CápaBMW fórum
2024. november 24. 00:05:02 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 [180] 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3033207 alkalommal)
mbmx

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 465



« Válasz #5370 Dátum: 2013. január 03. 20:37:24 pm »

Sziasztok és BÚÉK mindenkinek!

 az e28 M30B35 és M30B25 lendkerekei között van valami különbség? gondolok itt súlyra elsősorban, ill. ha jól tom mind2 jeladós 1.0 motronichoz?!

Előre is köszi!

Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5371 Dátum: 2013. január 03. 20:54:30 pm »

Sziasztok és BÚÉK mindenkinek!

 az e28 M30B35 és M30B25 lendkerekei között van valami különbség? gondolok itt súlyra elsősorban, ill. ha jól tom mind2 jeladós 1.0 motronichoz?!

Előre is köszi!



Van. A B25 könnyebb.
Naplózva

Főmordor.
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #5372 Dátum: 2013. január 03. 21:16:42 pm »

A B25 amúgy L-jetes, nem motronicos.
Naplózva

1985 E28 530i
mbmx

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 465



« Válasz #5373 Dátum: 2013. január 03. 21:22:18 pm »

Akkor az hátuljeladóshoz felejtős:S Köszi azzzinfót!
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5374 Dátum: 2013. január 03. 21:27:26 pm »

Akkor az hátuljeladóshoz felejtős:S Köszi azzzinfót!

Ha van neked olyan, szívesen átveszem. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5375 Dátum: 2013. január 03. 22:07:26 pm »

e21-en belül, 4-6 hengeres devanderek és főfékhengerek között van különbség?
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #5376 Dátum: 2013. január 03. 23:18:34 pm »

e21-en belül, 4-6 hengeres devanderek és főfékhengerek között van különbség?

Nincs.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #5377 Dátum: 2013. január 06. 19:51:36 pm »

Nincs.
Az első és második szériások között van csak.
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5378 Dátum: 2013. január 07. 18:22:22 pm »

Létezik olyan, hogy egy kuplung szerkezet "elgyöngül"?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #5379 Dátum: 2013. január 07. 19:20:17 pm »

Létezik olyan, hogy egy kuplung szerkezet "elgyöngül"?

Sajnos létezik. Többek közt ez is lehet oka a kuplung felcsúszásának.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #5380 Dátum: 2013. január 07. 19:53:40 pm »

Kcs-nál ez volt. Elengedett szinte a szerkezet, de teljesen Sad
Naplózva

70/627-5355
ekin su ocha

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


hámhusz...


« Válasz #5381 Dátum: 2013. január 07. 20:07:19 pm »

Sziasztok! Igazából e34 az alany de cápáknál is ugyan az a szitu. A téma a fűtőventillátor. Elkezdett nyikorogni tavaly a motor hidegben. 400km-eket megyek egy seggel havonta minimum kétszer, néha többször...az nem finom, ha visít a ventillátor...főleg, ha télen...kikapcsolni esélytelen, mert párásodunk ugye.
Nyáron abbahagyta, boldogság. Jött az ősz, volt egy "kisebb" autó tatarozás, és ha már ott voltam, kicseréltem a motort. Aztán jött a hideg, és az "új"motor is összeokádta magát, visít ez is...És hiába a 15 év minusz, az e34-ben is ugyan olyan elven működik a motor, mint az e21-emben anno...Ahogy én tudom, azokat a csapágyakat nem lehet szétszedni. Viszont gondoltam megkérdezlek titeket is, hogy szerintetek is így van-e. Van-e valakinek tapasztalata (nem ötlete, mert az nekem is akad, csak nem vagyok benne biztos, hogy a végén működik-e majd) ilyen fűtőventillátor felújítással? Esetleg elektroműszerész, aki képes ilyet szétszedni, bezsírozni összerakni? Vagy hagyni kell a fenébe az egészet és fogat összeszorítva megvenni 50 rongyért az újat?
Próbálkozni nincs kedvem, mert nem olyan helyen van az e34-ben, amit az ember hetente szétborít egy panelparkolóban (könnyes szemekkel gondolok vissza az e21-emre)
Szóval, ha van ehhez hasonló problémára hótziher tutifix megoldásotok, osszátok meg velem is légyszi. Köszi előre is!
Naplózva

szobahőmérsékleten gonosz...
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #5382 Dátum: 2013. január 07. 20:47:04 pm »

Nekem eddig nem jött össze a felújítás, nyikorog utána is.   Sad

Újat kéne venni, a Bosch kevesebb, mint 50 ezer  Wink

http://www.ebay.com/itm/BMW-AC-Heater-Fan-HVAC-Blower-Motor-BOSCH-0130063013-NEW-OEM-/110974550300?_trksid=p2047675.m1850&_trkparms=aid%3D222001%26algo%3DSIC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D48%26meid%3D3368897534762061540%26pid%3D100011%26prg%3D1035%26rk%3D2%26sd%3D121000143540%26
Naplózva

1985 E28 530i
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #5383 Dátum: 2013. január 07. 21:17:06 pm »

szerintem egy rendesen osszerakott ventilator nemfog nyikorogni...kivancsi vagyok mit jelent a "nem jött össze a felújítás, nyikorog utána is"...

met ha szetszedett futomotornal
-a tengely polirozva
-a csapagy legyartva esztergalyossal megfelelo illesztessel
-megfelelo anyagbol
-jo minosegu zsirral
-precizen osszerakva
szoval ha minden jol megvann csinalva ,....akkor jonak kell lennie!!!
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #5384 Dátum: 2013. január 07. 21:41:43 pm »

Aki kíváncsi, hamar megöregszik  Cheesy

Van pár kulcskérdés evvel kapcsolatban:

-a csapagy legyartva esztergalyossal megfelelo illesztessel

A megfelelő illesztést vajon a Bosch szakemberein kívül tudja valaki?  Roll Eyes

-megfelelo anyagbol

Na igen... Ugyanaz megint.  huh

szoval ha minden jol megvann csinalva ,....akkor jonak kell lennie!!!

Ez így igaz, a gyárban minden tudásnak a birtokában vannak, ezért jó is.

Én jelenleg 8 ezer forintnál járok, a nyiszogást leszámítva (1-es és 2-es fokozatban) kiválóan üzemel. Nem hiszem, hogy újabb 5 ezer befektetéssel jó lesz, főleg, hogy az egy műhelynek kizárólag csak az óradíja, anyag nincs benne.

Az új alkatrész megközelítőleg 20 ezres árának tükrében felhagyok a próbálkozással, inkább megveszem újonnan.

Ha viszont neked van tuti módszered, ami 20 ezren innen van, érdekelne.  Smiley
Naplózva

1985 E28 530i
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5385 Dátum: 2013. január 07. 22:04:46 pm »

Szerintem meg tele kéne fújni valami kenősprével és félévente megismételni. Kb 147 Ft, feltéve, hogy a flakon maradékát értékesíted 2853.-Ft-ért. Cheesy Cheesy

Amúgy E34-el én sem tudtam mit kezdeni. Az E39 meg köcsögebb, mert a motor hamarabb adja meg magát, minthogy elkezdene visítani.
Naplózva

Főmordor.
ekin su ocha

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


hámhusz...


« Válasz #5386 Dátum: 2013. január 07. 22:51:05 pm »

Szerintem meg tele kéne fújni valami kenősprével és félévente megismételni. Kb 147 Ft, feltéve, hogy a flakon maradékát értékesíted 2853.-Ft-ért. Cheesy Cheesy

Amúgy E34-el én sem tudtam mit kezdeni. Az E39 meg köcsögebb, mert a motor hamarabb adja meg magát, minthogy elkezdene visítani.

Ezt simán bevállalnám megboldogult e21-emben, de a 34 az ganaj...a tűzfalon lévő 7 csavarból 6 faszán kijön, az az egy...na annak kurva az anyja. Aztán az e21-es "csatosbambis" megoldású motor rögzítés ennél műanyag szalag de olyan buzi megoldással, hogy LYaLY...Meg ugye a hely. Ahol vagy kifér a motor vagy nem...ehh. Szerencsen meg pont ekkor a havi egy alkalommal járok...itt Veszprémben meg nincs garázs csak egy panelrengeteg, ahol nem szivesen szerel az ember, mert közben konkrétan 14 lépcsőház egyenként 10 emelete nézheti az erkélyről/ablakból, hogy mit csinálok Smiley) Szóval az ilyen próbálgatás az felejtős emiatt.
Azt hiszem a seggembe húzom a boxert és bemegyek az ótósboltba és veszek egy újat :s Vagy ha otthon járok, bemegyek Kretovicshoz és kérek valamit, ami majdnem pont úgy néz ki mint ez, de pont jó lesz oda Smiley) - na jó ez csak vicc Smiley

Minden esetre köszi a válaszokat Smiley
Naplózva

szobahőmérsékleten gonosz...
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5387 Dátum: 2013. január 08. 09:14:45 am »

Sajnos létezik. Többek közt ez is lehet oka a kuplung felcsúszásának.

Akkor nálam tuti ez van... Gyengébb a pedál, mint pl a Daniéban... (Nicolas)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5388 Dátum: 2013. január 08. 11:40:47 am »

Létezik olyan, hogy egy kuplung szerkezet "elgyöngül"?

Meg olyan is létezik, hogy elmozdul a nyomlap. Sad
Naplózva

Főmordor.
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 832



« Válasz #5389 Dátum: 2013. január 08. 13:52:26 pm »

Amúgy E34-el én sem tudtam mit kezdeni.

Nekem az E34 fűtőventillátor siklócsapágyat kicserélték benne golyósra, úgy 3 éve, azóta síri csend van.
Naplózva
szamitogepandris

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 524



« Válasz #5390 Dátum: 2013. január 08. 15:18:07 pm »

Üdv uark!

Segítséget kérnék!
e21 lámpamosóval kapcsolatban:
- kapcsolási rajzot keresek az elektromoság részéhez, illetve hogyis kéne ennek pontosan működnie? (Csak bekapcsolt lámpánál kell működnie ha spriccelek, vagy ... )

plíz help
köszönöm!!!
a
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #5391 Dátum: 2013. január 08. 17:21:06 pm »

Csak bekapcsolt tompítottnál működik.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #5392 Dátum: 2013. január 08. 17:45:28 pm »

üdv!
E21 60/40 es ültetest elbir ha 15ös Alpinäk vannak fent?
Naplózva
szamitogepandris

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 524



« Válasz #5393 Dátum: 2013. január 08. 17:56:04 pm »

gisti:

köszönöm!

bob:
nekem belér ha teljesen alá van szedve és nem egyenes talajról indulok ... Sad
195/50/15 a gumi
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5394 Dátum: 2013. január 08. 18:11:47 pm »

üdv!
E21 60/40 es ültetest elbir ha 15ös Alpinäk vannak fent?

Nekem is 60/40 van, 15-ös kerékkel (igaz nem Aplina, de ET13 asszem) mindenhol elfér (195/50-es gumi van rajta).
Kartervédőt mindenesetre készíts hozzá.  Evil
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #5395 Dátum: 2013. január 08. 18:17:59 pm »

Nekem is 60/40 van, 15-ös kerékkel (igaz nem Aplina, de ET13 asszem) mindenhol elfér (195/50-es gumi van rajta).
Kartervédőt mindenesetre készíts hozzá.  Evil
szuper köszi!
hätul 205 50 15 van,lesz! undecided
nem en fogok vele korzozni! Grin
Naplózva
zelei

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Válasz #5396 Dátum: 2013. január 09. 15:40:59 pm »

üdv!
E21 60/40 es ültetest elbir ha 15ös Alpinäk vannak fent?
hali, nekem 15X7-es et 13-as kerekek vannak fennt, elől195/50 hátul 205/50, 60/40-es ültetéssel, viszont az első sárvédők le vannak peremezve így senmmi gond velük.
Naplózva

aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
BabbaR04

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Válasz #5397 Dátum: 2013. január 10. 12:19:16 pm »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni m10b18-hoz értő szerelő személyében, és mint tudjuk, ajánlás a legjobb referencia, kérlek segítsetek kit kereshetek. (Az autó - egyébként e28 - budán leledzik).

Előre is köszönöm, Babbar

Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #5398 Dátum: 2013. január 16. 10:44:07 am »

Szükségem lenne egy kis segítségre. Mivel valahol csepeg a fütésem belül, úgyis van itthon egy jó műszerfal héjam esedékessé vált a műszerfal csere és fűtés rendszer komplett átvizsgálása esetleges rossz alkatrészek cseréje.
Aki csinált már ilyet kérem irjon mik a buktatók mire kell figyelni.
Köszi
Naplózva

Bence
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #5399 Dátum: 2013. január 16. 11:32:54 am »

Nem kis melóra vállalkoztál, az E28 kb. úgy készült a gyárban, hogy fogtak egy fűtésboxot, és rácsavarozták a többit.  Evil

Műszerfalkiszedés:

http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,345.150.html

Már csak a fotókat kéne valahogy visszakönyörögni Promitól  Cheesy

1. buktató: Ha nem engeded le a hűtővizet, maga alá pisil, mikor leválasztod a fűtőradiátor csöveit  Cheesy

2. buktató: Akksisarut ne felejtsd el levenni, lesz jó sok elektromos csatlakozó  Roll Eyes

A fűtésbox csavarjait a motortérből az esőcsatorna burkolat levétele után lehet kicsavarni, meg úgy emlékszem belül is van 2 csavar.

Igazából, ha már kint a műszerfal, adja magát. A fűtésboxot a műszerfal kiszerelése nélkül is ki lehet venni:



Naplózva

1985 E28 530i
Oldalak: 1 ... 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 [180] 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!