gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #2430 Dátum: 2010. november 29. 21:13:01 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #2431 Dátum: 2010. november 30. 10:14:44 am » |
|
Kíváncsiságból kaluláltam a Netrisken egy kötelezőt Edynára... egy ezressel lett csak drágább A0ában Allianznál (sima bizti), mint ami idén lesz a Veteránbiztim a Generelinél... elég jól lementek a sima kötelező árak ezzelszemben 9360ról 14xxx-re jól felment a veterán ,
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
|
« Válasz #2432 Dátum: 2010. november 30. 11:08:57 am » |
|
Kíváncsiságból kaluláltam a Netrisken egy kötelezőt Edynára... egy ezressel lett csak drágább A0ában Allianznál (sima bizti), mint ami idén lesz a Veteránbiztim a Generelinél... elég jól lementek a sima kötelező árak ezzelszemben 9360ról 14xxx-re jól felment a veterán , nem csak neked,nekem is,beszéltem már ezügybe Gistivel,de ha kiszámolod,vagyis elosztod ezt a 14 ezrer vmenyit 4 fele,akkor csak 3ezer párszáz ft ra jön ki negyedévre. Ellenben,én is számoltam kiv.kép,és 8 és 10 ezerft/negyed évre jött ki,akkor még miondig jobban járunk,amavval
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2433 Dátum: 2010. november 30. 11:58:27 am » |
|
Lehet, hogy a dühöngőbe kellene, de ide is aktuális.
Augusztus 20-án vettem egy E39-et. Mivel nem volt időm vele foglalkozni megkértem a céges brókert, hogy kössön rá biztit. Most néztem, hogy 18ezer/N.É. az előző E39 8300-zával szemben. Mondom hurrá, majd Decemberben átkötjük. Azt hiszitek lehet?
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #2434 Dátum: 2010. november 30. 11:59:23 am » |
|
Valamit félreértettél az is éves díj!!!! Mondjuk még ha nemsokkal olcsóbb lenne a másik akkor is a Klub-on keresztül kötném a veteránt és nem sima A0ést bárkinél... meg nem pedig vadidegennél.. hátha a kötések után csurran cseppen valami a KLubkasszába... bár kétlem
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2435 Dátum: 2010. november 30. 12:47:32 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #2436 Dátum: 2010. november 30. 13:26:23 pm » |
|
Ez kéne egy e21-be.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2437 Dátum: 2010. november 30. 13:33:12 pm » |
|
Ezek pancserek! Ennyi sonkát hagyni a főtengelyen, le kellene esztergálni belőle ... vagy 35 tonnát!
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2438 Dátum: 2010. november 30. 17:42:14 pm » |
|
Lehet, hogy a dühöngőbe kellene, de ide is aktuális.
Augusztus 20-án vettem egy E39-et. Mivel nem volt időm vele foglalkozni megkértem a céges brókert, hogy kössön rá biztit. Most néztem, hogy 18ezer/N.É. az előző E39 8300-zával szemben. Mondom hurrá, majd Decemberben átkötjük. Azt hiszitek lehet?
Lehet hát. 1 év múlva! A különbözetet fizettesd ki a céges bróker seggfejjel!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #2439 Dátum: 2010. november 30. 18:59:49 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
|
« Válasz #2440 Dátum: 2010. november 30. 19:49:16 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #2441 Dátum: 2010. november 30. 20:21:39 pm » |
|
Bocs' de nem rajtam múlik....
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2442 Dátum: 2010. november 30. 20:23:01 pm » |
|
meg mivel mindennek nőtt kb az ára, nyilván a klubnak is több a kiadása. én hálás vagyok a kedvező biztosításért inkább...
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #2443 Dátum: 2010. november 30. 20:25:29 pm » |
|
Igazából 5 éve volt változatlan a tagdíj....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. november 30. 20:38:52 pm írta Gisti »
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
|
« Válasz #2444 Dátum: 2010. november 30. 20:51:15 pm » |
|
Bocs' de nem rajtam múlik....
Tudom ,nem is mondtam ilyet :angel:csak bosszantó,h az ember azért köt ilyen biztit,mert csak.... erre megemelik itt is...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2445 Dátum: 2010. november 30. 22:17:44 pm » |
|
A motor tetszik,de ennek már szerintem nem lehet "csak úgy" gázfröccsöket adni,a "biggy boy"nak szoktam megcibálni a bajszát,elég szigorúan veszi a lapot ,főleg,ha az adagolónál rángatod,20centire a motortól ,pedig ez csak 18liter,sorhat,és csak 280kw,cummings,pamacsol rendesen..........
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2446 Dátum: 2010. november 30. 22:37:37 pm » |
|
hát lényegében a cummings-nál jobb dízel motor nem igen van kerek e világon
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
FoX
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
|
|
« Válasz #2447 Dátum: 2010. november 30. 23:18:32 pm » |
|
Hát igen a biztosítással mindíg csak a sz*pás van, a tagdaj mondjuk nekem a twk-nál (trabant wartburg klub) 6e.-ft. volt évek óta, viszont tavaj emelték a díjat ezért valamiért fel is mondták a biztosítást az allianznál novemberben, volt provis bizti olcsóbban 8900-ért vagy valami hasonló. Mondom király, nem is törődtem vele, mivel lejárt a vizsga is télen meg nem járok a kocsival amúgy sem. Márciusban kötettem csak meg a kötelezőt ki is jött a csekk egya hónapra rá, hogy fizessek 39000 mabisz díjat, felhívtam őket mondták ez ennyi.... Nem fizettem be, nem is jött azóta semilyen papír szerencsére. Erre idén megint változik a díj az allianz lett megint olcsóbb kb 8900, a provi meg 17000 úgyhogy megint köthetem át, cseréltek. Zseniális! De majd csak márciusban! Nehogy már összezavarodjak. A többi kocsimról ne is beszéljünk.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2448 Dátum: 2010. november 30. 23:43:34 pm » |
|
hát lényegében a cummings-nál jobb dízel motor nem igen van kerek e világon Nemtom,azt nem mondanám egyikre sem,hogy a legjobb,az ebben lévő cummings az nem egy díjnyertes darab,egyszer már leszakadt egy szelep feje,üzem közben ,~15 000üzemóra után,össze is kócolt mindent,amit tudott,kapott egy teljes generált,csak a blokk maradt a régi,a fejek is újak lettek,de azóta is többször meg rottyant,hol egy dekni repedt el,hol egy szíjtárcsa repült szét,az sem végzett fél munkát,vitte a hűtőt is,ventilátort is,az önöndító már vagy 3x becsokizott rajta,egy gyufásdoboznyi kis elektromágnes van az adagolójában,ami leállítja,évente 2 megellik,szét kell túrni érte az adagolót,és 380€/db ,de amikor éppen működik akkor kafa! Van egy kissebb,30t gépünk is,halla gyártmány,abban is cummings van,azzal viszont még semmi baj sem volt. Van egy igazi dinónk is,82-es gyártmány richier a neve,úgy tudjuk ez az utolsó darab a sártekén valahogy a 80-as évek közepén becsődölt a gyár,viszont igazi 16 litykós,léghűtéses,V8-as DEUTZ van benne ,1db ékszíj van rajta,oszt csókolom,bitang hangja van,mikor odavágod neki a szecskát ,ennyi év után még olvasható a DEUTZ felirat a kipufogón :coolsmiley:már az összes óra szétrohadt benne,meg a műszerfal is ,de van benne üzemóra rendesen ,és még megy...... A dózerban komatsu szívó dízel van,17 000órával,4. éve zúgatom,nincs hűtővíz fogyás,cserétől-cseréig olajfogyasztás ,pöccre indul,semmi füst,se terhelésen,se gázadáskor,se semmikor,japán....... Az egész cucc brilliáns(a dózer)24 éves,egy töltés,meg egy olajnyomás lámpa van benne,meg egy mechanikus hőmérő a hűtővízhez,és egy a váltóhoz,még a taposó lemez a fülkében is 1/2hüvelykes acéllemez ,nem bízták a véletlenre.......... Ja,valami vadbarom :54:addig feszegette vele a villanyoszlop betontuskóját,amíg sikerült eltörnie a lánckocsit,de meg hekkeltem,a 1.5hüvelykes vágóél acéljából 8)megért egy misét,majd leképfényezem,egyszer. Szóval nincs legjobb.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2449 Dátum: 2010. december 01. 09:24:47 am » |
|
Várjuk "leképfényezem"
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #2450 Dátum: 2010. december 01. 13:34:30 pm » |
|
Üdv! keresek valakit aki Salzburgbol Pestre tudna Trailerezni egy kombi E39 et! ajänlatokat priv! Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #2451 Dátum: 2010. december 01. 13:38:53 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2452 Dátum: 2010. december 01. 13:47:53 pm » |
|
Majd mindjárt kapsz a fejedre a trabant fanatikoktól,hogy ez a videó kamu, mert a valóságban a trabik nanotechnológiával készültek a NASA mérnökei által összeszerelve olyan precíziós követelménnyel, hogy ha csak 1 mikronnyit is eltért az ajtóhézag, árokba lőtték őket SŐT!! A Holdra is ezt akarták küldeni, de oda túl jó volt
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #2453 Dátum: 2010. december 01. 13:48:11 pm » |
|
Hát ahhoz képest, hogy nem te vagy a legfiatalabb közöttünk (azért érzed a finomságom), elég furcsa, hogy neked ez a videó újdonság. Régi, de jó. Akkor ez ment. Olyan volt mint a Morgan - kézzel készült
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #2454 Dátum: 2010. december 01. 13:56:10 pm » |
|
Hát ahhoz képest, hogy nem te vagy a legfiatalabb közöttünk (azért érzed a finomságom), elég furcsa, hogy neked ez a videó újdonság. Régi, de jó. Akkor ez ment. Olyan volt mint a Morgan - kézzel készült Gondoltam hogy így ment, csak a videót nem láttam még...nekem teljesen új, kb 15 perce kaptam egy hasonló korú tudatlan, de autóbuzi f@sztól..., aki szintén könnyesre röhögte magát rajta, sőt itt a cégnél még egyik hasonló korú illetve idősebb kollégám sem látta... Mindig tanul az ember valami újat...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #2455 Dátum: 2010. december 01. 14:06:37 pm » |
|
Majd mindjárt kapsz a fejedre a trabant fanatikoktól,hogy ez a videó kamu, mert a valóságban a trabik nanotechnológiával készültek a NASA mérnökei által összeszerelve olyan precíziós követelménnyel, hogy ha csak 1 mikronnyit is eltért az ajtóhézag, árokba lőtték őket SŐT!! A Holdra is ezt akarták küldeni, de oda túl jó volt Már itt is vagyok A videó igazi és ez nemhogy negatív, de még minősíti is a Trabi tartüsságát, mutass egy mai kocsit amit ha így megrángatsz kibírja Mellesleg ha jól emléxem akkor a teljes videó fél órás természetesen otthon megvan
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #2456 Dátum: 2010. december 01. 14:33:57 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #2457 Dátum: 2010. december 01. 14:42:02 pm » |
|
Igen a széles körben jelentkező igényeket már nehezen ill. a videon látható módon tudták csak kielégíteni. Ráálltak a tömegtermelésre, ezáltal rohamosan romlott a minőség is. Pl. Az utolsó wareszunkon ami még 2T volt de már botváltós azon az A oszlop és a tető közötti hegesztés nem volt már lecsiszolva egyenesre, míg a korábbiakon igen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #2458 Dátum: 2010. december 01. 14:43:54 pm » |
|
Nekem inkább az jut eszembe, hogy már a gyárban is egy fing volt, ezt tükrözi a hézagok lábbal beállítása is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #2459 Dátum: 2010. december 01. 14:51:04 pm » |
|
Nekem inkább az jut eszembe, hogy már a gyárban is egy fing volt, ezt tükrözi a hézagok lábbal beállítása is. na de pic...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|