CápaBMW fórum
2024. november 23. 20:25:31 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1512402 alkalommal)
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2370 Dátum: 2017. augusztus 28. 06:36:08 am »

Nekem is akkadt egy elektroms próblémám a kocsin.
Ha eléri az üzemi hő fogot a motor elkezd csúnyán járni 500 alá esik az alapjárat ki is hagy 2-3 henger ereje nincsen és durog puffog.
Motor mosás volt kb,3 het. Tongue
Rotor száraz és tiszta, a gyertya kábel mondjuk megrázott.Dénes kolléga a holtponti jeledóra gyanakszik.
Viktor ha egy ütéssel nekem is megoldod a próblémámat azt meghálálom. Azn

A szélvédő közepére vascsővel nagyot! Lemegy az ideg. Evil Evil Evil
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
mikóE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863



« Válasz #2371 Dátum: 2017. augusztus 31. 14:17:50 pm »

A szélvédő közepére vascsővel nagyot! Lemegy az ideg. Evil Evil Evil
Hát ha tudsz barna szinűt akkor esküszöm megcsinálom. Cheesy
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2372 Dátum: 2017. szeptember 01. 16:00:42 pm »

Hát ha tudsz barna szinűt akkor esküszöm megcsinálom. Cheesy

Van! Evil Evil Érte jössz, vagy átvigyem?
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
mikóE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863



« Válasz #2373 Dátum: 2017. szeptember 04. 13:47:46 pm »

Van! Evil Evil Érte jössz, vagy átvigyem?
De nem barna vascső kell!! Cheesy Grin
Viccet félre téve sajnos nem oldodott még mindig meg a próblémám.
Gyujtókábelt újat vettem bele mind a 7db lecseréltem.
Trafó, rotorok szintén rendben.
CSak melegen hülyül meg egyébként a motor!!!  undecided
Csipi a szememet is a kipufogóból kijövö el nem égetett benzint. Cry
Viktor Mikó tudnál át jönni? Roll Eyes
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2374 Dátum: 2017. szeptember 04. 15:42:09 pm »

De nem barna vascső kell!! Cheesy Grin
Viccet félre téve sajnos nem oldodott még mindig meg a próblémám.
Gyujtókábelt újat vettem bele mind a 7db lecseréltem.
Trafó, rotorok szintén rendben.
CSak melegen hülyül meg egyébként a motor!!!  undecided
Csipi a szememet is a kipufogóból kijövö el nem égetett benzint. Cry
Viktor Mikó tudnál át jönni? Roll Eyes

A dolgok jelenlegi állása szerint 2021 augusztus közepe környékén! + - 1-2 nap. Evil Evil
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Samu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #2375 Dátum: 2017. október 09. 23:02:26 pm »

Szia!
Van egy 1983as 520im.
Sok mindennel meg vagyok ,de a km óránál elakadtam,nagyon.
Minden ki van próbálva .Legalábis azt hiszem .
Másik órával mér ,mutat .
Szerintem ,ezért jeladó ,vezeték rendben .
Óra ,vagy órajavitás érdekelne.

Elérhetőségem 06 30 315 9192

Előre is köszönök mindent    Cool
Naplózva
Berci13

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Válasz #2376 Dátum: 2017. november 04. 10:39:06 am »

Sziasztok!!

Adott lenne egy 1980-as E23 728i M30B30-al.
Az a probléma, hogy gyújtason az AC rátol, hogy legyen nyomás a rendszerbe, de nem áll meg, tehát folyamatos gyújtásnál, folyamatosan tol az AC.
Úgy gondolom kellene lennie egy relènek vagy egy nyomás szelepek, ami megallitja a nyomást, ha elér egy bizonyos szintet vagy időt.
Valakinek valami ötlet, hogy hogyan van, ha relé van hol van, ha nyomás szelep van hol van helyileg mert egyenlőre ez így nem igazán jó.

Köszönöm szépen előre is Smiley
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #2377 Dátum: 2017. november 06. 19:49:14 pm »

Jó estét a kedves villanyászoknak.  433  Roll Eyes
Olyan kérdésem van,hogy a xenon lámpa elkezdett vibrálni,majd fél perc után kialszik,újra bekapcsolom,pár perc után megint vibrálás,majd off.  Tongue
Mi szokott befosni rajtuk először,az izzó,vagy a trafó?A helyi autós boltban nem lehet hozzá sem izzót,sem trafót venni  crazy2 ,szóval hogy lehet kiszűrni,hogy trafó,vagy izzó,és van valami katalógus,vagy pdf,hogy megnézzem milyen kell a jdm-be,és valahol felhajtok hozzá?
A gyári szervízt érthető okokból kerülném.... Roll Eyes Cheesy
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Kátrány Joe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #2378 Dátum: 2017. november 06. 21:48:06 pm »

Üdv. Nagy szomorúságomra megállt a KM számláló  (E28,525i) .A sebességmérő része működik rendesen, de számolni nem akar. Korábban olvastam az órában lévő fogaskerék problémáról. A kérdésem az lenne hozzátok, hogy egyből erre a hibára gondoljak vagy lehet egyéb oka is,és hogy hol lehet ilyen fogaskerekeket kapni?  A választ  előre is köszönöm
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #2379 Dátum: 2017. november 07. 09:16:18 am »

MR!

Legegyszerűbben: cseréld fel a két izzót ha a másik oldal szarakodik akkor izzó ha ugyanaz akkor trafó.


Joe!


Biztosan fogaskerék. Itt tudsz hozzá rendelni valósszínüleg az E1-s ment el.
http://www.plastikzahnrader.com/?___store=en&___from_store=en



Gisti
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Kátrány Joe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #2380 Dátum: 2017. november 07. 21:01:13 pm »

Köszönöm  !
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2381 Dátum: 2018. június 12. 20:56:59 pm »

Sracok, van valaki aki oregautos megfontolasbol epitett be relet a lampakapcsolo ele? Ha igen, akkor pontosan hogyan, es milyen tipusu relevel?
Koszi!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
bobo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Válasz #2382 Dátum: 2018. augusztus 06. 13:49:52 pm »

Sziasztok! Segítség kellene.1984-es E24 műszeregység fordulatszám mérője nem működik. A km óra legtöbbször igen, de nem mindig. Ezen kívül a board computeren is csak négy pont villog. Veszprém megye közelében ért ezekhez valaki?
Naplózva

E24 635 csi
W107  Smiley
Berci13

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Válasz #2383 Dátum: 2018. szeptember 19. 19:31:17 pm »

Üdv. Segitséget szeretnék. M30b28 l-jet fojtoszelep potméterének beállítában, aki ért hozzá és segítene legyen szives irjon privát üzenetet, előre is köszönöm!
Naplózva
Gabor86

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7



« Válasz #2384 Dátum: 2018. november 10. 23:00:30 pm »

Hello.Megtudná jelölni valaki egy fényképpen melyik a vizgomba a termosztáton? Mert 4 csatlakozo is van...
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #2385 Dátum: 2018. november 13. 20:49:24 pm »

Hello.Megtudná jelölni valaki egy fényképpen melyik a vizgomba a termosztáton? Mert 4 csatlakozo is van...


Szia!
Milyen motoron keresed?
Naplózva

70/627-5355
Gabor86

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7



« Válasz #2386 Dátum: 2018. november 13. 22:05:56 pm »

Szia,m20b20
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2387 Dátum: 2018. december 04. 09:31:18 am »

Szia,m20b20

Gondolom akkor ez egy svájci piacra készült, korai, hidegindítóinjektoros L-jet, mert csak azon van 4 db. Ezek közül az egyik a compúteré, a másik a műszercsoporté, a harmadik a hidegindítóé, a nagyedik meg szintén a compúteré. Kérdés Te melyiket keresed közülük.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Gabor86

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7



« Válasz #2388 Dátum: 2018. december 05. 00:08:33 am »

1983-12 hó kiadás,125 ló.Viz hőmérséklet óraval van problémám,ha ráadom a gyújtást akkor egyet billen az óra de viszont ha bemelegedik a motor akkor sem mutat semmit!
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2389 Dátum: 2018. december 05. 21:27:05 pm »

A hőmérő gombája abban az évjáratban egy sima, csúszósarus jeladó. 1 szál barna alapon lila színű vezeték megy rá.  A gond, amit leírtál , lehet óracsoport hiba is.
Tegyél egy próbát. Add rá a gyújtást, húzd le a jeladó vezetékét és testeld le mondjuk a termosztát házhoz. Ebben az esetben a hőmérőnek teljesen el kell feküdnie a piros mező fölé. Ha nem ez történik, akkor első ként tesztelni kell az adott vezetéket a hőgomba és az óracsoport között. Amennyiben kifogástalan a kapcsolat, 90%,hogy rossz az óracsoportod alaplapja. 10% esély pedig az állandóan nyitva levő termosztát. Biztonságból kellene felületi hőt mérni a termosztátházon, mikor úgy gondolod, hogy üzemmeleg.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2390 Dátum: 2018. december 06. 08:41:55 am »

A hőmérő gombája abban az évjáratban egy sima, csúszósarus jeladó. 1 szál barna alapon lila színű vezeték megy rá.  A gond, amit leírtál , lehet óracsoport hiba is.
Tegyél egy próbát. Add rá a gyújtást, húzd le a jeladó vezetékét és testeld le mondjuk a termosztát házhoz. Ebben az esetben a hőmérőnek teljesen el kell feküdnie a piros mező fölé. Ha nem ez történik, akkor első ként tesztelni kell az adott vezetéket a hőgomba és az óracsoport között. Amennyiben kifogástalan a kapcsolat, 90%,hogy rossz az óracsoportod alaplapja. 10% esély pedig az állandóan nyitva levő termosztát. Biztonságból kellene felületi hőt mérni a termosztátházon, mikor úgy gondolod, hogy üzemmeleg.

Illetve érdemes a hőgombán is mérni egy ellenállást.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Gabor86

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7



« Válasz #2391 Dátum: 2018. december 07. 17:40:18 pm »

Lemértük a vizgomba es az óra közti kábelt az oke volt.Letesteltuk az órát de az nem fektette le az órát,sőt meg sem mozdult  Sad Ez utan szét szedtük a műszeregyseget s akkor lássuk h kifolyt az akubol a sav es tönkre tette a eléggé a cinezéseket....nah nagy buzgóságba vettem újra tölthetős ellemeket(jo minőségűt) s azokat cinezzük be...mert effektív ennek is az a szerepe.Ekozbe láttuk h hadi lábon állnak a cinezések s kicsit megtakaritottuk s utána tettünk pár osszehidalast h biztos legyen....de valamit elszúrtunk mert most semmi nem működik Sad( Eddig csak a vizgomba nem működött s a km óra...most meg semmi
Naplózva
Gabor86

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7



« Válasz #2392 Dátum: 2018. december 07. 17:54:41 pm »

Pic


* Screenshot_20181207-184642_Gallery.jpg (1128.86 KB, 1080x2220 - megtekintve 1191 alkalommal.)
Naplózva
Gabor86

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7



« Válasz #2393 Dátum: 2018. december 07. 17:56:08 pm »

Pic 2


* Screenshot_20181207-184634_Gallery.jpg (1194.76 KB, 1080x2220 - megtekintve 1086 alkalommal.)
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #2394 Dátum: 2018. december 09. 18:17:49 pm »

Na ja a sav megteszi amit kell...
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #2395 Dátum: 2019. február 06. 23:28:52 pm »

D9öglődő akkumlátor okozhat automata váltó gondot?
Kicseréltem az elemet a benzben,és megjavult,vagy csak hányéves herceg vagyok? Tongue
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2396 Dátum: 2019. február 07. 11:10:03 am »

Okozhat! Ha indításkor egy meghatározott értékre esik vissza a feszültség, akkor hibát dob fel.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #2397 Dátum: 2019. február 08. 00:14:52 am »

Okozhat! Ha indításkor egy meghatározott értékre esik vissza a feszültség, akkor hibát dob fel.


Eltűnt egy másik hibakód is,és reggelente indítás után kiírta,hogy átmenetileg a kényelmi funkciók nem elérhetőek,ez is eltűnt,úgyhogy az új elem jó dolog,ajánlom mindenkinek. Cheesy
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Kátrány Joe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #2398 Dátum: 2019. május 27. 20:14:51 pm »

 Kezdődik , tudtok- e segíteni e46 316i  távirányítója nem működik . Mikor hozzánk került az egyik kulcs még nyitotta , zárta aztán abbahagyta az is . Az autó áll február óta , néha be volt indítva, most készülünk műszakira honosítás egyebek.  Nagy nyugalommal bevittem a helyi óráshoz , hogy cseréljen elemet . Na ez nem sikerült szét sem akart jönni, miután nagy nehezen szétjött azt mondta a szaki, hogy szerinte ez nem sima elem hanem akku . A kérdés az lenne , hogy ezt lehet -e vagy kell-e cserélni ? Ha pedig valóban akku akkor a kocsi tölti-e ?  Lehet-e az a baj , hogy nem volt használva mostanában?     A választ előre is köszönöm
Naplózva
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 832



« Válasz #2399 Dátum: 2019. május 28. 09:39:50 am »

Hasonló jelenség játszódott le az nyémnél is. Olvasd el a garázsomban a végét. Nekem feltöltődött. (Egy ezzel foglalkozó, bicskakulcsot ajánlott, arról meg a szervíz beszélt le, hogy nagyon sérülékenyek a gyárihoz képest) Szóval úgy hagytam, aztán pár hét használat után magához tért. Azt mondták átlagban 8 évet bír a gyári akkus kulcs. Meg azt is mondták, hogy nem tudsz akksit cserélni csak úgy benne, mindenképpen fel kell programozni utána, és itt már nem úgy megy mint az infrás E34-em nél hogy, valahogy hosszan nyomni kell valamelyik gombot, ezt géppel kell összehangolni. Az enyémet nem is lehet szétszedni roncsolás nélkül. A kulcsos csávó akivel beszéltem azt hiszem 25 ezret mondott a bicskakulcsra, programozással, de ennyiből adna "gyárit" is, csak 8 év múlva az meghal. A szervíz szerint meg a bicskakulcs hal meg ha véletlenül egy parkolóban pont úgy ejted le, gagyik, sérülékeny az elektronikájuk, és akkor ottmaradsz vidéken.
« Utoljára szerkesztve: 2019. május 28. 20:02:40 pm írta Sztavrosz » Naplózva
Oldalak: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!