CápaBMW fórum
2024. március 28. 13:33:07 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 [193] 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2673261 alkalommal)
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 701



« Válasz #5760 Dátum: 2013. október 05. 15:57:03 pm »

Sziasztok! Lenne egy kérdésem!
Váltókulissza javitása e28-ban mennyire bonyolult?
Le kell venni a váltót vagy egyszerübb mint gondolnám?
Köszi a segítséget
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5165



« Válasz #5761 Dátum: 2013. október 05. 16:32:43 pm »

Ki tudod venni a kulisszát úgy is, ha fent van a váltó.

Nem túl bonyolult, de aknán vagy emelőn egyszerűbb, mint aláfeküdve.  Wink
Naplózva

1985 E28 530i
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 701



« Válasz #5762 Dátum: 2013. október 05. 18:51:19 pm »

Köszi a választ! Biztos élvezni fogom. A végeredményt tuti.. Smiley
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5763 Dátum: 2013. október 11. 11:27:17 am »

Van valakinek jelentősebb bárdis esetleg bmw-s kedvezménye?
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5764 Dátum: 2013. október 11. 19:23:18 pm »

Hali,
e21, elindul megy jár ha bemelegszik a szélvédő vadul bepárásodik, kicsit ragacsos ha letörlöm de nincsen fagyállószag... lyukas lehet a fűtőradiátor?

Behr Sofica radiátok ugyanazok, csere szabatos?
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5765 Dátum: 2013. október 12. 10:08:21 am »

Dugattyúkat mivel érdemes megtisztítani? Brigéciol? Esetleg well done? Bár félek a well donw megmarja az alumíniumot. undecided
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
jAbel

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Válasz #5766 Dátum: 2013. október 16. 22:47:36 pm »

Sziasztok!
Janoch Ábel vagyok, nem rég regeltem a fórumon. Kicsit utánakerestem a dolgoknak, de nem igazán találtam ilyen jellegű kérdéseket, remélem jó helyen lesz itt.

Még csak tervezgetem egy cápa beszerzését (E21, 6 henger a jelenlegi álom), viszont amíg ez reális nem lesz, addig szeretnék szép apránként "megágyazni" a projektnek. Terveim szerint a nagyobb szaktudást igénylő dolgokon kívül szívesen szöszölnék el saját magam az egyszerűbb dolgokkal. Mi az a minimális szerszámmennyiség, amivel már érdemes ezen gondolkodni? Egy teli márkás műhelykocsi persze nem opció, de azért az egyszerhasználatos kínai szerszámokat is kerülném, így viszont feleslegesen nem szívesen adnék ki olyan szerszámokért több tízezret, amire utána nem is lesz szükség.
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5767 Dátum: 2013. október 17. 10:08:15 am »

Üdv! Egy alap szerszámkészlet elég egy cápához...   Vérmérséklettől függően egy csillagvillás sor ill dugókulcskészlet, egyenes és keresztcsavarhúzók.

Innentől szabadon válaszhatók a kalapácsok, kinyomók, gömbfejprések a futóműhöz,   fékcsőkulcs, ha hozzá akarsz nyúlni a fékhez..., nyomatékkulcs, ha a motorban alkotsz... Krimpelőfogó és multiméter, ha az elektromosságot javítod...

De majd jönnek a nálam nagyobb szakik és majd jól kiegészítik az írásomat.
« Utoljára szerkesztve: 2013. október 17. 10:13:22 am írta Promega » Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5165



« Válasz #5768 Dátum: 2013. október 17. 14:17:36 pm »

Én egy krokodilemelőt még hozzávennék, hogy ne a gyári emelővel kelljen szerencsétlenkedni.
Naplózva

1985 E28 530i
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5404


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #5769 Dátum: 2013. október 17. 16:10:38 pm »

Meg egy kerékagy anya leszedéséhez szükséges méretű dugófej  Roll Eyes
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5770 Dátum: 2013. október 17. 16:44:32 pm »

WD40 minden mennyiségben Smiley
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5771 Dátum: 2013. október 17. 16:47:38 pm »

E21 re kellene nekem valami középdob. dupla 50es rendszererem van tehát ebben gondolkodom, konkrét márka típus érdekelne....
Karkusék féle gyártott dobokról mi a vélemény?
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #5772 Dátum: 2013. október 17. 20:32:41 pm »

Mi a t*k*mnek az a sz*r WD40?
Miért istenítitek annyira?
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #5773 Dátum: 2013. október 17. 20:34:20 pm »

Sziasztok!
Janoch Ábel vagyok, nem rég regeltem a fórumon. Kicsit utánakerestem a dolgoknak, de nem igazán találtam ilyen jellegű kérdéseket, remélem jó helyen lesz itt.

Még csak tervezgetem egy cápa beszerzését (E21, 6 henger a jelenlegi álom), viszont amíg ez reális nem lesz, addig szeretnék szép apránként "megágyazni" a projektnek. Terveim szerint a nagyobb szaktudást igénylő dolgokon kívül szívesen szöszölnék el saját magam az egyszerűbb dolgokkal. Mi az a minimális szerszámmennyiség, amivel már érdemes ezen gondolkodni? Egy teli márkás műhelykocsi persze nem opció, de azért az egyszerhasználatos kínai szerszámokat is kerülném, így viszont feleslegesen nem szívesen adnék ki olyan szerszámokért több tízezret, amire utána nem is lesz szükség.

A többiekhez csatlakozva, egy középkategóriás krovaszett, ár érték arányban elég jó a Mannesmann 215 részese, vagy a Yato YT-3879. Kb 30-40 ezer közt mennek a piacon, és van bennük minden, több is, mint ami egy cápához kell. a 10 ezres kategória felejtős, a bitek elcsavarodnak, pontatlan, van, hogy nem tudod más szettel összerakni, ami azért elég ciki.
A pénz nagy úr, viszont sok múlik a szerszámokon, hogy élvezni fogod e a szerelést, vagy ha egyszer befejezed, akkor azt kívánod, soha többet. Csavarhúzó szettből, kombinált fogóból is érdemes egy normálisabbat, mert mindig kell, ill szerelés közben jönnek az apróságok: kés, olló, csipesz, ecset, drótkefe, öngyújtó, szigetelő szalagok, anyu/vagy barátnőtől lenyúlt sminktükör, és hasonlók. Flexeléshez, drótkoronghoz műanyag szemüveg, stb, féktisztító spray.
Ha olcsón be akarsz ágyazni, igazából mindenféle háztartási kacatot összeszedhetsz: spricnis ablakmosó flakont a brigéciolozáshoz, rongyok, műanyag dobozokat (pl fagyis,jégkrémes méretű) a csavaroknak, rugóknak, pattentoknak, mindenféle szir-szarnak.
  
Naplózva
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5774 Dátum: 2013. október 17. 20:35:40 pm »

Mi a t*k*mnek az a sz*r WD40?
Miért istenítitek annyira?

Semmire nem jó.
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #5775 Dátum: 2013. október 17. 20:41:25 pm »

Mi a t*k*mnek az a sz*r WD40?
Miért istenítitek annyira?

Ezt tanítják  angel Én is tartok belőle, de nagyrészt a Tf2-t használom.
Naplózva
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #5776 Dátum: 2013. október 19. 15:56:49 pm »

Helló Urak!

E28 518i-mnek hidegindítás után nincs alapjárata. Levettem a pótlevtolattyút és kb 10fokos külsőhőm.-en ekkora réssel bír. Ez jó vagy nem?
Üdv Ádám


* CIMG0184.JPG (129.19 KB, 640x480 - megtekintve 785 alkalommal.)
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #5777 Dátum: 2013. október 28. 09:57:41 am »

Az E21 hátsó stabilizátorának a távtartó kis cső pontos hosszát meg tudná valaki mondani?
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5778 Dátum: 2013. október 28. 10:49:13 am »

Az E21 hátsó stabilizátorának a távtartó kis cső pontos hosszát meg tudná valaki mondani?



A gyari azt hiszem 5,5-6cm de teljesen mind1 milyen hosszu csak szimetrikus legyen mindket oldalon.
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5165



« Válasz #5779 Dátum: 2013. október 29. 20:51:23 pm »

E28 központizár.

Ugye van a központi nélküli, meg a központizáras csomagtérzár. Namost a simánál is ki van alakítva a motor csatlakozási pontja, tehát volt valamilyen retrofit megoldás rá.

Működik amúgy nekem, csak épp a csomagtartó külön záródik. Ha benne van a kulcs, és távirányítóval rányitok,  vagy zárok, akkor minden zár bezár illetve nyit. Ha kihúzom a kulcsot, akkor minden zár bezár, kivéve a csomagtartót.

Van ugye egy megoldás, hogy az alv@zsz@m alapján rendelek egy hátsó zárat a kulcsomhoz, de ez az én esetemben nem működik, mert a BMW amatőr módon az AF-es alvázszámokat nem tartja nyilván.  Cheesy

Na engem a másik megoldás érdekel, hogy annó 1985-ben hogyan csinálták a központizár retrofitet?
Naplózva

1985 E28 530i
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #5780 Dátum: 2013. október 30. 12:06:55 pm »

Fordítsd másik irányba a kulcsot és próbáld úgy Smiley
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
B.Csaba

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Válasz #5781 Dátum: 2013. november 04. 09:53:16 am »

Sziasztok!

Tudna valaki felrakni egy képet a második szériás e21 fűtéskonzoljáról? A hátulja lenne a lényeges, a tekerő gombok környéke.

Szép napot!

Csabi
Naplózva
Turi Csaba

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


Csabcser


« Válasz #5782 Dátum: 2013. november 10. 15:16:17 pm »

Sziasztok.A km/h panelon van 2db 1.2 V-os elem,ezek minek az energia ellátását szolgálják "szerintem halottak"?Valamint a fordszámmérő abszolút nem megy,de ha nagyobb fordulaton van az autó,akkor néha üt egyet.BMW e28 524 TD
Naplózva

Csabcser
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5783 Dátum: 2013. november 10. 17:52:48 pm »

Szeretném felújíttatni gátlóimat, ki mit ajánlana? Kárászy, Katona... ?
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5165



« Válasz #5784 Dátum: 2013. november 10. 19:03:12 pm »

Sziasztok.A km/h panelon van 2db 1.2 V-os elem,ezek minek az energia ellátását szolgálják "szerintem halottak"?

Azok nem elemek, hanem akkuk. A szervíz visszajelző energiaellátása a feladatuk.
Naplózva

1985 E28 530i
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5165



« Válasz #5785 Dátum: 2013. november 10. 19:03:40 pm »

Szeretném felújíttatni gátlóimat, ki mit ajánlana? Kárászy, Katona... ?

Ha Bilsteinek, akkor őket.
Naplózva

1985 E28 530i
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #5786 Dátum: 2013. november 12. 22:00:20 pm »

Az összes e34ix alatt (viszkós) sperr difi volt?
Másik kérdés az összes e34ix alatt sperr volt? Smiley

Köszi!
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
gedzor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 193



« Válasz #5787 Dátum: 2013. november 19. 17:31:39 pm »

K-jet kérdésem lenne. Van a rendszernek légtelenítő pontja?

Levettük a tankot, ac-t, nyomástárolót, szűrőt, és miután visszatettem, azóta ezt csinálja:

Legelső fordulatra elkapja, de azonnal le is áll. Utána fél óra köszörülés, közben nagyon ritkán beindul, de azonnal le is áll, majd kb 10 perc indítgatás után nagy nehezen beindul, de a gáz legkisebb érintésére is lefullad (alapjárat ~400). További nyektetés után hajlandó mozogni alapjáraton, de gázadásra szinte semmit nem gyorsít, vagy fullad, viszont ha bemelegedik a motor, akkor már lehet vele közlekedni. Ereje azonban se hidegen, se melegen nincsen, hang alapján mind a 6 henger jár. Mivel a benzint visszatöltöttük a tankos téma után, ezért elképzelhetőnek tartom, hogy szennyeződés van a rendszerben. Szűrőt azóta lecseréltem újra, így 5 perc alatt képes vagyok életet lehelni bele, de még mindig olyan, mint ha levegős lenne a rendszer, vagy nem kapná meg a vezérlőnyomást, vagy nem épülne fel rendesen. Melegen kis gázra viszonylag jól reagál, de padlóra érezhetően küszködik és 1.5 szívódízel szinten van.

Volt egy behúzásos témám is még a szűrőcsere előtt:

Első méteren elkapta, de ha megpróbáltam rálépni a kuplungra, azonnal leállt, gázra szintén. Ez így ment 2 km-n keresztül, közben végig visszagyújtott a kipufogó, majd ahogy leírtam, először szenvedett alapjáraton, majd szépen lassan használhatóvá vált.

Ötletek?
Naplózva

e-mail: nth.geza(kukac)gmail.com
telsz.: t-mobile 52211ötven
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5788 Dátum: 2013. november 19. 20:22:48 pm »

Motor testelése rendben van?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
gedzor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 193



« Válasz #5789 Dátum: 2013. november 19. 20:25:31 pm »

Gondoltam én is rá, de nem láttam változást. Mindenesetre hétvégén arra is ránézek.
Naplózva

e-mail: nth.geza(kukac)gmail.com
telsz.: t-mobile 52211ötven
Oldalak: 1 ... 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 [193] 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!