Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1590 Dátum: 2010. szeptember 04. 18:30:28 pm » |
|
Én nem vagyok fényező, és nem is értek hozzá. De úgy tudom, hogy egy gitt réteg csiszolás előtti száradására kb annyit kéne várni, hogy soha ne essen össze, mint amennyi idő alatt ők autót építenek...
Ott az igazság! Lütyő! Nem érted. Attól,hogy csiszolhatod 30 perc után, az még nem áthúzott. Na az fog összeesni,mint a fos kis idő múltán.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #1591 Dátum: 2010. szeptember 04. 20:07:32 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1592 Dátum: 2010. szeptember 04. 20:12:19 pm » |
|
Amúgy nekem is tetszenek ezek a szerelgetős műsorok. Ok, nem nagy cucc, nagy a büdzsé meg minden, de mint show, nagyon jól össze van komponálva. Én a végére már alig várom mindig, hogy mi sül ki a járgányból. Persze a polcról szedik le a motort készen, meg karosszériaügyileg sincsenek általában szar állapotban a gépek, általában csak festés-csavarozás a feladatuk. (És még mindig jobb, mint bármelyik másik csatorna...)
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1593 Dátum: 2010. szeptember 04. 20:16:44 pm » |
|
Azt kell mondjam, hogy az átlagos tévéműsorokhoz képest (főleg a magyar, de a külföldieket is beleértve) akkor is inkább egy ilyen autóépítőset nézek meg - még ha sok is benne a faszság - mint mást. Én úgy vagyok vele, hogy szűröm ami nekem tetszik a többit leszarom. Akkor is piszok jó verdák, néhány érdekes egyedi megoldás, a körítés meg olyan amilyen. Aki egy kicsit is tudja mi munka/idő egy minőségi karosszériázás, festés, bontás-építés az úgy sem hiszi el az 1-2 hetes időintervallumot, más meg szerintem nem nézi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
totyy528
Nem elérhető
Hozzászólások: 320
Sámán
|
|
« Válasz #1594 Dátum: 2010. szeptember 04. 21:30:05 pm » |
|
Én még nem újítattam fel komolyabban gépet( nem az aformám, hogy megveszek egy autót, aztán 3 évig nem látom, csak beszélek róla... ) de ha jól belegondolunk, hogy kb 6-7 ember elkezd dolgozni egy autón, mondjuk 3 hétig, esetenként hosszított műszakban, az testvérek között is 1050munkaóra. Számoljuk hozzá, hogy a szakik nem is elöször csinálnak ilyet, tehát tudják mikor hova nyúljanak, mit hol bontsanak. Azért ennyi idő alatt, egy közepesen rohadt bódét is megtudnak csinálni, futóművel, motorbeépítéssel együtt.Itthon is vannak ilyen cégek, Nekem volt egy autóm, amit az elöző tulaj bevitt a H&h design nevű céghez, majd közölte mit szeretne, és mint egy kulcsrakész házat, X idő után megkapta a kocsit.
|
|
|
Naplózva
|
E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d> szabibmw.s5.com
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #1595 Dátum: 2010. szeptember 04. 23:30:55 pm » |
|
Jól megy a srácnak
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #1596 Dátum: 2010. szeptember 04. 23:34:11 pm » |
|
De e21-re persze már nem volt pénze!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #1597 Dátum: 2010. szeptember 05. 07:42:46 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1598 Dátum: 2010. szeptember 05. 07:49:36 am » |
|
De e21-re persze már nem volt pénze! biztos lett volna, de használta az eszét: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1599 Dátum: 2010. szeptember 05. 08:12:48 am » |
|
Igaz is! Minek vegyen egy autót, ha az árából két másikat vehet!
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1600 Dátum: 2010. szeptember 05. 08:20:15 am » |
|
Igaz is! Minek vegyen egy autót, ha az árából két másikat vehet! ja.vett két autót egy e21 helyett: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #1601 Dátum: 2010. szeptember 05. 08:33:45 am » |
|
...Itthon is vannak ilyen cégek, Nekem volt egy autóm, amit az elöző tulaj bevitt a H&h design nevű céghez, majd közölte mit szeretne, és mint egy kulcsrakész házat, X idő után megkapta a kocsit.
Lehet tudni, hogy milyen nagyságrendű lóvét kellett ehhez letenni az asztalra?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1602 Dátum: 2010. szeptember 05. 10:32:07 am » |
|
Én még nem újítattam fel komolyabban gépet( nem az aformám, hogy megveszek egy autót, aztán 3 évig nem látom, csak beszélek róla... ) de ha jól belegondolunk, hogy kb 6-7 ember elkezd dolgozni egy autón, mondjuk 3 hétig, esetenként hosszított műszakban, az testvérek között is 1050munkaóra. Számoljuk hozzá, hogy a szakik nem is elöször csinálnak ilyet, tehát tudják mikor hova nyúljanak, mit hol bontsanak. Azért ennyi idő alatt, egy közepesen rohadt bódét is megtudnak csinálni, futóművel, motorbeépítéssel együtt.Itthon is vannak ilyen cégek, Nekem volt egy autóm, amit az elöző tulaj bevitt a H&h design nevű céghez, majd közölte mit szeretne, és mint egy kulcsrakész házat, X idő után megkapta a kocsit. Azért egy design céget ne említsünk már egy lapon egy újáépítéssel. De részben igazad van. Tegyük fel, 2 ember dolgozik a lakatoláson, bár vannak olyan részek, amiket nem szabad egyszerre lebombázni. mindegy. Ezt most figyelmen kívül hagyjuk. Példának egy szétfeslett E12-t, ha van pénzed mindenből újat venni, akkor 1 hónap alatt lazán meg lehet csinálni. Persze ettől itthon nem kell tartani,hogy tolongani fognak az olyan kuncsaftok, akik megveszik az új elemeket. Ekkor szépen neki kell állni és megcsinálni az adott részt lemezből. Itt már 99%-ban bukik az esztétika, meg minden, mert mi a jóvanazúgyócsólegyendetegnapra országa vagyunk. Persze miután kész és jelzed,hogy az öcsi, az nem éppen szép,akkor pukkadozás van... Tegyük fel, amíg folyik a lakatolás, még egy ember a futóművel, fékekkel foglalkozik. Az idő alatt mindent szépen le lehet homokszórni, festeni, horganyozni, felújítani. Akkor jöjjön a motor és hajtás felújítása. Ide 2, esetleg 3 ember. Egyik intézi a gépműhelyt, mindent, csinálja a szakmelót, a másik ganézza az olajsaras, rozsdás cuccokat, folyamatosan csak szépít, épít, a harmadik pedig atomjaira szedi a váltót, difit és megcsapágyazza, hézagolja, újítja. Megsúgom, ezeket még ennyi emberrel sem csinálod meg 2 nap alatt. Kárpitozás, belső. Ez relatív. Lehet, hogy csak rendbe kell tenni mindent, de lehet,hogy újakat készíteni. Erre elég 1 ember és a lakatolás ideje alatt végez vele. Eddig ez 7 ember. Jöjjön a fényezés. Ez a nagy vízválasztó. Az átlag mit mond? kéz 1 hét alatt. Az igazán profi és aki foglalkozik is evvel mit mond? min. 4 hónap. Aki hamarabb megcsinálja többnyire olcsóbb, de cserébe okádék (ha nem is azonnal, de a bemattulás és a napsütéstől hamar azzá válik), a másik drágább, kb a duplája, de 10 év múlva is szép, sőt utána is. És itt ost okoskodást nem fogadok el, mert konkréten erre több példát láttam már,sőt, napi szinten látom, hogy miből mi válik, mi a tartós, mi nem. De akkor a fényezésre is számoljunk 2 embert, hogy haladjon az előkészület az áthúzási idők között. Ez 9 ember és kb fél év. (a fényezés kitolja az időt, avval nem érdemes szarozni) Véleményed szerint ki fog itthon autónként 9 embert foglalkoztatni, ha foglalkoztat is, szerinted ki fogja megfizetni? Senki. Megmondjam miért? Mert ebben az országban, ha már el merészeled kérni a tudásodhoz passzoló munkadíjat, akkor lehúzós köcsög szemét vagy. Esetleg -kisarkosítva- ,ha nem adod oda az alkatrészt ingyen, vagy annál olcsóbban ,esetleg nem cserélsz be valami használhatatlan fost, akkor is egy alja geci vagy. Természetesen tisztelet a kivételnek, nem minden vevő ilyen, de a legtöbb igen. És evvel most tolmácsoltam a lakatos, a fényező és még 3-4 ismerős szerelőműhely vezetőjének véleményét, én nem kimondottan panaszkodhatom ebben a témában.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. szeptember 05. 11:08:13 am írta Miki 24V »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1603 Dátum: 2010. szeptember 05. 15:17:05 pm » |
|
.....................inkább töröltem...................
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. szeptember 05. 15:22:52 pm írta collins »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1605 Dátum: 2010. szeptember 05. 15:38:44 pm » |
|
Bazzeg, legalább ne ebéd után: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #1606 Dátum: 2010. szeptember 05. 17:24:41 pm » |
|
Lütyő! Kétség kívül megszárad a gitt fél óra alatt, és csiszolni is lehet. Viszont ennél sokkal több idő kell neki, hogy egy stabil állapotba kerüljön, amikor már nem zsugorodik tovább. A legjobb példa az én autóm csoda fényezése, amit már majdnem teljesen levakartam. Minden telibe gittelve, aztán durván megcsiszolva, és erre a füller, amit szépen simára csiszoltak. Biztos vagyok benne, hogy az első 3 napban gyönyörű volt a fénye, de két hét után már úgy nézett ki, mint amikor hozzám került. A festésen át látszódott minden csiszolás és egyéb simító munka...
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
thepunisher
Nem elérhető
Hozzászólások: 224
'87 e28 520i
|
|
« Válasz #1607 Dátum: 2010. szeptember 05. 17:32:15 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
OO==[][]==OO
Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!!!!
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1608 Dátum: 2010. szeptember 06. 22:43:36 pm » |
|
Bemásoltam a börzéből,mert ottan nem illik idézgetni. "Ma megérkezett a régóta áhított és 3 hónapja megrendelt tempomat kar, amit az E12-be szántam. Kibontottam a pakkot izgatottan és nem a korai E23féle tempomat kart találtam benne, ami 83-ig volt megtalálható, hanem azt, amiből van itthon 5db, az újabbat angry Így ha valaki vágyat érez egy új, német feliratos , még lezárt fóliában lévő tempomat karra a cápájához, az keressen meg. Az ára riasztó, 22ezr Ft-ot dobtam ki érte az ablakon, a teli ára ennél egy leheletnyit több Evil Ennyiért is adnám tovább...hátha Embarrassed Esetleg egy régi típusú tempomat kart beszámolok jelentős kedvezményt adva evvel az új karból. Persze ami nem halálra gyalázott...olyat." Miki az a kérdésem,hogy a karbis 520-hoz volt tempomat??E12-be??
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1609 Dátum: 2010. szeptember 06. 23:26:26 pm » |
|
Ez egy bonyolult dolog.
E12-höz konkrétan nem volt, de az automataváltós 628-hoz és 633-hoz igen.
Első szériáról beszélünk, tehát E12-vel azonos konstrukciós, technikai és elektronikus megoldások.
Mind2 típus ugye spirálos, teljesen analóg km órával rendelkezett, amihez létezik gyárilag egy olyan kis közdarab, amit a kettő félből álló km spirál közé kell beszerelni. Ez gyakorlatilag formál egy elektromos jelet, ami egyezik az E23 (és más) difije által kiadott jellel, az óra számára. Ehhez volt egy egyedülálló vezérlő, ami abban különbözött az átlagtól,hogy nem az órából kapta a kész jelet, hanem a kis impulzusokból "saccolta" ,hogy te ost feltehetően legalább városi tempóval haladsz, lassulsz, stb stb... Ez kiegészült egy kinti, vákuumos rásegítésű, elktromos húzómotorral.
Na most ezek cafatjai nekem megtalálhatóak voltak az autómban és gondoltam, egyszer feltámasztom,de legalább a néhai helyére bekerülhetne első lépés ként a vezérlő kar.
De sajnos be kellett látnom, hogy ami már ezen típusok új korában is a ritkábbnál is ritkább volt, 31 év után mégannyira sem fogom tudni ezt reprodukálni.
Emiatt kedvem lenne egenként kirángatni a BMW-nél dolgozó, régebbi típusok alkatrészeivel foglalkozó embereket a székükből és elmagyarázni neki,hogy attól bazmeg, hogy az ETK-t egyszerűsíted, mert úgyis régi már a típus és a régi cikkszámhoz bebaszod az új kart, vagy nem említed, hogy bazmeg elfogyott, nincs, attól még az a kretén magyar barom meg fogja rendelni és kidob az ablakon 22ezr Ft-t, mert a világon senki sem képes megválaszolni, hogy valójában mi a retkes, véreres, hónaljmankós, kettébaszott,büdös faszt rejt a cikkszám.
Mindegy. Most már van 5 bontott és 1 új kar itthon. Tök jó.
Ja és persze itthon, de úgy ánblokk kelet európában nem visszáruznak semmit. Töröld ki vele a segged,ha már megvetted.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1610 Dátum: 2010. szeptember 07. 07:33:42 am » |
|
Tudom hogy neked nem egyszerű mert még egy darabig szándékozol üzleti kapcsoltban maradni velük a kedvezményed miatt, de én cseréltettem már vissza cuccot (formont kecskemét) igaz csak egy 10e Ft-os szimmering volt. 5 sebességes M10váltó első nagyszimmering helyett a 4sebességesét kaptam... Visszbattyogtam és hivattam a főnököt mikor mondta a srác hogy nem vesznek vissze semmit... Előadtam neki hogy nekem ez filléres tétel és leszarom hogy mennyibe került de az elvről van szó... Én mást rendeltem és nem azt kaptam! Azonnal cseréljék ki! $ vissza és ha majd megjön a jó akkor szóljanak jövök fizetem és viszem.... Először óckodott de aztán mikor előkerült a 2 bűvös szó hogy fogyasztóvédelmi főfelügyelet meg hogy ügyvéd (mondom neki az ügyvéd haverom úgyis szereti az ilyen piti ügyeket /persze ez is kamu volt mint a az eleje hogy nem számít a lé de ő ezt nem tudhatja /)... azonnal ment minden... Előtte pár hónappal megrendeltem (kb 2 éve volt) még az E21hez elsőablakra vízlehúzógumikat 5e /db-ért... Teltek a hónapok hivogattam őket havonta többször aztán meguntam és az utolsó telefonbeszélgetásünk annyi volt hogy mobilszámom megadtam és szólnak ha itt lesz... Ezt is szóvátettem a szimeringes esetnél, és akkor is csak szabadkozott... Azóta nagyívben elkerülöm a Fromontot... Mellesleg nem tom mi van Brájennel mert el van tünve egy ideje, de ha jól emlékszem neki is vannak "kellemes" tapasztalatai a formonttal... Azóta inkább Kecskmeét Bem utcai autósbolt, Miki24V , Ebay.de vagy WallothNesch.... Azt nem értem ha nem tudnak rendes embert felvenni aki a régi kocsik cuccait rendesen intézi akkor ne foglalkozzanak inkább ilyennel... akkor mondja azt hogy nincs....
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1611 Dátum: 2010. szeptember 07. 07:34:53 am » |
|
Annak a közdarabnak szabad tudni a cikkszámát?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1612 Dátum: 2010. szeptember 07. 07:38:46 am » |
|
Annak a közdarabnak szabad tudni a cikkszámát?
nincs: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1613 Dátum: 2010. szeptember 07. 07:44:19 am » |
|
Tudom hogy neked nem egyszerű mert még egy darabig szándékozol üzleti kapcsoltban maradni velük a kedvezményed miatt, de én cseréltettem már vissza cuccot (formont kecskemét) igaz csak egy 10e Ft-os szimmering volt. 5 sebességes M10váltó első nagyszimmering helyett a 4sebességesét kaptam... Visszbattyogtam és hivattam a főnököt mikor mondta a srác hogy nem vesznek vissze semmit... Előadtam neki hogy nekem ez filléres tétel és leszarom hogy mennyibe került de az elvről van szó... Én mást rendeltem és nem azt kaptam! Azonnal cseréljék ki! $ vissza és ha majd megjön a jó akkor szóljanak jövök fizetem és viszem.... Először óckodott de aztán mikor előkerült a 2 bűvös szó hogy fogyasztóvédelmi főfelügyelet meg hogy ügyvéd (mondom neki az ügyvéd haverom úgyis szereti az ilyen piti ügyeket /persze ez is kamu volt mint a az eleje hogy nem számít a lé de ő ezt nem tudhatja /)... azonnal ment minden... Előtte pár hónappal megrendeltem (kb 2 éve volt) még az E21hez elsőablakra vízlehúzógumikat 5e /db-ért... Teltek a hónapok hivogattam őket havonta többször aztán meguntam és az utolsó telefonbeszélgetásünk annyi volt hogy mobilszámom megadtam és szólnak ha itt lesz... Ezt is szóvátettem a szimeringes esetnél, és akkor is csak szabadkozott... Azóta nagyívben elkerülöm a Fromontot... Mellesleg nem tom mi van Brájennel mert el van tünve egy ideje, de ha jól emlékszem neki is vannak "kellemes" tapasztalatai a formonttal... Azóta inkább Kecskmeét Bem utcai autósbolt, Miki24V , Ebay.de vagy WallothNesch.... Azt nem értem ha nem tudnak rendes embert felvenni aki a régi kocsik cuccait rendesen intézi akkor ne foglalkozzanak inkább ilyennel... akkor mondja azt hogy nincs.... autósboltos, meg munkafelvevő egyenlő alagút, de még az elején..persze vannak kivételek, kb négyet ismerek.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1614 Dátum: 2010. szeptember 07. 07:49:13 am » |
|
Annak a közdarabnak szabad tudni a cikkszámát?
Persze. 65 71 1 363 257 20on párezer.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1615 Dátum: 2010. szeptember 07. 07:57:53 am » |
|
Tudom hogy neked nem egyszerű mert még egy darabig szándékozol üzleti kapcsoltban maradni velük a kedvezményed miatt, de én cseréltettem már vissza cuccot (formont kecskemét) igaz csak egy 10e Ft-os szimmering volt. 5 sebességes M10váltó első nagyszimmering helyett a 4sebességesét kaptam... Visszbattyogtam és hivattam a főnököt mikor mondta a srác hogy nem vesznek vissze semmit... Előadtam neki hogy nekem ez filléres tétel és leszarom hogy mennyibe került de az elvről van szó... Én mást rendeltem és nem azt kaptam! Azonnal cseréljék ki! $ vissza és ha majd megjön a jó akkor szóljanak jövök fizetem és viszem.... Először óckodott de aztán mikor előkerült a 2 bűvös szó hogy fogyasztóvédelmi főfelügyelet meg hogy ügyvéd (mondom neki az ügyvéd haverom úgyis szereti az ilyen piti ügyeket /persze ez is kamu volt mint a az eleje hogy nem számít a lé de ő ezt nem tudhatja /)... azonnal ment minden... Előtte pár hónappal megrendeltem (kb 2 éve volt) még az E21hez elsőablakra vízlehúzógumikat 5e /db-ért... Teltek a hónapok hivogattam őket havonta többször aztán meguntam és az utolsó telefonbeszélgetásünk annyi volt hogy mobilszámom megadtam és szólnak ha itt lesz... Ezt is szóvátettem a szimeringes esetnél, és akkor is csak szabadkozott... Azóta nagyívben elkerülöm a Fromontot... Mellesleg nem tom mi van Brájennel mert el van tünve egy ideje, de ha jól emlékszem neki is vannak "kellemes" tapasztalatai a formonttal... Azóta inkább Kecskmeét Bem utcai autósbolt, Miki24V , Ebay.de vagy WallothNesch.... Azt nem értem ha nem tudnak rendes embert felvenni aki a régi kocsik cuccait rendesen intézi akkor ne foglalkozzanak inkább ilyennel... akkor mondja azt hogy nincs.... Alapvetően teljesen jó és jogos a felvetés, de annyira nem ficánkolhatok,ahogyan azt mondtad is. Még Valószínűleg, sőt egészen biztosan -mert volt már szó ilyesmiről náluk- avval az alkatrészessel csesznék ki, akivel én közvetlen kapcsolatban állok, aki egy személyben a kiszállítója is és ügyintézője 4 megyének. Ugyanis ilyenkor mosolyogva visszavennék a szalonban, majd szépen az intéző fizetéséből levonva átadnák neki és hazavihetné a karácsonyfa alá. Na ezt nem szeretném, mert abszolút nem érdemli meg, nem tehet róla, hogy az egyébként jó cikkszámhoz nem az jött, amire gondoltunk. ...de majd mesélek személyesen...
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1616 Dátum: 2010. szeptember 08. 19:34:47 pm » |
|
Na,úgy néz ki Fortuna isten asszony reám mosolygott :sm28:még nem kiabálom el,van némi vitánk az árban ,utána nézek pontosan mennyi lenne a regadó rá,meg a biztosítás,bár itt már találtam rést a pajzson,be kell lépnem az itteni veterán klubba,és akkor előminősítéssel,köthetek rá veterán biztosítást. A srác igazi sérült az M535i mellett van egy E12 520a-ja,E34 520i a napi málhás traktor,de sajnos nincs öröm üröm nélkül,egy legenda is itt hullik a porba ,egy igazi e12 M535i itt végzi be hamarosan,a motort kivéve vas árban el lehetne hozni,ha nem lenne ilyen messze bele alkudnám az M-be ,mondtam neki,hogy hívjon ha bontja,az Mfutómű,kormánymű,kárpitok,apróságok kellenek nekem(bízok benne,hogy tele szalad a mellékheréje az egésszel,és pár százasért elhozhatom az egészet,napfénytetős ) Szóval a célcápa:M535i,86-os,klímás,pár apró rozsda a szélvédő bal alsó sarkában,meg a bal hátsó ajtónál,a küszöbnél,ahol a műanyag találkozik a vassal,apró kárpit hibák,a középső visszapillantó tükörnél,a tövénél a kárpit szét van nyílva,valaki már barmolta a boardot ,nem is műkszik,hiányzik a box elején a klímás rács,szerintem utólag lett árnyékvonalasítva,de semmi komoly. A Salgótalin hallottam utoljára big sixet felmordulni,ám most kiderült valójában tök hajlékony vagyok,akár a petting is megy,a saját sérelmemre....... Test drive is volt......... Jöjjenek a képek!
|
M535i 001.jpg (188.11 KB, 1280x960 - megtekintve 833 alkalommal.)
M535i 002.jpg (141.19 KB, 1280x960 - megtekintve 850 alkalommal.)
M535i 003.jpg (247.34 KB, 1280x960 - megtekintve 830 alkalommal.)
M535i 004.jpg (199.54 KB, 1280x960 - megtekintve 841 alkalommal.)
M535i 005.jpg (171.02 KB, 1280x960 - megtekintve 919 alkalommal.)
M535i 006.jpg (219.36 KB, 1536x1152 - megtekintve 832 alkalommal.)
M535i 007.jpg (246.58 KB, 1280x960 - megtekintve 780 alkalommal.)
M535i 008.jpg (158.13 KB, 1280x960 - megtekintve 823 alkalommal.)
M535i 009.jpg (158.31 KB, 1280x960 - megtekintve 815 alkalommal.)
M535i 010.jpg (232.15 KB, 1536x1152 - megtekintve 812 alkalommal.)
M535i 011.jpg (205.58 KB, 1536x1152 - megtekintve 834 alkalommal.)
M535i 012.jpg (259.82 KB, 1280x960 - megtekintve 719 alkalommal.)
M535i 013.jpg (190.67 KB, 1792x1344 - megtekintve 825 alkalommal.)
M535i 014.jpg (170.14 KB, 1280x960 - megtekintve 859 alkalommal.)
M535i 015.jpg (138.31 KB, 1280x960 - megtekintve 815 alkalommal.)
M535i 016.jpg (268.06 KB, 1792x1344 - megtekintve 819 alkalommal.)
M535i 017.jpg (144.58 KB, 1280x960 - megtekintve 799 alkalommal.)
M535i 018.jpg (179.25 KB, 1280x960 - megtekintve 923 alkalommal.)
M535i 019.jpg (263.03 KB, 1280x960 - megtekintve 822 alkalommal.)
M535i 020.jpg (200.3 KB, 1280x960 - megtekintve 818 alkalommal.)
M535i 021.jpg (246 KB, 1280x960 - megtekintve 815 alkalommal.)
M535i 022.jpg (266.45 KB, 1280x960 - megtekintve 835 alkalommal.)
M535i 023.jpg (185.74 KB, 1280x960 - megtekintve 808 alkalommal.)
M535i 025.jpg (192.36 KB, 1280x960 - megtekintve 812 alkalommal.)
M535i 026.jpg (209.43 KB, 1536x1152 - megtekintve 810 alkalommal.)
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. szeptember 08. 19:41:25 pm írta MR.V12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #1617 Dátum: 2010. szeptember 08. 19:42:44 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1618 Dátum: 2010. szeptember 08. 20:03:07 pm » |
|
Hát ilyen nincs, hogy egyszerre 3 2db e12-t is találj! Mostakkor melyikre is alkudozol? A járóképes M535i-re? Ja most látom, hogy az egy E28, a többi meg e12. (Érdekesség: az 520a-n L-Jetes hfej van!)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. szeptember 08. 20:09:42 pm írta Sam8888 »
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #1619 Dátum: 2010. szeptember 08. 20:15:09 pm » |
|
"hiányzik a box elején a klímás rács"
Mert ez nem gyári klímás box! Ez a normál. ui: Eddig se értettem, hogy miért nem csapsz le egy cápára... Kint nagyon sok M535i van, főleg "apróért"... Ugyancsak rengeteg 528i...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|