| 
			| 
					
						| RaddiR 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 666
								
								 | 
								|  | « Válasz #2250 Dátum: 2014. június 30. 19:13:21 pm » |  | 
 
 e21be bekötöttem az m20 3 soros motronicot..alapjárat 1500 ha rádugom az alapjárati motort akkor 2000 2100 hideg motornál is!152-es és 173-as vezérlővel is.
 injektorokat egyelőre a b35iket hagytam bent,de elkezdtem a cserét, gyanítom hogy azért csinálhatja, remélem a sajátjaival beáll.
 Jól sejtem vagy sem? vagy esetleg valami más lehet a gebasz?
 Alapjárati motor a másik motronicnál jó volt!!! ezért ennek a hibáját kizárom.
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...   |  |  | 
	| 
			| 
					
						| RaddiR 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 666
								
								 | 
								|  | « Válasz #2251 Dátum: 2014. június 30. 19:24:31 pm » |  | 
 
 Sziasztok! Ez egy 3soros motronic köteg kérdésem a csatik lennének... 1-2 ről van elképzelésem, de ha valaki letudná írni azt megköszönném!   Segítségül beszámoztam... Köszi előre is!  8-asra tudjuk a megfejtést? Samm annó korrekten leírta csak ez kimaradt, a folytószelep potméterére 7-es mehet??  |  
						| 
 az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...   |  |  | 
	| 
			| 
					
						| RaddiR 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 666
								
								 | 
								|  | « Válasz #2252 Dátum: 2014. augusztus 05. 19:12:11 pm » |  | 
 
 A jelenség nagyon fura és szeszélyes;Járó motornál a légtömegmérő mintha leállna- jár a motor egy pillanatra mintha lefulladna hallom hogy a klapnis ltm csattan egyet és jár tovább a motor.
 Másik hiba- menet közben a gyújtás kihagy egy- egy pillanatra, fordulatszám mutató is lehasal.
 A gyújtás kihagyás először 2500 és 3500as fordulaton tartva jelentkezett, most már random csinálja.
 
 
 Az összes csatit, testet leellenőriztem minden okés.
 
 (e21 m20 3 soros motronic)
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...   |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #2253 Dátum: 2014. augusztus 06. 08:07:52 am » |  | 
 
 A gyújtás kihagyás lehet gyújtáskapcsoló is. Nekem is ezt csinálta, míg egyszer végleg el nem halálozott. Vagy a motor testkábel... Nekem egyben volt, nem látszott rajta semmi, míg járó motornál megrángattam és összevissza szikrázott.
 Ha jól tudom M30b35 spricceket használsz, a az alapjárat ingadozás valószínűleg attól lesz, én is inkább visszaraktam az M50 spricceket.
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| RaddiR 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 666
								
								 | 
								|  | « Válasz #2254 Dátum: 2014. augusztus 08. 22:48:56 pm » |  | 
 
 A gyújtás kihagyás lehet gyújtáskapcsoló is. Nekem is ezt csinálta, míg egyszer végleg el nem halálozott. Vagy a motor testkábel... Nekem egyben volt, nem látszott rajta semmi, míg járó motornál megrángattam és összevissza szikrázott.
 Ha jól tudom M30b35 spricceket használsz, a az alapjárat ingadozás valószínűleg attól lesz, én is inkább visszaraktam az M50 spricceket.
 
 
 A testeket csatikat átnéztem azokban hiba elvileg nincsen. Max kontakt sprével befújok. Az injektorok nekem is most m50-é de m30b35 el jobb volt, és jobban is ment. Alapjárat az m50 el szebb de amióta ez van benne míg be nem melegszik a légtömegmérő mintha kihagyna... azt csinálja amit írtam. Gyújtás kapcsolóbetét kopása is produkálhat ilyet? Egyszer már volt betéttel problémán a régi autóban, de az máshol jelentkezett. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...   |  |  | 
	| 
			| 
					
						| RaddiR 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 666
								
								 | 
								|  | « Válasz #2255 Dátum: 2014. szeptember 28. 19:32:02 pm » |  | 
 
 Sziasztok.Kis segítséget kérnék, e21be tennék e30/36... "difi km jeladót" és e30km órát.
 (((nem spirálos a váltóm...)))
 Kérdésem, órába mi megy a jeladóról és melyik madzag hova. Konkrét leírást nem találtam.
 Jeladón 2 "saru" az órán pedig 4"saru" van.
 
 Köszi!
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...   |  |  | 
	|  | 
	| 
			| 
					
						| RaddiR 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 666
								
								 | 
								|  | « Válasz #2257 Dátum: 2014. szeptember 29. 12:06:06 pm » |  | 
 
 Vhhháááá     Örökhálám! megnézem, köszönöm!  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...   |  |  | 
	| 
			| 
					
						| horvath1980 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2258 Dátum: 2014. október 12. 19:58:28 pm » |  | 
 
 Sziasztok 
 Van egy m635csim amerikai modell.17 ève nem ment. Minden indítàshoz szükséges dolgot cserèltünk, gyertya olaj, benzin,stb Nem volt meg s kulcsa sem. Vettem hozà egy màsik gyújtáskapcsolót! Szerintem nem imós! Szerintetek? Nem indul, de teker!! Villog a check felirat a műszerfalon! De màr indítàs előtt hiàba veszem le a sarut, villog újra!A trafó kap àramot de szikra nincs! Trafó jó! Benzin szivattyú se megy !!! Hibakódot holnap olvasunk ki, ha viszi a gyàri műszer!!
 Mi a vèlemènyetek ?
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| kzolee 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5192
								
								 | 
								|  | « Válasz #2259 Dátum: 2014. október 13. 05:18:08 am » |  | 
 
 Ac relé vagy a főrelé adta fel a harcot. Próbáld meg kimérni, melyik nem ad áramot. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 1985 E28 530i |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2260 Dátum: 2014. október 13. 19:51:22 pm » |  | 
 
 Egyértelmű, hogy nincs impulzus jel, ami kell a gyújtásnak és az üzemanyag szivattyúnak, tehát a 2db jeladó lehet a hibás, vagy maga a motorvezérlő, esetleg a motorvezérlő főreléje. 
 De 17 év állás után érdemes minden csatlakozót, testpontot, pozitív pont osztókat széthúzni, ellenőrizni a kontaktokat.
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| horvath1980 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2261 Dátum: 2014. október 13. 20:58:19 pm » |  | 
 
 Hi
 A
 Benzin szivattyú behalt az tuti, de áramot nem kap !A jeladó csatlakozási pontok jók
 Kaliforniai kocsi minden rozsdamentes !!Holnap ki olvassuk gyári műszerrel hátha segít !!
 Imót nem találtunk bent ! Egyenlőre ennyi megyünk tovább.....
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| fura 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 453
								
								 
								06305678912
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2262 Dátum: 2014. november 19. 17:12:47 pm » |  | 
 
 tanácstalan vagyok.e46 kombi,gyári xenon.a gond a következö.felkapcsolom a világitást,pár percig jol müködik,de eutána elhalványul az ereje,aztán villant egyet és ujra rendesen világit. alkalmanként csinálja,de mostanában egyre sürübben,mi lehet a baja?
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 06305678912 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| kzolee 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5192
								
								 | 
								|  | « Válasz #2263 Dátum: 2014. november 19. 20:24:54 pm » |  | 
 
 Döglődő trafó, izzó...      Mindkettő csinálja, vagy csak az egyik?    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 1985 E28 530i |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gisti 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4241
								
								 | 
								|  | « Válasz #2264 Dátum: 2014. november 19. 21:54:32 pm » |  | 
 
 Bármelyik lehet. Cseréld át a trafót ha a másik kezdi akkor trafó ha marad az oldal akkor izzó
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 +36/70/77-97-815E23 745i
 E39 525d touring
 E46 320 Ci
 Triumph Herald 13/60
 Yamaha Fj 1200
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| fura 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 453
								
								 
								06305678912
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2265 Dátum: 2014. november 20. 17:31:41 pm » |  | 
 
 ma rajtakaptam,az egyik biztos hogy csinálja,reggel majd csak a másikat fogom figyelni |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 06305678912 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| richiem 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 414
								
								 | 
								|  | « Válasz #2266 Dátum: 2014. december 12. 22:01:20 pm » |  | 
 
 Sziasztok, vki tudna abban segiteni, hogy a szivargyujtoba milyen izzo kell? A helyzetjelzo/kesztyutarto izzo tul nagy, de tuti hogy bajonettes |  
						|  |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #2267 Dátum: 2014. december 13. 09:00:55 am » |  | 
 
 Ez a foglalat leginkább a trabant-wartburg km óra izzófoglalatára emlékeztet...  szerintem az is...  Azt viszont hirtelen nem találom, hogy mi való oda gyárilag... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sztavrosz 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 832
								
								 | 
								|  | « Válasz #2268 Dátum: 2014. december 13. 11:54:55 am » |  | 
 
 Én vettem egy marékkal a 1,5 és a 3-wattosból is. Opel bmw honda ugyanaz. Bajonettzáras műanyagfoglalattal T5 és T10 izzó. |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2014. december 13. 11:59:01 am írta Sztavrosz » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| richiem 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 414
								
								 | 
								|  | « Válasz #2269 Dátum: 2014. december 13. 13:08:26 pm » |  | 
 
 Közben kiderítettem, BA7s foglalat. Sajnos a T5 és T10  nem jó bele, mert azok BA9s fogalatok....tehát nekem 7mm kell, az nem 9mm. 
 2 helyre kell csak ilyen az E21be, a fűtéskonzol világítás és a szivargyújtó világítás..
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Bikalakat 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 42
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2270 Dátum: 2014. december 31. 18:56:41 pm » |  | 
 
 A következő lenne a problémám, vettem egy e21-est, amibe belepakoltak egy m42-es motort, ami elvileg e30-ban volt, ha jól sejtem. Még nem mélyedtem el nagyon a témában, de valami olyasmit mondott a tulaj, hogy ezekhez már elektronyos sebimérő volt, és nincs is kihajítás spirálnak, ezért nem mér sebességet az autó. A kérdés a következő: be tudom-e varázsolni csak a sebességmérő órát az eredeti műszercsoportba, vagy van-e valamilyen más megoldás?Köszi, ha tudtok segíteni!
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #2271 Dátum: 2015. január 01. 00:29:08 am » |  | 
 
 nézz be a garázsomba, ott le van írva a menete |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| thomas 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2272 Dátum: 2015. augusztus 12. 21:50:26 pm » |  | 
 
 Valaki meg tudna mondani hogy az elso kodlampakat hova kell kotni?(1981 E21) A radiator jobb oldalan talaltam egy csatit,de ha oda kotom,meggyulladnak a helyzetjelzovel egyutt.A gombok a muszerfalban megvannak,mogottuk a drotok is,de nem tudom mi hova jon. <a href="http://www.imagebam.com/image/d946e3428681432 " target="_blank">  [/url] |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #2273 Dátum: 2015. augusztus 13. 05:52:24 am » |  | 
 
 HA megvan az előkészítés, akkor a  bal első lámpa körül kellene lennie egy szabad csúszósarunak. (ha jól emlékszem)   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| thomas 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2274 Dátum: 2015. augusztus 13. 09:02:44 am » |  | 
 
 HA megvan az előkészítés, akkor a  bal első lámpa körül kellene lennie egy szabad csúszósarunak. (ha jól emlékszem)  
 Akkor az a jobb oldalt valami mas lessz.Megnezem e bal oldalon is,hatha ott is talalok valamit.Koszi a segitseget. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| MR.V12 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6108
								
								 
								Dízeltocsevics
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #2275 Dátum: 2015. augusztus 17. 19:17:10 pm » |  | 
 
 Off,de talán BMW-be is olvad meg akku pólus.Olyan kérdésem lenne,hogy első körben mi okozza,hogy egy masinánál folyton elolvadnak az akksi pólusok,rá való az önindító,gyári kábelek,relék vannak mindenhol,az akku is megfelelő AH-s,ötlet?
 A második,hogy még jó régen,de láttam villanyásznál olyan készséget,amivel újra lehet gyártani a pólust,hálózati dzsúdóról működött,volt forma a negatívhoz,meg a pozitívhoz is,akkor még voltak olyan jó vastag ceruza méretű ólom rudak,rátette a szaki,bekapcs,bele némi ólom,másodpercek alatt megolvasztotta,a formában,egy pohár víz,és már üzemelt is újra az akksi.Szóval lehet ilyet kapni még,hol,milyen név alatt keressem,vagy akármi?
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető...""...fuss Forrest,fuss..."
 "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
 Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen...
 G11 740DX M Sport
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| RaddiR 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 666
								
								 | 
								|  | « Válasz #2276 Dátum: 2015. augusztus 17. 21:37:34 pm » |  | 
 
 Off,de talán BMW-be is olvad meg akku pólus.Olyan kérdésem lenne,hogy első körben mi okozza,hogy egy masinánál folyton elolvadnak az akksi pólusok,rá való az önindító,gyári kábelek,relék vannak mindenhol,az akku is megfelelő AH-s,ötlet?
 A második,hogy még jó régen,de láttam villanyásznál olyan készséget,amivel újra lehet gyártani a pólust,hálózati dzsúdóról működött,volt forma a negatívhoz,meg a pozitívhoz is,akkor még voltak olyan jó vastag ceruza méretű ólom rudak,rátette a szaki,bekapcs,bele némi ólom,másodpercek alatt megolvasztotta,a formában,egy pohár víz,és már üzemelt is újra az akksi.Szóval lehet ilyet kapni még,hol,milyen név alatt keressem,vagy akármi?
 
 Ez a kérdés engem is érinthet szintén OFF témakörben, nekem ezt a jelenséget egy Man produkálja, 24V-tal... mindig csak az egyik aksi +pólusa olvad el...gondoltam ki babrálok vele és felcserélem a két aksit.. ő babrált ki velem, mert most mindkét aksi +ja megolvadt. Itt is minden gyári, sőt a vezetékek jóval nagyobb keresztmetszetűek...  Én szereztem vékony réz lemezt, abból hasítottam csíkokat és a pólusra tekertem... ez gány de jelenleg nincsen jobb megoldásom. És ami még fura bár ezt valami kontakt hibának saccolom, hetente vastag oxid réteg ül ki minden sarura(4db), Lehet kontakt hiba? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...   |  |  | 
	| 
			| 
					
						| V8 Szisandor 
								e21 v8 4.0  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1125
								
								 | 
								|  | « Válasz #2277 Dátum: 2015. augusztus 18. 22:08:08 pm » |  | 
 
 szerintem is kontakt hiba,...
 lecserelnem a sarukat,...
 
 meg rezpasztaval is boven bekennem...
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
 20-260-22-26
 |  |  | 
	|  | 
	| 
			| 
					
						| tom 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1285
								
								 | 
								|  | « Válasz #2279 Dátum: 2015. október 15. 06:55:33 am » |  | 
 
 Sziasztok! Van valakinek tapasztalata, hogy honnan lehetne szerezni e28, e30 elektromos ablak kapcsolóba izzókat?
 Esetleg e28-ba a műszerfal alatti, belső nagy fehér elosztóba a lábak kiosztásáról ( mi micsoda ) valami kép vagy kapcsolási rajz.
 
 Előre is köszi.
 |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Tom |  |  | 
	|  |