ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
 |
« Válasz #90 Dátum: 2007. augusztus 02. 18:45:55 pm » |
|
Arról nem tudok képet feltenni amilyen volt, de ilyen lett miután hozzám került.
Maszek a garázsajtó! Megtépte a szél egy kicsit, de megszolgálta a feladatát és megvédte a gépet. Az éven elkészül a fix garázsajtó és így nem éri majd az időjárás. Úgy a jó. Sajnos nekem csillaggarzsban áll még Az bizony sajnálatos ,itt van még kép a szerelmemről!
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7143
18i 82/11 B6 81/11
|
 |
« Válasz #91 Dátum: 2007. augusztus 02. 22:47:29 pm » |
|
Arról nem tudok képet feltenni amilyen volt, de ilyen lett miután hozzám került.
Maszek a garázsajtó! Megtépte a szél egy kicsit, de megszolgálta a feladatát és megvédte a gépet. Az éven elkészül a fix garázsajtó és így nem éri majd az időjárás. Úgy a jó. Sajnos nekem csillaggarzsban áll még Az bizony sajnálatos ,itt van még kép a szerelmemről! áááá.. tizenkét henger.. orgazmusközeli élmény lehet már csak a hangja is  grat hozzá!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
 |
« Válasz #92 Dátum: 2007. augusztus 03. 07:16:12 am » |
|
Arról nem tudok képet feltenni amilyen volt, de ilyen lett miután hozzám került.
Maszek a garázsajtó! Megtépte a szél egy kicsit, de megszolgálta a feladatát és megvédte a gépet. Az éven elkészül a fix garázsajtó és így nem éri majd az időjárás. Úgy a jó. Sajnos nekem csillaggarzsban áll még Az bizony sajnálatos ,itt van még kép a szerelmemről! áááá.. tizenkét henger.. orgazmusközeli élmény lehet már csak a hangja is  grat hozzá! Hát szerintem pont olyan hangja van, mint amikor db E30325i egymás mellett áll. 
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7143
18i 82/11 B6 81/11
|
 |
« Válasz #93 Dátum: 2007. augusztus 03. 09:36:17 am » |
|
Arról nem tudok képet feltenni amilyen volt, de ilyen lett miután hozzám került.
Maszek a garázsajtó! Megtépte a szél egy kicsit, de megszolgálta a feladatát és megvédte a gépet. Az éven elkészül a fix garázsajtó és így nem éri majd az időjárás. Úgy a jó. Sajnos nekem csillaggarzsban áll még Az bizony sajnálatos ,itt van még kép a szerelmemről! áááá.. tizenkét henger.. orgazmusközeli élmény lehet már csak a hangja is  grat hozzá! Hát szerintem pont olyan hangja van, mint amikor db E30325i egymás mellett áll.   :D
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Sabc
Vendég
|
 |
« Válasz #94 Dátum: 2007. augusztus 03. 10:09:41 am » |
|
Arról nem tudok képet feltenni amilyen volt, de ilyen lett miután hozzám került.
Maszek a garázsajtó! Megtépte a szél egy kicsit, de megszolgálta a feladatát és megvédte a gépet. Az éven elkészül a fix garázsajtó és így nem éri majd az időjárás. Úgy a jó. Sajnos nekem csillaggarzsban áll még Az bizony sajnálatos ,itt van még kép a szerelmemről! áááá.. tizenkét henger.. orgazmusközeli élmény lehet már csak a hangja is  grat hozzá! Hát szerintem pont olyan hangja van, mint amikor db E30325i egymás mellett áll.  Majdnem Májki, majdnem. 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
 |
« Válasz #95 Dátum: 2007. augusztus 03. 13:41:12 pm » |
|
Arról nem tudok képet feltenni amilyen volt, de ilyen lett miután hozzám került.
Maszek a garázsajtó! Megtépte a szél egy kicsit, de megszolgálta a feladatát és megvédte a gépet. Az éven elkészül a fix garázsajtó és így nem éri majd az időjárás. Úgy a jó. Sajnos nekem csillaggarzsban áll még Az bizony sajnálatos ,itt van még kép a szerelmemről! áááá.. tizenkét henger.. orgazmusközeli élmény lehet már csak a hangja is  grat hozzá! Hát szerintem pont olyan hangja van, mint amikor db E30325i egymás mellett áll.  Majdnem Májki, majdnem.  igazabol kell egy-egy rampa is a tokeletes eredmenyhez ... 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
 |
« Válasz #96 Dátum: 2007. augusztus 03. 21:08:35 pm » |
|
Arról nem tudok képet feltenni amilyen volt, de ilyen lett miután hozzám került.
Maszek a garázsajtó! Megtépte a szél egy kicsit, de megszolgálta a feladatát és megvédte a gépet. Az éven elkészül a fix garázsajtó és így nem éri majd az időjárás. Úgy a jó. Sajnos nekem csillaggarzsban áll még Az bizony sajnálatos ,itt van még kép a szerelmemről! áááá.. tizenkét henger.. orgazmusközeli élmény lehet már csak a hangja is  grat hozzá! Hát szerintem pont olyan hangja van, mint amikor db E30325i egymás mellett áll.  viccen kívül, engem m30-asra emlékeztetett a hangja (a 750i-jé)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
 |
« Válasz #97 Dátum: 2007. augusztus 04. 11:43:23 am » |
|
Arról nem tudok képet feltenni amilyen volt, de ilyen lett miután hozzám került.
Maszek a garázsajtó! Megtépte a szél egy kicsit, de megszolgálta a feladatát és megvédte a gépet. Az éven elkészül a fix garázsajtó és így nem éri majd az időjárás. Úgy a jó. Sajnos nekem csillaggarzsban áll még Az bizony sajnálatos ,itt van még kép a szerelmemről! áááá.. tizenkét henger.. orgazmusközeli élmény lehet már csak a hangja is  grat hozzá! Hát szerintem pont olyan hangja van, mint amikor db E30325i egymás mellett áll.  viccen kívül, engem m30-asra emlékeztetett a hangja (a 750i-jé) Csak menet közben teljesen más a hangja, főleg a direkt szűrővel. 120 -as tempó felett már nem nagyon akar visszaváltani a váltó, csak ha erőszakos vagyok.( energia takarékos módban) Na olyankor van morgás a motortérben.
|
|
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
 |
« Válasz #98 Dátum: 2007. augusztus 06. 18:40:09 pm » |
|
Nem néz ki rosszul a paripa, és a lelke is rendben van benne. Gratula.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4240
|
 |
« Válasz #99 Dátum: 2007. augusztus 07. 10:03:34 am » |
|
sajnos ra kellett jojjek, hogy napi hasznalatban nem lehet makulatlanul tartani egy autot.
Hát igen.... sajnálom én is az E21esekém de próbálom a körülményekhez képest rendben tartani... a makulátlantól igen messze vagyok, de műszakilag már alakul a kocsi aztán majd jöhet a kocsi kinézete... elsőként az utastérbe kell rendezkedni... Meg a csomiban... 
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Sabc
Vendég
|
 |
« Válasz #100 Dátum: 2007. augusztus 07. 10:06:28 am » |
|
Arról nem tudok képet feltenni amilyen volt, de ilyen lett miután hozzám került.
Maszek a garázsajtó! Megtépte a szél egy kicsit, de megszolgálta a feladatát és megvédte a gépet. Az éven elkészül a fix garázsajtó és így nem éri majd az időjárás. Úgy a jó. Sajnos nekem csillaggarzsban áll még Az bizony sajnálatos ,itt van még kép a szerelmemről! áááá.. tizenkét henger.. orgazmusközeli élmény lehet már csak a hangja is  grat hozzá! Hát szerintem pont olyan hangja van, mint amikor db E30325i egymás mellett áll.  viccen kívül, engem m30-asra emlékeztetett a hangja (a 750i-jé) Csak menet közben teljesen más a hangja, főleg a direkt szűrővel. 120 -as tempó felett már nem nagyon akar visszaváltani a váltó, csak ha erőszakos vagyok.( energia takarékos módban) Na olyankor van morgás a motortérben. Ott valami akkor sztem nem klappol. Nekem az 535i Economyban is visszateszi kettesbe még 120-nál, ha akarom. 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
 |
« Válasz #101 Dátum: 2007. augusztus 07. 17:59:49 pm » |
|
Arról nem tudok képet feltenni amilyen volt, de ilyen lett miután hozzám került.
Maszek a garázsajtó! Megtépte a szél egy kicsit, de megszolgálta a feladatát és megvédte a gépet. Az éven elkészül a fix garázsajtó és így nem éri majd az időjárás. Úgy a jó. Sajnos nekem csillaggarzsban áll még Az bizony sajnálatos ,itt van még kép a szerelmemről! áááá.. tizenkét henger.. orgazmusközeli élmény lehet már csak a hangja is  grat hozzá! Hát szerintem pont olyan hangja van, mint amikor db E30325i egymás mellett áll.  viccen kívül, engem m30-asra emlékeztetett a hangja (a 750i-jé) Csak menet közben teljesen más a hangja, főleg a direkt szűrővel. 120 -as tempó felett már nem nagyon akar visszaváltani a váltó, csak ha erőszakos vagyok.( energia takarékos módban) Na olyankor van morgás a motortérben. Ott valami akkor sztem nem klappol. Nekem az 535i Economyban is visszateszi kettesbe még 120-nál, ha akarom.  Amúgy minden rendben van szerintem. Csak az a helyzet, hogy 450 Nm nyomatéknál nem igazán van szükség a visszakapcsolgatáshoz.
|
|
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
Sabc
Vendég
|
 |
« Válasz #102 Dátum: 2007. augusztus 07. 19:36:10 pm » |
|
Arról nem tudok képet feltenni amilyen volt, de ilyen lett miután hozzám került.
Maszek a garázsajtó! Megtépte a szél egy kicsit, de megszolgálta a feladatát és megvédte a gépet. Az éven elkészül a fix garázsajtó és így nem éri majd az időjárás. Úgy a jó. Sajnos nekem csillaggarzsban áll még Az bizony sajnálatos ,itt van még kép a szerelmemről! áááá.. tizenkét henger.. orgazmusközeli élmény lehet már csak a hangja is  grat hozzá! Hát szerintem pont olyan hangja van, mint amikor db E30325i egymás mellett áll.  viccen kívül, engem m30-asra emlékeztetett a hangja (a 750i-jé) Csak menet közben teljesen más a hangja, főleg a direkt szűrővel. 120 -as tempó felett már nem nagyon akar visszaváltani a váltó, csak ha erőszakos vagyok.( energia takarékos módban) Na olyankor van morgás a motortérben. Ott valami akkor sztem nem klappol. Nekem az 535i Economyban is visszateszi kettesbe még 120-nál, ha akarom.  Amúgy minden rendben van szerintem. Csak az a helyzet, hogy 450 Nm nyomatéknál nem igazán van szükség a visszakapcsolgatáshoz. na látod ebben lehet valami, de ha húzhat még jobban, akkor miért ne tegye?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BB
Nem elérhető
Hozzászólások: 223
|
 |
« Válasz #103 Dátum: 2007. augusztus 07. 22:51:05 pm » |
|
Arról nem tudok képet feltenni amilyen volt, de ilyen lett miután hozzám került.
Maszek a garázsajtó! Megtépte a szél egy kicsit, de megszolgálta a feladatát és megvédte a gépet. Az éven elkészül a fix garázsajtó és így nem éri majd az időjárás. Úgy a jó. Sajnos nekem csillaggarzsban áll még Az bizony sajnálatos ,itt van még kép a szerelmemről! áááá.. tizenkét henger.. orgazmusközeli élmény lehet már csak a hangja is  grat hozzá! Hát szerintem pont olyan hangja van, mint amikor db E30325i egymás mellett áll.  viccen kívül, engem m30-asra emlékeztetett a hangja (a 750i-jé) Csak menet közben teljesen más a hangja, főleg a direkt szűrővel. 120 -as tempó felett már nem nagyon akar visszaváltani a váltó, csak ha erőszakos vagyok.( energia takarékos módban) Na olyankor van morgás a motortérben. Ott valami akkor sztem nem klappol. Nekem az 535i Economyban is visszateszi kettesbe még 120-nál, ha akarom.  Amúgy minden rendben van szerintem. Csak az a helyzet, hogy 450 Nm nyomatéknál nem igazán van szükség a visszakapcsolgatáshoz. Ez szerény szöveg volt  megjegyzem és ha nekem is lesz, akkor mindenképp elsütöm (már ha nem kérsz copyrightot...)
|
|
|
Naplózva
|
E21 320/6 1982; F650ST 1997; E39 530d 2002; K1200R 2006
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
 |
« Válasz #104 Dátum: 2007. augusztus 08. 07:24:04 am » |
|
Arról nem tudok képet feltenni amilyen volt, de ilyen lett miután hozzám került.
Maszek a garázsajtó! Megtépte a szél egy kicsit, de megszolgálta a feladatát és megvédte a gépet. Az éven elkészül a fix garázsajtó és így nem éri majd az időjárás. Úgy a jó. Sajnos nekem csillaggarzsban áll még Az bizony sajnálatos ,itt van még kép a szerelmemről! áááá.. tizenkét henger.. orgazmusközeli élmény lehet már csak a hangja is  grat hozzá! Hát szerintem pont olyan hangja van, mint amikor db E30325i egymás mellett áll.  viccen kívül, engem m30-asra emlékeztetett a hangja (a 750i-jé) Csak menet közben teljesen más a hangja, főleg a direkt szűrővel. 120 -as tempó felett már nem nagyon akar visszaváltani a váltó, csak ha erőszakos vagyok.( energia takarékos módban) Na olyankor van morgás a motortérben. Ott valami akkor sztem nem klappol. Nekem az 535i Economyban is visszateszi kettesbe még 120-nál, ha akarom.  Amúgy minden rendben van szerintem. Csak az a helyzet, hogy 450 Nm nyomatéknál nem igazán van szükség a visszakapcsolgatáshoz. Tapasztalatból mondhatom, hogy ez igy van.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
feribmw
Nem elérhető
Hozzászólások: 217
csak BMW és Bmw.
|
 |
« Válasz #105 Dátum: 2007. augusztus 15. 21:44:39 pm » |
|
Arról nem tudok képet feltenni amilyen volt, de ilyen lett miután hozzám került.
Maszek a garázsajtó! Megtépte a szél egy kicsit, de megszolgálta a feladatát és megvédte a gépet. Az éven elkészül a fix garázsajtó és így nem éri majd az időjárás. Úgy a jó. Sajnos nekem csillaggarzsban áll még Az bizony sajnálatos ,itt van még kép a szerelmemről! áááá.. tizenkét henger.. orgazmusközeli élmény lehet már csak a hangja is  grat hozzá! Hát szerintem pont olyan hangja van, mint amikor db E30325i egymás mellett áll.  viccen kívül, engem m30-asra emlékeztetett a hangja (a 750i-jé) Csak menet közben teljesen más a hangja, főleg a direkt szűrővel. 120 -as tempó felett már nem nagyon akar visszaváltani a váltó, csak ha erőszakos vagyok.( energia takarékos módban) Na olyankor van morgás a motortérben. Ott valami akkor sztem nem klappol. Nekem az 535i Economyban is visszateszi kettesbe még 120-nál, ha akarom.  Amúgy minden rendben van szerintem. Csak az a helyzet, hogy 450 Nm nyomatéknál nem igazán van szükség a visszakapcsolgatáshoz. Tapasztalatból mondhatom, hogy ez igy van. Sajna uraim én az automatik váltót csak javitani szeretem az autómba nem kell majd én meghatározom mikor váltsak másik fokozatba, és akkor lehet igazán élvezni a motor tökéletes hangját ugy 4500 fordulat felett. Na meg esetenként leszabályzásig kitólva igaz ezt igen kevesen tudják élvezni,sebesség utfekvés motorhang ezek az élmények és nem azon sirok, hogy jajj mennyit fogyaszt. Erről tudnék sokat regélni de nem igen sok embert érdekel. Ilyen BMW fanatik mint én kevés ember van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
 |
« Válasz #106 Dátum: 2007. augusztus 16. 07:29:30 am » |
|
Sajna uraim én az automatik váltót csak javitani szeretem az autómba nem kell majd én meghatározom mikor váltsak másik fokozatba, és akkor lehet igazán élvezni a motor tökéletes hangját ugy 4500 fordulat felett. Na meg esetenként leszabályzásig kitólva igaz ezt igen kevesen tudják élvezni,sebesség utfekvés motorhang ezek az élmények és nem azon sirok, hogy jajj mennyit fogyaszt. Erről tudnék sokat regélni de nem igen sok embert érdekel. Ilyen BMW fanatik mint én kevés ember van.
Azért Ne keseredj el Feri.  Nem vagy egyedül.  Majdnem be cseréltem Klaust Egy 735i,Schaltgetriebe-re.  Kicsit fura volt,hogy szőrben menne a dolog. Hála istenek nem jött össze. 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.
Nem elérhető
Hozzászólások: 1558
06202342414
|
 |
« Válasz #107 Dátum: 2007. szeptember 16. 10:55:14 am » |
|
Szevasz Trabence. E30 touring létezik hogyne létezne. De ha jóltudom igen torkos motorokkal gyártották őket. 20-as illetve 25-ös injektoros hatcilinderes motorokkal.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7143
18i 82/11 B6 81/11
|
 |
« Válasz #108 Dátum: 2007. szeptember 16. 11:38:17 am » |
|
Szevasz Trabence. E30 touring létezik hogyne létezne. De ha jóltudom igen torkos motorokkal gyártották őket. 20-as illetve 25-ös injektoros hatcilinderes motorokkal.
na meg 24td-vel!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Sabc
Vendég
|
 |
« Válasz #109 Dátum: 2007. szeptember 16. 11:42:23 am » |
|
Szevasz Trabence. E30 touring létezik hogyne létezne. De ha jóltudom igen torkos motorokkal gyártották őket. 20-as illetve 25-ös injektoros hatcilinderes motorokkal.
na meg 24td-vel! Meg 18i-vel, meg gyakorlatilag mindennel, amivel a szedánt is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
 |
« Válasz #110 Dátum: 2007. szeptember 16. 22:14:23 pm » |
|
Szevasz Trabence. E30 touring létezik hogyne létezne. De ha jóltudom igen torkos motorokkal gyártották őket. 20-as illetve 25-ös injektoros hatcilinderes motorokkal.
na meg 24td-vel! Meg 18i-vel, meg gyakorlatilag mindennel, amivel a szedánt is. Nem igaz. Nem volt belőle semilyen M10, 23i, 24d, M3, 20is és eta sem.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
 |
« Válasz #111 Dátum: 2007. szeptember 16. 22:24:27 pm » |
|
Szevasz Trabence. E30 touring létezik hogyne létezne. De ha jóltudom igen torkos motorokkal gyártották őket. 20-as illetve 25-ös injektoros hatcilinderes motorokkal.
na meg 24td-vel! Meg 18i-vel, meg gyakorlatilag mindennel, amivel a szedánt is. Nem igaz. Nem volt belőle semilyen M10, 23i, 24d, M3, 20is és eta sem. igx igaz!! 316i m40 318i m40 320i m20 324td m21 325i m20 325ix m20
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
 |
« Válasz #112 Dátum: 2007. szeptember 16. 22:28:58 pm » |
|
Szevasz Trabence. E30 touring létezik hogyne létezne. De ha jóltudom igen torkos motorokkal gyártották őket. 20-as illetve 25-ös injektoros hatcilinderes motorokkal.
na meg 24td-vel! Meg 18i-vel, meg gyakorlatilag mindennel, amivel a szedánt is. Nem igaz. Nem volt belőle semilyen M10, 23i, 24d, M3, 20is és eta sem. M3-ból nem is volt szedán 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
 |
« Válasz #113 Dátum: 2007. szeptember 17. 21:09:37 pm » |
|
Szevasz Trabence. E30 touring létezik hogyne létezne. De ha jóltudom igen torkos motorokkal gyártották őket. 20-as illetve 25-ös injektoros hatcilinderes motorokkal.
na meg 24td-vel! Meg 18i-vel, meg gyakorlatilag mindennel, amivel a szedánt is. Nem igaz. Nem volt belőle semilyen M10, 23i, 24d, M3, 20is és eta sem. M3-ból nem is volt szedán  Jogos.  A 2 ajtós az nem szedán.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Sabc
Vendég
|
 |
« Válasz #114 Dátum: 2007. szeptember 17. 22:19:20 pm » |
|
Szevasz Trabence. E30 touring létezik hogyne létezne. De ha jóltudom igen torkos motorokkal gyártották őket. 20-as illetve 25-ös injektoros hatcilinderes motorokkal.
na meg 24td-vel! Meg 18i-vel, meg gyakorlatilag mindennel, amivel a szedánt is. Nem igaz. Nem volt belőle semilyen M10, 23i, 24d, M3, 20is és eta sem. M3-ból nem is volt szedán  Jogos.  A 2 ajtós az nem szedán. Ami lépcsőshátú az szedán basszameg.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
 |
« Válasz #115 Dátum: 2007. szeptember 17. 22:58:21 pm » |
|
Szevasz Trabence. E30 touring létezik hogyne létezne. De ha jóltudom igen torkos motorokkal gyártották őket. 20-as illetve 25-ös injektoros hatcilinderes motorokkal.
na meg 24td-vel! Meg 18i-vel, meg gyakorlatilag mindennel, amivel a szedánt is. Nem igaz. Nem volt belőle semilyen M10, 23i, 24d, M3, 20is és eta sem. M3-ból nem is volt szedán  Jogos.  A 2 ajtós az nem szedán. Ami lépcsőshátú az szedán basszameg. hát nem 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
 |
« Válasz #116 Dátum: 2007. szeptember 18. 06:51:00 am » |
|
Szevasz Trabence. E30 touring létezik hogyne létezne. De ha jóltudom igen torkos motorokkal gyártották őket. 20-as illetve 25-ös injektoros hatcilinderes motorokkal.
na meg 24td-vel! Meg 18i-vel, meg gyakorlatilag mindennel, amivel a szedánt is. Nem igaz. Nem volt belőle semilyen M10, 23i, 24d, M3, 20is és eta sem. M3-ból nem is volt szedán  Jogos.  A 2 ajtós az nem szedán. Ami lépcsőshátú az szedán basszameg. Hivatalosan a BMW-nél a 2 ajtós az Coupe a 4 ajtós az Sedan. Ez persze hülyeség, de így van.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
 |
« Válasz #117 Dátum: 2007. szeptember 18. 11:11:13 am » |
|
Hivatalosan a BMW-nél a 2 ajtós az Coupe a 4 ajtós az Sedan. Ez persze hülyeség, de így van.
És miért hülyeség ez? 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
 |
« Válasz #118 Dátum: 2007. szeptember 18. 12:04:12 pm » |
|
Hivatalosan a BMW-nél a 2 ajtós az Coupe a 4 ajtós az Sedan. Ez persze hülyeség, de így van.
És miért hülyeség ez?  lehet hogy ez megadja a valaszt a kerdesekre.. http://en.wikipedia.org/wiki/Car_body_style
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
 |
« Válasz #119 Dátum: 2007. szeptember 18. 12:52:03 pm » |
|
Hivatalosan a BMW-nél a 2 ajtós az Coupe a 4 ajtós az Sedan. Ez persze hülyeség, de így van.
És miért hülyeség ez?  Mert a lépcsőshátú az álltalában szedán függetlenül attól, hogy 2 vagy 4 ajtós. Csak BMW-éknél ezt kupénak hívják.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
|