steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #30 Dátum: 2006. december 12. 23:07:25 pm » |
|
ŐŐŐŐ,ha jól tudom ,más a difiáttétel és ezért nem jó(nem pontos,csalni fog),de nem biztos!!!
Hali!Nem a műszeregységet akarom cserélni csak az órarészt.Azt próbáltam és úgy csal. Néztem rajta a számokat,minden stimelt! [/quote] Na ehhez már nem értek!!!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
tasi.misi
Nem elérhető
Hozzászólások: 255
Ezüstnyíl!
|
|
« Válasz #31 Dátum: 2006. december 12. 23:13:23 pm » |
|
ŐŐŐŐ,ha jól tudom ,más a difiáttétel és ezért nem jó(nem pontos,csalni fog),de nem biztos!!!
Hali!Nem a műszeregységet akarom cserélni csak az órarészt.Azt próbáltam és úgy csal. Néztem rajta a számokat,minden stimelt! Na ehhez már nem értek!!! [/quote] Nemgond!Azért kösz!Majd beszerelem, ha nem jó akkor kap egy belevalót!
|
|
|
Naplózva
|
Tasi 20-492-0318
|
|
|
Imik-e-28
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
|
|
« Válasz #32 Dátum: 2006. december 13. 17:20:51 pm » |
|
ŐŐŐŐ,ha jól tudom ,más a difiáttétel és ezért nem jó(nem pontos,csalni fog),de nem biztos!!!
Hali!Nem a műszeregységet akarom cserélni csak az órarészt.Azt próbáltam és úgy csal. Néztem rajta a számokat,minden stimelt! Na ehhez már nem értek!!! Nemgond!Azért kösz!Majd beszerelem, ha nem jó akkor kap egy belevalót! [/quote] Szia! Ha csak az km. óra részét akarod átrakni, akkor az stimmelni fog bele, ha csal az nem baj, ha jól emlékszem, van az oldalán egy potméter, ezzel lehet behitelesíteni!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tasi.misi
Nem elérhető
Hozzászólások: 255
Ezüstnyíl!
|
|
« Válasz #33 Dátum: 2006. december 13. 20:16:38 pm » |
|
ŐŐŐŐ,ha jól tudom ,más a difiáttétel és ezért nem jó(nem pontos,csalni fog),de nem biztos!!!
Hali!Nem a műszeregységet akarom cserélni csak az órarészt.Azt próbáltam és úgy csal. Néztem rajta a számokat,minden stimelt! Na ehhez már nem értek!!! Nemgond!Azért kösz!Majd beszerelem, ha nem jó akkor kap egy belevalót! Szia! Ha csak az km. óra részét akarod átrakni, akkor az stimmelni fog bele, ha csal az nem baj, ha jól emlékszem, van az oldalán egy potméter, ezzel lehet behitelesíteni! [/quote] Hali!Holnap beszerelem és meglátjuk mi a helyzet!köszi a segítséget!Majd megírom hogy mit reagál!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2006. december 13. 20:21:12 pm írta tasi.misi »
|
Naplózva
|
Tasi 20-492-0318
|
|
|
tasi.misi
Nem elérhető
Hozzászólások: 255
Ezüstnyíl!
|
|
« Válasz #34 Dátum: 2006. december 18. 21:59:55 pm » |
|
Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy nem világít az üzemanyag lámpám!Az égő jó! Hol keressem a hibát? Segítséget előre is köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
Tasi 20-492-0318
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #35 Dátum: 2006. december 18. 22:02:44 pm » |
|
Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy nem világít az üzemanyag lámpám!Az égő jó! Hol keressem a hibát? Segítséget előre is köszönöm!
Hátul a csomitartóban van egy kör alakú fekete lemez,3 csavar fogja,azt leveszed,alatta az stekker azt lehuzod megpucolod,befujod WD 40-el,kicsit megkapargatod(hátha oxidos),visszadug kiprobál!!Ha még mindig nem jó akkor biztit nézd meg,vagy kábelhiba szerintem!!! Sok sikert!!!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
tasi.misi
Nem elérhető
Hozzászólások: 255
Ezüstnyíl!
|
|
« Válasz #36 Dátum: 2006. december 18. 22:07:40 pm » |
|
Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy nem világít az üzemanyag lámpám!Az égő jó! Hol keressem a hibát? Segítséget előre is köszönöm!
Hátul a csomitartóban van egy kör alakú fekete lemez,3 csavar fogja,azt leveszed,alatta az stekker azt lehuzod megpucolod,befujod WD 40-el,kicsit megkapargatod(hátha oxidos),visszadug kiprobál!!Ha még mindig nem jó akkor biztit nézd meg,vagy kábelhiba szerintem!!! Sok sikert!!! Holnap regel első dolgom lessz,hogy megnézem!Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
Tasi 20-492-0318
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #37 Dátum: 2006. december 18. 22:08:59 pm » |
|
Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy nem világít az üzemanyag lámpám!Az égő jó! Hol keressem a hibát? Segítséget előre is köszönöm!
Hátul a csomitartóban van egy kör alakú fekete lemez,3 csavar fogja,azt leveszed,alatta az stekker azt lehuzod megpucolod,befujod WD 40-el,kicsit megkapargatod(hátha oxidos),visszadug kiprobál!!Ha még mindig nem jó akkor biztit nézd meg,vagy kábelhiba szerintem!!! Sok sikert!!! azutan johet ki a komplett szintjelzo mert ott is van erintkezo /a benzinben/ott is szokobb bibis lenni... /szerintem/
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
tasi.misi
Nem elérhető
Hozzászólások: 255
Ezüstnyíl!
|
|
« Válasz #38 Dátum: 2006. december 18. 22:11:54 pm » |
|
azutan johet ki a komplett szintjelzo mert ott is van erintkezo /a benzinben/ott is szokobb bibis lenni... /szerintem/ [/quote]
Remélem nem!köszi!
|
|
|
Naplózva
|
Tasi 20-492-0318
|
|
|
tasi.misi
Nem elérhető
Hozzászólások: 255
Ezüstnyíl!
|
|
« Válasz #39 Dátum: 2006. december 20. 20:27:53 pm » |
|
Sziasztok! Tudja valaki,hogy az e28 td-nek mikor kell kigyulladni az üzemanyagjelző lámpának???
|
|
|
Naplózva
|
Tasi 20-492-0318
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #40 Dátum: 2006. december 20. 20:40:22 pm » |
|
Sziasztok! Tudja valaki,hogy az e28 td-nek mikor kell kigyulladni az üzemanyagjelző lámpának???
Szia!! Elvileg a td-nek 70 literes tankja van!! Én egyszer kipróbáltam,hogy mikor először felvillant(Pont utba esett egy benzinkút),telitankoltam,de annyira,hogy majdnem kicsordult a tanksapkánál!! Ki is guvvadt a szemem,mert belement 60,7 liter nafta!!Na ez kábé azt jelenti,hogy ha felgyullad a lámpa akkor van benne 10 liter,kb 100-130km-re való!!!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
tasi.misi
Nem elérhető
Hozzászólások: 255
Ezüstnyíl!
|
|
« Válasz #41 Dátum: 2006. december 20. 20:58:58 pm » |
|
Sziasztok! Tudja valaki,hogy az e28 td-nek mikor kell kigyulladni az üzemanyagjelző lámpának???
Szia!! Elvileg a td-nek 70 literes tankja van!! Én egyszer kipróbáltam,hogy mikor először felvillant(Pont utba esett egy benzinkút),telitankoltam,de annyira,hogy majdnem kicsordult a tanksapkánál!! Ki is guvvadt a szemem,mert belement 60,7 liter nafta!!Na ez kábé azt jelenti,hogy ha felgyullad a lámpa akkor van benne 10 liter,kb 100-130km-re való!!! Köszi!A mutatóm már 100km-óta pirosban van de a lámpa még nem világít! Azt hiszem a fenti érintkezőknél mehetek lejjebb,amit nem akartam!
|
|
|
Naplózva
|
Tasi 20-492-0318
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #42 Dátum: 2006. december 20. 21:37:00 pm » |
|
Sziasztok! Tudja valaki,hogy az e28 td-nek mikor kell kigyulladni az üzemanyagjelző lámpának???
Szia!! Elvileg a td-nek 70 literes tankja van!! Én egyszer kipróbáltam,hogy mikor először felvillant(Pont utba esett egy benzinkút),telitankoltam,de annyira,hogy majdnem kicsordult a tanksapkánál!! Ki is guvvadt a szemem,mert belement 60,7 liter nafta!!Na ez kábé azt jelenti,hogy ha felgyullad a lámpa akkor van benne 10 liter,kb 100-130km-re való!!! Köszi!A mutatóm már 100km-óta pirosban van de a lámpa még nem világít! Azt hiszem a fenti érintkezőknél mehetek lejjebb,amit nem akartam! Ezek a régi üzemanyagszint-jelzők elég megbízhatatlanok. Vigyél magaddal egy kanna üzemanyagot, és ha megáll a kocsid, de nem gyulladt ki a led, akkor tudod, hogy gond van.
|
|
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
tasi.misi
Nem elérhető
Hozzászólások: 255
Ezüstnyíl!
|
|
« Válasz #43 Dátum: 2006. december 20. 21:44:27 pm » |
|
AYT E21! Már folyamatban van a javítása,csak tesztelgetem. Megpucoltam az érintkezőket,lepróbáltam úgy hogy összekötöttem az érintkezőt,így működött! Úghogy a tankban lévő érintkezővel lessz a baj! Van nálam 10l üzemanyag! Hali!
|
|
|
Naplózva
|
Tasi 20-492-0318
|
|
|
Bon
Vendég
|
|
« Válasz #44 Dátum: 2006. december 20. 21:44:46 pm » |
|
Sziasztok! Tudja valaki,hogy az e28 td-nek mikor kell kigyulladni az üzemanyagjelző lámpának???
Szia!! Elvileg a td-nek 70 literes tankja van!! Én egyszer kipróbáltam,hogy mikor először felvillant(Pont utba esett egy benzinkút),telitankoltam,de annyira,hogy majdnem kicsordult a tanksapkánál!! Ki is guvvadt a szemem,mert belement 60,7 liter nafta!!Na ez kábé azt jelenti,hogy ha felgyullad a lámpa akkor van benne 10 liter,kb 100-130km-re való!!! Köszi!A mutatóm már 100km-óta pirosban van de a lámpa még nem világít! Azt hiszem a fenti érintkezőknél mehetek lejjebb,amit nem akartam! Ezek a régi üzemanyagszint-jelzők elég megbízhatatlanok. Vigyél magaddal egy kanna üzemanyagot, és ha megáll a kocsid, de nem gyulladt ki a led, akkor tudod, hogy gond van. na igen csak a dizelnél ez nem teljesen igy müködik. ha kifogy utána légteleniteni kell az ü.a.rendszert.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #45 Dátum: 2006. december 20. 21:49:37 pm » |
|
Sziasztok! Tudja valaki,hogy az e28 td-nek mikor kell kigyulladni az üzemanyagjelző lámpának???
Szia!! Elvileg a td-nek 70 literes tankja van!! Én egyszer kipróbáltam,hogy mikor először felvillant(Pont utba esett egy benzinkút),telitankoltam,de annyira,hogy majdnem kicsordult a tanksapkánál!! Ki is guvvadt a szemem,mert belement 60,7 liter nafta!!Na ez kábé azt jelenti,hogy ha felgyullad a lámpa akkor van benne 10 liter,kb 100-130km-re való!!! Köszi!A mutatóm már 100km-óta pirosban van de a lámpa még nem világít! Azt hiszem a fenti érintkezőknél mehetek lejjebb,amit nem akartam! Ezek a régi üzemanyagszint-jelzők elég megbízhatatlanok. Vigyél magaddal egy kanna üzemanyagot, és ha megáll a kocsid, de nem gyulladt ki a led, akkor tudod, hogy gond van. na igen csak a dizelnél ez nem teljesen igy müködik. ha kifogy utána légteleniteni kell az ü.a.rendszert. Bocs, igazad van. Erre nem is gondoltam. Látszik, hogy még sohasem volt dízelem.
|
|
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
Bon
Vendég
|
|
« Válasz #46 Dátum: 2006. december 20. 21:54:58 pm » |
|
Sziasztok! Tudja valaki,hogy az e28 td-nek mikor kell kigyulladni az üzemanyagjelző lámpának???
Szia!! Elvileg a td-nek 70 literes tankja van!! Én egyszer kipróbáltam,hogy mikor először felvillant(Pont utba esett egy benzinkút),telitankoltam,de annyira,hogy majdnem kicsordult a tanksapkánál!! Ki is guvvadt a szemem,mert belement 60,7 liter nafta!!Na ez kábé azt jelenti,hogy ha felgyullad a lámpa akkor van benne 10 liter,kb 100-130km-re való!!! Köszi!A mutatóm már 100km-óta pirosban van de a lámpa még nem világít! Azt hiszem a fenti érintkezőknél mehetek lejjebb,amit nem akartam! Ezek a régi üzemanyagszint-jelzők elég megbízhatatlanok. Vigyél magaddal egy kanna üzemanyagot, és ha megáll a kocsid, de nem gyulladt ki a led, akkor tudod, hogy gond van. na igen csak a dizelnél ez nem teljesen igy müködik. ha kifogy utána légteleniteni kell az ü.a.rendszert. Bocs, igazad van. Erre nem is gondoltam. Látszik, hogy még sohasem volt dízelem. nekem se csak ezt pont tudtam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tasi.misi
Nem elérhető
Hozzászólások: 255
Ezüstnyíl!
|
|
« Válasz #47 Dátum: 2006. december 20. 22:02:59 pm » |
|
Sziasztok! Tudja valaki,hogy az e28 td-nek mikor kell kigyulladni az üzemanyagjelző lámpának???
Szia!! Elvileg a td-nek 70 literes tankja van!! Én egyszer kipróbáltam,hogy mikor először felvillant(Pont utba esett egy benzinkút),telitankoltam,de annyira,hogy majdnem kicsordult a tanksapkánál!! Ki is guvvadt a szemem,mert belement 60,7 liter nafta!!Na ez kábé azt jelenti,hogy ha felgyullad a lámpa akkor van benne 10 liter,kb 100-130km-re való!!! Köszi!A mutatóm már 100km-óta pirosban van de a lámpa még nem világít! Azt hiszem a fenti érintkezőknél mehetek lejjebb,amit nem akartam! Ezek a régi üzemanyagszint-jelzők elég megbízhatatlanok. Vigyél magaddal egy kanna üzemanyagot, és ha megáll a kocsid, de nem gyulladt ki a led, akkor tudod, hogy gond van. na igen csak a dizelnél ez nem teljesen igy müködik. ha kifogy utána légteleniteni kell az ü.a.rendszert. Bocs, igazad van. Erre nem is gondoltam. Látszik, hogy még sohasem volt dízelem. nekem se csak ezt pont tudtam. Az enyémnek mindegy mert mindig levegős!Tavasszal tervben van egy nagyobb felújítás és majd ez is meglessz!
|
|
|
Naplózva
|
Tasi 20-492-0318
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #48 Dátum: 2006. december 25. 15:17:33 pm » |
|
Nem egészen autóvillamosság,de valamelyest fűződik hozzá.
Fényszóróállítás
Van-e valakinek erről adata,rajza,stb? Arra gondolok,hogy ha nincs erre szolgáló műszerem,de itthon szeretném beállítani a fényszórókat,akkor Pl. a garázsban a faltól milyen messzire álljak és a falra milyen magasra kell viágítania a tompítottnak,ködlámpának,refinek.
Várom az ötleteket,adatokat.
Köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #49 Dátum: 2006. december 25. 16:24:05 pm » |
|
Nem egészen autóvillamosság,de valamelyest fűződik hozzá.
Fényszóróállítás
Van-e valakinek erről adata,rajza,stb? Arra gondolok,hogy ha nincs erre szolgáló műszerem,de itthon szeretném beállítani a fényszórókat,akkor Pl. a garázsban a faltól milyen messzire álljak és a falra milyen magasra kell viágítania a tompítottnak,ködlámpának,refinek.
Várom az ötleteket,adatokat.
Köszönöm.
hy szerintem ha egyenes /vizszintes/talajon,kb 3meterre allsz,egy olyan felulettol amelyen jol lathato a fenyszoro altal vetitett kep akkor afenyszoro kozepenek a magassaga kb,3cm-el legyen magasabb a falra vetitett kep vizszintes vonalatol... egyeni beallitas:keresel sotetben egy egyenes utszakaszt,elotte megkeresed,bejaratod a csavarokat,majd az egyik lampat letakarod vmivel hogy csak egy fenycsovat lass,majdpedig izles szerint oda allitod ahol neked megfelel.../ez az utobbbi nekem bevallt/ hy
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Imik-e-28
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
|
|
« Válasz #50 Dátum: 2006. december 25. 17:18:50 pm » |
|
Nem egészen autóvillamosság,de valamelyest fűződik hozzá.
Fényszóróállítás
Van-e valakinek erről adata,rajza,stb? Arra gondolok,hogy ha nincs erre szolgáló műszerem,de itthon szeretném beállítani a fényszórókat,akkor Pl. a garázsban a faltól milyen messzire álljak és a falra milyen magasra kell viágítania a tompítottnak,ködlámpának,refinek.
Várom az ötleteket,adatokat.
Köszönöm.
Szia! Én a következő képen szoktam beállítani: Állj oda egy falhoz, és jelöld be a falon a fényszóró középpontját (tompított!!!), ha ez megvan akkor a vonal alá húzz 5 centivel egy másikat. Tolass hátra pontosan 5 métert és most az alsó vonalon kell legyen a fényszóród fénye! A középvonaltól balra-jobbra ne térjen el a fénypont közepe. A távolságinál szintén odaállsz a falhoz, bejelölöd és szintén 5 méter hátra és ennek viszont ugyan oda kell essen a fénye, mint ahova jelölted! (jobbra-balra természetesen ez se térjen el) Remélem érthető volt... Jó munkát.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #51 Dátum: 2006. december 25. 17:42:15 pm » |
|
Köszi szépen a tanácsokat!
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
mifu
Vendég
|
|
« Válasz #52 Dátum: 2007. január 03. 18:20:14 pm » |
|
Üdv! Lécci segítsetek, ideje lenne mozdítanom a kasznistól az autót, de 1x csak szeszélyessé vált a gyújtásom (pl. kirakjuk a négy gyertyát a szelepfedélre, önindítóval pörget, álomszép szikrák, marhajó sorrendben -> gyertyák vissza, nem indul -> egy gyertya kivesz, pörget, szikra nuku) Olyan is volt, hogy a kiszedett gyertya csak füstölt de nem szikrázott. M10B18 moci 79 tájékáról, de a gyújtás az 81 körüli 315-ösé (elektronikus) (elosztó: Bosch 0 237 005 005; gyújtásmodul: Bosch 0 227 100 111; gyertyák újak, szépek, stb.) Ami megvolt: Trafót, trafókábelt turiztam, nincs érzékelhető különbség. A voltmérő ugrál párszáz mV-ot a modulnál mérve, ha forgatom az elosztót. A jeladóban a légrések elég összevisszák voltak, azon állítottam, még próbálva nem volt... Mennyi esélye, hogy a gyújtásmodul szarakodik? uis. az elég drága móka ( Hogy lehetne kimérni, hogy "szaggat" e a gyújtásmodul? Ami ötletet eddig kaptam: Az elosztón lévő test érintkező eddig nem volt bekötve. Ez tényleg számíthat? (merugye az elosztó fogaskerekes meg egyébként is fémesen érintkezik a hengerfejjel, stb.) Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szöszi
Vendég
|
|
« Válasz #53 Dátum: 2007. január 08. 22:53:11 pm » |
|
Halli e-28 hoz szeretnék villamosági rajzot tud valaki segiteni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #54 Dátum: 2007. január 10. 09:12:53 am » |
|
Tegnap kicseréltem a műszeregységet a kocsiban. Több dolgot is tapasztaltam. Eddig a vízhőm a fél fölött állt meg egy féllel,a fordulatszám óra szerint 5500-nál forgott le,rotorcsere után is. Az egység cseréjével láss csodát ezek a hibák eltűntek,a víz beáll a félre,a termo nyitása után még elmozdul lefele.A leszab.fordulat az 5500 helyett a 6600-7000-es tartományt nyallintja. Szóval van öröm és boldogság.Persze közben a hibás izzókat is cseréltem,így világít minden mint a karácsonyfa.
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #55 Dátum: 2007. január 10. 18:14:18 pm » |
|
Tegnap kicseréltem a műszeregységet a kocsiban. Több dolgot is tapasztaltam. Eddig a vízhőm a fél fölött állt meg egy féllel,a fordulatszám óra szerint 5500-nál forgott le,rotorcsere után is. Az egység cseréjével láss csodát ezek a hibák eltűntek,a víz beáll a félre,a termo nyitása után még elmozdul lefele.A leszab.fordulat az 5500 helyett a 6600-7000-es tartományt nyallintja. Szóval van öröm és boldogság.Persze közben a hibás izzókat is cseréltem,így világít minden mint a karácsonyfa.
Örülök, hogy örülsz. Most már nyugodtan hajthatod álomra a fejedet.
|
|
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #56 Dátum: 2007. január 11. 06:40:32 am » |
|
Tegnap kicseréltem a műszeregységet a kocsiban. Több dolgot is tapasztaltam. Eddig a vízhőm a fél fölött állt meg egy féllel,a fordulatszám óra szerint 5500-nál forgott le,rotorcsere után is. Az egység cseréjével láss csodát ezek a hibák eltűntek,a víz beáll a félre,a termo nyitása után még elmozdul lefele.A leszab.fordulat az 5500 helyett a 6600-7000-es tartományt nyallintja. Szóval van öröm és boldogság.Persze közben a hibás izzókat is cseréltem,így világít minden mint a karácsonyfa.
Örülök, hogy örülsz. Most már nyugodtan hajthatod álomra a fejedet. Köszönöm együttérzésedet!!!
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #57 Dátum: 2007. január 11. 09:49:42 am » |
|
Tegnap kicseréltem a műszeregységet a kocsiban. Több dolgot is tapasztaltam. Eddig a vízhőm a fél fölött állt meg egy féllel,a fordulatszám óra szerint 5500-nál forgott le,rotorcsere után is. Az egység cseréjével láss csodát ezek a hibák eltűntek,a víz beáll a félre,a termo nyitása után még elmozdul lefele.A leszab.fordulat az 5500 helyett a 6600-7000-es tartományt nyallintja. Szóval van öröm és boldogság.Persze közben a hibás izzókat is cseréltem,így világít minden mint a karácsonyfa.
Örülök, hogy örülsz. Most már nyugodtan hajthatod álomra a fejedet. Köszönöm együttérzésedet!!! Komolyan gondoltam azt, amit írtam, mert tudom, hogy egy ilyen jellegű hiba megoldása milyen megkönnyebbüléssel jár.
|
|
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #58 Dátum: 2007. január 21. 15:34:04 pm » |
|
Szeva! Abban kérném a segítségeteket,hogy e21-esembe egy l-jetes motor van,és nem megy a fordulatszámmérő.A motorhoz ugye már megszakító nélküli gyújtás tartozik,nem tudom,hogy kellene összehozni,hogy működjön.Előre is köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Imik-e-28
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
|
|
« Válasz #59 Dátum: 2007. január 22. 00:08:03 am » |
|
Szeva! Abban kérném a segítségeteket,hogy e21-esembe egy l-jetes motor van,és nem megy a fordulatszámmérő.A motorhoz ugye már megszakító nélküli gyújtás tartozik,nem tudom,hogy kellene összehozni,hogy működjön.Előre is köszönöm.
Szia! A motor vezérlőegységnél a kábelkötegen van egy 3-as csatlakozó, ebből a fekete színüt kell rákötnöd a müszergységre. A müszernél pedigvan 3 saru, ezeket értelemszerüen ahogy a hátuljára rá van írva a - negatív, a + gyújtás pozitív és az 1-es a fordszám jel! Sok sikert!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|