CápaBMW fórum
2024. november 27. 18:18:33 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 [130] 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3038102 alkalommal)
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3870 Dátum: 2011. január 24. 12:26:29 pm »

Zoli!

Ebből a felniből volt collos is, és mm-es is.ráadásul a két felni nem is teljesen egyforma..nézd meg a rajta levő összes számot...valószinüleg fel lehet pajszerolni a gumit a mm-esre is, de marha jó,amikor lefordul esetleg...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3871 Dátum: 2011. január 24. 12:33:40 pm »

A kételkedőknek küldöm:  a képek magukért beszélnek azt hiszem...

Zoli!

Az egyik felni milliméteres, a másik colos, csak a mintájuk egyforma.
Én már próbáltam rátenni egyikre a másikat, és nem lehet.
Ha senkinek nem hiszel, talán nekem igen.
Nyugodj bele, hogy volt olyan gyártó, aki csak egy féle gumihoz gyártott felnit, bármilyen ésszerűtlennek is tűnik.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Zottya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 479



« Válasz #3872 Dátum: 2011. január 24. 12:38:31 pm »

Akkor ez a titok nyitja  shocked
Naplózva

Zoli


 "A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem
annyira, mint a tolószék."

 47°20'20.57"N  18°58'4.30"E

tel:+36 20 4468504
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #3873 Dátum: 2011. január 24. 13:16:48 pm »

Találtam ilyen felnit collosban, ha mindenképp ilyen kell:
http://gumi.autoalkatresz.hu/auto-felni/bmw_e28_e34_gyari_alufelni_15x6-181818
Naplózva

1985 E28 530i
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3874 Dátum: 2011. január 24. 13:40:10 pm »

Ez is TRX Wink

Ilyenből csak TRX és 14-es létezett, 15-ös sosem Smiley

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #3875 Dátum: 2011. január 24. 13:42:00 pm »

És főleg nem E34 gyári felni. Smiley
Naplózva

gim_e12
Vendég
« Válasz #3876 Dátum: 2011. január 24. 17:24:06 pm »

A kételkedőknek küldöm:  a képek magukért beszélnek azt hiszem...

Már a küllők bekötésénél is látszik, hogy ez nem ua. felni.
Naplózva
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #3877 Dátum: 2011. január 24. 21:08:10 pm »

Ötleteket várok(használhatóakat), E23-as fűtésboxot hogyan lehet kipróbálni álló motorú kocsinál?a vákuummotorok kapcsolása érdekel, ne az összerakás után derüljön ki...
Ki van szerelve a műszerfal? Hozzáférsz a vákuumszelepekhez?(úgy néz ki mint egy relé)
Ha lehúzod a szelepekről a vákuumcsövet, szájjal megszívva működni kell. Persze egyszerűbb, ha van egy vákuumpumpád, de így is megoldható. Én két fűtésboxból próbáltam egyet összerakni, de még így is kellett vennem egy vákummembránt. Ha kell egy kis segítség, szólj nyugodtan, eléggé beleástam magam a fűtő-klima rendszerbe. Cheesy
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3878 Dátum: 2011. január 24. 21:54:07 pm »

a műszerfal bent van, de a relék elöl vannak...igazából a vezérlést kell lepróbálnom, emiatt nem akarom újra szétszedni...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #3879 Dátum: 2011. január 24. 22:13:12 pm »

a műszerfal bent van, de a relék elöl vannak...igazából a vezérlést kell lepróbálnom, emiatt nem akarom újra szétszedni...
Mi volt vele a gondod?
Miért szedted szét?
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3880 Dátum: 2011. január 24. 23:13:08 pm »

Mi volt vele a gondod?
Miért szedted szét?

a garázsában benne van..össze volt törve, meg az idő.....nem tudom működött-e,nem volt inditható....
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #3881 Dátum: 2011. január 25. 14:41:19 pm »

A kételkedőknek küldöm:  a képek magukért beszélnek azt hiszem...

Igen, magukért beszélnek...  icon_mad
Naplózva

70/627-5355
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3882 Dátum: 2011. január 26. 11:52:58 am »

Szerintetek hány atm(bar) kell egy e23 vákuummotorjainak a működtetéséhez?Illetve amely e23-asokban van elektromos vákuumpumpa, az mennyit sziv?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #3883 Dátum: 2011. január 26. 11:56:13 am »

Pár tized. Tüdővel is meg tudod szívni. tulajdonképp csak a bennelévő rugó ellenállását kell legyőzni ha nem megy akkor lehet, hogy szakadt a gumimembrán.
« Utoljára szerkesztve: 2011. január 27. 13:04:47 pm írta Gisti » Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3884 Dátum: 2011. január 27. 11:18:43 am »

Tüdővel szivogattam, de elég volt:Smiley)Szerinted egy levegős központizár motorja csinál ekkora vákumot?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #3885 Dátum: 2011. január 27. 13:04:22 pm »

Igen csinál, de ha tüdővel nem tudtad megszívni akkor az tutira lyukas.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3886 Dátum: 2011. január 27. 13:16:37 pm »

Igen csinál, de ha tüdővel nem tudtad megszívni akkor az tutira lyukas.
a fő probléma, hogy kint próbálnám a tartállyal együtt, de a tartály kint van, amiknek mozogniuk kellene azok meg bent..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #3887 Dátum: 2011. január 27. 13:17:50 pm »

Csak megfelelő hosszúságú gumicső kérdése az egész
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3888 Dátum: 2011. január 27. 13:30:02 pm »

ha minden kötél szakad,,:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
gim_e12
Vendég
« Válasz #3889 Dátum: 2011. január 27. 22:46:54 pm »

...szívogattam, de elég volt:Smiley)...
Vagyunk ezzel így egy páran..  crazy2
Naplózva
DD_one

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 471



« Válasz #3890 Dátum: 2011. február 06. 10:44:27 am »

S.O.S

Tegnap este hazafeletartottam mikor elkezdett világítani az olajnyomás lámpám! Gyorsan leállítottam a motort és az útszélére gurultam, az olajnyomás lámpa egy nagyobb gázadás után kezdett világítani. Levettem a légszűrőházat meg a turbo csövet is nézegettem a turbot és hát némi olajocska van a csőben is meg a turbóban de nem olyan iszonyatos mennyiség. A motornak nincs csattogó csúnya hangja szépen jár, olajbeöntőn bekukkantottam és úgy látom a hengerfejben van olaj. Esetleg tud vaki vamit mondani h merre induljunk el? Létezik h a nyomásgomba beszarik? Megtom vahogy nézni műszer nélkül h van e olajnyomásom?  Cry  Cry


HIBA ELHÁRÍTVA!!!
« Utoljára szerkesztve: 2011. február 06. 15:26:27 pm írta DD_one » Naplózva

e28 524TD, e28 535i?
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #3891 Dátum: 2011. február 06. 11:26:43 am »

S.O.S

Tegnap este hazafeletartottam mikor elkezdett világítani az olajnyomás lámpám! Gyorsan leállítottam a motort és az útszélére gurultam, az olajnyomás lámpa egy nagyobb gázadás után kezdett világítani. Levettem a légszűrőházat meg a turbo csövet is nézegettem a turbot és hát némi olajocska van a csőben is meg a turbóban de nem olyan iszonyatos mennyiség. A motornak nincs csattogó csúnya hangja szépen jár, olajbeöntőn bekukkantottam és úgy látom a hengerfejben van olaj. Esetleg tud vaki vamit mondani h merre induljunk el? Létezik h a nyomásgomba beszarik? Megtom vahogy nézni műszer nélkül h van e olajnyomásom?  Cry  Cry


Nekem ilyen tünetek voltak,mikor letekerte a hatszöget az olajpumpa meghajtó tengelyéről,vedd ki a gombát,indítsd be,3-5másodperc múlva rendesen nyomnia kell(ene) az olajat,ha nem akkor gatya van!
Amíg nincs 100%-osan tisztázva a helyzet,ne menj vele 1métert se!!
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
DD_one

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 471



« Válasz #3892 Dátum: 2011. február 06. 15:25:29 pm »


Nekem ilyen tünetek voltak,mikor letekerte a hatszöget az olajpumpa meghajtó tengelyéről,vedd ki a gombát,indítsd be,3-5másodperc múlva rendesen nyomnia kell(ene) az olajat,ha nem akkor gatya van!
Amíg nincs 100%-osan tisztázva a helyzet,ne menj vele 1métert se!!

Köszönöm szépen a jótanácsot, apum is ugyan ezt mondta kipróbáltuk és szerencsére ömlött az olaj rendesen! Szerencsére találtunk egy másik gombát a polcon, beraktam és minden tökéletes! 408
Naplózva

e28 524TD, e28 535i?
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3893 Dátum: 2011. február 06. 20:55:02 pm »

E12-t meddig gyártották? (wikipedia szerint '81-ig, de én nem mindig hiszek neki...)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Mpower
Vendég
« Válasz #3894 Dátum: 2011. február 06. 21:23:51 pm »

E12-t meddig gyártották? (wikipedia szerint '81-ig, de én nem mindig hiszek neki...)

1972.02től 1981.02ig ezután 1985.05ig Dél Afrikában készült
Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #3895 Dátum: 2011. február 06. 21:54:38 pm »

E12-t meddig gyártották? (wikipedia szerint '81-ig, de én nem mindig hiszek neki...)

Máskor ilyenkor tessék megnyitni a cápabmw wiki-t és ott van már némi e12 okosság, meg eleve ott az e12.de - minden ami e12. Wink
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3896 Dátum: 2011. február 06. 22:22:43 pm »

Kösz a tippet.  Azn Wink Sajnos a gugli az utóbbi időkben annyira kaki lett, hogy az E12.de-t nem tolja ki találatként, ha rákeresek...

Egyébkét eszerint '85-ig nyomták.  Wink
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3897 Dátum: 2011. február 06. 23:17:31 pm »

81/6-nál volt a hivatalos európai leállás, afrikában tolták 85/9-ig.

Viszont! 80/9-ben már volt legyártott E28 (nyilván a bemutatókra, tesztekre)

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
zelei

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Válasz #3898 Dátum: 2011. február 07. 19:47:32 pm »

jó estét mindenkinek,
kérdés, az normál, ha járó motornál(m20 b25) leveszem az olajbeöntőt és leáll???
Naplózva

aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3899 Dátum: 2011. február 07. 19:49:37 pm »

Szerintem nem túl jó jel...  undecided
Naplózva

Bence
Oldalak: 1 ... 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 [130] 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!