CápaBMW fórum
2024. március 29. 16:21:04 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 [202] 203 204 205 206 207 208 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2674458 alkalommal)
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #6030 Dátum: 2014. július 31. 19:53:47 pm »

Sajnos az M30 fedelet és a rotort elég drágán mérik.Sad
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5165



« Válasz #6031 Dátum: 2014. július 31. 20:00:01 pm »

Kedvezmény nélkül 27 bruttó a gyári Bremi az Unixnál.

Ez az utcárólkedvezményes nettóval nem is olyan sok...  Roll Eyes
Naplózva

1985 E28 530i
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5165



« Válasz #6032 Dátum: 2014. augusztus 01. 20:28:54 pm »

Há' mondomén.  Azn
Naplózva

1985 E28 530i
Turi Csaba

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


Csabcser


« Válasz #6033 Dátum: 2014. augusztus 01. 21:18:35 pm »

E28 1hete jött haza lakatostól,ma raktam össze rendesen igazàból és nincs tolatólàmpa egyik oldalon sem.Tolató làmpa kapcsolót hol talàlom?Csak arra tudok gondolni.
Naplózva

Csabcser
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5165



« Válasz #6034 Dátum: 2014. augusztus 01. 21:26:25 pm »

Tolató lámpa kapcsoló a váltóban van, a vezetéke a váltókar mellett csatlakozik a kasztnikötegbe a középkonzol alatt, kéteres kábel, fehér csatival.
Naplózva

1985 E28 530i
B.Csaba

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Válasz #6035 Dátum: 2014. augusztus 02. 19:52:39 pm »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy az e30-nak van nagyobb fékje, mint az e21-nek? Illetve az felrakható rá?

Üdv:
  Csabi
Naplózva
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 701



« Válasz #6036 Dátum: 2014. augusztus 04. 13:06:45 pm »

Sziasztok!

Kellene a segítségetek. E24 króm tükör.

A tükörnek az a hiányzó része pótolható?





* image.jpg (11.78 KB, 230x120 - megtekintve 707 alkalommal.)
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #6037 Dátum: 2014. augusztus 04. 13:35:43 pm »

Megnézem mintha még lenne ilyen tükröm. Ha megtalálom megy a priv.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Turi Csaba

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


Csabcser


« Válasz #6038 Dátum: 2014. augusztus 04. 19:40:14 pm »

Kzolee köszi!Le volt csúszva a vezeték.Lenne egy teljesen màs kérdésem,524 TD E28-on hàny liternél villan ki az üzemanyagszint jelző sàrga làmpa? sm_68
Naplózva

Csabcser
nincsolyan

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


« Válasz #6039 Dátum: 2014. augusztus 07. 16:30:37 pm »

Sziasztok!
Azután sznék érdeklődni h van egy e28 as pitmankaros hatsóhídam tárcsafékkel és van egy sima hátsóhídam dobfékkel.a pitmankarost egy az egybe átt tudom helyezni abba a kasztniba amibe szném mert látom h lengőkarok felfogatása a hídon nem pont ott van mint a másikon csak azért kérdem h nincs vmi méretbeli kulombseg benne?a telokat szném hagyni .vagy egyszerűen cseréljem ki az agyakat?
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5165



« Válasz #6040 Dátum: 2014. augusztus 07. 17:29:56 pm »

Simán át lehet rakni, de csak kompletten. A lengőkarok a saját hídjukkal kompatibilisek.
Naplózva

1985 E28 530i
nincsolyan

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


« Válasz #6041 Dátum: 2014. augusztus 07. 21:01:57 pm »

Úgy is gondoltam.Köszi
Naplózva
nincsolyan

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


« Válasz #6042 Dátum: 2014. augusztus 19. 16:15:33 pm »

Sziasztok, e28 td be mien váltóolajat és difi olajat tegyek?nincs ezekről vmi leirás?
Naplózva
mrteo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


« Válasz #6043 Dátum: 2014. augusztus 21. 13:05:01 pm »

Sziasztok!

Nem találtam igazán megfelelő topicot, de hátha itt is rátaláltok.
Előre is elnézést az ötletemért, de ha lehet válaszoljatok, indulatok nélkül  Smiley

Szóval azt szeretném megcsinálni, hogy vennék egy 02-es autót és műszakilag modernizálnám.
Van valakinek tapasztalata, arról, hogy betehető-e egy E36-os motorja, váltója (automata) egy 02-esbe?

A csúcs az lenne, ha a komplett hajtáslánccal (akár bölcsővel) együtt betehető lenne, bár a tengelytáv és nyomtáv azt láttam, hogy nem egyezik.
Tudom nem kis meló, de egyáltalán megoldható?

Köszi:teo
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #6044 Dátum: 2014. augusztus 21. 13:38:52 pm »

Üdv!

Talán a linkelőben van egy külföldi oldalon dokumentált építés elérhetősége, most hirtelen nem fogom megtalálni... A gugli a barátod!

A műszaki kérdések megoldhatóak, de más irányú kételyek azért felmerülnek...
Mire használnád? hogyan gondoltad megoldani a papírozását?
Naplózva
mrteo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


« Válasz #6045 Dátum: 2014. augusztus 21. 13:58:17 pm »

Üdv!

Talán a linkelőben van egy külföldi oldalon dokumentált építés elérhetősége, most hirtelen nem fogom megtalálni... A gugli a barátod!

A műszaki kérdések megoldhatóak, de más irányú kételyek azért felmerülnek...
Mire használnád? hogyan gondoltad megoldani a papírozását?

Megpróbálom megkeresni, remélem sikerül.
Hobby autó lenne, az építés élvezete miatt kezdenék neki, ha sikerül egy korrekt alapot találni (illetve persze a rávalót).
Nem akarok egy erőgépet, csak egy sima 1,8-as motort automata váltóval, ez nem túl feltűnő, a papírozás folyamatát kihagynám a beszélgetésből  Wink

A más irányú kételyek alatt mit értesz? Ha érzelmi okokra gondolsz és megszentségtelenítésre, akkor ezt kicsit rugalmasabban kezelem.
Egyrészt semmiképp nem vágnék haza egy patika, eredeti autót mert az bűn, inkább megmentenék egy olyat amiből már nem lesz patika.
Igazi vágyam egy 72-es alap, mert akkor egyidősek lennénk.
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #6046 Dátum: 2014. augusztus 21. 14:15:58 pm »

Az egyéb kételyeken a papírozást értettem, ha amennyiben hobbiautó lesz és csak zárt pályán használod, akkor ezzel nincs gond...  Wink

nézd meg a garázsomat, meglátod, mit gondolok a megszentségtelenítésről...
Naplózva
mrteo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


« Válasz #6047 Dátum: 2014. augusztus 21. 14:44:00 pm »

Az egyéb kételyeken a papírozást értettem, ha amennyiben hobbiautó lesz és csak zárt pályán használod, akkor ezzel nincs gond...  Wink

nézd meg a garázsomat, meglátod, mit gondolok a megszentségtelenítésről...

Megnyugodtam, és persze találkozókra viszem csak tréleren  Wink.
Sajnos nem találtam a linket, és a gugli is csak M3-as átalakítást dobott, főleg videót. Azt már nem is mondom, hogy Honda, SAAb és egyéb motorokat. Na pl. az már nem fér bele nekem...
Szerk: Megtaláltam a linket a te garázsod egyik hozzászólásában!

Keresgélek, de ha valakinél lapul ilyesmi link, azt megköszönöm. Ha konkrét tapasztalat is, azt pedig végképp!
« Utoljára szerkesztve: 2014. augusztus 21. 14:58:35 pm írta mrteo » Naplózva
maxx900

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1001


A gumisgyerek kompatis a fagyislyánnyal


« Válasz #6048 Dátum: 2014. augusztus 21. 16:35:11 pm »

Vegyél egy gyári 2002 tii-t!131 ló ,nem kell a papírral genyózni és ha el akarod a későbbiekben adni még pénzt is ér!!!!!!!!!!!!!!!
Rakhatsz rá turbó szélesítést ,kereket ,....stb és kész is egy fasza kis gép
Naplózva

TYREMAXX
mrteo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


« Válasz #6049 Dátum: 2014. augusztus 21. 17:05:08 pm »

Vegyél egy gyári 2002 tii-t!131 ló ,nem kell a papírral genyózni és ha el akarod a későbbiekben adni még pénzt is ér!!!!!!!!!!!!!!!
Rakhatsz rá turbó szélesítést ,kereket ,....stb és kész is egy fasza kis gép

Oké, de ezek aranyárban vannak.
És akkor hol van az építés, és az évekig tartó folyamatos szopás? Beülni a tutiba rögtön? Smiley
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #6050 Dátum: 2014. augusztus 21. 18:11:39 pm »

Sziasztok!

Nem találtam igazán megfelelő topicot, de hátha itt is rátaláltok.
Előre is elnézést az ötletemért, de ha lehet válaszoljatok, indulatok nélkül  Smiley

Szóval azt szeretném megcsinálni, hogy vennék egy 02-es autót és műszakilag modernizálnám.
Van valakinek tapasztalata, arról, hogy betehető-e egy E36-os motorja, váltója (automata) egy 02-esbe?

A csúcs az lenne, ha a komplett hajtáslánccal (akár bölcsővel) együtt betehető lenne, bár a tengelytáv és nyomtáv azt láttam, hogy nem egyezik.
Tudom nem kis meló, de egyáltalán megoldható?

Köszi:teo



ugylatom nagyon egyedit akarsz ami ,jooo...   

milenne ha az e36 kaszti lemezek helyett a 02 lemezeit tenned kivulre.   mint az oroszok az m21 coupe v12 volga alias 850 bmw..

udv
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
mrteo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


« Válasz #6051 Dátum: 2014. augusztus 21. 18:49:28 pm »



ugylatom nagyon egyedit akarsz ami ,jooo...   

milenne ha az e36 kaszti lemezek helyett a 02 lemezeit tenned kivulre.   mint az oroszok az m21 coupe v12 volga alias 850 bmw..

udvt

Ezt remélem komolyan gondoltad, mert viccnek rossz volt Smiley
Maradnék az eredeti kasztninál és a műszaki részt modernizálnám csak. Igazából egy automata váltós gépet szeretnék, az pedig gyáriban nem gyakori itthon. És nem is az én pénztárcámnak való.
Naplózva
Zombi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421



« Válasz #6052 Dátum: 2014. augusztus 21. 19:03:20 pm »

Ahogy így leírod, ez egyfajta "pro tourer" átépítés. De akor miért csak 1,8?

Nekem azzal vannak aggályaim, hogy egy e36 kasznihoz tervezett konstrukció egy kisebb, rövidebb, keskenyebb karosszériában mennyire lesz jó működő?
Szélesebb, még ha bölcsőt meg is oldod, ha a tornyok pontja máshol vannak módosul a dőlésszög, mindennek új rögzítési pont kell, tutira bajos lesz a kardán, műszerek, elektronika. A ma javallata a 2002tii egyben tutira drágább, de mire a terved jól megvalósul, szerintem az is 7számjegyű lesz.

Automatát meg most is árul valaki racing-en talán 50ért azt hiszem.

Ettől függetlenül persze támogatnék nagyon egy ilyen projektet, csak azt gondolom, hogy ehhez szerszámozottság, nagyon erős szakmai háttér kell. Vagy nagy lazaság és kísérletező hajlam:)
Naplózva

Tomi ez olyan beleülős és menős autó..ne vedd meg...ezzel nem lehet szopni...
tom

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1244



« Válasz #6053 Dátum: 2014. augusztus 21. 19:19:17 pm »

Vegyél egy 02-es autót és építsd meg gyárira.
Megmarad az építés szépsége és lesz egy használható papíros és főleg értékes autód. Elég nagy kihívás lesz az is, ha csak nem építettél már párat.
Egy 40 éves autót "szétbarmolni" bűn (szerintem). Persze csinálnak ilyen modernizált autókat Németországban is de ott a keret és a minőség kicsit más. pl.Bogár 30.000.000Huf. Pagoda merci 100.000.000Huf.  Roll Eyes
Naplózva

Tom
maxx900

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1001


A gumisgyerek kompatis a fagyislyánnyal


« Válasz #6054 Dátum: 2014. augusztus 21. 19:34:29 pm »

Ha megcsinálsz egy 02-est valamilyen motorral ,valamilyen futóművel az pont nem fog semmit érni ,cserébe mindig csinálhatod és sosem lesz jó.Nem azt mondtam,hogy vegyél egy makulátlan 02-est és nem is a szakmai hozzáértésedet vitatom.
Az állandó szopás meg .......jó-jó,de melyik végén állsz..?
Naplózva

TYREMAXX
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #6055 Dátum: 2014. augusztus 21. 19:34:40 pm »

Ki kellene találnod, hogy pontosan mi is a cél, mert ez határozza meg utána az építés további részét. Ha nincs meg pontosan a cél, elhúzódó és sehova nem vezető project lesz a végeredmény, lásd pl a fehér cápámat...

Tehát...
Ha krúzolós autót akarsz (márpedig az automatából erre következtetek), akkor elég ha csak átteszed a motort-váltót, ahogy nálam van az e21-ben, a futóművet és a kasztnit pedig szerkezetileg érintetlenül hagyni, de a jelenkori tudással/anyagokkal feljavítani (keményebb gátlók, pur szilentek stb)
(ha nem csak 02-ben gondolkodsz, vedd meg a cápám, még évekig lehet vele sz*pni, viszont amennyit tudtam vele menni, az alapján nem lesz rossz  Cheesy )

Viszont ha komolyabban kanyarogni, vagy sportolni akarsz vele akkor akár érdemes lehet komolyabban is átépíteni... Akár olyannyira, hogy az e36-ot padlólemezig csupaszítani, a 02-t pedig padlólemez-mentesíteni, majd összeilleszteni a kettőt. (minden vonatkoztatási pont megmarad, ezeket nem kell újra kialakítani)

Ha pedig csak simán egy automata 02-őt akarsz, akkor csak keresni kell egy "analóg" elektronikamentes automataváltót (ha jól tudom, 4 sebesség volt a legtöbb az ilyen váltókban, de itt nem vagy a bmw-s alkatrészekhez kötve) és azt ráilleszteni egy egészséges, esetleg kicsit megpiszkált karbis m10-es motorra, hegeszteni hozzá egy kardánt és "már" kész is van...
Naplózva
Zombi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421



« Válasz #6056 Dátum: 2014. augusztus 21. 23:08:04 pm »

Itt egy jó példa hogyan lehet egy "a 4 hengeresbe akartam egy erősebb m20as hat hengerest majd eldurrant az agyam" projektet csinálni.Cheesy

http://www.bmw2002faq.com/topic/103970-75-2002-sleeper-m20b32-itb-lsd/page-13?hl=m50
Naplózva

Tomi ez olyan beleülős és menős autó..ne vedd meg...ezzel nem lehet szopni...
mrteo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


« Válasz #6057 Dátum: 2014. augusztus 22. 08:02:12 am »

Köszönöm a hozzászólásokat, abszolút összefoglaltátok az összes gondolatot amin rágódtam.

Valóban egy "krúzolós" autót szeretnék, gyerekekkel suliba gurulni, kisebb kirándulásokra menni a családdal stb.
Ami számomra mindenképp fontos: kívülről nagyjából eredeti külsejű, rozsdamentes  kasztni, automata váltó.
Ezen kívül amit szeretnék megvalósítani:
nagy fék (akkor is, ha nincs értelme),
könnyű kormányzás,
modernebb motor/váltó de nem kell  6 henger és 200 ló. Az E36 azért került képbe, mert még elfogadható bonyolultságú az elektronikája, fillérekért beszerezhető a donor.
kényelmes futómű (amennyiben a gyári is testre szabható, akkor nem létkérdés az újabb széria átszerelése),
hátra is tárcsafék,
szeretnék értelmes ültetést alá, de olyat mivel közlekedni is lehet, és nem rázza ki a tömést a fogamból.

Tudom, hogy sokaknak nem érthető az elképzelés, de van a fejemben egy kép, amit szeretnék megvalósítani és nem igazán akarok megfelelni más elképzeléseinek. Tudom, hogy sokaknak fontos a csapatás, a nagy erő (sógoromnak van 2db M5-öse), másoknak az eredetiség megtartása de én nem ők vagyok. Nekem a fenti dolgok okoznának örömet, ezért erre próbálom összeszedni azokat az infókat, ami nálam sokkal tapasztaltabb BMW-sek fejében van (VW-s vagyok jelenleg).
Nem akarok vele villogni, vagy dicsekedni ha elkészül, de ha reggel kimegyek a garázsba és meglátom biztos vigyorogni fogok és ez elég Smiley

Nem szeretnék senkit megbántani, és tisztelem és megköszönöm mindenki észrevételét, főleg azért, mert nem akarok feleslegesen költeni olyan alkatrészekre amire semmi szükségem, így igyekszem megtervezni amit lehet előre.
Tavaszra áll össze kb. az induló összeg, de ha szembe jön egy kihagyhatatlan ajánlat addig igyekszem elkapni Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2014. augusztus 22. 08:27:02 am írta mrteo » Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #6058 Dátum: 2014. augusztus 22. 09:58:07 am »

02-es oldalról látom a project problémáját... kíváncsiságból körbenéztem a szokott helyeken és a 02-esek már eléggé el vannak tűnve... Ami van és papíros, azoknak az ára pedig elég magas...

De ugyanígy az e12, e21, e28-ak (e34-ek) is eltűntek a piacról... ( vagy csak rossz helyen néztem...)
« Utoljára szerkesztve: 2014. augusztus 22. 11:54:49 am írta Promega » Naplózva
mrteo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


« Válasz #6059 Dátum: 2014. augusztus 22. 10:44:19 am »

02-es oldalról oldaláról látom a project problémáját... kíváncsiságból körbenéztem a szokott helyeken és a 02-esek már eléggé el vannak tűnve... Ami van és papíros, azoknak az ára pedig elég magas...

De ugyanígy az e12, e21, e28-ak (e34-ek) is eltűntek a piacról... ( vagy csak rossz helyen néztem...)


Na igen, egy 1,5-2 milliós autót nem alakítanék át, az úgy szép ahogy van. Hahu-n láttam egy rozsdatemetőt külföldi papírral 400-ért.
Őszintén nem értem mire gondol a gazdája...
Sajnos azok az idők elmúltak, amikor egy öreg bácsi garázsából előkerül egy példány, és emberi áron eladja. Inkább az örökösök teszik piacra, és azt hiszik, egy veterán BMW automatikusan 3-4 millió Sad
Naplózva
Oldalak: 1 ... 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 [202] 203 204 205 206 207 208 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!