CápaBMW fórum
2024. november 12. 09:54:57 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3455690 alkalommal)
VA E21
Vendég
« Válasz #1650 Dátum: 2009. december 22. 18:58:59 pm »

Ki a szart érdekel a tulaj???
Megint ,csak a pasikat nézitek!  Evil

Amúgy olyan, mint 02  Cheesy
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #1651 Dátum: 2009. december 22. 20:16:01 pm »

Pont rá gondoltam,de nem akartam perpatvart,ezért nem írtam amit te. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 22. 21:58:16 pm írta collins » Naplózva

750ia
VA E21
Vendég
« Válasz #1652 Dátum: 2009. december 22. 20:29:15 pm »

Nyugodtan!
Ugyan olyan nagyképű, önelégült!  Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 22. 21:58:28 pm írta collins » Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1653 Dátum: 2009. december 22. 22:03:30 pm »

Nos,most találtam a hírt,lesz az új hetesben is V12,van rá vásárlói igény,persze a mai elvárásoknak megfelelő teljesítményszinttel,két pici csiga segít a plussz karaj előcsalogatásában,ami 544le Roll Eyes 5000 rpm-nél,és ami a lényeg 750nm áll rendelkezésre az idegtépő 1500 rpm-től,ez arra elég,hogy az apró,légies,alulméretezett 760LI-t 4.6 másodperc alatt tolja 100km/h-ig.
Gomdolom,most stuttgartban,ingolstadtban erős önkritikát gyakorolnak a fiúk crazy2 sm_68 sm_68.

MR!

Kéretik checkolni az MB W221 tech specs lapokat... Mert hogy ez éppenséggel nem kiemelkedő, a 600-as elvileg elveri. A 63 AMG, 65 AMG-t említhetném, de ugye nincs M7. Ez viszont hadd ne legyen a merci baja Wink.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1654 Dátum: 2009. december 22. 22:14:34 pm »

MR!

Kéretik checkolni az MB W221 tech specs lapokat... Mert hogy ez éppenséggel nem kiemelkedő, a 600-as elvileg elveri. A 63 AMG, 65 AMG-t említhetném, de ugye nincs M7. Ez viszont hadd ne legyen a merci baja Wink.

A merci??? Már autót is gyárt? Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

Főmordor.
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1655 Dátum: 2009. december 22. 22:17:01 pm »

Egyébként pont most beszéltem 8 körül egy ürgével, aki a honi BMW-nél dolgozik. Két hete volt oktatáson N74-ről, és azt mondta, hogy ilyen silány műanyagokat még életében nem látott. Állítása szerint iszonyatosan szar minőségről van szó.
Mondtam neki, hogy F10 így, F10 úgy, sajnos nem sok jóval bíztatott undecided.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1656 Dátum: 2009. december 22. 22:20:59 pm »

Nyugi collins! Az A osztálynál gagyibbat úgysem tudnak alkotni. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 22. 22:50:30 pm írta collins » Naplózva

Főmordor.
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1657 Dátum: 2009. december 22. 22:51:24 pm »

én teljesen nyugodt vagyok Smiley.
van olyan nejlon, amivel elégedett vagyok... smiley
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #1658 Dátum: 2009. december 22. 23:52:45 pm »

MR!

Kéretik checkolni az MB W221 tech specs lapokat... Mert hogy ez éppenséggel nem kiemelkedő, a 600-as elvileg elveri. A 63 AMG, 65 AMG-t említhetném, de ugye nincs M7. Ez viszont hadd ne legyen a merci baja Wink.


Nyugi,Collins,olyan benz nincs ami ezt elveri(még nálam sem),az amg változatok pedig már nem ide tartroznak,hanem PL. ennek a Hamann,Hartge,Racing Dinamics,AC Scnicher,esetleg az Alpina 760LI,válzozataihoz,azokat meg nem kell félteni Cool Roll Eyes.Megjegyzem,ezt,mint limót szerintem baromság tovább húzni,akinek  4.6sec 0-100-ra nem elég,gondolom kidugaszolva simán köhhenti a 320km/h-t,szóval akinek ez nem elég,annak ideje kicsit betérdelni a sarokba,és önkritikát gyakorolni! angry
Csak remélni merem,hogy a cég végre pótólja sok évtizedes mulasztását,és csinál végre NAGYkupét,igen zibener alvázon,igen 6.0l-vagy afeletti lökettérfogattal-,V12-vel,szereznek egy k@rva 2000€-s benz w140 kupét,meg egy mérőszalagot,és kiadják a jelszót:csináljunk NAGY kupét!!!
Ezt megtehetnék a benz Eosztályos kombinénijével is,és csinálhatnának NAGY kombit.Is.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #1659 Dátum: 2009. december 22. 23:54:34 pm »

Egyébként pont most beszéltem 8 körül egy ürgével, aki a honi BMW-nél dolgozik. Két hete volt oktatáson N74-ről, és azt mondta, hogy ilyen silány műanyagokat még életében nem látott. Állítása szerint iszonyatosan szar minőségről van szó.
Mondtam neki, hogy F10 így, F10 úgy, sajnos nem sok jóval bíztatott undecided.


Mi a kaki az az N74,meg F10?
Rosszat sejtek...... huh
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #1660 Dátum: 2009. december 22. 23:56:10 pm »

A merci??? Már autót is gyárt? Cheesy Cheesy Cheesy

A merci?Inkább már nem gyárt Roll Eyes..........
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1661 Dátum: 2009. december 22. 23:57:59 pm »

N74B60 ennek a V12-nek a kódja.
F10 az új ötös széria.

Azért írtam, hogy az AMG-t nem teljesen fair dolog összehasonlítani a 760-nal. De ott van a 600. Papíron megeszi... Smiley.
Egyébként ennyi idősen a 7-est választanám, de 50 éves koromban már gondolkodás nélkül az S kéne.. A maga nemében baszott jó autó mindkettő.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #1662 Dátum: 2009. december 23. 00:33:28 am »

N74B60 ennek a V12-nek a kódja.
F10 az új ötös széria.

Azért írtam, hogy az AMG-t nem teljesen fair dolog összehasonlítani a 760-nal. De ott van a 600. Papíron megeszi... Smiley.
Egyébként ennyi idősen a 7-est választanám, de 50 éves koromban már gondolkodás nélkül az S kéne.. A maga nemében baszott jó autó mindkettő.


Nekem a huszas éveim elején voltak az S modellek,W126,meg a közepes modellek,W123,W124,mind lenyűgöző darab,akkoriban még alig volt W140,megbámulták a nagy vasat,bármerre mentem vele.Nem tudok rosszat mondani róluk,más világ,de jó,az S modell minden hetest überel helykínálatban,az 500-as már megeszi a 745i-t,is,menetteljesítményre,az E32-be ezért is kellett az M70 szerintem,az már pariban volt/van az 560-nal is,annak van a kupéban 299le-s változata,szerintem ugyan azt tudják.A benz V8-ak a mai napig utolérhetetlenek a BMW-nek,a 30éves Kjetes 500-as eképesztő módon jár,veszi a gázparancsokat,fele annyi alkatrészből,elektronika nélkül.Persze nekik nincs M30B35-jük,meg E32-höz fogható formájú,limó,amin ha végignézek,libabőrös leszek,nincs ráforduló műszerfaluk,vörös műszerfal világításuk,és nincs a BMW sorhat/elsősorban a big six/ hangjához fogható motorhang,amit a világon minden férfi ismer,amit kihúzatva,a járókelők megállnak hallgatózni:BMW!!!
A közepes modellek,elsősorben a méretük miatt,nálam a benz felé dőlnek,W123-E28,W124-E34,és a benz kínált a modeljeihez értékelhető dízel motort( a 200-250 közötti modelleket én sem tartom értékelhetőnek),és családi kombit,a benz benzinesek ebben a kategóriában semmi kiemelkedőt nem tudtak/nak szerintem,talán az E500 érdemel egy mondatot,de itt is inkább a motor mérete ami kilóg,a technika maga nem tartalmaz semmi különöset,nem úgy az E34 300le feletti motorja Roll Eyes,M5,ill. az M5 megvolt az E28-ban is,amire nem volt válasz stuttgartból.
Nincs racionális érv,aki azt mondja,hogy a benz szar,annak sincs teljesen igaza,aki a BMW-t fikázza annak sincs teljesen igaza,mindkét gyártónak voltak jobb-rosszabb megoldásai.
Én személy szerint a limóban az E32-t,esetleg valami pipec E23-at választanék,a kissebből ha kombi,ha kabrió,akkor benz,hobbiautónak meg cápát,E21/E24 Evil.
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 23. 00:44:59 am írta MR.V12 » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
pic
Vendég
« Válasz #1663 Dátum: 2009. december 23. 01:15:11 am »

N74B60 ennek a V12-nek a kódja.
F10 az új ötös széria.

Azért írtam, hogy az AMG-t nem teljesen fair dolog összehasonlítani a 760-nal. De ott van a 600. Papíron megeszi... Smiley.
Egyébként ennyi idősen a 7-est választanám, de 50 éves koromban már gondolkodás nélkül az S kéne.. A maga nemében baszott jó autó mindkettő.
Miben eszi meg papíron? huh Megnéztem, gyorsulás ua. nyomaték több, lóerő kevesebb a benzben.
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1664 Dátum: 2009. december 23. 07:41:32 am »

megadtad a megoldást.. a nyomaték a lényeg... bár a másik, hogy tudni kellene a hozzátartozó súlyt is
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1665 Dátum: 2009. december 23. 08:28:14 am »


Nincs racionális érv,aki azt mondja,hogy a benz szar,annak sincs teljesen igaza,aki a BMW-t fikázza annak sincs teljesen igaza,mindkét gyártónak voltak jobb-rosszabb megoldásai.

Teljesen jogos. Azért azt halkan megjegyzem, hogy az utóbbi időkben a Merci hibát hibára halmozott a nagy géposztályban. A bálnával kezdődött rengeteg, már a tervezőasztalon elrontott dolog az autók 5-8 éves korában derültek és folytatódik a sor a sorozatosan kontakthibás 400cdi-kel vagy az e 300cdi-kel, hogy ne említsem a nagy kedvencemet az trágyadomb A classét. Ha jól tudom vagy 3 évvel ezelőtt a Merci iszonyat pénzeket fektetett a minőség javításába, meg is látszik a statisztikákon.

A BMW-nél is vannak hibák, de nem ilyen mértékűek.
Naplózva

Főmordor.
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 832



« Válasz #1666 Dátum: 2009. december 23. 08:36:59 am »

A w140-et azért nemszerették igazán az ukránok mert rendszeresen elfolyt belőle az olaj Smiley
Az meg gáz ha kergetnek és kigyullad a lámpa....
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1667 Dátum: 2009. december 23. 12:39:56 pm »

Azért az autónepper az németben is autónepper.

56ezr km mi? ha ha ha... origi belső... na ja. Csak kár,hogy a szőnyeg, hangszóróburkolat, küszöbdíszléc nem a belsőhöz való. A vezetőülésen lévő repedésekről ne is beszéljünk. Én a barna belsőmet egy 88-as 750-ből szedtem ki,aminek az órája 299 946-nál állt és mindenki tanúsíthatja,hogy újszerűek...

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=b14xmrymkybc

Ennyi erővel akkor ez enyém még el sem hagyta a gyárudvart Cheesy



* f8 51.JPG (148.6 KB, 800x600 - megtekintve 857 alkalommal.)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #1668 Dátum: 2009. december 23. 12:54:11 pm »

Azért én éreztem, hogy az a szutyok barna belső máááá öreg.... Meg ilyen ratyi motoros ülések, elől-hátul pffffffff .... Kinekkell az ilyen??  laugh  crazy2  1530 645 621 80 88 962 sm28 2funny uglystupid2  Cheesy Grin >:Dű

 Wink smiley
Naplózva

70/627-5355
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1669 Dátum: 2009. december 23. 12:59:50 pm »

Kiváncsi volnék a mellette álló Mercire mit ír mert a szövegrészben ilyesmi van: A münchenieknek 87ben ugrott be hogy alternatívát kellene nyújtani a Merci hasonló modelleihez.

No meg azt is írja hogy Derrick is ilyennel nyomult....
Nem 5össel? E28al tuti de utána 7esre váltott az öreg ?
Naplózva

Bence
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1670 Dátum: 2009. december 23. 13:00:25 pm »

Azért én éreztem, hogy az a szutyok barna belső máááá öreg.... Meg ilyen ratyi motoros ülések, elől-hátul pffffffff .... Kinekkell az ilyen??  laugh  crazy2  1530 645 621 80 88 962 sm28 2funny uglystupid2  Cheesy Grin >:Dű

 Wink smiley

HA be lehet faragni a 28ba is akkor nekem jöhet  Evil
Naplózva

Bence
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1671 Dátum: 2009. december 23. 13:11:20 pm »

Kiváncsi volnék a mellette álló Mercire mit ír mert a szövegrészben ilyesmi van: A münchenieknek 87ben ugrott be hogy alternatívát kellene nyújtani a Merci hasonló modelleihez.

No meg azt is írja hogy Derrick is ilyennel nyomult....
Nem 5össel? E28al tuti de utána 7esre váltott az öreg ?

Derrick E28-al sosem járt, 1 részben volt csak,amikor mentek egy mélygarázsos jelenetben E28-al,akkor is összetörték.

Derrick E12-vel ment 81 közepéig, utána E23-al, majd E32-vel,végül E38-al.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1672 Dátum: 2009. december 23. 13:17:54 pm »

Azért az autónepper az németben is autónepper.



Vagy 6 évvel ezelőtt a német autópiac jelentős részét átvették a törökök. Na akkor szűnt meg a korrekt autókereskedelem Németországban. Sad
Naplózva

Főmordor.
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #1673 Dátum: 2009. december 23. 14:53:41 pm »

Tuti hogy E32-vel is járt Derrick én magam láttam egy részt 88 körül amibe az volt a kocsija, de nekem 750i rémlik, de lehet persze csak azért mert akkoriba az volt a nagy szám a csapból is az folyt, és eléggé full extrás volt gyári telefon pl. tuti volt benne.
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
pic
Vendég
« Válasz #1674 Dátum: 2009. december 23. 16:48:23 pm »

megadtad a megoldást.. a nyomaték a lényeg... bár a másik, hogy tudni kellene a hozzátartozó súlyt is
papíron ugyanaz a gyorsulás. Kevesebb a nyomaték, de több a lóerő. Az hogy nagyobb a nyomaték, az nem jelenti azt, hogy jobban gyorsul. Ezt számos tdi tulaj tanúsíthatja neked. Evil
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1675 Dátum: 2009. december 23. 16:56:32 pm »


Nekem a huszas éveim elején voltak az S modellek,W126,meg a közepes modellek,W123,W124,mind lenyűgöző darab,akkoriban még alig volt W140,megbámulták a nagy vasat,bármerre mentem vele.Nem tudok rosszat mondani róluk,más világ,de jó,az S modell minden hetest überel helykínálatban,az 500-as már megeszi a 745i-t,is,menetteljesítményre,az E32-be ezért is kellett az M70 szerintem,az már pariban volt/van az 560-nal is,annak van a kupéban 299le-s változata,szerintem ugyan azt tudják.A benz V8-ak a mai napig utolérhetetlenek a BMW-nek,a 30éves Kjetes 500-as eképesztő módon jár,veszi a gázparancsokat,fele annyi alkatrészből,elektronika nélkül.Persze nekik nincs M30B35-jük,meg E32-höz fogható formájú,limó,amin ha végignézek,libabőrös leszek,nincs ráforduló műszerfaluk,vörös műszerfal világításuk,és nincs a BMW sorhat/elsősorban a big six/ hangjához fogható motorhang,amit a világon minden férfi ismer,amit kihúzatva,a járókelők megállnak hallgatózni:BMW!!!
A közepes modellek,elsősorben a méretük miatt,nálam a benz felé dőlnek,W123-E28,W124-E34,és a benz kínált a modeljeihez értékelhető dízel motort( a 200-250 közötti modelleket én sem tartom értékelhetőnek),és családi kombit,a benz benzinesek ebben a kategóriában semmi kiemelkedőt nem tudtak/nak szerintem,talán az E500 érdemel egy mondatot,de itt is inkább a motor mérete ami kilóg,a technika maga nem tartalmaz semmi különöset,nem úgy az E34 300le feletti motorja Roll Eyes,M5,ill. az M5 megvolt az E28-ban is,amire nem volt válasz stuttgartból.
Nincs racionális érv,aki azt mondja,hogy a benz szar,annak sincs teljesen igaza,aki a BMW-t fikázza annak sincs teljesen igaza,mindkét gyártónak voltak jobb-rosszabb megoldásai.
Én személy szerint a limóban az E32-t,esetleg valami pipec E23-at választanék,a kissebből ha kombi,ha kabrió,akkor benz,hobbiautónak meg cápát,E21/E24 Evil.

Nesze!  Cheesy


* 69783094cmGSEM_ph.jpg (31.25 KB, 425x322 - megtekintve 962 alkalommal.)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
ekin su ocha

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


hámhusz...


« Válasz #1676 Dátum: 2009. december 23. 17:32:41 pm »

Nesze!  Cheesy

ehh, a tanksapka helyén meg ott figyel egy ajtókilincs Cheesy trükkös megoldás a bajoroktól Cheesy
 Grin
Naplózva

szobahőmérsékleten gonosz...
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #1677 Dátum: 2009. december 23. 19:17:44 pm »

Teljesen jogos. Azért azt halkan megjegyzem, hogy az utóbbi időkben a Merci hibát hibára halmozott a nagy géposztályban. A bálnával kezdődött rengeteg, már a tervezőasztalon elrontott dolog az autók 5-8 éves korában derültek és folytatódik a sor a sorozatosan kontakthibás 400cdi-kel vagy az e 300cdi-kel, hogy ne említsem a nagy kedvencemet az trágyadomb A classét. Ha jól tudom vagy 3 évvel ezelőtt a Merci iszonyat pénzeket fektetett a minőség javításába, meg is látszik a statisztikákon.

A BMW-nél is vannak hibák, de nem ilyen mértékűek.

A bálnáról nem tudok,hogy bármi baja lenne,alapvetően a nagy súly a baja,órmótlan,tohonya az egész,az első kereklápás E-vel-meg a vito-val történtek megbocsájthatatlan hibák,tudtommal.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1678 Dátum: 2009. december 24. 13:28:35 pm »

Volt egy részletes teszt a totalcaron vagy 2 éve. Kb 10 olyan hibát soroltak fel, aminek a javítása 100ezreket kér. Azt hiszem a legdurvább, hogy a fűtés valamelyik műanyag alkatrészének a cseréjéhez ki kell venni a motort. Sajnos nem találom.

Én meg a kereklámpás E-ről nem tudok, kivéve az első CDI-k gyerekbetegségei.
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 24. 14:01:20 pm írta collins » Naplózva

Főmordor.
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1679 Dátum: 2009. december 24. 14:03:36 pm »

érdemes utánolvasni, hogy a W221-el, W204, W212-es típusokkal hány millió teszt kilométert tettek meg, valamint hogy a korábbi -valóban gyenge minőségű- típusokkal.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Oldalak: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!