011. január 17. 21:36:02 pm » |
|
Ahhoz a kardánhoz leginkább egy 4-es váltó passzol
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #3797 Dátum: 2011. január 17. 21:40:42 pm » |
|
apró örömök az életben...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. január 17. 21:45:34 pm írta collins »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3798 Dátum: 2011. január 17. 22:04:24 pm » |
|
Még a végén kalandba vágod magad.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. január 17. 22:23:15 pm írta collins »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #3799 Dátum: 2011. január 17. 22:09:50 pm » |
|
hát nemmondom izginek tűnik,váltócsere ha csak ennyit kéne csinálni...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. január 17. 22:23:28 pm írta collins »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3800 Dátum: 2011. január 17. 23:04:03 pm » |
|
Az E28-at még gyártották 4-es váltóval?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #3801 Dátum: 2011. január 17. 23:09:01 pm » |
|
Az E28-at még gyártották 4-es váltóval? igen, meg K-jettel is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #3802 Dátum: 2011. január 17. 23:09:19 pm » |
|
Az E28-at még gyártották 4-es váltóval? 82 szeptemberig
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3803 Dátum: 2011. január 17. 23:11:06 pm » |
|
igen, meg K-jettel is. Ha már itt tartunk,M30-hoz volt K-jet?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #3804 Dátum: 2011. január 17. 23:16:24 pm » |
|
Ha már itt tartunk,M30-hoz volt K-jet? Legjobb tudomásom szerint nem volt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3805 Dátum: 2011. január 17. 23:17:49 pm » |
|
akkor az lenne a legjobb b35
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3806 Dátum: 2011. január 17. 23:18:49 pm » |
|
Lájkolnád kölök?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. január 17. 23:22:29 pm írta collins »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3807 Dátum: 2011. január 17. 23:22:06 pm » |
|
az biztos!!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #3808 Dátum: 2011. január 20. 17:27:59 pm » |
|
budapesten tud valaki olyan embert,aki meg tudná javítani a megszakadt gyertyamenetet,úgy hogy a motor és a HF is a kocsiban maradna?
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #3809 Dátum: 2011. január 20. 18:34:18 pm » |
|
Ha már itt tartunk,M30-hoz volt K-jet? csináljunk? (most komolyan kérdezem)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|