CápaBMW fórum
2024. március 28. 15:46:35 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 [190] 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2673446 alkalommal)
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5165



« Válasz #5670 Dátum: 2013. augusztus 06. 22:11:15 pm »

A garázsát olvasd el.

Egy frissen épített, felújított 2.7i megvan 200 ló, ellenben egy fáradt huszonx éves m30-al, ami újkorában volt 184...

Szóval még nem mentél ilyennel, de azért már tudod...  Lips Sealed

Hidd el, mentem már nem fáradt M30-al is, a B28 184, a B30 már 197 is van vezérlő függvényében...

A garázsát olvasgattam, de nem tiszta, hogy milyen kompresszióval, vezérműtengellyel, légtömegmérővel, vezérlővel épült meg az a "friss" 27i, szerintem be sem sikerült indítani.

Lehet építeni nagyon szar 27i-t is, meg jót is.

Lásd Addorján vagy Maxxx garázsát, ahol azért van egy kis okosság az építésben....

Csak ott más az igényesség a motorépítés tekintetében, nem egy felhányok egy 25 i HF-et egy etára, aztán 8-as sűrítéstől várjuk a csodát...
Naplózva

1985 E28 530i
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5671 Dátum: 2013. augusztus 06. 22:41:33 pm »

A garázsát olvasd el.

Egy frissen épített, felújított 2.7i megvan 200 ló, ellenben egy fáradt huszonx éves m30-al, ami újkorában volt 184...

Van vagy 10 ló különbség a kettő között. Áttételezés kérdése.  Evil

Ott írja hogy B30... A garázsában ahogy olvastam a 2.7i már készen van... Ezért nem értem mert innen a b35 swap is hülyeség lenne meg talán az m50 is...  Sad Shocked

Nincs több 185-től hidd el.
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5672 Dátum: 2013. augusztus 06. 22:59:12 pm »

Szóval még nem mentél ilyennel, de azért már tudod...  Lips Sealed

Hidd el, mentem már nem fáradt M30-al is, a B28 184, a B30 már 197 is van vezérlő függvényében...

A garázsát olvasgattam, de nem tiszta, hogy milyen kompresszióval, vezérműtengellyel, légtömegmérővel, vezérlővel épült meg az a "friss" 27i, szerintem be sem sikerült indítani.

Lehet építeni nagyon szar 27i-t is, meg jót is.

Lásd Addorján vagy Maxxx garázsát, ahol azért van egy kis okosság az építésben....

Csak ott más az igényesség a motorépítés tekintetében, nem egy felhányok egy 25 i HF-et egy etára, aztán 8-as sűrítéstől várjuk a csodát...

Igen ezzel tisztában állok én is, de ha már ott van összerakva miért akarja kapásból lecserélni egy kitudjamilyenállapotú motorra, amit ultraszopás berakni... (elfér-nemfér, orrnehéz lesz, stb.)

teszemazt legyen 185 ló ahogy six is írta, azt a plusz 12 lovat bőven kompenzálja a plusz súly. Az E21 segge amúgyis túl könnyű, szvsz nem való bele M30. Egyenesben biztos tök fasza lesz meg minden, de kanyarban...
Mint azt már többször is hangsúlyoztam nem az M30-al van bajom, E28-ba az való, de E21-be nehéz...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #5673 Dátum: 2013. augusztus 06. 23:18:33 pm »

Jujj,de izgatott lettem  Cheesy ,ha valami való bármilyen cápába,akkor az az M30 Kiss,Sam,nekem volt E32-ben frissen gyűrűzött B35-öm,a gyári E36 25i nem bírt megszorítani,nem a 25/27i,az E21-ben kb leviszi a fejed,tengely,leömlő,csip,meg a sok izé nélkül.Nehéz mi?Jó 2.7-et,meg 2.8-at építeni bezzeg egy kupon a kuplerájba mi? Roll Eyes
Úgy mondjátok az M20 27/28i-ket,mintha minden sarkon lenne belőlük,alapból szét kell borítani mindkét motort,majd az egyiket össze kell rakni,te jobban tudod,mint én,hogy hány féle hf,ft,szívósor,vezérlő,meg mit tudom én még mi kell,hogy jól működjön,egy közepes M30-at bedobsz,szigorúan B35-öt  smiley ,azt csókolom.
Kb annyival lenne több súly az első tengelyen,mintha Collins helyett én vezetnék egy E21-et  Tongue ,szerintem ettől már targoncát kellene hívni minden kanyarban,hogy beforgassa a kívánt irányba   huh ,nézz utána,mert azzal van tele az alpina fórum,hogy az összes M30-al szerelt E21-et visszaszerelték M10-20-ra,mert nem lehetett velük kanyarodni,meg nehéz is lett,folyton vissza kellett kapcsolni a felüljárókon........ crazy2
Szvsz könnyebben lehet találni M30B35-el szerelt donort,úgy kint,mint otthon,mint etákat,meg M20 25i-ket.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5674 Dátum: 2013. augusztus 07. 08:29:11 am »

Nem a súly az elsődleges orrnehézség okozója, hanem az első tengely elé eső súly!
Nem véletlenül rakott Boge, Mike is 4 hengert az E21-be, Az E46-nak nem véletlenül vannak az első kerekei az autó szélén és nem véletlenül van a motorja a szélvédő alatt majdnem az utastérben.

Az M30 meg bazihosszú. ÁLlítom egy V8-al jobb lenne az E21 súlyelosztása, mint az M30-al.

Sixpackocskát kérjük a mikrofonhoz!  Cheesy Grin Wink

Hogyan változott az M30 után az E28 irányíthatósága/mennyivel lett több hely a motor előtt?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5675 Dátum: 2013. augusztus 07. 08:35:29 am »

Nem a súly az elsődleges orrnehézség okozója, hanem az első tengely elé eső súly!
Nem véletlenül rakott Boge, Mike is 4 hengert az E21-be, Az E46-nak nem véletlenül vannak az első kerekei az autó szélén és nem véletlenül van a motorja a szélvédő alatt majdnem az utastérben.

Az M30 meg bazihosszú. ÁLlítom egy V8-al jobb lenne az E21 súlyelosztása, mint az M30-al.

Sixpackocskát kérjük a mikrofonhoz!  Cheesy Grin Wink

Hogyan változott az M30 után az E28 irányíthatósága/mennyivel lett több hely a motor előtt?


Ég és föld........A nagyobb motorerő ellenére sokkal jobban úton van, mint m30 korában. Igaz, most az akksi is hátul van, meg merek kockáztatni egy 55-45 súlyeloszlást is.

e21-be nem való m30, de nagyon e30-ba sem. m52-t neki m50 szopósorral, UGYANAZT tudja, mint egy 35i, sokkal jobb irányíthatóság és kb 30%-kal kevesebb fogyasztás mellett.
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5676 Dátum: 2013. augusztus 07. 08:41:19 am »

Jujj,de izgatott lettem  Cheesy ,ha valami való bármilyen cápába,akkor az az M30 Kiss,Sam,nekem volt E32-ben frissen gyűrűzött B35-öm,a gyári E36 25i nem bírt megszorítani,nem a 25/27i,az E21-ben kb leviszi a fejed,tengely,leömlő,csip,meg a sok izé nélkül.Nehéz mi?Jó 2.7-et,meg 2.8-at építeni bezzeg egy kupon a kuplerájba mi? Roll Eyes
Úgy mondjátok az M20 27/28i-ket,mintha minden sarkon lenne belőlük,alapból szét kell borítani mindkét motort,majd az egyiket össze kell rakni,te jobban tudod,mint én,hogy hány féle hf,ft,szívósor,vezérlő,meg mit tudom én még mi kell,hogy jól működjön,egy közepes M30-at bedobsz,szigorúan B35-öt  smiley ,azt csókolom.
Kb annyival lenne több súly az első tengelyen,mintha Collins helyett én vezetnék egy E21-et  Tongue ,szerintem ettől már targoncát kellene hívni minden kanyarban,hogy beforgassa a kívánt irányba   huh ,nézz utána,mert azzal van tele az alpina fórum,hogy az összes M30-al szerelt E21-et visszaszerelték M10-20-ra,mert nem lehetett velük kanyarodni,meg nehéz is lett,folyton vissza kellett kapcsolni a felüljárókon........ crazy2
Szvsz könnyebben lehet találni M30B35-el szerelt donort,úgy kint,mint otthon,mint etákat,meg M20 25i-ket.

Mr.

Az a probléma, hogy nagyon le vagy szűkülve m30-ra. e36 325i megkerüli az e32 735i-t. Az 528-ad tudja azt, mint egy e34 535i. Az idő megszépíti az emlékeidet, nekem is jól ment anno az 525e meg az 525i e28-ban, most kb kitépném a hajamat tőlük.
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #5677 Dátum: 2013. augusztus 07. 10:25:37 am »

Nem a súly az elsődleges orrnehézség okozója, hanem az első tengely elé eső súly!
Nem véletlenül rakott Boge, Mike is 4 hengert az E21-be, Az E46-nak nem véletlenül vannak az első kerekei az autó szélén és nem véletlenül van a motorja a szélvédő alatt majdnem az utastérben.

Az M30 meg bazihosszú. ÁLlítom egy V8-al jobb lenne az E21 súlyelosztása, mint az M30-al.

Sixpackocskát kérjük a mikrofonhoz!  Cheesy Grin Wink

Hogyan változott az M30 után az E28 irányíthatósága/mennyivel lett több hely a motor előtt?

Megint egy versenyautóval jössz,ami speciális üzemre van kihegyezve,te miért nem cserélsz egy jobb súlyelosztású M10B16-ra?  Roll Eyes  Cheesy
Az E46-ot az E21-hez mi? Cheesy
Nade! crazy2  Cheesy
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #5678 Dátum: 2013. augusztus 07. 10:36:07 am »

Mr.

Az a probléma, hogy nagyon le vagy szűkülve m30-ra. e36 325i megkerüli az e32 735i-t. Az 528-ad tudja azt, mint egy e34 535i. Az idő megszépíti az emlékeidet, nekem is jól ment anno az 525e meg az 525i e28-ban, most kb kitépném a hajamat tőlük.

Te meg lekerültél a karácsonykor üdvözlendők listájáról! Cheesy Grin
Nem tudtok meggyőzni,eddig úgy van ugyan,hogy hazajön velünk a 28i,donornak,de csak azért,mert ez már ingyen van,ha meg még hazaviszi is a családot,akkor meg termeli a pénzt  Cheesy ,a 4 repjegy+ futárhoz képest  Cheesy,így értelmetlen lenne M30-as donort keresni/venni.
Én M20-on,M30-on nőttem fel(meg benz V8-akon  Cheesy )valószinűleg ezért sem tépném ki a hajamat-több okból sem  Cheesy -egy B35-től az E21-emben,sem egy rendes  Azn V motortól  Cool  Roll Eyes ,de nekem ezek szerint nincs olyan kifinomul ízlésem,mint nektek.......  Roll Eyes  Cheesy  Azn
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5679 Dátum: 2013. augusztus 07. 10:42:51 am »

Te meg lekerültél a karácsonykor üdvözlendők listájáról! Cheesy Grin
Nem tudtok meggyőzni,eddig úgy van ugyan,hogy hazajön velünk a 28i,donornak,de csak azért,mert ez már ingyen van,ha meg még hazaviszi is a családot,akkor meg termeli a pénzt  Cheesy ,a 4 repjegy+ futárhoz képest  Cheesy,így értelmetlen lenne M30-as donort keresni/venni.
Én M20-on,M30-on nőttem fel(meg benz V8-akon  Cheesy )valószinűleg ezért sem tépném ki a hajamat-több okból sem  Cheesy -egy B35-től az E21-emben,sem egy rendes  Azn V motortól  Cool  Roll Eyes ,de nekem ezek szerint nincs olyan kifinomul ízlésem,mint nektek.......  Roll Eyes  Cheesy  Azn

Eltűnt már az a varázs, amit te a 35i-ben éreztél anno, az 528ad után most ülj be egy e32 735i-be, kis túlzással két lábbal fogod nyomni a gázpedált, hogy mozduljon valamit az autó. Rég volt az, amikor vigyorogtál ezekben, új idők járnak Smiley
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7121


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5680 Dátum: 2013. augusztus 10. 11:12:26 am »

Valaki tudja esetleg, hogy hol találok ilyen fogót?

http://totalcar.hu/galeria/totalcar/technika/2013/07/25/szerszam_szombat_csofogo/3

Hiába kerestem, ezt a knipexet nem leltem sehol. Gondolom akkor régebbi termék Sad
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #5681 Dátum: 2013. augusztus 10. 11:17:35 am »

Általában amit a szerszámszombaton Prokee bemutat megrendelhető a Totalcar webshopjában.

http://kauffer.hu/webaruhaz/htmls/
Naplózva

Bence
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #5682 Dátum: 2013. augusztus 10. 11:49:24 am »

Eltűnt már az a varázs, amit te a 35i-ben éreztél anno, az 528ad után most ülj be egy e32 735i-be, kis túlzással két lábbal fogod nyomni a gázpedált, hogy mozduljon valamit az autó. Rég volt az, amikor vigyorogtál ezekben, új idők járnak Smiley


Akkor kezdjek gyűjteni egy116 dezsőre? Cheesy Roll Eyes
Pedig feltett szándékom,hogy majd otthon,amikor kimegyek a kert végibe,jó félmaxosan csövinteni,akkor kerülgetnem kell majd  az M30/M70 blokkokat,ami néhány napos gyűjtőmunka eredménye lesz mindössze.
Amúgy se örülj nagyon,mert szerintem te fogod majd őket bekanócozni(akár az M52-t is)........ Kiss Roll Eyes Azn Cheesy
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5683 Dátum: 2013. augusztus 10. 13:27:37 pm »

Valaki tudja esetleg, hogy hol találok ilyen fogót?

http://totalcar.hu/galeria/totalcar/technika/2013/07/25/szerszam_szombat_csofogo/3

Hiába kerestem, ezt a knipexet nem leltem sehol. Gondolom akkor régebbi termék Sad

Nem óccsó', de jó. Volt egy Knipex kombináltfogóm, ami eltűnt a fényezéskor... Telesírtam a kispárnám miatta.  undecided

http://www.vatera.hu/listings/index.php?q=v%EDzpumpafog%F3&c=0&obd=2
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5165



« Válasz #5684 Dátum: 2013. augusztus 10. 17:06:25 pm »

Valaki tudja esetleg, hogy hol találok ilyen fogót?

http://totalcar.hu/galeria/totalcar/technika/2013/07/25/szerszam_szombat_csofogo/3

Hiába kerestem, ezt a knipexet nem leltem sehol. Gondolom akkor régebbi termék Sad

Sokkal jobb a Bahco 8224, nekem van, egyszerűbb a méretváltás, nem akadozik,mint a másik.

Naplózva

1985 E28 530i
BaltusE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



« Válasz #5685 Dátum: 2013. augusztus 10. 18:16:07 pm »

Valaki tudja esetleg, hogy hol találok ilyen fogót?
Hiába kerestem, ezt a knipexet nem leltem sehol. Gondolom akkor régebbi termék Sad
Itt...
http://www.grando.hu/knipex-vizpumpafogo-cobra-87-01-250-1471416667
Naplózva

mbmx

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 465



« Válasz #5686 Dátum: 2013. augusztus 12. 08:33:18 am »

Sziasztok!

Kis segítség kellene, M30B34 és M30B35 ill. motronic 1.0 és 1.3 injektorok csereszabatosak egymással?
Naplózva
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5687 Dátum: 2013. augusztus 12. 09:15:27 am »

Sziasztok!

Kis segítség kellene, M30B34 és M30B35 ill. motronic 1.0 és 1.3 injektorok csereszabatosak egymással?

u.a
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
mikóE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 861



« Válasz #5688 Dátum: 2013. augusztus 16. 11:03:26 am »

Help!
Tegnap olaj cserém volt és szeretném az inspekcion oilszervíz lámpát ki nullázni.
Kis stekerem van!!!
Ki tudja, hogy kell csinálni?
Előre is köszönöm. Wink
Naplózva
BaltusE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



« Válasz #5689 Dátum: 2013. augusztus 17. 07:35:04 am »

Help!
Tegnap olaj cserém volt és szeretném az inspekcion oilszervíz lámpát ki nullázni.
Kis stekerem van!!!
Ki tudja, hogy kell csinálni?
Előre is köszönöm. Wink
Lehet kicsit vacak a kép de irányadónak jó... Wink


* IMG002 (600 x 450).jpg (73.84 KB, 600x450 - megtekintve 553 alkalommal.)
Naplózva

mikóE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 861



« Válasz #5690 Dátum: 2013. augusztus 18. 07:42:06 am »

Nagyon szépen köszönöm BaltusE28 és Gisti Úraknak az infókat! 408 408
Naplózva
mbmx

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 465



« Válasz #5691 Dátum: 2013. augusztus 18. 23:18:56 pm »

Érdekes tünetet produkál az autóm, m30b34 motor "hosszabb" távokon (15 20 km), mikor már a teljes vízmennyiség át tud melegedni, elkezd melegedni, vízhőfokmérő picit túl megy a függőlegesen, fűtést bekapcsolom, venti 2-es fokozatba, akkor visszahűl. visco, termosztát, vízpumpa, hűtő mind új, én két dologra tudok gondolni, az új termosztát kezd meghalni, vagy  kezd átégni a hf tömítés és szép csendben bedolgozik valamelyik henger a víztérbe. Valaki járt már esetleg hasonló cipőben?
Naplózva
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5692 Dátum: 2013. augusztus 19. 07:53:11 am »

Érdekes tünetet produkál az autóm, m30b34 motor "hosszabb" távokon (15 20 km), mikor már a teljes vízmennyiség át tud melegedni, elkezd melegedni, vízhőfokmérő picit túl megy a függőlegesen, fűtést bekapcsolom, venti 2-es fokozatba, akkor visszahűl. visco, termosztát, vízpumpa, hűtő mind új, én két dologra tudok gondolni, az új termosztát kezd meghalni, vagy  kezd átégni a hf tömítés és szép csendben bedolgozik valamelyik henger a víztérbe. Valaki járt már esetleg hasonló cipőben?

Vízhűtőd új? 40-50es tempó felett már mindegy, hogy milyen a viszkó.
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
mbmx

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 465



« Válasz #5693 Dátum: 2013. augusztus 19. 08:15:23 am »

Vízhűtőd új? 40-50es tempó felett már mindegy, hogy milyen a viszkó.

Új Nissens hűtő van benne.
Naplózva
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5694 Dátum: 2013. augusztus 19. 08:55:24 am »

Új Nissens hűtő van benne.

Hm :/ Szedd ki a termosztátot és próbáld meg úgy. Nem tart semeddig. Ha így is melegszik, akkor......
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
mbmx

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 465



« Válasz #5695 Dátum: 2013. augusztus 19. 11:48:54 am »

Hm :/ Szedd ki a termosztátot és próbáld meg úgy. Nem tart semeddig. Ha így is melegszik, akkor......

ez lesz, csak sajnos eleget skodáztam már hozzá, hogy tudjam mit is jelent ez... de nem akarok most szívni vele, ha szétkúrom a motort, vagy tréleren jön haza akkor is leviszem most salgóra:D
Naplózva
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5696 Dátum: 2013. augusztus 19. 12:04:30 pm »

ez lesz, csak sajnos eleget skodáztam már hozzá, hogy tudjam mit is jelent ez... de nem akarok most szívni vele, ha szétkúrom a motort, vagy tréleren jön haza akkor is leviszem most salgóra:D

Ma kiszeded, kipróbálod.....Ha baj van, veszel 10ért egy tömcit hozzá, elviszed a fejet gépműhelybe, majd összerakod. Simán össze tudod rakni hétvégéig. Na meg szelep becsisz után lehet találsz még lovakat.
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
mbmx

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 465



« Válasz #5697 Dátum: 2013. augusztus 19. 12:10:42 pm »

Ma kiszeded, kipróbálod.....Ha baj van, veszel 10ért egy tömcit hozzá, elviszed a fejet gépműhelybe, majd összerakod. Simán össze tudod rakni hétvégéig. Na meg szelep becsisz után lehet találsz még lovakat.

ez az amihez nincs kedv,de mindjárt erőt veszek magamon:D egyébként, mennyire repedősek ezek a régi hengerfejek?
Naplózva
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5698 Dátum: 2013. augusztus 19. 12:21:38 pm »

ez az amihez nincs kedv,de mindjárt erőt veszek magamon:D egyébként, mennyire repedősek ezek a régi hengerfejek?

Amelyiknek ki van nyitva hátul a vízkifolyó, annál nem jellemző. e32-e34-nél már inkább.....Megúszod tömcicserével, viszont mivel hosszú a fejcsi, ezért vetemedik is rendesen, biztos kell rajta síkolni.
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5699 Dátum: 2013. augusztus 19. 13:37:33 pm »

vízhőfokmérő picit túl megy a függőlegesen

Utángyártott viszkónál hallottam hasonlóról. Szerintem ha csak egy picit tér ki akkor ne foglalkozz vele...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Oldalak: 1 ... 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 [190] 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!