collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #600 Dátum: 2008. október 04. 17:13:23 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #601 Dátum: 2008. október 10. 11:49:21 am » |
|
Jelentem,ma kicsit megdolgoztuk a drágát. Viszont a kollégák erősen visszavettek a lendületből. Most van tisztelet. Mert le tudtad taposni a gázpedált barom módjára a bivalyerős 523i-ben? Ez igen, sikeres ember vagy. Feszültséget közúton levezetni pedig ősi román szokás. Szia. Igen azért,meg azért is,mert a kissebségi komplexusom átcsapott nagyképűségbe. És mert tényleg bitang erős az a motor. Még annak ellenére is hogy tizenhat mázsa a ruhája. És mert azóta már több darab gumit is drótig égettem vele. És fogok is. Például ma este. Az etnikai hovatartozásom pedig ne firtassuk,talán csak annyit hogy inkább nyugati irányban gondolkodj,ne keletiben. De ha nagyon akarod,Székelynek még elmehetek. Legyen szép napod. U.i:Tessék... Így viselkedik egy beképzelt,nagyképű köcsög,Román újgazdag BMW-s... http://videa.hu/videok/jarmuvek/baja-5-4ElfBU2KGYhYRcrc
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. október 10. 18:34:49 pm írta TurbóDénes »
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #602 Dátum: 2008. október 12. 08:21:02 am » |
|
Jelentem,ma kicsit megdolgoztuk a drágát. Viszont a kollégák erősen visszavettek a lendületből. Most van tisztelet. Mert le tudtad taposni a gázpedált barom módjára a bivalyerős 523i-ben? Ez igen, sikeres ember vagy. Feszültséget közúton levezetni pedig ősi román szokás. Szia. Igen azért,meg azért is,mert a kissebségi komplexusom átcsapott nagyképűségbe. És mert tényleg bitang erős az a motor. Még annak ellenére is hogy tizenhat mázsa a ruhája. És mert azóta már több darab gumit is drótig égettem vele. És fogok is. Például ma este. Az etnikai hovatartozásom pedig ne firtassuk,talán csak annyit hogy inkább nyugati irányban gondolkodj,ne keletiben. De ha nagyon akarod,Székelynek még elmehetek. Legyen szép napod. U.i:Tessék... Így viselkedik egy beképzelt,nagyképű köcsög,Román újgazdag BMW-s... http://videa.hu/videok/jarmuvek/baja-5-4ElfBU2KGYhYRcrchagyd rá Dénes...még a fába is
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #604 Dátum: 2008. október 12. 18:20:08 pm » |
|
Jelentem,ma kicsit megdolgoztuk a drágát. Viszont a kollégák erősen visszavettek a lendületből. Most van tisztelet. Mert le tudtad taposni a gázpedált barom módjára a bivalyerős 523i-ben? Ez igen, sikeres ember vagy. Feszültséget közúton levezetni pedig ősi román szokás. Szia. Igen azért,meg azért is,mert a kissebségi komplexusom átcsapott nagyképűségbe. És mert tényleg bitang erős az a motor. Még annak ellenére is hogy tizenhat mázsa a ruhája. És mert azóta már több darab gumit is drótig égettem vele. És fogok is. Például ma este. Az etnikai hovatartozásom pedig ne firtassuk,talán csak annyit hogy inkább nyugati irányban gondolkodj,ne keletiben. De ha nagyon akarod,Székelynek még elmehetek. Legyen szép napod. U.i:Tessék... Így viselkedik egy beképzelt,nagyképű köcsög,Román újgazdag BMW-s... http://videa.hu/videok/jarmuvek/baja-5-4ElfBU2KGYhYRcrcMost őszintén. Ennek mi értelme van? Komolyan.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #605 Dátum: 2008. október 12. 19:05:34 pm » |
|
Most őszintén. Ennek mi értelme van? Komolyan. Minek? Annak hogy válaszoltam? Hát,ha már megszólítattam...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #606 Dátum: 2008. október 12. 19:06:33 pm » |
|
Jelentem,ma kicsit megdolgoztuk a drágát. Viszont a kollégák erősen visszavettek a lendületből. Most van tisztelet. Mert le tudtad taposni a gázpedált barom módjára a bivalyerős 523i-ben? Ez igen, sikeres ember vagy. Feszültséget közúton levezetni pedig ősi román szokás. Szia. Igen azért,meg azért is,mert a kissebségi komplexusom átcsapott nagyképűségbe. És mert tényleg bitang erős az a motor. Még annak ellenére is hogy tizenhat mázsa a ruhája. És mert azóta már több darab gumit is drótig égettem vele. És fogok is. Például ma este. Az etnikai hovatartozásom pedig ne firtassuk,talán csak annyit hogy inkább nyugati irányban gondolkodj,ne keletiben. De ha nagyon akarod,Székelynek még elmehetek. Legyen szép napod. U.i:Tessék... Így viselkedik egy beképzelt,nagyképű köcsög,Román újgazdag BMW-s... http://videa.hu/videok/jarmuvek/baja-5-4ElfBU2KGYhYRcrcMost őszintén. Ennek mi értelme van? Komolyan. Miért annak mi értelme van, hogy valaki törli a fórumról a regisztrációját, aztán más néven újra regisztrál?
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #607 Dátum: 2008. október 12. 19:27:12 pm » |
|
Most őszintén. Ennek mi értelme van? Komolyan.
Miért annak mi értelme van, hogy valaki törli a fórumról a regisztrációját, aztán más néven újra regisztrál? Tudnám hosszan kifejteni... Legalább annyi értelme van,mint vényócat kereszbetenni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #608 Dátum: 2008. október 15. 19:23:55 pm » |
|
Bedobálok ide pár képet... ...például a nemrég emlegetett gumiégetés áldozatait. Tudom,egy tulok vagyok,szégyenlem is magam. Akkor jó ötletnek tűnt.(már amennyi emlékem van róla) A harmadik kép másnap készült,ébredés után.Szellőztetés volt,1 hétig.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #609 Dátum: 2008. október 15. 19:30:27 pm » |
|
Unokaöcsém projektje. Vett egy Béjemvét. Haverom azt mondta,olyan állapotban van és annyira sz@r hogy elnevezte süllőfészeknek. Valahol tényleg elhanyagolt a gép,de szereti és ez a lényeg. Szóval 2 napos tréning,és a legyalázott M20B20 kiköltözött,majd belakta a motorteret az új albérlő... Külön köszönetem MIKI24V barátomnak,aki az éjszaka közepén és másnap délután is a rendelkezésemre volt. És a Teát is köszönöm meg a többi mindent.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #610 Dátum: 2008. október 15. 19:35:33 pm » |
|
Szóval az új albérlő... Aeffes a motor,így azért jobb. Hátul maradt a kisházas nyitott difi,már egy hete bírja... Így,ötödik direktel 5.-ben 60-nál pörög 2000-et. Viszont ugrik,mint a kenguru. Minden esetre ha hosszútávon gondolkodik,lesz hova borítani a forintot. (Hozzáteszem,Unokaöcsém választotta ezt a gyönyörű,Dutrapiros fényt,sajátkezűleg vitte a felületre,{festőnek tanul a lelkem}még az első jeladókereket is lekente,nehogy véletlen bekorhadjon...kapott is érte)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #611 Dátum: 2008. október 15. 19:58:13 pm » |
|
Dénes koma! az e30ról nyugodtan még képeket és infokat,a gumi égetésre meg nemmondok semmit,mert nem vagyunk egyformák azt gondolom,de valahogy én mindig megvoltam ezek a dolgok nélkül,pedig valamilyen szinten engem is érdekelnek az erőskocsik,meg a padlógáz meg stb...
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #612 Dátum: 2008. október 16. 22:27:08 pm » |
|
Dénes koma! az e30ról nyugodtan még képeket és infokat,a gumi égetésre meg nemmondok semmit,mert nem vagyunk egyformák azt gondolom,de valahogy én mindig megvoltam ezek a dolgok nélkül,pedig valamilyen szinten engem is érdekelnek az erőskocsik,meg a padlógáz meg stb... Hát nézd... Az hogy hogyan ítéltetek meg ezen tettem miatt,nem igazán érdekel. Magam örömére csináltam,biztos vagyok benne,nem kell sokat kérni. Ha legközelebb módom lesz rá,akkor is megteszem. Költök az autóra,amiből kér,jót kap. Időben. Gondját viselem,kiválasztott magának. Hát számoljon vele hogy néha megkapja az élest. A Tiéd is,csak az papírmentes,mint a rajzlap és csak versenyre használod. Pedig semmivel nem rosszabb,vagy hátrébb sorolandó mint egy e39. Szóval ha valaki akar,lehet megkövezni,de Klaussal is megtettem és a következővel is megfogom. Klaus belerokkant,meg lett javítva. És utána megint kapott. Úgyhogy amíg kedvem tartja,addig leégetem róla a gumit ha elkap... Ennyi. A süllőfészek projekt meg eléggé sokrétű... ...kérdezz,remélem tudok válaszolni. Kép lesz még.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #614 Dátum: 2008. október 23. 12:25:44 pm » |
|
Szerintem nem érdemes ezzel az autóval foglakozni. Ezt csak alkatrésznek van értelme megvenni, ez mindenhonnan törve van, látszik hogy arra használták hogy a határban szétkúrják, ha többi része is olyan mint a kasztni akkor sztem csak a szopás lenne vele. Egyébként kezdő drifthez se jó bármilyen szakadék autó. A futóműhöz mindeképp hozzá kell nyúlni, mert annélkül csak szenvedni fogsz, driftelni nem. Motorikusan egy 325i már bőven elég, de gyárilag a futómű egy kalap szar.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #615 Dátum: 2008. október 23. 18:00:27 pm » |
|
http://www.langlovagok.hu/html/galeria/2596.shtml1 nagyfater 74 évesen már nem a jó reflexeiről híres 2 a matiz húsz lóereje nem bírt gyorsítani, és besorolni - ha nem voltak a külsőben 3 a matiz négy kurva szar féke nem tudta megfogni a gépet a nullára - ha voltak a külsőben- , hogy ne legyen para 1+2+3 ne vegyünk matizt, és ne vezessünk, ha már nem látjuk a pöcsünket sem #leállósáv továbbra is életveszély...
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #616 Dátum: 2008. október 23. 18:40:41 pm » |
|
A Tiéd is,csak az papírmentes,mint a rajzlap
ez a papírmentes rajzlap ez valahogy kívül esik nekem az értelmezési tartományon... Huh... Ez már az enyémen is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #617 Dátum: 2008. október 23. 18:51:11 pm » |
|
http://www.langlovagok.hu/html/galeria/2596.shtml1 nagyfater 74 évesen már nem a jó reflexeiről híres 2 a matiz húsz lóereje nem bírt gyorsítani, és besorolni - ha nem voltak a külsőben 3 a matiz négy kurva szar féke nem tudta megfogni a gépet a nullára - ha voltak a külsőben- , hogy ne legyen para 1+2+3 ne vegyünk matizt, és ne vezessünk, ha már nem látjuk a pöcsünket sem #leállósáv továbbra is életveszély... Teljes mértékben igazat adok Illés. A minap épp a szomszédos Németország egyik gyér forgalmú autópálya szakaszán közlekedtem,viszonylag kis tempóval. Olyan liter hetven körül. Szép hosszú egyenesben előttem olyan 3-400 méterre egy helyközi járat,mögötte egy valami mákdaráló.Pontosan nem néztem. Szóval a hátsó szélvédőjén bekukkantva (lassítás után természetesen) bal 1-en egy kucsma,jobb 1-en egy kendő... Valamiért elkezdtem lelassítani,nem tudom miért. Index balra,közben folyamatosan lassítok... Mikor odaértem,vagy 10 méterre (kábé 90-100 környékén mehettem) irányjelzés nélkül belefogott az előzésbe,de mint a villám,kicsapott. Ja!Megvan.Egy opel korza! Ha Én ott tartom a liter hetvenet,szerintem szétcsapom Őket mint a tyúk a töreket. Meg magamat is. Hang és egyéb jelzéseket a sofőr irányába leadni,nem láttam értelmét,mivel valszeg fogalma sem lett volna róla,miért kapja. Mindenesetre elküldtem magamban a k...-ba. Ilyenkor mindig eszembe jut hogy nem is azért megyek ki a közútra hogy elmenjek A-ból B-be,hanem hogy vigyázzak erre a sok szellemileg alultáplát,értelmi mozgáskorlátozottra...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #618 Dátum: 2008. október 23. 20:00:18 pm » |
|
Egy kis esti csendélet... És egy szép félperc. Kamerástelefonosképekezértolyanszarok
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #619 Dátum: 2008. október 23. 20:06:08 pm » |
|
Bemutatom a következő generációt. Ő Ákos. Majd mesélek Neki e12-kről meg 28-akról .....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #620 Dátum: 2008. október 23. 20:07:10 pm » |
|
Naezek hogyazannyukbafordultak meg?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #621 Dátum: 2008. október 23. 22:00:41 pm » |
|
helyes a kissrác! nagybácsi lettél?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #622 Dátum: 2008. október 23. 22:43:28 pm » |
|
helyes a kissrác! nagybácsi lettél? Ez jutott... Majd ebben leszek a legjobb.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #623 Dátum: 2008. október 23. 22:43:28 pm » |
|
http://www.langlovagok.hu/html/galeria/2596.shtml1 nagyfater 74 évesen már nem a jó reflexeiről híres 2 a matiz húsz lóereje nem bírt gyorsítani, és besorolni - ha nem voltak a külsőben 3 a matiz négy kurva szar féke nem tudta megfogni a gépet a nullára - ha voltak a külsőben- , hogy ne legyen para 1+2+3 ne vegyünk matizt, és ne vezessünk, ha már nem látjuk a pöcsünket sem #leállósáv továbbra is életveszély... Én nem húztam volna ki az öreget, hanem belelöktem volna a folyóba. A Skodás nőt meg sajnálom, és most a Skoda és nő kombinációból tippelek és végtelenül megkövetem a családot, ha mégsem úgy történt, de ha kitette volna a háromszöget meg felvette volna a sárga mellényt valszeg most is élne. A fotósokat is sajnálom, de kb annyi keresnivalójuk volt ott, mint a féllábú sündisznónak. Magyarul, OK, hogy a Matiz szar, de azért ehhez a művelethez több hülye is kellett mint a 74 éves tata. Ja és még valami. A Skodát nem hátulról trafálta el, hanem érintette a bal hátsó sarkát. Tehát a hölgy minden bizonnyal a lehető legrosszabb helyen állt.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. október 23. 22:48:36 pm írta Mike »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #624 Dátum: 2008. október 23. 23:43:53 pm » |
|
Bemutatom a következő generációt. Ő Ákos. Majd mesélek Neki e12-kről meg 28-akról ..... Helyes. Mármint, helyes mesélj neki csak az AUTÓkról, de ne feledd az E23, E24 és társait sem a meséből. Helyes, mármint a kissrác, abban a sapiban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #625 Dátum: 2008. október 24. 00:29:57 am » |
|
Bemutatom a következő generációt. Ő Ákos. Majd mesélek Neki e12-kről meg 28-akról ..... Helyes. Mármint, helyes mesélj neki csak az AUTÓkról, de ne feledd az E23, E24 és társait sem a meséből. Helyes, mármint a kissrác, abban a sapiban. Ez csak természetes. Az összes cápáról. MÉG A 02-ESRŐL IS.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #626 Dátum: 2008. október 26. 10:29:37 am » |
|
http://www.langlovagok.hu/html/galeria/2596.shtml1 nagyfater 74 évesen már nem a jó reflexeiről híres 2 a matiz húsz lóereje nem bírt gyorsítani, és besorolni - ha nem voltak a külsőben 3 a matiz négy kurva szar féke nem tudta megfogni a gépet a nullára - ha voltak a külsőben- , hogy ne legyen para 1+2+3 ne vegyünk matizt, és ne vezessünk, ha már nem látjuk a pöcsünket sem #leállósáv továbbra is életveszély... Én nem húztam volna ki az öreget, hanem belelöktem volna a folyóba. A Skodás nőt meg sajnálom, és most a Skoda és nő kombinációból tippelek és végtelenül megkövetem a családot, ha mégsem úgy történt, de ha kitette volna a háromszöget meg felvette volna a sárga mellényt valszeg most is élne. A fotósokat is sajnálom, de kb annyi keresnivalójuk volt ott, mint a féllábú sündisznónak. Magyarul, OK, hogy a Matiz szar, de azért ehhez a művelethez több hülye is kellett mint a 74 éves tata. Ja és még valami. A Skodát nem hátulról trafálta el, hanem érintette a bal hátsó sarkát. Tehát a hölgy minden bizonnyal a lehető legrosszabb helyen állt. Érthettek, hozzá.. ha inkább fotózgattak, mint a csajnak segítettek volna. + Nem kis ideje időzhettek már ott ,ha az állványos kamera is előkerült.. Vészvillogó? Talán a fater is ráébred most, h. nem kéne erőltetni a vezetést már. Több emberes összetétel kellett, ehhez, mint Mike is mondta, de azért ez még este is egy elég jól kivilágított híd...de egy 76 éves látás ,reflexek az már nem épp esti vezetéshez való. Bár a nappalit is megkérdőjelezném ezek után...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. október 26. 10:33:10 am írta Indy »
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #627 Dátum: 2008. október 26. 18:07:21 pm » |
|
Bedobálok ide pár képet... ...például a nemrég emlegetett gumiégetés áldozatait. Tudom,egy tulok vagyok,szégyenlem is magam. Akkor jó ötletnek tűnt.(már amennyi emlékem van róla) A harmadik kép másnap készült,ébredés után.Szellőztetés volt,1 hétig.
Te Haman, a forgás nem is megy, csak az egyhelyben égetés? E39 alá is lehet sperrt rakni ám, igaz, nem occsó:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #628 Dátum: 2008. október 26. 18:24:19 pm » |
|
Bedobálok ide pár képet... ...például a nemrég emlegetett gumiégetés áldozatait. Tudom,egy tulok vagyok,szégyenlem is magam. Akkor jó ötletnek tűnt.(már amennyi emlékem van róla) A harmadik kép másnap készült,ébredés után.Szellőztetés volt,1 hétig.
Te Haman, a forgás nem is megy, csak az egyhelyben égetés? E39 alá is lehet sperrt rakni ám, igaz, nem occsó:) Drága barátom. Megy a drift is,igaz nem vagyok egy Remmo Niezen,de megy. Még Speer....izé......sper.......franc! Sperr nélkül is. Tudom hogy lehet alá rakni,találtam is már 100 ropiér is. V8-alatt volt több. De nem baj hogy nyitott,mert még 100-nál is képes bevillanni a kis háromszög és sperr-el biztosan keresztbe vágná magát. Így ez elmarad,ami azért biztonságosabb.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #629 Dátum: 2008. október 26. 18:30:40 pm » |
|
Bedobálok ide pár képet... ...például a nemrég emlegetett gumiégetés áldozatait. Tudom,egy tulok vagyok,szégyenlem is magam. Akkor jó ötletnek tűnt.(már amennyi emlékem van róla) A harmadik kép másnap készült,ébredés után.Szellőztetés volt,1 hétig.
Te Haman, a forgás nem is megy, csak az egyhelyben égetés? E39 alá is lehet sperrt rakni ám, igaz, nem occsó:) Drága barátom. Megy a drift is,igaz nem vagyok egy Remmo Niezen,de megy. Még Speer....izé......sper.......franc! Sperr nélkül is. Tudom hogy lehet alá rakni,találtam is már 100 ropiér is. V8-alatt volt több. De nem baj hogy nyitott,mert még 100-nál is képes bevillanni a kis háromszög és sperr-el biztosan keresztbe vágná magát. Így ez elmarad,ami azért biztonságosabb. én úgy tudtam, csak az m5 alatt volt, többihez kérni se lehetett
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|