toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #840 Dátum: 2008. december 16. 18:34:16 pm » |
|
Igen szebb,de picike (hossza) én ezt kb mint a 6-os olyan hosszban tudnám elképzelni
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
|
« Válasz #841 Dátum: 2008. december 16. 18:58:33 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
scses
Nem elérhető
Hozzászólások: 554
|
|
« Válasz #842 Dátum: 2008. december 16. 19:06:04 pm » |
|
Az ára jöhet amúgy hááát nem barátom Inkább ezt. Nekem jobban tetszik. Köszi a képeket Scses. Nincs mit gondoltam megosztom veletek vágyaim, álmaim.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #843 Dátum: 2008. december 16. 19:56:35 pm » |
|
Jaj nehogy pityeregj kinek mi ugye!Hálisten vannak álmaid és ez az új Bmw,ha le akarom hordani kb így néz ki:te mi ez a dizájn center á a Bmw se a régi ki a tö..m a tervező mert annak idején a ........
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #844 Dátum: 2008. december 16. 21:14:47 pm » |
|
Büdös csattog egyszerüen: Diesel....
740? Duruzsol?!?! Igazából nincs érv a dizel autózás mellet,óriási tévedés,hogy olcsóbb az autózás az "egymásnak megfelelő" dizel/benzines modellek között.Pl. 530d/530i 730i/730d stb.Konkrétan utolsó otthoni munkahelyemen a főnökömnek E38 730d-je volt,nekem ugyanaz 730i V8-am,csak 6 évvel idősebb,kb 2 literrel evett kevesebbet mint az enyém,átlagban.Viszont a főnökömé többet volt szerelőnél mint amit üzemelt,szó szerint milliókat költött rá,állandóan ,motor,és elektronikái xarták össze magukat.Én 100 000km alatt max 100 000ft-ot költöttem rá,saját kezüleg meg lehetett javitani mindent,egyszerű,kopó alkatrészek voltak.Akkoriban 99-2000-ben,a ráköltött összegek miatt ft/km számolással kb 22l/100km gázolajfogyasztás jött ki. .nem számoltuk a hatalmas értékvesztést!!!!!Akkoriban az alig egyéves 730d alig volt 10millió alatt,mig az enyém épphogy 2felett volt.Megéri?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
|
« Válasz #845 Dátum: 2008. december 16. 23:58:55 pm » |
|
Az ára jöhet amúgy hááát nem barátom Inkább ezt. Nekem jobban tetszik. Köszi a képeket Scses. Nincs mit gondoltam megosztom veletek vágyaim, álmaim. 20év múlva nekem is lesz egy ilyenem!! Hátborzongatóan szép kocsi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #846 Dátum: 2008. december 17. 09:34:06 am » |
|
Az ára jöhet amúgy hááát nem barátom Inkább ezt. Nekem jobban tetszik. Köszi a képeket Scses. Nincs mit gondoltam megosztom veletek vágyaim, álmaim. 20év múlva nekem is lesz egy ilyenem!! Hátborzongatóan szép kocsi. Hát nemtom... Nekem már az előző se tetszett... Ez mondjuk egy fokkal jobban néz ki de max az ára kéne. Maradok a nagy kupéknál.
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #847 Dátum: 2008. december 17. 09:37:32 am » |
|
Az ára jöhet amúgy hááát nem barátom Inkább ezt. Nekem jobban tetszik. Köszi a képeket Scses. Nincs mit gondoltam megosztom veletek vágyaim, álmaim. 20év múlva nekem is lesz egy ilyenem!! Hátborzongatóan szép kocsi. 20 év múlva ezek a szemétkupacok már kb 10 éve a bontóban fognak rohadni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #848 Dátum: 2008. december 17. 09:56:49 am » |
|
Az ára jöhet amúgy hááát nem barátom Inkább ezt. Nekem jobban tetszik. Köszi a képeket Scses. Nincs mit gondoltam megosztom veletek vágyaim, álmaim. 20év múlva nekem is lesz egy ilyenem!! Hátborzongatóan szép kocsi. 20 év múlva ezek a szemétkupacok már kb 10 éve a bontóban fognak rohadni. 10 éve? Milyen optimista!!! Inkább 15 éve... Ja és 20 év műlva nem lesz bontó csak vastelep. MÉH a gyengébbek kedvéért.
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #849 Dátum: 2008. december 17. 10:17:27 am » |
|
20 év múlva ezek a szemétkupacok már kb 10 éve a bontóban fognak rohadni.
Ezt mondták az E38/E39-re aztán mégis vígan mennek a 10 év feletti példányok 4-500 ezer km után is. Persze ettől függetlenül megvan a véleményem a mostani BMW-k tartósságáról.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #850 Dátum: 2008. december 17. 16:01:08 pm » |
|
Visszakaptam a verdámat Végre nem lyukas, és az első futómű se lóg. 2év műszaki 1év zőldkártya. Tartották magukat a 180-as ajánlathoz 181500 volt a vége. slusszpoén h az ügyfélváróban ki vannak rakva a saját szórólapjaik, és ha elolvasod írják h adnak rá 10% kedvezményt ha felmutatod. Asszonypajtás el is rakott egyet amikor beadtuk a vasat, most elővette 10% kedvezmény. Találtunk 15 ezret ajándékba. Egyszóval zsírmókus-guminyúl Öröm bódottá
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #851 Dátum: 2008. december 17. 21:15:22 pm » |
|
Sabc meséld már el léci, hogy mi fasztól mennének tönkre? köszi!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #852 Dátum: 2008. december 17. 21:44:59 pm » |
|
Sabc meséld már el léci, hogy mi fasztól mennének tönkre? köszi!
az élettartamtervezéstől. nem kifizetődő ésszerűtlenül tartós autót gyártani, az van. mondjuk úgy, hogy eddig oké. de -nem basztatósdi- szerinted konkrétan mi fog benne elromlani? vegyünk konkrét példának mondjuk egy E60-t. (ne nézzünk cab-eket, meg amiket nagyon kímélünk) oké, ez az, elromlik benne, cseréled, de mitől lesz használhatatlan és megy bontóba?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #853 Dátum: 2008. december 17. 21:53:01 pm » |
|
Attól, hogy az élettartam kb 4-6 évre van tervezve. Inenn kezdve jönnek a csatlakozó hibák rendszerfrissítések , szétmegy a kárpitozás,porlanak a múanyagalkatrészek stb. stb.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #854 Dátum: 2008. december 17. 22:07:08 pm » |
|
Sabc meséld már el léci, hogy mi fasztól mennének tönkre? köszi!
Tervezett avultatásról hallottál már? Az autógyáraknak rohadtul nem éri meg tartós autókat csinálni. De te éldegélj csak tovább a kis rózsaszín álomvilágodban, hogy 20 év múlva vígan fognak szaladgálni a nyolc kilót futott E46-ok.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #855 Dátum: 2008. december 17. 22:09:48 pm » |
|
oké-oké. ez eddig így van. de általánosságban azért nem mondható el minden egyes autóról. bár a minőséget nem olyan hosszú évekre tervezik, mint eddig, de mégiscsak a mai autók minőségibbek, mint az eddigiek. egyébként dízelt én már ezért nem merek venni, az E46 helyére sem jön dízel, túl sok a "bármikor befosható" alkatrész. remélem, nem lesz igazad, egy csomó mai autót -is- szeretnék
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #856 Dátum: 2008. december 17. 22:10:29 pm » |
|
Sabc meséld már el léci, hogy mi fasztól mennének tönkre? köszi!
az élettartamtervezéstől. nem kifizetődő ésszerűtlenül tartós autót gyártani, az van. mondjuk úgy, hogy eddig oké. de -nem basztatósdi- szerinted konkrétan mi fog benne elromlani? vegyünk konkrét példának mondjuk egy E60-t. (ne nézzünk cab-eket, meg amiket nagyon kímélünk) oké, ez az, elromlik benne, cseréled, de mitől lesz használhatatlan és megy bontóba? ez az elromlik benne és ez neked oké? egy pár éves prémiumkategóriás autónál ez neked belefér, ugye? mondjuk nézzünk egy dízelt. egy légtömegmérőt a csaba a sajátján megsalleroz, de egy rácsos légtömegmérővel mit csinálsz? kidobod a faszba. egy ikerturbó (jó, ez azért még nem mindegyiken van), ami csak együtt szerelhető, egyik beszarik, mit csinálsz? cserélsz kettőt. befecskendezőszelep darabja van vagy kilencvenezer még felújítottban is, hathengeres autóban simán félmillió. nagynyomású szivattyú se olcsó. namost vegyük azt, hogy egy ilyen autóval mennek évente harmincezer kilométert. nem egy túl nagy szám. húsz év alatt csak az üzemanyagellátás szinte minden eleme ( esetleg a csövek nem) cserés lesz. és akkor azt vettük, hogy gondos tulaj mindent patentül rendben tartott rajta. még utángyártottban se fogják ráborítani az autó értékének többszörösét huszonévesen. ez az egyik. a másik az, hogy a gyárak nem csak a kereskedőket akarják eltartani, hanem a szervizhálózatot is, hiszen az alkatrész mindig nagyobb biznisz volt, mint az autó. jó autót nem kell javítani, ahhoz hogyan adsz el alkatrészt, hm? ismerek nem egy olyan off motorkonstrukciót, hogy nincs hozzá túlméretes dugó, nem fúrható. ha elkopott, motor csere. szerinted ezek a folyamatok merrefelé mutatnak? Arról nem is beszélve, hogy már a cápákhoz sem lehet lassan normális minőségű gyári új alkatrészt rendelni. Ha szerencséd van, akkor kifogsz egy polcon porosodó Made in W.Germany darabot, egyébként meg az új gyártású Made in Slovenia és hasonló dolgokkal beszoptad. Gyári új M20 vezérműtengely, és 40 ezer után válla van a bütyöknek. Pedig volt olajzása rendesen, minőségi olajjal. Szóval így vagy úgy, de bele akarnak kényszeríteni a fogyasztói társadalomba. Jöhetne már az a nuclear holocaust!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #857 Dátum: 2008. december 17. 22:10:59 pm » |
|
Sabc meséld már el léci, hogy mi fasztól mennének tönkre? köszi!
Tervezett avultatásról hallottál már? Az autógyáraknak rohadtul nem éri meg tartós autókat csinálni. De te éldegélj csak tovább a kis rózsaszín álomvilágodban, hogy 20 év múlva vígan fognak szaladgálni a nyolc kilót futott E46-ok. halkan megjegyzem, hogy nem bölcsésznek tanulok.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #858 Dátum: 2008. december 17. 22:14:47 pm » |
|
oké-oké. ez eddig így van. de általánosságban azért nem mondható el minden egyes autóról. bár a minőséget nem olyan hosszú évekre tervezik, mint eddig, de mégiscsak a mai autók minőségibbek, mint az eddigiek. egyébként dízelt én már ezért nem merek venni, az E46 helyére sem jön dízel, túl sok a "bármikor befosható" alkatrész. remélem, nem lesz igazad, egy csomó mai autót -is- szeretnék oké-oké. ez eddig így van. de általánosságban azért nem mondható el minden egyes autóról.Nyilván az autó iparban dolgozol. Régóta. Naponta szerelsz, naprakész vagy, és még véletlenül sem csak a neten olvasgatod a sok okosságot, ezért vagy ennyire magabiztos. De, minden egyes autóról elmondható is. Megsúgom, hogy már az E34/32-ről is. E32 egy árnyalattal jobb, de E34 már egy avultatott szar, csak nem olyan szinten, mint a maiak. bár a minőséget nem olyan hosszú évekre tervezik, mint eddig, de mégiscsak a mai autók minőségibbek, mint az eddigiek.És ezt mégis miből szűrted le? Hogy pl. az E39 minőségibb mint egy E28? Ja bazmeg, csak a legidősebb E39 az 14 éves, a legfiatalabb E28 meg 21, nemérdekes. Ha egymás mellé tudnánk tenni két egyaránt 2 éves, pl. 50 ezret futott E28-at és E39-et -ez nyilván lehetetlen- akkor ordító lenne a különbség, a cápa javára. De amúgy ez már E28-E34 összehasonlításra is igaz. Az 535i után nekem sokkolóan hulladék volt az 540, pedig nem egy pár százezres, lelakott szart vettem...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #859 Dátum: 2008. december 17. 22:16:30 pm » |
|
Sabc meséld már el léci, hogy mi fasztól mennének tönkre? köszi!
Tervezett avultatásról hallottál már? Az autógyáraknak rohadtul nem éri meg tartós autókat csinálni. De te éldegélj csak tovább a kis rózsaszín álomvilágodban, hogy 20 év múlva vígan fognak szaladgálni a nyolc kilót futott E46-ok. halkan megjegyzem, hogy nem bölcsésznek tanulok.Jól titkolod.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
scses
Nem elérhető
Hozzászólások: 554
|
|
« Válasz #860 Dátum: 2008. december 17. 22:18:18 pm » |
|
Sabc meséld már el léci, hogy mi fasztól mennének tönkre? köszi!
Tervezett avultatásról hallottál már? Az autógyáraknak rohadtul nem éri meg tartós autókat csinálni. De te éldegélj csak tovább a kis rózsaszín álomvilágodban, hogy 20 év múlva vígan fognak szaladgálni a nyolc kilót futott E46-ok. halkan megjegyzem, hogy nem bölcsésznek tanulok.Halkan és kicsiben
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #861 Dátum: 2008. december 17. 22:34:50 pm » |
|
Azzal vitáznék kicsit,hogy 4-6év élettartamra lettek tervezve,de szerintem akkorra jönnek elő azok a hibák amiket csak horribilis összegekért lehet rendesen javitani az autó árához képest.Pl. 5mill körül lehet beülni egy 2004 utáni 530d-be,amibe van 250 000+km természetesen nem az órában,hanem az autóban,ekkorra (legkésőbb) elfogy a turbó simán fél millió.Ha ügyes volt emberünk addig csapatott vele amig be nem fulladt a motor az olajba,s vitte a piezzókat is,még 300k ft.Tehetségesebbek(pl. a volt főnököm)60-80 000km-enként hengerfejesre tapossa,stb...Inkább belizingel egy frissebbet,és amit a javitásra költött volna abból kijön félévi-vagy-többhavi lizingdijj.Esetleg a csibészebbje inkább lebiztositózza,majd eladja a roncsot,ami motorhibás is.Meg ilyenek. Valami érthetetlen okból azt hiszik a gyártó,hogy minél több kütyü van a családi BMW-ben,annál jobb.? Szerintem tök felesleges 5-féle menetstabilizáló rendszer,ülésszellőzés,TV(!!!),idrive,képernyő,5féle váltóprogram,20féle hangzás a rádióhoz,ugyanennyi hangszóró,fényre sötétedő,ki-be kapcsoló,kanyarkövető,hónaljmankó csuklópántal? Ezt a zsét mind a megbizhatóságra,robosszus alkatrészekre kéne költeni. Jó öreg e32 735-ösöm,kéziváltós,a mai napig fut egy havernál,gyakorlatilag meghibásodás nélkül,500k km-t is túllépve.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #862 Dátum: 2008. december 17. 22:36:23 pm » |
|
Nem semmi!!! Vót ez vót az ,jó vót hallottam eztet hallottam aztat de ez mindent visz : "E32 egy árnyalattal jobb, de E34 már egy avultatott szar, csak nem olyan szinten, mint a maiak."(Sabc) Kedves márkatárs TISZTELJÜK más szerelmét!!! Kinek milyen avultatott SZAR jutott én kérek elnézést
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #863 Dátum: 2008. december 17. 22:38:42 pm » |
|
Szép duma és biztos igaz is valamilyen szinten.
Csak azt nem értem, hogy alólam miért nem hullanak ki az E39-ek és miért tudok megtenni 150ezer km-t kopóalkatrész csere nélkül. Biztos mindig én vagyok szerencsés típus.
Ettől függetlenül S1-nek és Sabcnak alapjában véve igaza van. Csak nem olyan szinten, mint ahogyan azt itt olvashatjuk.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #864 Dátum: 2008. december 17. 22:38:54 pm » |
|
Nem semmi!!! Vót ez vót az ,jó vót hallottam eztet hallottam aztat de ez mindent visz : "E32 egy árnyalattal jobb, de E34 már egy avultatott szar, csak nem olyan szinten, mint a maiak."(Sabc) Kedves márkatárs TISZTELJÜK más szerelmét!!! Kinek milyen avultatott SZAR jutott én kérek elnézést Tisztelek én mindent, de tények makacs dolgok. Egyébként ha elfelejtetted volna, az én autómról is véleményt mondtam, ugyanis nekem ugyanaz az avultatott szar jutott.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #865 Dátum: 2008. december 17. 22:42:27 pm » |
|
Szép duma és biztos igaz is valamilyen szinten.
Csak azt nem értem, hogy alólam miért nem hullanak ki az E39-ek és miért tudok megtenni 150ezer km-t kopóalkatrész csere nélkül. Biztos mindig én vagyok szerencsés típus.
Ettől függetlenül S1-nek és Sabcnak alapjában véve igaza van. Csak nem olyan szinten, mint ahogyan azt itt olvashatjuk.
Azért, mert csak egyet használsz, és nem E39-eket. Egyébként nem azt mondtam, hogy úgy esnek széjjel, mint a Dacia féltengelycsuklók, de minőségérzet, az nincs bennük. Emlékezz, én anno ezt hiányoltam a tiedből is, mikor ültem benne. Elhiszem, hogy gond nélkül közlekedsz vele, de ettól még tény, hogy egy átlag "új" BMW kb annyira mozgat meg, mint egy új Skoda Octavia, de legalább korántsem olyan tartós mint régen volt, és amennyire lehetne. Mert ha repülőgépet lehet 40 évre tervezni, akkor autót is lehetne ám...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #866 Dátum: 2008. december 17. 22:44:28 pm » |
|
Nem vitázni szeretnék,nem az én autóm az Isten,csak mivel ez jutott választottam-választottad a minimum,hogy nem degradálod le. Az biztos,hogy nem olyan mint a régiek ezt nem vitatom.
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #867 Dátum: 2008. december 17. 22:45:48 pm » |
|
Nem vitázni szeretnék,nem az én autóm az Isten,csak mivel ez jutott választottam-választottad a minimum,hogy nem degradálod le. Az biztos,hogy nem olyan mint a régiek ezt nem vitatom.
Nem a tiedet degradáltam, hanem úgy általában az összeset. Ezáltal a sajátomat is. Mondhatni egy cipőben járunk.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #868 Dátum: 2008. december 17. 22:50:52 pm » |
|
Szép duma és biztos igaz is valamilyen szinten.
Csak azt nem értem, hogy alólam miért nem hullanak ki az E39-ek és miért tudok megtenni 150ezer km-t kopóalkatrész csere nélkül. Biztos mindig én vagyok szerencsés típus.
Ettől függetlenül S1-nek és Sabcnak alapjában véve igaza van. Csak nem olyan szinten, mint ahogyan azt itt olvashatjuk.
Azért, mert csak egyet használsz, és nem E39-eket. Egyébként nem azt mondtam, hogy úgy esnek széjjel, mint a Dacia féltengelycsuklók, de minőségérzet, az nincs bennük. Emlékezz, én anno ezt hiányoltam a tiedből is, mikor ültem benne. Elhiszem, hogy gond nélkül közlekedsz vele, de ettól még tény, hogy egy átlag "új" BMW kb annyira mozgat meg, mint egy új Skoda Octavia, de legalább korántsem olyan tartós mint régen volt, és amennyire lehetne. Mert ha repülőgépet lehet 40 évre tervezni, akkor autót is lehetne ám... 2-öt nyúztam el. Az előző egy hírhedt tdsA volt, amivel egyetlen problémám az automata váltó volt. A többiben igazad van. De ha sokat megy valaki anyagilag nincs más alternatíva.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #869 Dátum: 2008. december 17. 22:52:44 pm » |
|
Nemérted nem kötöszködök nem basz....lak csak fura vannak hibái ezt finoman lehet tálalni hiszen egy csoda ez a tipus amikor megjelent a konkurencia az időgépet kutatta,hogy az időbe előre majd vissza hogy legyen ellenautó!!!
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
|