I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #4230 Dátum: 2011. április 19. 08:23:42 am » |
|
Na! Valami ocsmány módon be van rakódva az olajsár a motorban,bekukk a szelepfedél alá ,van kompresszió mindenhol,most már minden másnap behapcizza,úgy 20km-enként ,viszont a hétvégén mentem egyben majd 50km-t autópályán,direkt harmadikban,majd 6000 fordulaton,hogy ha gyűrű akkor törjön össze végre,és tudjam,hát nem tört össze,semmi baja ,a 80-90 körüli tempónál olyan 35km-enként behapcizza ,de nem akárhogy ,az első henger gyertyáját annyiszor tisztítgattam már meg,hogy bekakcsizott végleg,bedobtam egy régit ami még nem ment az egyesben,és már durrant is! Továbbra sincs érzékelhető füst,sem olaj fogyás,sem "teljesítmény" veszteség! What a fuck!? Meg van benne ilyen chek engine felirat,indításkor,és elalszik,ebből sejtem,hogy az elektronyos részei jól működnek,talán mintha kis fordulatról gyorsítva,hullámokban jönne a "teljesítmény",de lehet már csak bebeszélem magamnak,szóval rejtély a köbön. Ötlet? Jó nagyot! Próbálom összefoglalni a fejleményeket - Az autó négyhengeres, szívó benzines, nem bmw - 1-es gyertyát erősen kormolja - szikra van, kompresszió van, fordulat van, teljesítmény van, alapjárat jó - olajat nem eszi, tehát az égéstér mechanikusan jó (főleg, h kompresszió is van) - vizet nem eszi, valsz nem hengerfejes - lambda érték jó, kipu gáz jó Nem lehet, h behugyozik az 1-es injektor? Tedd át egy másikra, hátha mostantól az lesz a rossz A lambda szonda ebben hol van?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bacsek
Vendég
|
|
« Válasz #4231 Dátum: 2011. április 19. 10:54:45 am » |
|
Szerintem sem kéne.
Az idegesítő indítási nyűgök, az említett tömítések és a többletfogyi miatt nem is biztos,h annyira kifizetődő.
Egyik ismerősöm már kihajította az off autójából átalakítóstól, mindenestől. (vagyis kiszedte az átalakítót és nem tankolt többé etanolt)
Nem vagyok autógáz párti, de akkor már inkább egy hengerenkénti befecsis földgáz rendszer.
Köszi a gyors választ Épp emiatt irtam, én se voltam benne biztos hogy jo ötlet... A földgáz meg azért nem jo, mert a gázszett ára, friss müszaki, kpmhez járkálni, beiratni a dolgokat... kb 200-250ezer A gáz meg 225ft, de kb 1.5szer annyit eszik, évi 20-25ezer kmnél nagyon lassan térül meg, szóval marad a jó öreg 95ös benya. OFF: Vagy belefaragok egy M57-es motort(Commonrail turbodízel) ON
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4232 Dátum: 2011. április 19. 20:18:18 pm » |
|
Katalizátor van a "karikás játékok" alatt?
98-as,kell,hogy legyen.Bedugulhatott?Mi van ha szétkapom,majd kiürítem,újra össze?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4233 Dátum: 2011. április 19. 20:22:30 pm » |
|
Jó nagyot! Próbálom összefoglalni a fejleményeket - Az autó négyhengeres, szívó benzines, nem bmw - 1-es gyertyát erősen kormolja - szikra van, kompresszió van, fordulat van, teljesítmény van, alapjárat jó - olajat nem eszi, tehát az égéstér mechanikusan jó (főleg, h kompresszió is van) - vizet nem eszi, valsz nem hengerfejes - lambda érték jó, kipu gáz jó Nem lehet, h behugyozik az 1-es injektor? Tedd át egy másikra, hátha mostantól az lesz a rossz A lambda szonda ebben hol van? A lambda az öntvény mögött van 30 centire,még a motortérben,az injektor már nekem is eszembe jutott,de a debill rászorította ilyen oldhatatlan bilinccsel a benzinhídra,csak barmolással lehetne cserélni,plusz kellene utána valami benzin álló cső,és rábilincselni,még megálmodom,az úgyis hétvégi projekt lenne.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #4234 Dátum: 2011. április 19. 21:08:37 pm » |
|
A lambda az öntvény mögött van 30 centire,még a motortérben,az injektor már nekem is eszembe jutott,de a debill rászorította ilyen oldhatatlan bilinccsel a benzinhídra,csak barmolással lehetne cserélni,plusz kellene utána valami benzin álló cső,és rábilincselni,még megálmodom,az úgyis hétvégi projekt lenne.
Úgy is le tudod ellenőrizni a spricceket, ha rajta hagysz minden csövet, vezetéket, csak kihúzod az öntvényből és mind a 4 elé raksz műanyag poharat, hogy indítózáskor abba lövöldözzenek. Legalább látod, h melyikbe mennyi gyűlt. De inkább arra hallgass, amit Miki mond, én csak hangosan gondolkozom
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #4235 Dátum: 2011. április 19. 22:12:45 pm » |
|
Köszi a gyors választ Épp emiatt irtam, én se voltam benne biztos hogy jo ötlet... A földgáz meg azért nem jo, mert a gázszett ára, friss müszaki, kpmhez járkálni, beiratni a dolgokat... kb 200-250ezer A gáz meg 225ft, de kb 1.5szer annyit eszik, évi 20-25ezer kmnél nagyon lassan térül meg, szóval marad a jó öreg 95ös benya. OFF: Vagy belefaragok egy M57-es motort(Commonrail turbodízel) ON Én most rakattam gáz (NEM FÖLDGÁZT, hanem pb gázt !!!!) pótkeréktartállyal a Mitsubishi Carismámba, ami egy hengerenkénti befecskendezős autó és eddig úgy tűnik, beválik. 6.5-7 liter benzin helyett 8 liter gázt fogyaszt, ez nem 1.5 szörös fogyasztás.Teljesen autómatikusan végez mindent (benzin-gáz átváltást), szinte észre sem lehet venni semmit. A beépítés 195 e, pótkeréktartállyal 205-210 e tartálymérettől függően. Érdemes a gázkutakat is megválogatni, mert én 199-ért tankolok (Bp.Méta u.), de szinte az összes pesti kútnál 210 alatt van.( http://freeforce.hu/)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #4236 Dátum: 2011. április 19. 22:47:28 pm » |
|
Én most rakattam gáz (NEM FÖLDGÁZT, hanem pb gázt !!!!) pótkeréktartállyal a Mitsubishi Carismámba, ami egy hengerenkénti befecskendezős autó és eddig úgy tűnik, beválik. 6.5-7 liter benzin helyett 8 liter gázt fogyaszt, ez nem 1.5 szörös fogyasztás.Teljesen autómatikusan végez mindent (benzin-gáz átváltást), szinte észre sem lehet venni semmit. A beépítés 195 e, pótkeréktartállyal 205-210 e tartálymérettől függően. Érdemes a gázkutakat is megválogatni, mert én 199-ért tankolok (Bp.Méta u.), de szinte az összes pesti kútnál 210 alatt van.( http://freeforce.hu/) Gázreakció nem rosszabb?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4237 Dátum: 2011. április 19. 23:30:09 pm » |
|
Valaki foglalja már össze nekem mi az LPG,a földgáz,és a PB?Az LPG az tudtommal direkt az autókba kitalált gáz,ami folyékony,azt adják a kúton,a földgáz az lehet ami a gázkazánba megy,a központi rendszerről,és légnemű,a PB amit palackban lehet megvenni,főleg sertések váratlan elhunytakor kerül elő ,folyékony a palackban,de légnemű jön ki belőle,régen a szovjet technika előszeretettel égette benzin helyett,illegálisan.Hol tévedek,ill. mi,hogyan van adalékolva,az LPG helyett mehet földgáz az 50i-be,és hogyan?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4238 Dátum: 2011. április 20. 05:46:46 am » |
|
Úgy is le tudod ellenőrizni a spricceket, ha rajta hagysz minden csövet, vezetéket, csak kihúzod az öntvényből és mind a 4 elé raksz műanyag poharat, hogy indítózáskor abba lövöldözzenek. Legalább látod, h melyikbe mennyi gyűlt. De inkább arra hallgass, amit Miki mond, én csak hangosan gondolkozom Eldobható műanyag poharat ne. Lenne nagy meglepetés mikor kiolvad az alja...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4239 Dátum: 2011. április 20. 05:53:31 am » |
|
Most csak úgy "Nőklapja" stílusban: Van a CNG, ami metán (ch4), ez a vezetékes földgáz. 200bar-on tárolják és ott is légnemű. Az lpg és a pb gáz összetétele ugyanazokból az összetevőkből készül, propán-bután gázkeverék (c3h8, c4h10) ( az autógáznál évszaktól függően változtatják az összetevők arányát, a palackosnál nincs ilyenről tudomásom), kb 30bar nyomáson tárolják, ahol már cseppfolyós állapotban van, metil-merkaptánnal szagosítják. Elvileg az autógáz tisztább, vagyis kevesebb szennyeződést tartalmaz, mint a palackos pb gáz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #4240 Dátum: 2011. április 20. 10:33:00 am » |
|
Most csak úgy "Nőklapja" stílusban: Van a CNG, ami metán (ch4), ez a vezetékes földgáz. 200bar-on tárolják és ott is légnemű. Az lpg és a pb gáz összetétele ugyanazokból az összetevőkből készül, propán-bután gázkeverék (c3h8, c4h10) ( az autógáznál évszaktól függően változtatják az összetevők arányát, a palackosnál nincs ilyenről tudomásom), kb 30bar nyomáson tárolják, ahol már cseppfolyós állapotban van, metil-merkaptánnal szagosítják. Elvileg az autógáz tisztább, vagyis kevesebb szennyeződést tartalmaz, mint a palackos pb gáz.
Még annyit fűznék hozzá, hogy létezik földgáz üzemű autó, de a magas nyomás miatt nagyon komoly tartályra van szükség.Sokszor még az alvázat is meg kell erősíteni a + súly miatt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4241 Dátum: 2011. április 20. 12:32:01 pm » |
|
Persze hogy van földgázos kocsi mert az a CNG... Nem kevered véletlen a Hidrogénessel ? Annak kell 700Baros töltés... Mercinek amúgy van szériagyártású CNGs kocsija és Van Hidrogénes kocsija is (F-cell) A B Klasse Fcell kibajó vezettem is... kár hogy az ára miatt elég soká lesz gazdaságos és lehet sosem lesz szériaérett. A legtöbb gyártó amúgyis kezdi megtalálni a középutat ami a Range Extender... Az érdekes ez hogy Promival 3-4 éve kb beszélgettünk hogy olyan trabit kéne építeni ahol egy kisköbcentis motor (PL Fiat ami neki meg is volt a kocsiban már) de az csak villanyt termelne az eletromotornak olyan 3000re fordulaton dolgoztatva .... Kicsit azért komolyabb kivitelben de a Range Extender végülis erről szól
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #4242 Dátum: 2011. április 20. 17:51:52 pm » |
|
Eldobható műanyag poharat ne. Lenne nagy meglepetés mikor kiolvad az alja... Bocs, jogos!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4243 Dátum: 2011. április 21. 18:33:13 pm » |
|
Külföldi fórumokon olvastam, hogy M20 motornál érdemes 0,30-ra állítani a hézagokat. Van ezzel valakinek tapasztalata? vagy maradjak a 0,25-nél?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4244 Dátum: 2011. április 21. 19:42:13 pm » |
|
szelephézag, vagy ajtóhézag?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #4245 Dátum: 2011. április 21. 19:46:00 pm » |
|
Külföldi fórumokon olvastam, hogy M20 motornál érdemes 0,30-ra állítani a hézagokat. Van ezzel valakinek tapasztalata? vagy maradjak a 0,25-nél? 0,25-el egy b20 bírta a jóval gyári szabályzás fölé forgatást. 0,30-al nem merném megcsinálni. ui: v írj Adorjánnak.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. április 21. 19:51:21 pm írta I-scream »
|
Naplózva
|
|
|
|
richiem
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
|
|
« Válasz #4246 Dátum: 2011. április 23. 08:05:20 am » |
|
Tudnátok segíteni hogy pontossan hova kell becsavarozni a pillangó ablak nyitó karját. érzem, hogy a C oszlopon olyan magasságban van vmi konzol, de a csavarhelyeket nem tudom kitapogatni.
Köszi
Richi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4247 Dátum: 2011. április 23. 09:01:42 am » |
|
ha be van már rakva a B oszlopba az ablak, tehát a helyén van, zárt állásban van, stb. mintha már be lenne építve, akkor szépen odateszed a nyitó kart a C oszlopra, és a lyukakon keresztül kiszúrod a tetőkárpitot. na ott lesznek a lyukak, és ugorhatnak be a csavarok
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
|
richiem
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
|
|
« Válasz #4249 Dátum: 2011. április 23. 10:27:58 am » |
|
Köszönöm mind2töknek ! Sikerült. Kellett alá lemezanya, meg volt a c oszlopon a könnyítés felett szivacs végig. Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #4250 Dátum: 2011. április 24. 08:24:20 am » |
|
Beszéltünk korábban, hogy lassan épül föl az m30b28-am olajnyomása. Korai, lefelé álló szűrőházas a motor. Mi is okozza a problémát? Elég ha kicserélem a szűrőházat meg a fejet és jó lesz?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bacsek
Vendég
|
|
« Válasz #4251 Dátum: 2011. április 24. 10:28:22 am » |
|
Beszéltünk korábban, hogy lassan épül föl az m30b28-am olajnyomása. Korai, lefelé álló szűrőházas a motor. Mi is okozza a problémát? Elég ha kicserélem a szűrőházat meg a fejet és jó lesz?
Nem nagyon értek az M30-hoz, de annyit tudok, hogy nálam már inditozásra felépül az olajnyomás(mikor a benzinrendszert légtelenitettem, akkor derült ez ki) Tudtommal van egy visszacsapó szelep az olajszürönél(ben?), ha az nyitott állásban beragad akkor az olajjáratok kiürülnek, emiatt is lehet, hogy lassan épül fel az olajnyomásod. Bár részemröl ez csak találgatás! Javítsatok ki ha nagy hülyeséget irtam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bacsek
Vendég
|
|
« Válasz #4252 Dátum: 2011. április 24. 10:49:18 am » |
|
Hali! (E23 728i) Egy olyan kérdésem lenne, hogy M30B28-hoz milyen motorolaj való? Valamint kéziváltó 5ös(82es az autó, de a gyári 4est cserélték) Szal passzolom a tipusát, hogy Getrag hányas Valamint a difibe is milyen olaj kéne, mert elkezdett bugni a k@cs@g És még egy, a szervoba milyen olaj kellene? Elkezdett elnehezülni a kormány. Kiprobálok egy ilyen "mindenolaj és szürö" cserét, hátha jobb lesz minden Előre is köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #4253 Dátum: 2011. április 24. 16:24:09 pm » |
|
Az m20-amon nekem is volt indítózásra olajnyomásom. A visszacsapószelepről lenne valakinek képe? Én csak az új fajtáról találtam, nekem régi van. Na most a régi házában nincs semmiféle szelep, a fejben van egy. De ez szerintem arra van, hogyha eltömődne az olajszűrő, akkor ezen menjen át az olaj, már ha a szűrőn kívülről befelé áramlik a lé. Ha nem, akkor se tudja ez a szelep teljesen elzárni, mert párhuzamos egy full nyitott csatornával. De ha van szelep, csak én nem látom, akkor nem szóltam egy szót se, csak jó lenne ezt tudni. Nem nagyon értek az M30-hoz, de annyit tudok, hogy nálam már inditozásra felépül az olajnyomás(mikor a benzinrendszert légtelenitettem, akkor derült ez ki) Tudtommal van egy visszacsapó szelep az olajszürönél(ben?), ha az nyitott állásban beragad akkor az olajjáratok kiürülnek, emiatt is lehet, hogy lassan épül fel az olajnyomásod. Bár részemröl ez csak találgatás! Javítsatok ki ha nagy hülyeséget irtam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4254 Dátum: 2011. április 25. 11:22:38 am » |
|
Most csak úgy "Nőklapja" stílusban: Van a CNG, ami metán (ch4), ez a vezetékes földgáz. 200bar-on tárolják és ott is légnemű. Az lpg és a pb gáz összetétele ugyanazokból az összetevőkből készül, propán-bután gázkeverék (c3h8, c4h10) ( az autógáznál évszaktól függően változtatják az összetevők arányát, a palackosnál nincs ilyenről tudomásom), kb 30bar nyomáson tárolják, ahol már cseppfolyós állapotban van, metil-merkaptánnal szagosítják. Elvileg az autógáz tisztább, vagyis kevesebb szennyeződést tartalmaz, mint a palackos pb gáz.
Gyakorlatilag is tisztább:))ráadásul ha nincs puszis helyed a palackos vásárlására, akkor drágább is a palackos, igy nem is éri meg azt választani(a járulékos költségekről nem is beszélve)...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4255 Dátum: 2011. április 25. 11:24:17 am » |
|
Persze hogy van földgázos kocsi mert az a CNG... Nem kevered véletlen a Hidrogénessel ? Annak kell 700Baros töltés... Mercinek amúgy van szériagyártású CNGs kocsija és Van Hidrogénes kocsija is (F-cell) A B Klasse Fcell kibajó vezettem is... kár hogy az ára miatt elég soká lesz gazdaságos és lehet sosem lesz szériaérett. A legtöbb gyártó amúgyis kezdi megtalálni a középutat ami a Range Extender... Az érdekes ez hogy Promival 3-4 éve kb beszélgettünk hogy olyan trabit kéne építeni ahol egy kisköbcentis motor (PL Fiat ami neki meg is volt a kocsiban már) de az csak villanyt termelne az eletromotornak olyan 3000re fordulaton dolgoztatva .... Kicsit azért komolyabb kivitelben de a Range Extender végülis erről szól Hidrogéneshez nem kell a csillagosat venni, a bajoroknak is van, ráadásul régebb óta: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4256 Dátum: 2011. április 25. 11:28:28 am » |
|
Az m20-amon nekem is volt indítózásra olajnyomásom. A visszacsapószelepről lenne valakinek képe? Én csak az új fajtáról találtam, nekem régi van. Na most a régi házában nincs semmiféle szelep, a fejben van egy. De ez szerintem arra van, hogyha eltömődne az olajszűrő, akkor ezen menjen át az olaj, már ha a szűrőn kívülről befelé áramlik a lé. Ha nem, akkor se tudja ez a szelep teljesen elzárni, mert párhuzamos egy full nyitott csatornával. De ha van szelep, csak én nem látom, akkor nem szóltam egy szót se, csak jó lenne ezt tudni.
Ha jól emléxem, a szelep az olajszűrőben van, tehát ha volna is kép róla, nem mennél sokra vele..lehet hogy nem olyan szűrő van rajta..Persze az is lehet hogy nem is olyan kell hozzá, de ezt majd a szakik megmondják...Nekem offnál volt ilyen bibi, amikor olyan került rá, egyből oké lett..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4257 Dátum: 2011. április 25. 13:54:16 pm » |
|
Hidrogéneshez nem kell a csillagosat venni, a bajoroknak is van, ráadásul régebb óta: ) Bizony ám,ráadásul V12 mind!
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #4258 Dátum: 2011. április 26. 10:10:24 am » |
|
Sziasztok! Fékproblémám van.nem kevés....................... Szerintetek hova érdemes menni?És féktárcsát hol lehet kapni?A nagy autoalkatrészboltokban nincs.....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4259 Dátum: 2011. április 26. 12:28:43 pm » |
|
most Angliában vagy?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
|