Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4233
|
|
« Válasz #1680 Dátum: 2010. szeptember 14. 14:42:08 pm » |
|
Erről csak annyit, hogy már nem is köszön amikor találkozunk...
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1681 Dátum: 2010. szeptember 14. 14:49:39 pm » |
|
ki?
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4233
|
|
« Válasz #1682 Dátum: 2010. szeptember 14. 14:51:26 pm » |
|
02
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1683 Dátum: 2010. szeptember 14. 14:54:44 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4233
|
|
« Válasz #1684 Dátum: 2010. szeptember 14. 14:55:15 pm » |
|
Ja
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #1686 Dátum: 2010. szeptember 14. 21:05:31 pm » |
|
Tirpák-e vagy?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1687 Dátum: 2010. szeptember 14. 21:41:26 pm » |
|
Azt ne mondd hogy nem sok kicsit a kütyü...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #1688 Dátum: 2010. szeptember 14. 21:54:54 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #1689 Dátum: 2010. szeptember 15. 07:49:22 am » |
|
Azt ne mondd hogy nem sok kicsit a kütyü...
Dehogynem, abszolút, a tulajra céloztam, hogy nyíregyházi. Itt (is) vannak ilyenek. Nem tudom hogy képzeli, de a hírdetésben órát nem ad hozzá
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #1690 Dátum: 2010. szeptember 15. 08:01:55 am » |
|
Erről csak annyit, hogy már nem is köszön amikor találkozunk... Majd gondolod, hogy egy jelentéktelen hülye Volvóst észre veszek az országúton, amikor ezt a sok lovat valahogy kordában kell tartani???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4233
|
|
« Válasz #1691 Dátum: 2010. szeptember 15. 08:53:42 am » |
|
Legközelebb széthajtom a ménesedet
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1692 Dátum: 2010. szeptember 15. 10:00:50 am » |
|
bázz Pedig pont ez az autó a 150ezres kategória a maga kis levelesre rohadt bal első ajtó sarkával Ez hülye. Az ilyen autókból kell vásárlás után 2 hétig csak a tákolást bontani... szegény autó...
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1693 Dátum: 2010. szeptember 15. 10:16:29 am » |
|
bázz Pedig pont ez az autó a 150ezres kategória a maga kis levelesre rohadt bal első ajtó sarkával Ez hülye. Az ilyen autókból kell vásárlás után 2 hétig csak a tákolást bontani... szegény autó... Szerintem az utólagos napfénytetővel ennek az autónak megpecsételődött a sorsa.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1694 Dátum: 2010. szeptember 15. 10:31:06 am » |
|
Szerintem pont ez a legkisebb baja... Igazából 1 hét villamossági munka után tök jó kocsi lehet belőle ha a műszaki rész rendben van, modjuk most látom mintha elég érdekes kanóc-csomag lenne a kormány alatt... ha jól látom be van hozva a biztitábla és késes? hm...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1695 Dátum: 2010. szeptember 15. 11:31:01 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #1696 Dátum: 2010. szeptember 15. 11:42:09 am » |
|
Biztos nem a súlycsökkentés lebegett a szeme előtt. A kartámasz tök guszta. Most akkor mi?"mindennapi használatban lévő, hobbiautóként használt" Olyan mint 02 ferrarija? Másik kedvenc mondatom: "Az autó szerkezetileg hibátlan, nincsenek haszontalan és fölösleges gyári extrák (pl szervokormány, klíma, ABS stb. ), így ami nincs, az nem is romlik el, ebben a korban ez már előny! "
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. szeptember 15. 11:45:49 am írta pic »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1697 Dátum: 2010. szeptember 15. 11:57:31 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1698 Dátum: 2010. szeptember 15. 11:59:45 am » |
|
Ha a + H-ra gondolsz akkor pont ok mert H mint Hartge vagy tévedek ?
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1699 Dátum: 2010. szeptember 15. 12:17:07 pm » |
|
Igen én is ezt gyanítom, viszont akkor miért Alpina spoiler van rajta, meg (tákolt) jel hátul?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #1700 Dátum: 2010. szeptember 15. 14:24:16 pm » |
|
+ az a gyönyörű tákolt tetőablak... hát ezt haggyad má...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1701 Dátum: 2010. szeptember 15. 14:40:45 pm » |
|
Ha a + H-ra gondolsz akkor pont ok mert H mint Hartge vagy tévedek ? Hogy lenne már H, mint Hártge? Az AH az a típuskód. Semmi köze sem az Alpina-hoz és sem a Hartge-hoz. Az alpina típusoknak a gyári számsor ki van marva, vagy át van húzva, csak a VIN kód olvasható rendesen és van egy különálló, alpina vázszáma, és az a lényeg. Itt ,ami szemet szúrhat, az a WBA utáni A betű. Ugye más az A szára és más az összekötése a két szárnak. Ez teljesen normális ,ugyanis a WBA az egy különálló karakter, az mindig szorosan egymás melletti, egy vonalban lévő sor, az A betű pedig az egyediség miatt más. A többi karakter pedig tök átlag beütő eredménye, a karaktereknél lehet eltérés le, illetve fölfelé, minimálisan, ritka esetben oldalra is, de 99%-ban sosem dől és egymástól való távolságuk is azonos. A horpadás a számsor elején természetes, ugyanis az nem teljesen vízszintes és az ütésből kifolyólag mind olyan.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #1702 Dátum: 2010. szeptember 15. 18:05:14 pm » |
|
A scart csatlakozó egyértelműen immobilizer lehet! A biztosítéktábla az a biztonságot szolgálja . A kapcsolók is tiszta jók, illenek az e21 stílusához... én meg ilyeneken agyalok, hogy milyen odaillő kapcsolót tudok használni, hogy ne üssenek el az eredeti kezelőszervektől..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #1703 Dátum: 2010. szeptember 15. 18:10:44 pm » |
|
A másodikon Ikarus kapcsolók sora...hihetetlen
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4233
|
|
« Válasz #1704 Dátum: 2010. szeptember 15. 18:50:51 pm » |
|
Promega vedd meg és megvan oldva a kapcsoló kérdés
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #1705 Dátum: 2010. szeptember 15. 18:57:35 pm » |
|
OFF
Keresek sürgősen olyan gyári, BMW emelőt, melynek száma az alábbi:
71.12-1178 721
Megveszem, ha kell, de kölcsönbe kellene első sorban, mivel csak modellezni szeretném. (dec. végén tudnám visszaadni)
ON
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #1706 Dátum: 2010. szeptember 15. 19:10:41 pm » |
|
csak nem a suliba kell, lerajzolni, beméretezni? szopó
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. szeptember 15. 19:17:17 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #1707 Dátum: 2010. szeptember 15. 19:17:53 pm » |
|
de egyelőre van hozzá kedvem
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1708 Dátum: 2010. szeptember 16. 09:47:25 am » |
|
Erről csak annyit, hogy már nem is köszön amikor találkozunk... Szóval a legközelebbi talákozásotokkor trancsirozás lesz?? )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1709 Dátum: 2010. szeptember 16. 10:00:23 am » |
|
Biztos nem a súlycsökkentés lebegett a szeme előtt. A kartámasz tök guszta. Most akkor mi?"mindennapi használatban lévő, hobbiautóként használt" Olyan mint 02 ferrarija? Másik kedvenc mondatom: "Az autó szerkezetileg hibátlan, nincsenek haszontalan és fölösleges gyári extrák (pl szervokormány, klíma, ABS stb. ), így ami nincs, az nem is romlik el, ebben a korban ez már előny! " valószinüleg azért mindennapi használatban levő hobbyautó,mert amikor minden kütyüt bekapcsol, már nem is tud menni: )Az az 1 km-es látótávolság gondolom nappal értendő, mert attól nem világit messzebb egy lámpa, mert több van belőle,ráadásul az alsók nekem erősen ködlámpáknak tűnnek, amik nem világitanak túl messzire egyébiránt..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
|