CápaBMW fórum
2024. november 27. 19:34:16 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 [179] 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3038617 alkalommal)
Zottya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 479



« Válasz #5340 Dátum: 2012. december 14. 20:29:56 pm »

 A legkeskenyebb 10-15 mm, épphogy nem éri el a gömbfejet. Nekem, 30 mm-es volt, jól állt neki .  Azn


* Ápr.24. 012.jpg (122.14 KB, 448x336 - megtekintve 1158 alkalommal.)

* fékjav.05.10. 008.jpg (187.58 KB, 522x420 - megtekintve 1167 alkalommal.)

* Fékjavítás 005.jpg (133.58 KB, 448x322 - megtekintve 1175 alkalommal.)

* Új autó 001.jpg (72.31 KB, 640x483 - megtekintve 1167 alkalommal.)
Naplózva

Zoli


 "A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem
annyira, mint a tolószék."

 47°20'20.57"N  18°58'4.30"E

tel:+36 20 4468504
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5341 Dátum: 2012. december 14. 20:49:31 pm »

Basszki!!!!  Evil Evil Evil Evil
Naplózva

Főmordor.
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5342 Dátum: 2012. december 15. 21:05:40 pm »

A legkeskenyebb 10-15 mm, épphogy nem éri el a gömbfejet. Nekem, 30 mm-es volt, jól állt neki .  Azn

Köszi!

Én úgy számoltam, hogy 20mm körül kijön az ET15 gyári körüli érték, szerintem az is elég lesz. Mindenesetre kell majd hosszabb kerékcsavar is...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5343 Dátum: 2012. december 16. 19:02:40 pm »

Szilent berakásnál zsírt lehet-e használni?
Nem csak azért kérdezem hogy könnyebben becsusszanjon, hanem mert a régit kivéve durván berohadgált, és talán jobban szigetelné víz ellen.
Zsír vajon megeszi a szilent gumit?
Vagy valakinek valami más praktikája?



23i hátsó kipufogója közüll ha csak az egyiket használom 25i rendszerrel, elegendő maga a dob, 25eta motorra?
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
bucibigyó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 471



« Válasz #5344 Dátum: 2012. december 16. 21:20:22 pm »

A szilentes-gömbcsuklós műhelyben itt a sarkon komolyabb adag zsírral nyomatják be  a helyükre a szilenteket. Eléggé szakiknak tűnnek, nekem konkrétan még nem volt utána panaszra okom, ezért úgy gondolom, ártani nem árthat. 
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #5345 Dátum: 2012. december 17. 00:07:10 am »




23i hátsó kipufogója közüll ha csak az egyiket használom 25i rendszerrel, elegendő maga a dob, 25eta motorra?
[/quote]

menni megy vele ,de ne varj sok loerot... Grin

ez teljesen komoly kerdes volt????mert ha igen akkor elszomorit huh
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5346 Dátum: 2012. december 17. 17:12:04 pm »



23i hátsó kipufogója közüll ha csak az egyiket használom 25i rendszerrel, elegendő maga a dob, 25eta motorra?


menni megy vele ,de ne varj sok loerot... Grin

ez teljesen komoly kerdes volt????mert ha igen akkor elszomorit huh


Komolynak csak annyira komoly hogy e30 m20b20 on már láttam 23i ről 1 kipufogót.
ezért gondoltam... 
 
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
mbmx

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 465



« Válasz #5347 Dátum: 2012. december 19. 13:21:31 pm »

Sziasztok!

Az olajhűtő gumicsöveinek felújítását tervezem, de nem nagyon tudom, h milyen lehetőségek vannak, főleg a fém csatlakozó hollanderek felületkezelésére, festeni nem szeretném, horganyozni pedig nem tudom, h lehet-e.
Kinek milyen javaslata volna?

Előre is köszi!
Naplózva
bucibigyó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 471



« Válasz #5348 Dátum: 2012. december 19. 13:33:50 pm »

Talán jobban jársz, ha legyártatod őket újra egy hidraulika-csövesnél.
Naplózva
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #5349 Dátum: 2012. december 19. 22:33:57 pm »

Én is legyártatnám. Pl. itt:
http://www.hidro-tomlo.hu/
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5350 Dátum: 2012. december 24. 01:31:23 am »

e21 hátsó nem nyíló pillangó ablakot vissza tenni hogyan kell?
belehúzom a kédert üvegestől és belepattintom a króm léceket a kéderbe?

ez a sorrend nekem nem jött még össze sajnos!!!(gondolom a lécek a kéderfeszítő)
(szappanos vízzel és egyéb sikamlós dolgokkal próbáltam belenyomorgatni a kérderbe a léceket és csak az értem el hogy deformálódik:/ )
 

krómlécekkel kéderestől nem lehet belehúzni?
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #5351 Dátum: 2012. december 24. 08:06:24 am »

Igen
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5352 Dátum: 2012. december 26. 00:34:44 am »

Sziasztok!
Előszöris kellemes ünnepeket mindenkinek!!!!


m20 6leömlője akinek van megtudná mérni a belső cső átmérőt?
Neten sajnos konkrét méreteket nem találtam...



(van egy amit megszereznék, 31mm-t írt a srác, nekem szűknek tűnik, képeken nagyon sok jóval vastagabbnak látszik)
Köszi!
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #5353 Dátum: 2012. december 26. 10:18:38 am »

Sziasztok!
Előszöris kellemes ünnepeket mindenkinek!!!!


m20 6leömlője akinek van megtudná mérni a belső cső átmérőt?
Neten sajnos konkrét méreteket nem találtam...



(van egy amit megszereznék, 31mm-t írt a srác, nekem szűknek tűnik, képeken nagyon sok jóval vastagabbnak látszik)
Köszi!

serintem nemsok m20 leomlo hever a polcon ,leszedni meg azert hogy meglegyen merve kicsit maceras....

fogsz egy kipu tomitest es kiszamolod mekkora a terulete a nyilasnak ahol kipufog,azutan kiszamolod mekkora a terulete a/2rxPI=97.34/ 31mm- s karikanak,ha kb 95% ban stimmel akkor nagyot nem hibazhatsz.
mondjuk a leomlohoz, celszeru csinalni eegy rendes hengerfelyet is...
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5354 Dátum: 2012. december 26. 12:33:48 pm »

serintem nemsok m20 leomlo hever a polcon ,leszedni meg azert hogy meglegyen merve kicsit maceras....

fogsz egy kipu tomitest es kiszamolod mekkora a terulete a nyilasnak ahol kipufog,azutan kiszamolod mekkora a terulete a/2rxPI=97.34/ 31mm- s karikanak,ha kb 95% ban stimmel akkor nagyot nem hibazhatsz.
mondjuk a leomlohoz, celszeru csinalni eegy rendes hengerfelyet is...


Senkit nem kérnék,hogy másszon a kocsija alá és bontogassa le a leömlőjét csak mert nekem kell egy adat!!!
Viszont néha látni hallani itt fórumon, hogy egy-egy 6leömlő felbukkan. hátha valaki leméregette és meg vannak az adatok...
Az alapfokú matematikai tudásom még idáig is kiterjed Cheesy
(én sajnos nem itthon szerelek, nem nagy távolság 7km a műhely de egy kipufogó tömítésért nem mászkálok 14-et.)

Bocs az offért!




a rendes hengerfely (fej) alatt mit értesz?
885-ös fej önmagában átalakítások nélkül is, utcára rendesnek mondható, szerintem.
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
zelei

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Válasz #5355 Dátum: 2012. december 26. 16:25:37 pm »

Sziasztok!
Előszöris kellemes ünnepeket mindenkinek!!!!


m20 6leömlője akinek van megtudná mérni a belső cső átmérőt?
Neten sajnos konkrét méreteket nem találtam...



(van egy amit megszereznék, 31mm-t írt a srác, nekem szűknek tűnik, képeken nagyon sok jóval vastagabbnak látszik)
Köszi!

ha az az átmérő érdekel ami a hengerfejhez csatlakozik akkor az nekem kb39-40 mm, m20 b25-ön van.
Naplózva

aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5356 Dátum: 2012. december 26. 19:19:56 pm »

ha az az átmérő érdekel ami a hengerfejhez csatlakozik akkor az nekem kb39-40 mm, m20 b25-ön van.


Köszönöm,
ez a leömlő belső átmérője?

Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #5357 Dátum: 2012. december 26. 21:34:03 pm »


Köszönöm,
ez a leömlő belső átmérője?



Általában 40 a külső átmérője, 1-1 a falvastagság, így legtöbbször 38 a belső átmérő.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #5358 Dátum: 2012. december 26. 23:23:50 pm »


Köszönöm,
ez a leömlő belső átmérője?



A kipuff nyílás a fejen 31mm. És az én hengerenkénti leömlőmnek is ennyi a belső átmérője, ami szemre vékonykának tűnik, de pont jó, így mert nincs lépcső a kipuffnyílás és a leömlő közt. Nekem bevál ez a leömlő, érezhetően jobban megy vele a verda, szóval ne aggódj amiatt, hogy kevés lesz.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5359 Dátum: 2012. december 27. 17:17:58 pm »

Mi okozhatja ezt a gázreakció késést?  huh

http://www.youtube.com/watch?v=gNRiw5sUJEs
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
zelei

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Válasz #5360 Dátum: 2012. december 27. 18:57:52 pm »


Köszönöm,
ez a leömlő belső átmérője?


Hali,a belső átmérője,bocsi, elfelejtettem odaírni,hogy a külsejét sikerült megmérni mert autón van(külső méret 41-42mm,azért nem írok pontos mm-ert mert nehezen fért hozzá a tolómérő és nem tuti,de 31mm-től vastagabb a belseje) , nekem is érezhető a külömbség, de csak 4000 felett, onnan kezd el igazán húzni, a gyári öntvényleömlőkkel nem volt ekkora lépcső 4000-es fordulattól.
Naplózva

aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
bancso

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Válasz #5361 Dátum: 2012. december 27. 22:45:57 pm »

Hello Sziasztok!
BUÉK  Mindenkinek

Apró segítséget kérnék tőletek...
Olyan Karosszéria lakatos Mestert keresnék aki látott már E21-et...
Esetleg ajánlást (igazából fórumtagot)
Budapest vagy annak közeli vonzáskörzetében lakik,dolgozik...
Este sőt hétvégén sem probléma ha rövid időkre zavarnám...
Privát üzenet vagy 20 512 12 76
Még egyszer
BUÉK
Naplózva
Gerci

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


« Válasz #5362 Dátum: 2012. december 28. 01:34:40 am »

Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükségem, e30 324td touringból a szervó átépítése m20as motorra lehetséges? Van ami különbözik a két motor szervója közt? Nem vagyok annyira képben sajna.

BÚÉK mindenkinek!
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #5363 Dátum: 2012. december 28. 02:47:16 am »

Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükségem, e30 324td touringból a szervó átépítése m20as motorra lehetséges? Van ami különbözik a két motor szervója közt? Nem vagyok annyira képben sajna.

BÚÉK mindenkinek!

Elméletileg semmi különbség, simán átpakolható. Esetleg ha a touring hátsó szintszabályzós, akkor a szervópumpa más, mint a nem szintszabályzósnál.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Gerci

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


« Válasz #5364 Dátum: 2012. december 28. 09:20:33 am »

Elvileg egy félét gyártottak touringba (netes forrás szerint), meg most nézegettem és csak a szíj cikkszáma nem egyezik a két motor szervó motyói közül, szóval elvileg jónak kell lennie. Köszi a segítséget!
Naplózva
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



« Válasz #5365 Dátum: 2012. december 29. 15:05:05 pm »

Mi okozhatja ezt a gázreakció késést?  huh

http://www.youtube.com/watch?v=gNRiw5sUJEs

Az, hogy Motronik és nem karburátor, és nem k-jet. Smiley
Nekem is ilyen a Motronik az autómban, pedig nagy k-jet üza. szivattyú van benne. Wink
Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5366 Dátum: 2012. december 29. 15:11:43 pm »

Kár...  Sad
Egy csipsztuning esetleg változtat ezen valamit?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #5367 Dátum: 2012. december 29. 16:13:12 pm »

Kb. semmit. Ezért vágyom a tripladuplawéberre.  Evil Többek közt.
Naplózva

1985 E28 530i
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #5368 Dátum: 2012. december 31. 14:08:13 pm »

Mi okozhatja ezt a gázreakció késést?  huh

http://www.youtube.com/watch?v=gNRiw5sUJEs

Itt valami nem jó, tényleg nagyon bután veszi a gázt, ennek nem ilyennek kéne lennie.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
BaltusE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



« Válasz #5369 Dátum: 2013. január 01. 19:40:06 pm »

E28 fűtésrendszer
Azt tudom hogy van Sofica és Behr fűtőmotor és ezeket felváltva szerelték az E28-akba. Az is világos hogy a fűtőmotorok nem egyforma méretüek.  (a sofica nagyobb)

Na de ezeknél a rendszereknél különböző méretű fűtőradiátort is használtak?

Nézegettem autósboltokban és 5mm különbség van a Nissens és a Behr között.

Van valakinek tapasztalata?

Továbbá valaki próbált már csapágyat cserélni fűtőmotoron?


* Behr (192 x 132).jpg (5.38 KB, 192x132 - megtekintve 806 alkalommal.)

* Nissens (198 x 132).jpg (6.41 KB, 198x132 - megtekintve 903 alkalommal.)
Naplózva

Oldalak: 1 ... 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 [179] 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!