CápaBMW fórum
2024. november 28. 05:37:29 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3474705 alkalommal)
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #3420 Dátum: 2011. január 23. 17:34:43 pm »

És ezt 2007 áprilisa óta titkolod?   Smiley
Naplózva

1985 E28 530i
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #3421 Dátum: 2011. január 23. 17:39:13 pm »

Nézd már meg a kocsi szinét Zoli!
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #3422 Dátum: 2011. január 23. 21:31:20 pm »

Motort cseréltem,lóerő bőséggel van,fogyasztás lényegtelen.Mr ez talán neked is megfelelne igaz e-32 kasziban  Wink

Tomi Baskee!!!  icon_slyuni
Naplózva
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #3423 Dátum: 2011. január 23. 21:41:44 pm »

És ezt 2007 áprilisa óta titkolod?   Smiley
El ne hidd! Hozzá nem nyúlna ilyen szinten az egyik szeme fényéhez!  Wink Smiley
Különben is Toi csak műanyag patentokat cserélget a kocsijában.  sm_68
« Utoljára szerkesztve: 2011. január 23. 21:48:37 pm írta Bubo E21 » Naplózva
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #3424 Dátum: 2011. január 23. 23:42:26 pm »

Lehet rosszat mondok,de én el tudnék viselni off autóként egy E34 et,simán lecserélném a fingót. Wink

wink Egyszer csak eljön majd annak is az ideje!
Naplózva
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #3425 Dátum: 2011. január 23. 23:43:59 pm »

El ne hidd! Hozzá nem nyúlna ilyen szinten az egyik szeme fényéhez!  Wink Smiley
Különben is Toi csak műanyag patentokat cserélget a kocsijában.  sm_68

Igen, műanyag bolhákkal tankolja, mert a nejlon azzal megy. Ha magától lebomlós zacskót tankolsz bele,
szarabbul megy, sőt néha rángat is, mert mint tudjuk, létének alaptézise a környezetszennyezés  Evil
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #3426 Dátum: 2011. január 24. 12:02:36 pm »

El ne hidd! Hozzá nem nyúlna ilyen szinten az egyik szeme fényéhez!  Wink Smiley
Különben is Toi csak műanyag patentokat cserélget a kocsijában.  sm_68

Bubó javítalak Sajna csak egy szemem fénye van (autóban),bár elgondokodtam,csak elviekben egy gyönyörű e-23  Cheesy vagy e-12,ötösnél maradva.A Móninak még csak említést sem merek tenni,mert már így is teljesen ki van a nejlontól,meg a sok patent amit vettem mostanában hozzá.
Naplózva

750ia
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #3427 Dátum: 2011. január 24. 12:07:04 pm »

Most nézem,kételkedtek a motortuningom valódiságában,ami nem csoda,kellő pénzel a háttérben sem követném el ezt a számomra felesleges turbósitott nagyon sok hengeres kombinációt.
Azt a pénzt inkább másra fordítanám.Ami lóerő van (szerintem kb 200 maradt) bőven elég,inkább egy kompresszor talán kézi váltó ennyi.Ja meg sok nejlon bolha csere  Grin Grin Grin
Naplózva

750ia
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #3428 Dátum: 2011. január 24. 12:44:42 pm »

No akkor e-12 és e-23 bármelyik jöhetne,gyönyörűek.A nejlon mellett azért jól mutatnának a nemlétező min 30nm-es padlófűteses csempés csicsa micsa garázsomba  sm_68 Smiley


* bmw_5-sedan-e12-1976-81_r16.jpg.jpg (284.77 KB, 1024x768 - megtekintve 854 alkalommal.)

* E-23 733-I DELFINKÉK.jpg (22.65 KB, 435x244 - megtekintve 998 alkalommal.)
Naplózva

750ia
rnie
Vendég
« Válasz #3429 Dátum: 2011. január 24. 15:23:12 pm »

Ez a Kevin féle törött elejű, vagy telejesen más? Szépnek tűnik képekről, egy nagyon rövid pillanatig el is gondolkodtam rajta, hogy hogyan tudnám finanszírozni, de aztán meggyőztem magam, hogy nem kell a baj...

Igen, a kisebbik baj, h törött az eleje, mert a hátulja is:) Meg nincs annyira szépen megcsinálva, bár műszakilag ezt leszámítva egyben volt, illetve a belseje elég szép. Mondjuk a kipuff sem tökéletes alóla, szervízben "eltűnt" és csak kat nélküli került bele (ami x 10.000-el kevesebbet ér) meg véletlenül akinek eladtam, annak a haverja hozta be, és 70.000-et tekert rajta, tehát eleve 27x.000 van benne. A márkaszervíz meg hujeség, mert oda max olajcserére ment, Kevin sem márkaszervízbe hordta, meg én sem, pl. a váltóvillát Boge rakta be, a szakszervíz nem is vállalta. Szóval nem véletlen, h eladtam. Ennyiért megéri annak, aki pár évig élvezni akarja, nem sokkal olcsóbban el is lehet majd adni pár évvel később, de hosszabb távra nem érdemes, nem lehet 100%-osra megcsinálni. A mostani autómmal sokkal több nyűg van a mindennapokban, ellenben ezek mind a sok állásból és korból adódnak, nem a szerkezet van agyontörve, kibelezve, etc. De majd ez is kiderül....
« Utoljára szerkesztve: 2011. január 24. 15:26:31 pm írta rnie » Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3430 Dátum: 2011. január 24. 15:45:45 pm »

Toi! ne offolj!  Smiley   sm_69
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #3431 Dátum: 2011. január 24. 16:18:17 pm »

Most nézem,kételkedtek a motortuningom valódiságában,ami nem csoda,kellő pénzel a háttérben sem követném el ezt a számomra felesleges turbósitott nagyon sok hengeres kombinációt.
***  Grin Grin Grin

Pedig tettem oda szmájlit is...  Wink
Naplózva

1985 E28 530i
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #3432 Dátum: 2011. január 24. 17:17:14 pm »

rnie:

Na ja.. köszi az infot. Eddig is kb 10% esélyét láttam a dolognak, ez most visszaesett 2% ra Cheesy szóval nem esélytelen.
Csak mikor a barátnőm meglátta a hirdetést elkezdett lelkendezni, hogy milyen szép, meg menyire szivesen vezetne egyszer egy ilyet (mondjuk én is Cheesy) Mikor mutattam neki a teljesítményt, akkor azért elbizonytalanodott, aztán közölte, hogy "hááát akkor valami kietlen helyen, ahol nem lehet enkimenni semminek" :DD
Lehet nézek inkább valami mpacket-es 16i-t Cheesy
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
rnie
Vendég
« Válasz #3433 Dátum: 2011. január 24. 17:41:39 pm »

Na ja.. köszi az infot. Eddig is kb 10% esélyét láttam a dolognak, ez most visszaesett 2% ra Cheesy szóval nem esélytelen.
Csak mikor a barátnőm meglátta a hirdetést elkezdett lelkendezni, hogy milyen szép, meg menyire szivesen vezetne egyszer egy ilyet (mondjuk én is Cheesy) Mikor mutattam neki a teljesítményt, akkor azért elbizonytalanodott, aztán közölte, hogy "hááát akkor valami kietlen helyen, ahol nem lehet enkimenni semminek" :DD
Lehet nézek inkább valami mpacket-es 16i-t Cheesy
Ha nem OT-nek akarod megtartani, akkor jó lehet pár évre, meg kell nézni, hogy a motorja nincs-e ki, mert volt turbósítva az utánam következő gazdájánál (Egerben, ott érdemes ismerősöket megkérdezni). Az ára sztem elég jó, soká fog ez 2m alá menni, mégiscsak egy 320le-s M-es kupé:) (én 3,6-ért vettem, 2,6-ért adtam el... mert sürgős lett)
 A bőr benne nagyon jó, és vezetni meg marha könnyű (kresz szerint, gyorsabban trükkös tud lenni), a barátnőm a mostani M3-asomon tanul:) havon már tud pörögni és kanyarban csuszast megfogni, de 50 felett még nem mer menni száraz egyenes úton sem:)))))

Normálisan közlekedve országúton 8, autópályán 9-10 körül eszik, városban 15. A gumi nem olcsó rá, de nem is vészes, 225/45 17, 245/40 17. Egyet nem szabad, OT stílusban megvenni és felújítani, megmenteni az utókornak, mert ez nem az az autó. Pár évig használni, arra tökéletes.
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #3434 Dátum: 2011. január 24. 17:46:15 pm »

Ezt a nem OT dolgot jól kihangsúlyoztam, de ez így is van. A mostani autóm ennél sokkal jobb, de csak 3.0, öregebb is, nem bőrös, meg majd Mikinél kiderül, h milyen egyéb turpisságok vannak. Mert az minden ilyen korú gengszterautónál van, pl. a mostaninak ki volt rohadva a motortartó híd... Na azért az is kemény, javítva volt de vajon miért? Lehet, h nem az eredeti kasztni van alatta?Smiley (mert a kasztnija igen jó, csak AF-es).  Szóval tökéletes itthon nincs, meg ha fel is bukkanna, akkor kb 4-5m-ért adnák.
Naplózva
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #3435 Dátum: 2011. január 24. 18:56:37 pm »

igen az ára önmagában nem tűnik rossznak, de nekem most nem kell a nyakamba a baj Smiley
Főleg ez a turbósítás meg ilyenek vááááá.
Még ha kicsit jobban álnék lehet megvenném játszani, aztán továbbadnám ahogyan mondod 1-2 év mulva, de egyrészt ha valami lehal a motorban akkor az elég szívás, másrészt most úgy állok, hogy ennyi pénzt nagyon nagyon szorosra húzott nadrágszíjjal tudnék csak előteremteni, így meg nem szabad M3-at vásárolni.  Sad
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
rnie
Vendég
« Válasz #3436 Dátum: 2011. január 25. 09:18:58 am »

igen az ára önmagában nem tűnik rossznak, de nekem most nem kell a nyakamba a baj Smiley
Főleg ez a turbósítás meg ilyenek vááááá.
Még ha kicsit jobban álnék lehet megvenném játszani, aztán továbbadnám ahogyan mondod 1-2 év mulva, de egyrészt ha valami lehal a motorban akkor az elég szívás, másrészt most úgy állok, hogy ennyi pénzt nagyon nagyon szorosra húzott nadrágszíjjal tudnék csak előteremteni, így meg nem szabad M3-at vásárolni.  Sad
Főleg nem ezt!:) Amikor a mostanit megvettem, akkor a tulaj legjobb tudomása szerint hibátlan volt, én egymillióra tippeltem a rendbehozási költségét. És úgy néz ki az én tippem lett igaz. A 3.2-esre ez halmozottan igaz, vagy megúszod költség nélkül, vagy AttiM3 vendége leszel hetente (E36 M3-asakat bont Dunakeszin)
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #3437 Dátum: 2011. január 25. 16:52:45 pm »

Toi! ne offolj!  Smiley   sm_69

Igaz elnézést kérek,végül is ez a nejlon részleg  Wink
Naplózva

750ia
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3438 Dátum: 2011. január 25. 19:01:41 pm »

Naazér' Smiley
Naplózva
sotee18

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1



« Válasz #3439 Dátum: 2011. január 27. 12:14:52 pm »

Sziasztok!

Gondolkozom E30 Touring vásárlásán. Ha van valakinek eladó, elérhető áron, örömmel venném a jelzést... Smiley

Illetve kérdezném, hogy milyne motorral érdemes venni. Amivel a legkevesebb gond van...

köszönettel:
sotee18
ex E12
Naplózva

kell egy automata E12!
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #3440 Dátum: 2011. január 28. 09:16:26 am »


Motornak drága nem?  shocked undecided
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/m5/bmw_m5_50000_km.szervizkonyv._osszes-4408004
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
c_sonty

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Válasz #3441 Dátum: 2011. január 28. 09:27:08 am »

Egy S38 kerül közel 1millióba.  Roll Eyes
Ez alatt meg ott van még a futómű is, börbelső, váltó meg a többi elektromos faszság.
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3442 Dátum: 2011. január 28. 11:49:06 am »

Dupla szívroham...  icon_slyuni icon_slyuni 408 icon_swoon

http://speedhunters.com/archive/2011/01/20/car-spotlight-gt-gt-jdm-inspired-m3.aspx

http://forums.forzamotorsport.net/blogs/turn_10s_forza_motorsport_blog/archive/2008/12/11/build-thread-bmw-e34-sickness-one-clean-engine-buildup-inside.aspx



Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
gim_e12
Vendég
« Válasz #3443 Dátum: 2011. január 28. 13:22:30 pm »


Mindenki tudja, hogy nem vagyok spíler, csak érdeklődő. Ettől és az ízlés világ eltéréstől függetlenül van két kérdésem:
- mi értelme a dugattyúk "fényezésének"?
- biztos hogy jót tesz a vízhűtésnek, hogy az intercooler a sima hűtő elé került?
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3444 Dátum: 2011. január 28. 14:13:28 pm »

A dugattyúkra én is kíváncsi lennék. Ahogy kibogarásztam, valami teflonos porfesték cucc került rá. Gondolom jobban siklik a fémen, mint az alu...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #3445 Dátum: 2011. január 28. 14:43:28 pm »

Én inkább azt nem értem, hogy miért a motor mögött van a hűtő???
Naplózva
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #3446 Dátum: 2011. január 28. 15:03:52 pm »

A dugattyúkra én is kíváncsi lennék. Ahogy kibogarásztam, valami teflonos porfesték cucc került rá. Gondolom jobban siklik a fémen, mint az alu...
Mogyoródi porfestőben és teflonozóban mesélték, hogy szoktak IFA dugókat is teflonozni megrendelésre. Ha az IFÁ-nak jó jó lesz a BMW-nek is.  Evil
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3447 Dátum: 2011. január 28. 16:54:44 pm »

Én inkább azt nem értem, hogy miért a motor mögött van a hűtő???

Te valamit szerintem nagyon benéztél...  Cheesy
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3448 Dátum: 2011. január 28. 20:46:47 pm »

Ez a hang!!!! Kell egy M5!!!  shocked icon_slyuni

http://www.youtube.com/watch?v=epWK9ox0vjY&feature=related
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
VA E21
Vendég
« Válasz #3449 Dátum: 2011. január 29. 14:22:44 pm »


 kotz E34






(Ez csak csali v.kinek, várom a reakcióját. )
Naplózva
Oldalak: 1 ... 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!