kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #3420 Dátum: 2011. január 23. 17:34:43 pm » |
|
És ezt 2007 áprilisa óta titkolod?
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #3421 Dátum: 2011. január 23. 17:39:13 pm » |
|
Nézd már meg a kocsi szinét Zoli!
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #3422 Dátum: 2011. január 23. 21:31:20 pm » |
|
Motort cseréltem,lóerő bőséggel van,fogyasztás lényegtelen.Mr ez talán neked is megfelelne igaz e-32 kasziban Tomi Baskee!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #3423 Dátum: 2011. január 23. 21:41:44 pm » |
|
És ezt 2007 áprilisa óta titkolod? El ne hidd! Hozzá nem nyúlna ilyen szinten az egyik szeme fényéhez! Különben is Toi csak műanyag patentokat cserélget a kocsijában.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. január 23. 21:48:37 pm írta Bubo E21 »
|
Naplózva
|
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
|
« Válasz #3424 Dátum: 2011. január 23. 23:42:26 pm » |
|
Lehet rosszat mondok,de én el tudnék viselni off autóként egy E34 et,simán lecserélném a fingót. Egyszer csak eljön majd annak is az ideje!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
|
« Válasz #3425 Dátum: 2011. január 23. 23:43:59 pm » |
|
El ne hidd! Hozzá nem nyúlna ilyen szinten az egyik szeme fényéhez! Különben is Toi csak műanyag patentokat cserélget a kocsijában. Igen, műanyag bolhákkal tankolja, mert a nejlon azzal megy. Ha magától lebomlós zacskót tankolsz bele, szarabbul megy, sőt néha rángat is, mert mint tudjuk, létének alaptézise a környezetszennyezés
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #3426 Dátum: 2011. január 24. 12:02:36 pm » |
|
El ne hidd! Hozzá nem nyúlna ilyen szinten az egyik szeme fényéhez! Különben is Toi csak műanyag patentokat cserélget a kocsijában. Bubó javítalak Sajna csak egy szemem fénye van (autóban),bár elgondokodtam,csak elviekben egy gyönyörű e-23 vagy e-12,ötösnél maradva.A Móninak még csak említést sem merek tenni,mert már így is teljesen ki van a nejlontól,meg a sok patent amit vettem mostanában hozzá.
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #3427 Dátum: 2011. január 24. 12:07:04 pm » |
|
Most nézem,kételkedtek a motortuningom valódiságában,ami nem csoda,kellő pénzel a háttérben sem követném el ezt a számomra felesleges turbósitott nagyon sok hengeres kombinációt. Azt a pénzt inkább másra fordítanám.Ami lóerő van (szerintem kb 200 maradt) bőven elég,inkább egy kompresszor talán kézi váltó ennyi.Ja meg sok nejlon bolha csere
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #3428 Dátum: 2011. január 24. 12:44:42 pm » |
|
No akkor e-12 és e-23 bármelyik jöhetne,gyönyörűek.A nejlon mellett azért jól mutatnának a nemlétező min 30nm-es padlófűteses csempés csicsa micsa garázsomba
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3429 Dátum: 2011. január 24. 15:23:12 pm » |
|
Ez a Kevin féle törött elejű, vagy telejesen más? Szépnek tűnik képekről, egy nagyon rövid pillanatig el is gondolkodtam rajta, hogy hogyan tudnám finanszírozni, de aztán meggyőztem magam, hogy nem kell a baj...
Igen, a kisebbik baj, h törött az eleje, mert a hátulja is:) Meg nincs annyira szépen megcsinálva, bár műszakilag ezt leszámítva egyben volt, illetve a belseje elég szép. Mondjuk a kipuff sem tökéletes alóla, szervízben "eltűnt" és csak kat nélküli került bele (ami x 10.000-el kevesebbet ér) meg véletlenül akinek eladtam, annak a haverja hozta be, és 70.000-et tekert rajta, tehát eleve 27x.000 van benne. A márkaszervíz meg hujeség, mert oda max olajcserére ment, Kevin sem márkaszervízbe hordta, meg én sem, pl. a váltóvillát Boge rakta be, a szakszervíz nem is vállalta. Szóval nem véletlen, h eladtam. Ennyiért megéri annak, aki pár évig élvezni akarja, nem sokkal olcsóbban el is lehet majd adni pár évvel később, de hosszabb távra nem érdemes, nem lehet 100%-osra megcsinálni. A mostani autómmal sokkal több nyűg van a mindennapokban, ellenben ezek mind a sok állásból és korból adódnak, nem a szerkezet van agyontörve, kibelezve, etc. De majd ez is kiderül....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. január 24. 15:26:31 pm írta rnie »
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #3430 Dátum: 2011. január 24. 15:45:45 pm » |
|
Toi! ne offolj!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #3431 Dátum: 2011. január 24. 16:18:17 pm » |
|
Most nézem,kételkedtek a motortuningom valódiságában,ami nem csoda,kellő pénzel a háttérben sem követném el ezt a számomra felesleges turbósitott nagyon sok hengeres kombinációt. *** Pedig tettem oda szmájlit is...
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #3432 Dátum: 2011. január 24. 17:17:14 pm » |
|
rnie: Na ja.. köszi az infot. Eddig is kb 10% esélyét láttam a dolognak, ez most visszaesett 2% ra szóval nem esélytelen. Csak mikor a barátnőm meglátta a hirdetést elkezdett lelkendezni, hogy milyen szép, meg menyire szivesen vezetne egyszer egy ilyet (mondjuk én is ) Mikor mutattam neki a teljesítményt, akkor azért elbizonytalanodott, aztán közölte, hogy "hááát akkor valami kietlen helyen, ahol nem lehet enkimenni semminek" :DD Lehet nézek inkább valami mpacket-es 16i-t
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3433 Dátum: 2011. január 24. 17:41:39 pm » |
|
Na ja.. köszi az infot. Eddig is kb 10% esélyét láttam a dolognak, ez most visszaesett 2% ra szóval nem esélytelen. Csak mikor a barátnőm meglátta a hirdetést elkezdett lelkendezni, hogy milyen szép, meg menyire szivesen vezetne egyszer egy ilyet (mondjuk én is ) Mikor mutattam neki a teljesítményt, akkor azért elbizonytalanodott, aztán közölte, hogy "hááát akkor valami kietlen helyen, ahol nem lehet enkimenni semminek" :DD Lehet nézek inkább valami mpacket-es 16i-t Ha nem OT-nek akarod megtartani, akkor jó lehet pár évre, meg kell nézni, hogy a motorja nincs-e ki, mert volt turbósítva az utánam következő gazdájánál (Egerben, ott érdemes ismerősöket megkérdezni). Az ára sztem elég jó, soká fog ez 2m alá menni, mégiscsak egy 320le-s M-es kupé:) (én 3,6-ért vettem, 2,6-ért adtam el... mert sürgős lett) A bőr benne nagyon jó, és vezetni meg marha könnyű (kresz szerint, gyorsabban trükkös tud lenni), a barátnőm a mostani M3-asomon tanul:) havon már tud pörögni és kanyarban csuszast megfogni, de 50 felett még nem mer menni száraz egyenes úton sem:))))) Normálisan közlekedve országúton 8, autópályán 9-10 körül eszik, városban 15. A gumi nem olcsó rá, de nem is vészes, 225/45 17, 245/40 17. Egyet nem szabad, OT stílusban megvenni és felújítani, megmenteni az utókornak, mert ez nem az az autó. Pár évig használni, arra tökéletes.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3434 Dátum: 2011. január 24. 17:46:15 pm » |
|
Ezt a nem OT dolgot jól kihangsúlyoztam, de ez így is van. A mostani autóm ennél sokkal jobb, de csak 3.0, öregebb is, nem bőrös, meg majd Mikinél kiderül, h milyen egyéb turpisságok vannak. Mert az minden ilyen korú gengszterautónál van, pl. a mostaninak ki volt rohadva a motortartó híd... Na azért az is kemény, javítva volt de vajon miért? Lehet, h nem az eredeti kasztni van alatta? (mert a kasztnija igen jó, csak AF-es). Szóval tökéletes itthon nincs, meg ha fel is bukkanna, akkor kb 4-5m-ért adnák.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #3435 Dátum: 2011. január 24. 18:56:37 pm » |
|
igen az ára önmagában nem tűnik rossznak, de nekem most nem kell a nyakamba a baj Főleg ez a turbósítás meg ilyenek vááááá. Még ha kicsit jobban álnék lehet megvenném játszani, aztán továbbadnám ahogyan mondod 1-2 év mulva, de egyrészt ha valami lehal a motorban akkor az elég szívás, másrészt most úgy állok, hogy ennyi pénzt nagyon nagyon szorosra húzott nadrágszíjjal tudnék csak előteremteni, így meg nem szabad M3-at vásárolni.
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3436 Dátum: 2011. január 25. 09:18:58 am » |
|
igen az ára önmagában nem tűnik rossznak, de nekem most nem kell a nyakamba a baj Főleg ez a turbósítás meg ilyenek vááááá. Még ha kicsit jobban álnék lehet megvenném játszani, aztán továbbadnám ahogyan mondod 1-2 év mulva, de egyrészt ha valami lehal a motorban akkor az elég szívás, másrészt most úgy állok, hogy ennyi pénzt nagyon nagyon szorosra húzott nadrágszíjjal tudnék csak előteremteni, így meg nem szabad M3-at vásárolni. Főleg nem ezt!:) Amikor a mostanit megvettem, akkor a tulaj legjobb tudomása szerint hibátlan volt, én egymillióra tippeltem a rendbehozási költségét. És úgy néz ki az én tippem lett igaz. A 3.2-esre ez halmozottan igaz, vagy megúszod költség nélkül, vagy AttiM3 vendége leszel hetente (E36 M3-asakat bont Dunakeszin)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #3437 Dátum: 2011. január 25. 16:52:45 pm » |
|
Toi! ne offolj! Igaz elnézést kérek,végül is ez a nejlon részleg
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #3438 Dátum: 2011. január 25. 19:01:41 pm » |
|
Naazér'
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sotee18
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
|
|
« Válasz #3439 Dátum: 2011. január 27. 12:14:52 pm » |
|
Sziasztok! Gondolkozom E30 Touring vásárlásán. Ha van valakinek eladó, elérhető áron, örömmel venném a jelzést... Illetve kérdezném, hogy milyne motorral érdemes venni. Amivel a legkevesebb gond van... köszönettel: sotee18 ex E12
|
|
|
Naplózva
|
kell egy automata E12!
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #3440 Dátum: 2011. január 28. 09:16:26 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
c_sonty
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
|
|
« Válasz #3441 Dátum: 2011. január 28. 09:27:08 am » |
|
Egy S38 kerül közel 1millióba. Ez alatt meg ott van még a futómű is, börbelső, váltó meg a többi elektromos faszság.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3442 Dátum: 2011. január 28. 11:49:06 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #3443 Dátum: 2011. január 28. 13:22:30 pm » |
|
Mindenki tudja, hogy nem vagyok spíler, csak érdeklődő. Ettől és az ízlés világ eltéréstől függetlenül van két kérdésem: - mi értelme a dugattyúk "fényezésének"? - biztos hogy jót tesz a vízhűtésnek, hogy az intercooler a sima hűtő elé került?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3444 Dátum: 2011. január 28. 14:13:28 pm » |
|
A dugattyúkra én is kíváncsi lennék. Ahogy kibogarásztam, valami teflonos porfesték cucc került rá. Gondolom jobban siklik a fémen, mint az alu...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #3445 Dátum: 2011. január 28. 14:43:28 pm » |
|
Én inkább azt nem értem, hogy miért a motor mögött van a hűtő???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #3446 Dátum: 2011. január 28. 15:03:52 pm » |
|
A dugattyúkra én is kíváncsi lennék. Ahogy kibogarásztam, valami teflonos porfesték cucc került rá. Gondolom jobban siklik a fémen, mint az alu...
Mogyoródi porfestőben és teflonozóban mesélték, hogy szoktak IFA dugókat is teflonozni megrendelésre. Ha az IFÁ-nak jó jó lesz a BMW-nek is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3447 Dátum: 2011. január 28. 16:54:44 pm » |
|
Én inkább azt nem értem, hogy miért a motor mögött van a hűtő???
Te valamit szerintem nagyon benéztél...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3448 Dátum: 2011. január 28. 20:46:47 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3449 Dátum: 2011. január 29. 14:22:44 pm » |
|
E34 (Ez csak csali v.kinek, várom a reakcióját. )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|