| 
			| 
					
						| Imik-e-28 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 166
								
								 | 
								|  | « Válasz #660 Dátum: 2008. január 22. 21:22:35 pm » |  | 
 
 Mivel az akksim úgy néz ki, szopás áldozata volt, tegnap belevetettem magam az amperek erdejébe. Örömmel tudatom, hogy a kp vezérlő volt a ludas..Ezért hallotta pet Salgótalin a neszelését a záraknak. Köszönöm Imi!
 Nekem köszönöd? Miért?Te adtad meg a kellő lökést...Az izzítórelét kivettem, semnmmi nem történt..Végül a biztik között volt a tettes, és arra van kötve a vezérlő...Hát akkor ne nekem köszönd, te találtad meg a tettest!     |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| nimroad 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 127
								
								 | 
								|  | « Válasz #661 Dátum: 2008. január 22. 21:43:58 pm » |  | 
 
 Sziasztok.
 Ma átraktam egy E28-as ból a központizárat a készülő E12-be ,de valamit biztos nem jól kötöttem össze. Mikor elforditom a kulcsot lezár minden ajtó,de amikor elengedem a kulcsot ki is nyit minden ajtót- Kérlek segitsetek ha tudtok ,vagy ha van valakinek egy rajza nagyon megköszöném
 
 Üdv. Sanyi
 
 Az E-28 központizár rendszere mikrokapcsolós ? Ja és amiből kiszedted abban müködött?Igen mikrokapcsolós. Valami a zárszerkezetel nem stimmel. Ja  és van ott egy zöld száll kis piros csatlakozóval a végén azt nem tudom hova kell kötniA zöld szál az áramszál azaz 30-as tehát a záráshoz szükséges áram hiánya okozza a zárvatartást.Van még ott egy csatlakozó ami a bal első ajtóból jön ki öt szál drót van benne abba van piros szál is én abba adtam áramot  de még van benne  4 szál aminek nincs helye azokra mit kell kötni . Amikor elforditom a kulcsot a zárszerkezet megnyomja a mikrokapcsolót de amikor elengedem a kulcsot eltávolodik a mikrokapcsolótól és ki is nyilik az ajtó. Tehát amedig kézzel nyomva tartom a mikrokapcsolót addig zárva marad az ajtó de mikor elengedem rögtön ki is nyillik minden.Már próbaltam áramot adni a kis zöld szálba de arraa sem reagál . |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #662 Dátum: 2008. január 22. 21:46:50 pm » |  | 
 
 Mivel az akksim úgy néz ki, szopás áldozata volt, tegnap belevetettem magam az amperek erdejébe. Örömmel tudatom, hogy a kp vezérlő volt a ludas..Ezért hallotta pet Salgótalin a neszelését a záraknak. Köszönöm Imi!
 Nekem köszönöd? Miért?Te adtad meg a kellő lökést...Az izzítórelét kivettem, semnmmi nem történt..Végül a biztik között volt a tettes, és arra van kötve a vezérlő...Hát akkor ne nekem köszönd, te találtad meg a tettest!    Na jó... Szerinted ha be akaron kötni a H4-es izzót, úgy,hogy legyen értelme a H4-es mivoltának(fényszóró), akkor lerelézzem, vagy kibírja a kapcsoló? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Imik-e-28 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 166
								
								 | 
								|  | « Válasz #663 Dátum: 2008. január 22. 21:54:06 pm » |  | 
 
 Mivel az akksim úgy néz ki, szopás áldozata volt, tegnap belevetettem magam az amperek erdejébe. Örömmel tudatom, hogy a kp vezérlő volt a ludas..Ezért hallotta pet Salgótalin a neszelését a záraknak. Köszönöm Imi!
 Nekem köszönöd? Miért?Te adtad meg a kellő lökést...Az izzítórelét kivettem, semnmmi nem történt..Végül a biztik között volt a tettes, és arra van kötve a vezérlő...Hát akkor ne nekem köszönd, te találtad meg a tettest!    Na jó... Szerinted ha be akaron kötni a H4-es izzót, úgy,hogy legyen értelme a H4-es mivoltának(fényszóró), akkor lerelézzem, vagy kibírja a kapcsoló?Én kirelézném, és természetesen egy plusz biztosítékkal. Nem hinném, hogy csak simán kibírja a kapcsoló, ugyanis dupla terhelése lesz. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #664 Dátum: 2008. január 22. 22:18:46 pm » |  | 
 
 Mivel az akksim úgy néz ki, szopás áldozata volt, tegnap belevetettem magam az amperek erdejébe. Örömmel tudatom, hogy a kp vezérlő volt a ludas..Ezért hallotta pet Salgótalin a neszelését a záraknak. Köszönöm Imi!
 Nekem köszönöd? Miért?Te adtad meg a kellő lökést...Az izzítórelét kivettem, semnmmi nem történt..Végül a biztik között volt a tettes, és arra van kötve a vezérlő...Hát akkor ne nekem köszönd, te találtad meg a tettest!    Na jó... Szerinted ha be akaron kötni a H4-es izzót, úgy,hogy legyen értelme a H4-es mivoltának(fényszóró), akkor lerelézzem, vagy kibírja a kapcsoló?Én kirelézném, és természetesen egy plusz biztosítékkal. Nem hinném, hogy csak simán kibírja a kapcsoló, ugyanis dupla terhelése lesz.A tápot egyből az akksiról vegyem le(biztin keresztül)? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TurbóDénes 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #665 Dátum: 2008. január 22. 22:22:43 pm » |  | 
 
 Na jó...
 
 Szerinted ha be akaron kötni a H4-es izzót, úgy,hogy legyen értelme a H4-es mivoltának(fényszóró), akkor lerelézzem, vagy kibírja a kapcsoló?
 
 Én kirelézném, és természetesen egy plusz biztosítékkal. Nem hinném, hogy csak simán kibírja a kapcsoló, ugyanis dupla terhelése lesz.A tápot egyből az akksiról vegyem le(biztin keresztül)?Lütyö. Relézd mindenképp.    Nekem nem volt...........         Három fénykürt,és ugrott a 10A-s bizti.    Aztán lerí,izé relé és már jó is lett.Tápot meg akksiról rögtön.     |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #666 Dátum: 2008. január 23. 15:28:28 pm » |  | 
 
 Na jó...
 
 Szerinted ha be akaron kötni a H4-es izzót, úgy,hogy legyen értelme a H4-es mivoltának(fényszóró), akkor lerelézzem, vagy kibírja a kapcsoló?
 
 Én kirelézném, és természetesen egy plusz biztosítékkal. Nem hinném, hogy csak simán kibírja a kapcsoló, ugyanis dupla terhelése lesz.A tápot egyből az akksiról vegyem le(biztin keresztül)?Lütyö. Relézd mindenképp.    Nekem nem volt...........         Három fénykürt,és ugrott a 10A-s bizti.    Aztán lerí,izé relé és már jó is lett.Tápot meg akksiról rögtön.    Köszönöm Mester! Nézd el gyarlóságomat, de oly tudatlan vagyok melletted!:  )Mostmár érzem, lassan készenállok:  ) |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Imik-e-28 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 166
								
								 | 
								|  | « Válasz #667 Dátum: 2008. január 23. 17:54:12 pm » |  | 
 
 Na jó...
 
 Szerinted ha be akaron kötni a H4-es izzót, úgy,hogy legyen értelme a H4-es mivoltának(fényszóró), akkor lerelézzem, vagy kibírja a kapcsoló?
 
 Én kirelézném, és természetesen egy plusz biztosítékkal. Nem hinném, hogy csak simán kibírja a kapcsoló, ugyanis dupla terhelése lesz.A tápot egyből az akksiról vegyem le(biztin keresztül)?Lütyö. Relézd mindenképp.    Nekem nem volt...........         Három fénykürt,és ugrott a 10A-s bizti.    Aztán lerí,izé relé és már jó is lett.Tápot meg akksiról rögtön.    Teee! A tanúsítványadóinh ezt is tanultad?     |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #668 Dátum: 2008. január 23. 19:06:19 pm » |  | 
 
 Na jó...
 
 Szerinted ha be akaron kötni a H4-es izzót, úgy,hogy legyen értelme a H4-es mivoltának(fényszóró), akkor lerelézzem, vagy kibírja a kapcsoló?
 
 Én kirelézném, és természetesen egy plusz biztosítékkal. Nem hinném, hogy csak simán kibírja a kapcsoló, ugyanis dupla terhelése lesz.A tápot egyből az akksiról vegyem le(biztin keresztül)?Lütyö. Relézd mindenképp.    Nekem nem volt...........         Három fénykürt,és ugrott a 10A-s bizti.    Aztán lerí,izé relé és már jó is lett.Tápot meg akksiról rögtön.    Teee! A tanúsítványadóinh ezt is tanultad?    Sztem csak szeret extrázgatni:  ) |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TurbóDénes 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #669 Dátum: 2008. január 23. 19:34:44 pm » |  | 
 
 Na jó...
 
 Szerinted ha be akaron kötni a H4-es izzót, úgy,hogy legyen értelme a H4-es mivoltának(fényszóró), akkor lerelézzem, vagy kibírja a kapcsoló?
 
 Én kirelézném, és természetesen egy plusz biztosítékkal. Nem hinném, hogy csak simán kibírja a kapcsoló, ugyanis dupla terhelése lesz.A tápot egyből az akksiról vegyem le(biztin keresztül)?Lütyö. Relézd mindenképp.    Nekem nem volt...........         Három fénykürt,és ugrott a 10A-s bizti.    Aztán lerí,izé relé és már jó is lett.Tápot meg akksiról rögtön.    Teee! A tanúsítványadóinh ezt is tanultad?    Chhhhhhhhh.......... Tanusítványadói. Ment mél.  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| nimroad 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 127
								
								 | 
								|  | « Válasz #670 Dátum: 2008. január 25. 20:56:22 pm » |  | 
 
 Sziasztok Nem tudjatok e  véletlenül , a tükröket allitó gomboktól kijön az ajtóból öt szál drót, egy csatlakozóba. Melyikre mit kell kötni. A kabel 524 td ből van e28-as. én at raktam az E12*esbe de az e 12 -nek más tipusu csatlakozói vannak (normál papucsok) mig az e28 nak kis kerek lyukak vannak a csatlakozóba. Tehát át kéne alakitanom a csatlakozót csak azt nem tudom ,hogy a külömböző szinü kábelekre mit kell kötni. Segitsetek ha tudtok                                                                                                                         Üdv                                                                                                                         Sanyi  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #671 Dátum: 2008. január 25. 21:07:46 pm » |  | 
 
 Sziasztok Nem tudjatok e  véletlenül , a tükröket allitó gomboktól kijön az ajtóból öt szál drót, egy csatlakozóba. Melyikre mit kell kötni. A kabel 524 td ből van e28-as. én at raktam az E12*esbe de az e 12 -nek más tipusu csatlakozói vannak (normál papucsok) mig az e28 nak kis kerek lyukak vannak a csatlakozóba. Tehát át kéne alakitanom a csatlakozót csak azt nem tudom ,hogy a külömböző szinü kábelekre mit kell kötni. Segitsetek ha tudtok                                                                                                                         Üdv                                                                                                                         Sanyi A drótok szinei mennyiben különböznek? A barna az tutira test. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| nimroad 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 127
								
								 | 
								|  | « Válasz #672 Dátum: 2008. január 25. 21:15:03 pm » |  | 
 
 Meg fogom nézni. az tuti hogy van barna,piros fehér csikal,kék,a többit meg kell néznem. A bal oldali tükröm csak kattog a jobb oldali meg se nyekken. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #673 Dátum: 2008. január 25. 21:25:01 pm » |  | 
 
 Meg fogom nézni. az tuti hogy van barna,piros fehér csikal,kék,a többit meg kell néznem. A bal oldali tükröm csak kattog a jobb oldali meg se nyekken.
 A tükrök egyébként tutira jók? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| nimroad 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 127
								
								 | 
								|  | « Válasz #674 Dátum: 2008. január 26. 16:12:12 pm » |  | 
 
 Sziasztok
 Végre a tükrök müködnének,de rosz a baloldali tükör motorja. Nem tudjátok,hogy lehet azt szétszedni,van egy jó tükröm abból szeretném átrakni a motort
 Üdv    Sanyi
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #675 Dátum: 2008. január 26. 16:29:11 pm » |  | 
 
 Sziasztok
 Végre a tükrök müködnének,de rosz a baloldali tükör motorja. Nem tudjátok,hogy lehet azt szétszedni,van egy jó tükröm abból szeretném átrakni a motort
 Üdv    Sanyi
 
 Alulról van egy lik, ott kell benyúlni csavarhúzóval, és elfordítani azt a lapot, amin a tükörlap van. Onnan már minden látszik..Csak azt nem tudom, merre kell forgatni... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| nimroad 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 127
								
								 | 
								|  | « Válasz #676 Dátum: 2008. január 26. 18:46:19 pm » |  | 
 
 Végre müködnek tükrök. Tényleg egyszerü a javitása ha tudja az ember ezeket a kis trüköket.                                                                     KÖSZÖNÖM LÜTYŐNEK  A TIPPET ZSOLTI 99*NEK MEG A RAJZOKAT   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #677 Dátum: 2008. január 26. 19:51:31 pm » |  | 
 
 Végre müködnek tükrök. Tényleg egyszerü a javitása ha tudja az ember ezeket a kis trüköket.                                                                     KÖSZÖNÖM LÜTYŐNEK  A TIPPET ZSOLTI 99*NEK MEG A RAJZOKAT  Nincs mit! Bár pár képet küldhetnél az E12-ről..  ) |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| nimroad 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 127
								
								 | 
								|  | « Válasz #678 Dátum: 2008. január 26. 20:29:28 pm » |  | 
 
 Már próbáltam rakni fel képeket de sehogy sem sikerül. Szerintem miden kép nagyobb mint 50 kb |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #679 Dátum: 2008. január 26. 20:31:46 pm » |  | 
 
 Már próbáltam rakni fel képeket de sehogy sem sikerül. Szerintem miden kép nagyobb mint 50 kb
 Jöhet priviben is, nagyok is!lutyo1@freestart.hu |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lóránd 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 233
								
								 
								e23 732i
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #680 Dátum: 2008. február 08. 18:27:30 pm » |  | 
 
 lehet megint rossz helyre írom de azthiszem ez mindenkit érdekel akinek hetese van ... :E23 (1982 to 1986 7 Series) Wiring Diagrams:   http://shark.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e23/ |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #681 Dátum: 2008. február 08. 22:28:07 pm » |  | 
 
 lehet megint rossz helyre írom de azthiszem ez mindenkit érdekel akinek hetese van ... :E23 (1982 to 1986 7 Series) Wiring Diagrams:   http://shark.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e23/
 
 Szerintem nincs rossz helyen..Mindenesetre köszönjük! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| zakicorp 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #682 Dátum: 2008. február 17. 09:58:53 am » |  | 
 
 Ez mi lehet, nem tudom honnan jött le!?   |  
						|  |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gisti 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4241
								
								 | 
								|  | « Válasz #683 Dátum: 2008. február 17. 15:13:19 pm » |  | 
 
 Ott a pont. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 +36/70/77-97-815E23 745i
 E39 525d touring
 E46 320 Ci
 Triumph Herald 13/60
 Yamaha Fj 1200
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| insomniac 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #684 Dátum: 2008. február 18. 12:42:33 pm » |  | 
 
 sziasztok
 valaki le tudná írni nagyon egyszerűen, hogy mit hova kell kötnöm egy l-jet -re alakított e21 23i -nél, hogy működjön a ford.számmérő? köszi
 
 üdv
 |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2008. február 18. 16:00:42 pm írta collins » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| BMWWWW 
								Kicsi Én 
								Moderátor
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2325
								
								 
								Öreg járgány szivatóval indul
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #685 Dátum: 2008. február 18. 14:28:47 pm » |  | 
 
 sziasztok
 valaki le tudná írni nagyon egyszerűen, hogy mit hova kell kötnöm egy l-jet -re alakított e21 23i -nél, hogy működjön a ford.számmérő? köszi
 
 üdv
 
 Vékony fekete madzag a motorköteg csatlakozóján! |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2008. február 18. 16:00:56 pm írta collins » |  Naplózva | 
 
 pannon 9341256Ezen hívj ha mersz!!!
 
 Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| SikuE28 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 345
								
								 | 
								|  | « Válasz #686 Dátum: 2008. február 21. 10:43:42 am » |  | 
 
 Sziasztok!  Már másodjára fordul elő velem h nem akar indulni az autó. Ez tök váratlanul szokott történni, jóformán semmi előjelét nem tapasztaltam.  Kontroll lámpák világítanak, minden ok ,csak hiába fordítom el a kulcsot nem indul. Először megigazítottam a sarukat akkor be is indult, legutóbb meg nem volt nálam 10-s kulcs így gyorsan betoltuk. Most szépen indul nem hallani semmi rendellenest az indítómotor felől.  Mi lehet a baj    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| mifu 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #687 Dátum: 2008. február 21. 16:43:59 pm » |  | 
 
 nekem e21nél az indítómotoron volt az egyik csati kontakthibás, az csinált hasonlót... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gisti 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4241
								
								 | 
								|  | « Válasz #688 Dátum: 2008. február 21. 18:07:01 pm » |  | 
 
 Lehet az is lehet gyújtáskapcsoló is..Amikor nem indul akkor az önindítómotor forgat vagy semmit nem csinál?
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 +36/70/77-97-815E23 745i
 E39 525d touring
 E46 320 Ci
 Triumph Herald 13/60
 Yamaha Fj 1200
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| SikuE28 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 345
								
								 | 
								|  | « Válasz #689 Dátum: 2008. február 21. 22:19:40 pm » |  | 
 
 nem csinál semmit, csak nem indul.  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	|  |