BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #480 Dátum: 2008. július 10. 19:04:13 pm » |
|
Esetleg 316i M40es motorral szerelt E30asokrol is elmondanatok a velemenyeteket, esetleges tapasztalatotokat? Tudom h. nem ez a BMW legtutibb karosszeria-motor kombinacioja, de egy ilyet sikerult beszereznem rohangalo autonak az E21 melle es jo volna tudni, h mire figyeljek. Elore is koszonom!
Én csak annyit: JAJ_JAJ
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
blnt
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
|
|
« Válasz #481 Dátum: 2008. július 10. 20:27:38 pm » |
|
Esetleg 316i M40es motorral szerelt E30asokrol is elmondanatok a velemenyeteket, esetleges tapasztalatotokat? Tudom h. nem ez a BMW legtutibb karosszeria-motor kombinacioja, de egy ilyet sikerult beszereznem rohangalo autonak az E21 melle es jo volna tudni, h mire figyeljek. Elore is koszonom!
Én csak annyit: JAJ_JAJ Esetleg egy picit bővebben?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #482 Dátum: 2008. július 11. 05:14:43 am » |
|
Esetleg 316i M40es motorral szerelt E30asokrol is elmondanatok a velemenyeteket, esetleges tapasztalatotokat? Tudom h. nem ez a BMW legtutibb karosszeria-motor kombinacioja, de egy ilyet sikerult beszereznem rohangalo autonak az E21 melle es jo volna tudni, h mire figyeljek. Elore is koszonom!
Én csak annyit: JAJ_JAJ Esetleg egy picit bővebben? Ha már meg van akkor úgy is mindegy. Azt tartja a mondás, hogy halottakról vagy jót, vagy semmit. Na már most, ez a tipus, mind karosszéria, mind motor terén halva született!!!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #483 Dátum: 2008. július 11. 07:59:38 am » |
|
Esetleg 316i M40es motorral szerelt E30asokrol is elmondanatok a velemenyeteket, esetleges tapasztalatotokat? Tudom h. nem ez a BMW legtutibb karosszeria-motor kombinacioja, de egy ilyet sikerult beszereznem rohangalo autonak az E21 melle es jo volna tudni, h mire figyeljek. Elore is koszonom!
Én csak annyit: JAJ_JAJ Esetleg egy picit bővebben? Ha már meg van akkor úgy is mindegy. Azt tartja a mondás, hogy halottakról vagy jót, vagy semmit. Na már most, ez a tipus, mind karosszéria, mind motor terén halva született!!! Na innentől kezdve bővebben kérlek! A motort ismerem, E36-ban volt nekünk olyan, el lehet képzelni. Az E30 karosszériával mi a baj? Tudom, hogy gyengébb, mint a cápáké, de azért annyira nem halott az. Nekem volt 2 is. Vagy a facelifttel volt valami változtatás?
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
fura
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305678912
|
|
« Válasz #484 Dátum: 2008. július 11. 18:45:57 pm » |
|
köszönöm a kommenteket
|
|
|
Naplózva
|
06305678912
|
|
|
fura
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305678912
|
|
« Válasz #485 Dátum: 2008. július 12. 18:19:44 pm » |
|
nagy gondolkodások után pénzfeldobás döntött.e36 nyert.nézegettem a használtauto.hu-t 600-tol indulnak.ha valaki estleg tud egyet jo pénzéé.ossza meg velem thx.lehetöleg érd közelében
|
|
|
Naplózva
|
06305678912
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #486 Dátum: 2008. július 14. 06:00:41 am » |
|
nagy gondolkodások után pénzfeldobás döntött.e36 nyert.nézegettem a használtauto.hu-t 600-tol indulnak.ha valaki estleg tud egyet jo pénzéé.ossza meg velem thx.lehetöleg érd közelében
De aztán ne mond, hogy nem szóltam! Ha találtál valamit szólj megnézem neked, nehogy nagyobb legyen a baj, mint amekkora lehet. Természetesen ingyen. Tudod, itt vagyok nem messze.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Radyus
Vendég
|
|
« Válasz #487 Dátum: 2008. július 14. 19:14:20 pm » |
|
Esetleg 316i M40es motorral szerelt E30asokrol is elmondanatok a velemenyeteket, esetleges tapasztalatotokat? Tudom h. nem ez a BMW legtutibb karosszeria-motor kombinacioja, de egy ilyet sikerult beszereznem rohangalo autonak az E21 melle es jo volna tudni, h mire figyeljek. Elore is koszonom!
Én csak annyit: JAJ_JAJ Esetleg egy picit bővebben? Ha már meg van akkor úgy is mindegy. Azt tartja a mondás, hogy halottakról vagy jót, vagy semmit. Na már most, ez a tipus, mind karosszéria, mind motor terén halva született!!! Na innentől kezdve bővebben kérlek! A motort ismerem, E36-ban volt nekünk olyan, el lehet képzelni. Az E30 karosszériával mi a baj? Tudom, hogy gyengébb, mint a cápáké, de azért annyira nem halott az. Nekem volt 2 is. Vagy a facelifttel volt valami változtatás? Mi baja van mindenkinek szegény E30-cal??? Az egész világon nagy megbecsülésnek örvend, mint az egyik legjobban eltalált 3-as BMW. (Azt nem állítom, hogy jobb mint a cápák, de hogy nem rosszabb mint az E34-E36, az biztos! Már pedig olyanok is szidják, akik E34-E36-tal is járnak, ráadásul dízellel!!! ) ...nem vitatkozom én, csak én is kíváncsi lennék valami konkrétra, mert ez kicsit olyannak tűnik nekem, mint a "Húúú bazd meg, 3000-es? Az sokat fogyaszt!" ..egyébként volt nekem is E30, akitől vettem az 10 évig használta, előtte E21-ese volt, tehát ha tényleg rossz lett volna, szerintem eladta volna előbb! Nekem is csak a Jetroniccal volt egy kis bajom, de a nagylámpások már Motronicosak. (Jetronic-hoz meg egyszerűen nem értenek ebben az országban, más márkáknál is probléma ez, amit ezzel az injektorral szereltek.) ...szóval mit vétett ez a szegény típus??
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. július 14. 19:25:45 pm írta Radyus »
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #488 Dátum: 2008. július 14. 20:07:23 pm » |
|
Esetleg 316i M40es motorral szerelt E30asokrol is elmondanatok a velemenyeteket, esetleges tapasztalatotokat? Tudom h. nem ez a BMW legtutibb karosszeria-motor kombinacioja, de egy ilyet sikerult beszereznem rohangalo autonak az E21 melle es jo volna tudni, h mire figyeljek. Elore is koszonom!
Én csak annyit: JAJ_JAJ Esetleg egy picit bővebben? Ha már meg van akkor úgy is mindegy. Azt tartja a mondás, hogy halottakról vagy jót, vagy semmit. Na már most, ez a tipus, mind karosszéria, mind motor terén halva született!!! Na innentől kezdve bővebben kérlek! A motort ismerem, E36-ban volt nekünk olyan, el lehet képzelni. Az E30 karosszériával mi a baj? Tudom, hogy gyengébb, mint a cápáké, de azért annyira nem halott az. Nekem volt 2 is. Vagy a facelifttel volt valami változtatás? Mi baja van mindenkinek szegény E30-cal??? Az egész világon nagy megbecsülésnek örvend, mint az egyik legjobban eltalált 3-as BMW. (Azt nem állítom, hogy jobb mint a cápák, de hogy nem rosszabb mint az E34-E36, az biztos! Már pedig olyanok is szidják, akik E34-E36-tal is járnak, ráadásul dízellel!!! ) ...nem vitatkozom én, csak én is kíváncsi lennék valami konkrétra, mert ez kicsit olyannak tűnik nekem, mint a "Húúú bazd meg, 3000-es? Az sokat fogyaszt!" ..egyébként volt nekem is E30, akitől vettem az 10 évig használta, előtte E21-ese volt, tehát ha tényleg rossz lett volna, szerintem eladta volna előbb! Nekem is csak a Jetroniccal volt egy kis bajom, de a nagylámpások már Motronicosak. (Jetronic-hoz meg egyszerűen nem értenek ebben az országban, más márkáknál is probléma ez, amit ezzel az injektorral szereltek.) ...szóval mit vétett ez a szegény típus?? Hosszú lenne ide leírni, de ha egyszer össze futunk akkor juttasd eszembe és mesélek, néhányat mint bontós felszeleteltem a multban van róla tapasztalatom.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #489 Dátum: 2008. július 14. 20:20:39 pm » |
|
Mi baja van mindenkinek szegény E30-cal???
Egy szóval? KICSI.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Radyus
Vendég
|
|
« Válasz #490 Dátum: 2008. július 14. 20:25:21 pm » |
|
Mi baja van mindenkinek szegény E30-cal???
Egy szóval? KICSI. ...vagy ahogy a lányod mondta három szóval: "Húúú, de kicsi!"
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #491 Dátum: 2008. július 14. 20:25:58 pm » |
|
Esetleg 316i M40es motorral szerelt E30asokrol is elmondanatok a velemenyeteket, esetleges tapasztalatotokat? Tudom h. nem ez a BMW legtutibb karosszeria-motor kombinacioja, de egy ilyet sikerult beszereznem rohangalo autonak az E21 melle es jo volna tudni, h mire figyeljek. Elore is koszonom!
Én csak annyit: JAJ_JAJ Esetleg egy picit bővebben? Ha már meg van akkor úgy is mindegy. Azt tartja a mondás, hogy halottakról vagy jót, vagy semmit. Na már most, ez a tipus, mind karosszéria, mind motor terén halva született!!! Na innentől kezdve bővebben kérlek! A motort ismerem, E36-ban volt nekünk olyan, el lehet képzelni. Az E30 karosszériával mi a baj? Tudom, hogy gyengébb, mint a cápáké, de azért annyira nem halott az. Nekem volt 2 is. Vagy a facelifttel volt valami változtatás? Mi baja van mindenkinek szegény E30-cal??? Az egész világon nagy megbecsülésnek örvend, mint az egyik legjobban eltalált 3-as BMW. (Azt nem állítom, hogy jobb mint a cápák, de hogy nem rosszabb mint az E34-E36, az biztos! Már pedig olyanok is szidják, akik E34-E36-tal is járnak, ráadásul dízellel!!! ) ...nem vitatkozom én, csak én is kíváncsi lennék valami konkrétra, mert ez kicsit olyannak tűnik nekem, mint a "Húúú bazd meg, 3000-es? Az sokat fogyaszt!" ..egyébként volt nekem is E30, akitől vettem az 10 évig használta, előtte E21-ese volt, tehát ha tényleg rossz lett volna, szerintem eladta volna előbb! Nekem is csak a Jetroniccal volt egy kis bajom, de a nagylámpások már Motronicosak. (Jetronic-hoz meg egyszerűen nem értenek ebben az országban, más márkáknál is probléma ez, amit ezzel az injektorral szereltek.) ...szóval mit vétett ez a szegény típus?? Semmit, csak az a bajuk hogy nem cápa. Pedig fejlettebb, jobb konstrukció(tudom, ezért meg fognak kövezni), bár nagyon hasonlít az e21 -re műszakilag, de mindenhol jelentősen fejlesztettek rajta.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
|
Radyus
Vendég
|
|
« Válasz #493 Dátum: 2008. július 14. 20:55:21 pm » |
|
Húú de szép! ...én is kíváncsi vagyok, hogy milyen típushibái vannak, és mitől lenne rosszabb, mint az előző (E21), vagy az azt követő (E36), vagy a "széria-társ" (E34-E32) modellek?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #494 Dátum: 2008. július 14. 20:59:04 pm » |
|
Húú de szép! ...én is kíváncsi vagyok, hogy milyen típushibái vannak, és mitől lenne rosszabb, mint az előző (E21), vagy az azt követő (E36), vagy a "széria-társ" (E34-E32) modellek? rogyik össze a kasztni,igaz nem utcai használat mellett
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Radyus
Vendég
|
|
« Válasz #495 Dátum: 2008. július 14. 21:03:09 pm » |
|
De sajnálom már hogy eladtam szegénykét! Mindene működött hibátlanul, persze utcai használat mellett! (Kivéve a hidegjárati alapjárat ingadozást, azt senki nem tudta megcsinálni...)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Radyus
Vendég
|
|
« Válasz #496 Dátum: 2008. július 14. 21:10:44 pm » |
|
De sajnálom már hogy eladtam szegénykét! Mindene működött hibátlanul, persze utcai használat mellett! (Kivéve a hidegjárati alapjárat ingadozást, azt senki nem tudta megcsinálni...) ...nem tudom megérte-e lecserélni erre a "csodára", ami már több mint egy millióban van! (Anyagilag a legnagyobb böszmeség volt, amit ember csinálhatott, már csak abban bízom, hogy az extrák és az élmények hosszú távon kárpótolnak!)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #497 Dátum: 2008. július 14. 21:53:17 pm » |
|
Ha a szívemre hallgatnék akkor meg. Ha a zsebemre, akkor NEM.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #498 Dátum: 2008. július 14. 21:58:47 pm » |
|
Ha a szívemre hallgatnék akkor meg. Ha a zsebemre, akkor NEM. De mint tudjuk te mindig a szívedre halgatsz. (igaz szivem? )
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #499 Dátum: 2008. július 14. 22:07:20 pm » |
|
Ha a szívemre hallgatnék akkor meg. Ha a zsebemre, akkor NEM. De mint tudjuk te mindig a szívedre halgatsz. (igaz szivem? ) Ez így van. Kétszer is hallgattam rá.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #500 Dátum: 2008. július 14. 22:07:59 pm » |
|
Na és?! Szerintem nem bántad meg.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #501 Dátum: 2008. július 14. 22:09:11 pm » |
|
Na és?! Szerintem nem bántad meg.
Dehogy, dehogy.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fura
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305678912
|
|
« Válasz #502 Dátum: 2008. július 15. 17:53:58 pm » |
|
nagy gondolkodások után pénzfeldobás döntött.e36 nyert.nézegettem a használtauto.hu-t 600-tol indulnak.ha valaki estleg tud egyet jo pénzéé.ossza meg velem thx.lehetöleg érd közelében
De aztán ne mond, hogy nem szóltam! Ha találtál valamit szólj megnézem neked, nehogy nagyobb legyen a baj, mint amekkora lehet. Természetesen ingyen. Tudod, itt vagyok nem messze. rendben.köszönöm.ha lessz valami csörgök
|
|
|
Naplózva
|
06305678912
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #503 Dátum: 2008. július 15. 18:35:36 pm » |
|
De sajnálom már hogy eladtam szegénykét! Mindene működött hibátlanul, persze utcai használat mellett! (Kivéve a hidegjárati alapjárat ingadozást, azt senki nem tudta megcsinálni...) ...nem tudom megérte-e lecserélni erre a "csodára", ami már több mint egy millióban van! (Anyagilag a legnagyobb böszmeség volt, amit ember csinálhatott, már csak abban bízom, hogy az extrák és az élmények hosszú távon kárpótolnak!) 1 milla? hogy csináltad? én is felhívtam, csak túl későn egy félreértés miatt, addigra már eladta, pedig felszereltségéhez mérten rendkívül jó áron volt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Radyus
Vendég
|
|
« Válasz #504 Dátum: 2008. július 15. 23:38:56 pm » |
|
De sajnálom már hogy eladtam szegénykét! Mindene működött hibátlanul, persze utcai használat mellett! (Kivéve a hidegjárati alapjárat ingadozást, azt senki nem tudta megcsinálni...) ...nem tudom megérte-e lecserélni erre a "csodára", ami már több mint egy millióban van! (Anyagilag a legnagyobb böszmeség volt, amit ember csinálhatott, már csak abban bízom, hogy az extrák és az élmények hosszú távon kárpótolnak!) 1 milla? hogy csináltad? én is felhívtam, csak túl későn egy félreértés miatt, addigra már eladta, pedig felszereltségéhez mérten rendkívül jó áron volt Igen, a felszereltsége (ilyeneket együtt, E23-ban még nem láttam!) és a vételára fogott meg engem is! Cirka 300e volt az autó, majd 200e a bürokrácia (eredetvizsga, sima vizsga, átírás, törzskönyv, bizti első n.év, stb.) ami 4 hónapja tart a motorsz@m probléma miatt, aztán 100e az alap nagyszervíz (összes olaj, összes szűrő, gyetya, akksi, stb). Ezen felül még van két A4-es oldalnyi (oldalanként két oszlopban írva!) felsorolás az újra, vagy újszerűre cserélt alkatrészkről. Új Boge gátlók, új klíma és párologtató hűtők, új olajpumpa, újszerű AC, ülésmemória modul pótlás, minden nem eredeti vagy nem tökéletesen működő baszomság cserélve, fék-futómű-elektromosság rendbetéve, stb-stb-stb-stb. ...munkadíjjakkal együtt azt hiszem most lépjük át az 1.2 milliót. (Éppen az inspekciót csináltatom, hogy le lehessen nullázni, meg majd a boardot is kell cserélni, azt hiszem!) Tételesen tudtam mindig mindent előre, semmit nem sokaltam (1-2 ezer forintos tétel a legkisebb, 47 ezres klímahűtő a legnagyobb), de a matekkal nem lehet vitatkozni, ennyi az annyi! És még egy métert nem mentem vele a k.rva rend@rség, meg okmányiroda, meg nem tudom még ki jóvoltából!!! ...ha vallásos vagy, akkor áldd az Istenedet, hogy lemaradtál róla!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. július 16. 00:14:24 am írta Radyus »
|
Naplózva
|
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #505 Dátum: 2008. július 16. 00:36:15 am » |
|
De sajnálom már hogy eladtam szegénykét! Mindene működött hibátlanul, persze utcai használat mellett! (Kivéve a hidegjárati alapjárat ingadozást, azt senki nem tudta megcsinálni...) ...nem tudom megérte-e lecserélni erre a "csodára", ami már több mint egy millióban van! (Anyagilag a legnagyobb böszmeség volt, amit ember csinálhatott, már csak abban bízom, hogy az extrák és az élmények hosszú távon kárpótolnak!) 1 milla? hogy csináltad? én is felhívtam, csak túl későn egy félreértés miatt, addigra már eladta, pedig felszereltségéhez mérten rendkívül jó áron volt Igen, a felszereltsége (ilyeneket együtt, E23-ban még nem láttam!) és a vételára fogott meg engem is! Cirka 300e volt az autó, majd 200e a bürokrácia (eredetvizsga, sima vizsga, átírás, törzskönyv, bizti első n.év, stb.) ami 4 hónapja tart a motorsz@m probléma miatt, aztán 100e az alap nagyszervíz (összes olaj, összes szűrő, gyetya, akksi, stb). Ezen felül még van két A4-es oldalnyi (oldalanként két oszlopban írva!) felsorolás az újra, vagy újszerűre cserélt alkatrészkről. Új Boge gátlók, új klíma és párologtató hűtők, új olajpumpa, újszerű AC, ülésmemória modul pótlás, minden nem eredeti vagy nem tökéletesen működő baszomság cserélve, fék-futómű-elektromosság rendbetéve, stb-stb-stb-stb. ...munkadíjjakkal együtt azt hiszem most lépjük át az 1.2 milliót. (Éppen az inspekciót csináltatom, hogy le lehessen nullázni, meg majd a boardot is kell cserélni, azt hiszem!) Tételesen tudtam mindig mindent előre, semmit nem sokaltam (1-2 ezer forintos tétel a legkisebb, 47 ezres klímahűtő a legnagyobb), de a matekkal nem lehet vitatkozni, ennyi az annyi! És még egy métert nem mentem vele a k.rva rend@rség, meg okmányiroda, meg nem tudom még ki jóvoltából!!! ...ha vallásos vagy, akkor áldd az Istenedet, hogy lemaradtál róla!!! nem akarok okoskodni, de én már az elején elállok, ha vmi sáros dolog van a kocsi papírjaival, ha jól rémlik szívtál evvel is egy sort.. annyira egyébként nem riasztottál el, bár meg se győztél nagyon
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
|
« Válasz #506 Dátum: 2008. július 16. 07:58:37 am » |
|
De sajnálom már hogy eladtam szegénykét! Mindene működött hibátlanul, persze utcai használat mellett! (Kivéve a hidegjárati alapjárat ingadozást, azt senki nem tudta megcsinálni...) ...nem tudom megérte-e lecserélni erre a "csodára", ami már több mint egy millióban van! (Anyagilag a legnagyobb böszmeség volt, amit ember csinálhatott, már csak abban bízom, hogy az extrák és az élmények hosszú távon kárpótolnak!) 1 milla? hogy csináltad? én is felhívtam, csak túl későn egy félreértés miatt, addigra már eladta, pedig felszereltségéhez mérten rendkívül jó áron volt Igen, a felszereltsége (ilyeneket együtt, E23-ban még nem láttam!) és a vételára fogott meg engem is! Cirka 300e volt az autó, majd 200e a bürokrácia (eredetvizsga, sima vizsga, átírás, törzskönyv, bizti első n.év, stb.) ami 4 hónapja tart a motorsz@m probléma miatt, aztán 100e az alap nagyszervíz (összes olaj, összes szűrő, gyetya, akksi, stb). Ezen felül még van két A4-es oldalnyi (oldalanként két oszlopban írva!) felsorolás az újra, vagy újszerűre cserélt alkatrészkről. Új Boge gátlók, új klíma és párologtató hűtők, új olajpumpa, újszerű AC, ülésmemória modul pótlás, minden nem eredeti vagy nem tökéletesen működő baszomság cserélve, fék-futómű-elektromosság rendbetéve, stb-stb-stb-stb. ...munkadíjjakkal együtt azt hiszem most lépjük át az 1.2 milliót. (Éppen az inspekciót csináltatom, hogy le lehessen nullázni, meg majd a boardot is kell cserélni, azt hiszem!) Tételesen tudtam mindig mindent előre, semmit nem sokaltam (1-2 ezer forintos tétel a legkisebb, 47 ezres klímahűtő a legnagyobb), de a matekkal nem lehet vitatkozni, ennyi az annyi! És még egy métert nem mentem vele a k.rva rend@rség, meg okmányiroda, meg nem tudom még ki jóvoltából!!! ...ha vallásos vagy, akkor áldd az Istenedet, hogy lemaradtál róla!!! Figyu, és ez az összes dolog kellett ahhoz, hogy ÜZEMKÉPES legyen az autó? Szerintem ne keverjük össze a felújítást azzal, hogy nem mentél vele még egy métert sem. A papíros dolog meg olyan, hogy kocsivételkor el kell menni az eladóval együtt a megírt adásvételivel az eredetvizsgára, és csak utána fizetni. Persze utólag könnyű okosnak lenni, de szerintem téged csak szimplán megszívattak. Ha jól emlékszem a számok megegyeztek, csak azt mondták, hogy ütve vannak. A történet nekem is ez volt az E21nél, a THG-nél (soha nem megyek többet), csak egy ezres/fő kifizetése után javasolták, hogy menjek máshová, mert náluk nem megy át a kocsi. Átmentem a Metalelektrohoz, nem volt semmi gond, a srác megmutatta, hogy a katalógusukban van minta arról, hogy a BMWnél milyen "hullámosan" ütötték bele a blokkba a számot.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #507 Dátum: 2008. július 16. 08:41:30 am » |
|
De sajnálom már hogy eladtam szegénykét! Mindene működött hibátlanul, persze utcai használat mellett! (Kivéve a hidegjárati alapjárat ingadozást, azt senki nem tudta megcsinálni...) ...nem tudom megérte-e lecserélni erre a "csodára", ami már több mint egy millióban van! (Anyagilag a legnagyobb böszmeség volt, amit ember csinálhatott, már csak abban bízom, hogy az extrák és az élmények hosszú távon kárpótolnak!) 1 milla? hogy csináltad? én is felhívtam, csak túl későn egy félreértés miatt, addigra már eladta, pedig felszereltségéhez mérten rendkívül jó áron volt Igen, a felszereltsége (ilyeneket együtt, E23-ban még nem láttam!) és a vételára fogott meg engem is! Cirka 300e volt az autó, majd 200e a bürokrácia (eredetvizsga, sima vizsga, átírás, törzskönyv, bizti első n.év, stb.) ami 4 hónapja tart a motorsz@m probléma miatt, aztán 100e az alap nagyszervíz (összes olaj, összes szűrő, gyetya, akksi, stb). Ezen felül még van két A4-es oldalnyi (oldalanként két oszlopban írva!) felsorolás az újra, vagy újszerűre cserélt alkatrészkről. Új Boge gátlók, új klíma és párologtató hűtők, új olajpumpa, újszerű AC, ülésmemória modul pótlás, minden nem eredeti vagy nem tökéletesen működő baszomság cserélve, fék-futómű-elektromosság rendbetéve, stb-stb-stb-stb. ...munkadíjjakkal együtt azt hiszem most lépjük át az 1.2 milliót. (Éppen az inspekciót csináltatom, hogy le lehessen nullázni, meg majd a boardot is kell cserélni, azt hiszem!) Tételesen tudtam mindig mindent előre, semmit nem sokaltam (1-2 ezer forintos tétel a legkisebb, 47 ezres klímahűtő a legnagyobb), de a matekkal nem lehet vitatkozni, ennyi az annyi! És még egy métert nem mentem vele a k.rva rend@rség, meg okmányiroda, meg nem tudom még ki jóvoltából!!! ...ha vallásos vagy, akkor áldd az Istenedet, hogy lemaradtál róla!!! Figyu, és ez az összes dolog kellett ahhoz, hogy ÜZEMKÉPES legyen az autó? Szerintem ne keverjük össze a felújítást azzal, hogy nem mentél vele még egy métert sem. A papíros dolog meg olyan, hogy kocsivételkor el kell menni az eladóval együtt a megírt adásvételivel az eredetvizsgára, és csak utána fizetni. Persze utólag könnyű okosnak lenni, de szerintem téged csak szimplán megszívattak. Ha jól emlékszem a számok megegyeztek, csak azt mondták, hogy ütve vannak. A történet nekem is ez volt az E21nél, a THG-nél (soha nem megyek többet), csak egy ezres/fő kifizetése után javasolták, hogy menjek máshová, mert náluk nem megy át a kocsi. Átmentem a Metalelektrohoz, nem volt semmi gond, a srác megmutatta, hogy a katalógusukban van minta arról, hogy a BMWnél milyen "hullámosan" ütötték bele a blokkba a számot. Őőő és mostanába pl a motorsz@m ha nem látszik vagy "véletlenül" olvashatatlanná válik akkor AF helyett KF et kap csak azt nem tudom, hogy ezt milyen formába kivitelezik. Régen ugye az AF nél megkapta az AF és kaszniszám uccsó mittoménhány számjegye, de semmi motorkód, ráadásul ragasztott platnival, amit arra raksz amire épp jónak látod papírmeló nélkül
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #508 Dátum: 2008. július 16. 08:48:00 am » |
|
De sajnálom már hogy eladtam szegénykét! Mindene működött hibátlanul, persze utcai használat mellett! (Kivéve a hidegjárati alapjárat ingadozást, azt senki nem tudta megcsinálni...) ...nem tudom megérte-e lecserélni erre a "csodára", ami már több mint egy millióban van! (Anyagilag a legnagyobb böszmeség volt, amit ember csinálhatott, már csak abban bízom, hogy az extrák és az élmények hosszú távon kárpótolnak!) 1 milla? hogy csináltad? én is felhívtam, csak túl későn egy félreértés miatt, addigra már eladta, pedig felszereltségéhez mérten rendkívül jó áron volt Igen, a felszereltsége (ilyeneket együtt, E23-ban még nem láttam!) és a vételára fogott meg engem is! Cirka 300e volt az autó, majd 200e a bürokrácia (eredetvizsga, sima vizsga, átírás, törzskönyv, bizti első n.év, stb.) ami 4 hónapja tart a motorsz@m probléma miatt, aztán 100e az alap nagyszervíz (összes olaj, összes szűrő, gyetya, akksi, stb). Ezen felül még van két A4-es oldalnyi (oldalanként két oszlopban írva!) felsorolás az újra, vagy újszerűre cserélt alkatrészkről. Új Boge gátlók, új klíma és párologtató hűtők, új olajpumpa, újszerű AC, ülésmemória modul pótlás, minden nem eredeti vagy nem tökéletesen működő baszomság cserélve, fék-futómű-elektromosság rendbetéve, stb-stb-stb-stb. ...munkadíjjakkal együtt azt hiszem most lépjük át az 1.2 milliót. (Éppen az inspekciót csináltatom, hogy le lehessen nullázni, meg majd a boardot is kell cserélni, azt hiszem!) Tételesen tudtam mindig mindent előre, semmit nem sokaltam (1-2 ezer forintos tétel a legkisebb, 47 ezres klímahűtő a legnagyobb), de a matekkal nem lehet vitatkozni, ennyi az annyi! És még egy métert nem mentem vele a k.rva rend@rség, meg okmányiroda, meg nem tudom még ki jóvoltából!!! ...ha vallásos vagy, akkor áldd az Istenedet, hogy lemaradtál róla!!! Figyu, és ez az összes dolog kellett ahhoz, hogy ÜZEMKÉPES legyen az autó? Szerintem ne keverjük össze a felújítást azzal, hogy nem mentél vele még egy métert sem. A papíros dolog meg olyan, hogy kocsivételkor el kell menni az eladóval együtt a megírt adásvételivel az eredetvizsgára, és csak utána fizetni. Persze utólag könnyű okosnak lenni, de szerintem téged csak szimplán megszívattak. Ha jól emlékszem a számok megegyeztek, csak azt mondták, hogy ütve vannak. A történet nekem is ez volt az E21nél, a THG-nél (soha nem megyek többet), csak egy ezres/fő kifizetése után javasolták, hogy menjek máshová, mert náluk nem megy át a kocsi. Átmentem a Metalelektrohoz, nem volt semmi gond, a srác megmutatta, hogy a katalógusukban van minta arról, hogy a BMWnél milyen "hullámosan" ütötték bele a blokkba a számot. Őőő és mostanába pl a motorsz@m ha nem látszik vagy "véletlenül" olvashatatlanná válik akkor AF helyett KF et kap csak azt nem tudom, hogy ezt milyen formába kivitelezik. Régen ugye az AF nél megkapta az AF és kaszniszám uccsó mittoménhány számjegye, de semmi motorkód, ráadásul ragasztott platnival, amit arra raksz amire épp jónak látod papírmeló nélkül Ez meg mi? hülyegyerek kiszabadúlt a rajzszakkörről? Az otthoni számbeütő készletével szebbet hoz össze az ember..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Radyus
Vendég
|
|
« Válasz #509 Dátum: 2008. július 16. 10:03:05 am » |
|
nem akarok okoskodni, de én már az elején elállok, ha vmi sáros dolog van a kocsi papírjaival, ha jól rémlik szívtál evvel is egy sort.. annyira egyébként nem riasztottál el, bár meg se győztél nagyon Ha sáros lett volna a papírja, akkor én is elállok. A kocsi ezer éve egy tulajé, soha nem járt eredetvizsgán, és a motorszámnál kötekedtek 2 karakterrel. Természetesen eddig én is mindig úgy csináltam, hogy eredetvizsgával és műszakival vettem a kocsijaimat (bár most hogy jobban meggondolom, az is csak akkor ér valamit, ha előttem csinálja egy idegen, akit felütünk a telefonkönyvből), de ha itt neki álltam volna "kekeckedni", akkor más viszi el. Ez volt az ára, hogy az enyém lehetett. De nem ez a gond!!! Nem az a baj, hogy nem stimmel a motorsz@m, ezért a rend@rség kihallgat 4-5 embert, meg egy szakértő körbefotózza az autót, és elküldi motorkódoztatni. AZ A BAJ, HOGY EZ 3 HÓNAPIG TART! (Magyarországon, szerintem sehol máshol a világon!) ...a for-profit szférában ez 2-3 hét alatt meg lett volna. És ez itt a probléma! Amíg a rend@rök és a közalkalmazottak nem a teljesítményük után kapják a pénzüket, addig minden így fog működni! ...abba nem is gondolok bele, hogy ha mondjuk ellopják az ember autóját, és másnap a rend éber őrei megtalálják, akkor hány hónap vagy év múlva kapod vissza az autódat? (Szétlopva-rabolva a zárt rend@rségi telepről!) Boccs az Off-ért, ez a dühöngések közé való inkább...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. július 16. 10:21:41 am írta Radyus »
|
Naplózva
|
|
|
|
|