Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3840 Dátum: 2011. június 07. 22:21:42 pm » |
|
Megéri
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #3841 Dátum: 2011. június 08. 04:21:12 am » |
|
Megéri, de ez nem Toto ex gépe. Ezt egy debreceni úti kereskedő hozta be, valóban patika, de már 2 éve árulja, 8 kiló volt sokáig, most egy másik kereskedőnél van, árleszállítva. Ha érdekel a gép, tudok róla kérdezősködni és megtekinteni is, itt van a városban..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3843 Dátum: 2011. június 11. 21:16:33 pm » |
|
ez az autó kellene most a legjobban nekem az újak közül. irtózatosan állat.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3844 Dátum: 2011. június 12. 02:09:59 am » |
|
Micsoda szállóigét teremtettem.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
FCs
Vendég
|
|
« Válasz #3845 Dátum: 2011. június 12. 06:53:04 am » |
|
Így van Sam, igazi szállóige, szíves utólagos engedelmeddel én is használom itt-ott.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3846 Dátum: 2011. június 12. 11:21:23 am » |
|
Terjesszétek az igét!
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3847 Dátum: 2011. június 12. 22:37:46 pm » |
|
Szerintem az igéd egy fabatkát sem ér! Ne legyél már egoista ,tudd hogy ki vagy itt Sam! Törjön meg a jég... de ezt az új M1 -et én is elfogadnám! Bár még mindig túl bumfordi a véleményem szerint.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #3848 Dátum: 2011. június 12. 23:16:12 pm » |
|
Az a baj, hogy a kor technikájával a legrondább autókról is olyan képeket, és videókat készítenek, hogy tényleg el lehet hinni, hogy jól néznek ki. Emlékszem, amikor óriásplakátokon hírdették az új 1-es "limuzint". Még én is elgondolkoztam, hogy ahhoz képest, hogy abból a rusnya csapotthátú 1-esből csinálták, egész kellemesen néz ki. Aztán persze rájöttem, hogy tévedtem, amikor élőben is megcsodálhattam. Bezzeg a cápák képen néha olyan esetlennek tűnnek, de amikor testközelben vannak, mindig magával ragad az érzés, és mindig meglepődök a szépségükön. Most készítenek egy ügyes animációt aszfaltból kinőtt betonfalakról, amit 1es BMW formájúra zsaluztak ki, kapott egy kis gumifüst effektet, meg némi motorzúgást. Tulajdonképpen a valóságban is ezt nyújtják ezek az új autók. Megnyomod a gombot, a számítógép pedig teljesíti a tombolhatnékod. Nekem nem tetszik. Egyrészt mert 1-es, másrészt mert nem szép. Ráadásul szkeptikusan állok az új tecnikához. Meg különbenis, hová tűnt a tradíció? 1M? Mi ez a hülyeség? Én a BMW helyében nem 1-esnek neveztem volna el az 1es BMW-t. Számszerűen jelképezi azt a tényt, hogy egyre lejjebb adják a mércét. Van X kategória, Z kategória, ezt miért nevezték el mondjuk C-nek, mint Compact, ha már a 3-asokból készített rövidített változatokat hivított kiváltai?
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #3849 Dátum: 2011. június 13. 05:53:40 am » |
|
... de ezt az új M1 -et én is elfogadnám! ...
Én is, de utána a hajtáslánc kompletten menne bele egy E21-be a maradékot meg kiárulnám
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3850 Dátum: 2011. június 13. 07:33:47 am » |
|
ez az autó kellene most a legjobban nekem az újak közül. irtózatosan állat.
Ez nem újdonság. Neked mindig a legújabb kell, legyen bármilyen ocsmány.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3851 Dátum: 2011. június 13. 07:47:04 am » |
|
Nem igaz Ami most irtó jó: új ötös, de aki szerint nem, az bocsi, de hülye . Az, hogy 5 GT is kéne (nem szép, de azért nem is ocsmány), az azért van, mert perverz vagyok (hiszen az E21 mellé kéne egy Citroen DS ), az 1M pedig azért jön be, mert az M3 már túl erős, túl nagy, túl nehéz. Ez pedig kicsi és erős. Olyan, amilyennek lennie kell . Egyébként meg vállalom, hogy tetszenek ezek az autók -nem mind persze-, de kétlem, hogy ezt szégyellni kéne .
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3852 Dátum: 2011. június 13. 07:58:24 am » |
|
Szerintem az igéd egy fabatkát sem ér! Ne legyél már egoista ,tudd hogy ki vagy itt Sam! Törjön meg a jég... de ezt az új M1 -et én is elfogadnám! Bár még mindig túl bumfordi a véleményem szerint. Bagoly mondja verébnek... Mi is van a neved alá írva? Félisten?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3853 Dátum: 2011. június 13. 08:11:43 am » |
|
Én is, de utána a hajtáslánc kompletten menne bele egy E21-be a maradékot meg kiárulnám Azért kapna gázt is
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #3854 Dátum: 2011. június 13. 08:31:12 am » |
|
Az a baj, hogy jól néznek ki. Emlékszem, én is elgondolkoztam, hogy egész kellemesen néz ki. Aztán persze rájöttem, hogy megcsodálhattam. Bezzeg a cápák amikor testközelben vannak, mindig mindig meglepődök a szépségükön. Most készítenek 1es gumifüst effektet, meg a valóságban ezek az új autók. Megnyomod a gombot. Nekem tetszik. Egyrészt mert, másrészt szép. Ráadásul az új technikához, hová tűnt a tradíció? 1M?? Én a BMW helyében 1-esnek neveztem volna el az 1es BMW-t. Számszerűen jelképezi azt a tényt, hogy van X kategória, Z kategória, mint Compact, ha már a 3-asokból készített rövidített változatokat hivított kiváltai ... ...
Há lájkollak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #3855 Dátum: 2011. június 13. 11:11:15 am » |
|
Nem igaz Ami most irtó jó: új ötös, de aki szerint nem, az bocsi, de hülye . Az, hogy 5 GT is kéne (nem szép, de azért nem is ocsmány), az azért van, mert perverz vagyok (hiszen az E21 mellé kéne egy Citroen DS ), az 1M pedig azért jön be, mert az M3 már túl erős, túl nagy, túl nehéz. Ez pedig kicsi és erős. Olyan, amilyennek lennie kell . Egyébként meg vállalom, hogy tetszenek ezek az autók -nem mind persze-, de kétlem, hogy ezt szégyellni kéne . Az 5-ös gt jó lenne, de én személyszerint kihagynám belőle a duplán nyíló 5. ajtót... csak a súlyt nyomja... Off melyik ds-re gondoltál?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #3856 Dátum: 2011. június 13. 11:12:07 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3857 Dátum: 2011. június 13. 11:37:56 am » |
|
citroen ds olyan 70-75 közöttiek közül lényegében bármelyik. főleg az angol piacosak tetszenek nagyon, de a belpiacos franciáknak szebb a belük. egészen elmebeteg autó. szerelni rémálom, semmi nem ott van, ahol kéne, lényegében mindenhez szét kell szerelni a fél autót . de ezért tetszik. egyedi.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3858 Dátum: 2011. június 13. 19:27:12 pm » |
|
B@sszátok meg,úgy beszéltek az új BMW-kről mintha cudzuki lenne,2.5-ért ,mennyi egy M1,8-9 misi? Meg is érdemli,aki annyit ad érte! :99:Nap mint nap látok itt új ötöst,már többször körbejárkáltam,valami dögös elemet keresve rajta,de semmi,gömbölyűnek szögletes,szögletesnek gömbölyű,túl sok az ív,az él rajta,valószínűleg nem jól ütötte fel a kokszot a díler,mielőtt a dizájner felcsapta volna,vagy ilyesmi,nekem nyomi,és kész.Egyedül az új hetes emészthető számomra,de az eleje még mindig ,de a hátulja,meg oldalról az arányai jók,a géptető nekem már kicsit sok a jóból,nem kell abba annyi él,meg ív,nem női hátsó az. 8)A legkisebb 3litykós tőti a legszimpibb nekem,326le,és 450nm,valami 1600rpm-től,na itt már van mit kezdeni,szerintem az még ésszerűen fogyaszthat is,talán 10-15 között valahol,és ha hozzászokott a földműves,úgy-ahogy van,még meg lehetne benne találni egy 60-70 lovat,hirtelen,mint minden tőtött benyásban,ami már az eltondzsonoid V8 teljesítmény szintje,Szóval ha valaki nyerne a lottón,és nem találna helyet egy 15 guresznak,dobjon egy PÜ-t.......... Amúgy meg itt a hír e,BMW 1.6,sor 6,160 le,175nm: http://www.vezess.hu/teszt/hathengeres_bmw_6_8_millioert/30955/
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3859 Dátum: 2011. június 13. 20:02:54 pm » |
|
Nem igaz Ami most irtó jó: új ötös, de aki szerint nem, az bocsi, de hülye . Az, hogy 5 GT is kéne (nem szép, de azért nem is ocsmány), az azért van, mert perverz vagyok (hiszen az E21 mellé kéne egy Citroen DS ), az 1M pedig azért jön be, mert az M3 már túl erős, túl nagy, túl nehéz. Ez pedig kicsi és erős. Olyan, amilyennek lennie kell . Egyébként meg vállalom, hogy tetszenek ezek az autók -nem mind persze-, de kétlem, hogy ezt szégyellni kéne . Azt elhiszem, hogy az E21 után az M3 túl erős, túl nagy és túl nehéz:) Amit én tudok, hogy az E90 mérete pont jó (az új ötös kibaszott nagy, a GT meg egy ocsmány teherautó, igazi elbaszott szar, meg is bukott hálistennek, csak nem eléggé, mert jön ez a háérmasból is. Faszé kell kisbuszt gyártani, és miért van az, hogy a legtöbb cég meg tudja oldani, h szépen legyen 5ajtós egy limókasztni??). Vissza az M3-hoz: az 1m kb olyan, mint egy E36: szűkös, gyengécske, mert az a 19le, amivel többet tud egy 3.2-esnél, az nem sok. Ráadásul turbós okádék Nekem a V8 M3 kéne, ezt a kis szart max az e36-ra cserélném, de 17-18m-ért azért .... na, kicsit túlzott:) Akkor már egy 335i, pici tuning, olcsóbb, jobb, stabilabb:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #3860 Dátum: 2011. június 13. 20:24:56 pm » |
|
Én nem tudom,melyikőtök jut hozzá ezekhez a gépekhez, melyikőtök vezette már mondjuk a 1M-et, vagy az e92 M3-at... esetleg 5GT-t ... De az az a érzésem hogy bigottak vagytok, elvakultak és meggyőzhetetlenek, ráadásul ha annyi pénze lenne némelyikőtöknek, mint amennyit itt itt néha, írva eltapsol ... ...úgyhogy nem is írok mást,csak kiszaladok a konyhába...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3861 Dátum: 2011. június 13. 20:50:23 pm » |
|
Én nem tudom,melyikőtök jut hozzá ezekhez a gépekhez, melyikőtök vezette már mondjuk a 1M-et, vagy az e92 M3-at... esetleg 5GT-t ... De az az a érzésem hogy bigottak vagytok, elvakultak és meggyőzhetetlenek, ráadásul ha annyi pénze lenne némelyikőtöknek, mint amennyit itt itt néha, írva eltapsol ... ...úgyhogy nem is írok mást,csak kiszaladok a konyhába... Nekem simán lehet még M3-asom, csak meg kell várnom, amíg tudom veteránba biztosítani, meg már Miki is hajlandó velük foglalkozni Van 15 éve, hogy felkészüljön. De lehet, h már csak 12 )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #3862 Dátum: 2011. június 13. 21:06:44 pm » |
|
Én nem tudom,melyikőtök jut hozzá ezekhez a gépekhez, melyikőtök vezette már mondjuk a 1M-et, vagy az e92 M3-at... esetleg 5GT-t ... De az az a érzésem hogy bigottak vagytok, elvakultak és meggyőzhetetlenek, ráadásul ha annyi pénze lenne némelyikőtöknek, mint amennyit itt itt néha, írva eltapsol ... ...úgyhogy nem is írok mást,csak kiszaladok a konyhába... Én a tendenciából indulok ki, mint pl M10 után M40... Tulajdonképpen a gyár imidzsét az M10 és az M30 teremtette meg, és minden értelmes konstrukció ezekre épült.
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3863 Dátum: 2011. június 13. 21:11:44 pm » |
|
B+ Arnie,kattints már rá!!!!!!!http://www.vezess.hu/teszt/hathengeres_bmw_6_8_millioert/30955/
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3864 Dátum: 2011. június 13. 21:17:41 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3865 Dátum: 2011. június 13. 22:09:24 pm » |
|
Azt elhiszem, hogy az E21 után az M3 túl erős, túl nagy és túl nehéz:) Amit én tudok, hogy az E90 mérete pont jó (az új ötös kibaszott nagy, a GT meg egy ocsmány teherautó, igazi elbaszott szar, meg is bukott hálistennek, csak nem eléggé, mert jön ez a háérmasból is. Faszé kell kisbuszt gyártani, és miért van az, hogy a legtöbb cég meg tudja oldani, h szépen legyen 5ajtós egy limókasztni??). Vissza az M3-hoz: az 1m kb olyan, mint egy E36: szűkös, gyengécske, mert az a 19le, amivel többet tud egy 3.2-esnél, az nem sok. Ráadásul turbós okádék Nekem a V8 M3 kéne, ezt a kis szart max az e36-ra cserélném, de 17-18m-ért azért .... na, kicsit túlzott:) Akkor már egy 335i, pici tuning, olcsóbb, jobb, stabilabb:) Nem az E21 után túl erős. Hanem a 420 ló, az túlerős. Nyilván baromi jó, de gyakorlatilag semmi értelme. Persze a 340-nek sincs, lehet mondani, tudom , de az valahogy mégis közelebb áll a 343-hoz, amiről legutoljára még azt mondtam, meg asszem együtt is beszéltük, hogy az pont jó. Ez kicsi, tutira jobban kanyarodik, mint egy E9x, és nagyon tetszik a forma (ez szubjektív persze). Az, hogy turbós.. hát nekem az pont tetszik Új 5 gyönyörű, kb. mint egy E12, a GT kurva jó, beülsz, és látod, hogy ez egy százezer eurós autó (megpakolva egy 35d), és nem bukott meg, kint fogy, itthon is látni, nem a tömegeknek lett szánva - hál' Istennek! A 3 GT pedig szintén tök jó, én örülök neki, hogy vannak . Aztán kinek a pap, kinek a papné, de hát így megy ez, nincs ezzel baj . (Egyébként magyar sportautó árakat régóta nem nézek, fogalmam sincs mennyibe kerül, az USA-ban pl C63 AMG-ből van egyet fizet kettőt kap akció, konkrétan pontosan a duplájába kerül itthon, mint kint. 1 M Coupét valami 46 ezer dollártól vesztegetnek, szerintem 55-ért elhozható. Itthoni ár nem is érdekel )
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3866 Dátum: 2011. június 14. 01:31:06 am » |
|
Nem az E21 után túl erős. Hanem a 420 ló, az túlerős. Nyilván baromi jó, de gyakorlatilag semmi értelme. Persze a 340-nek sincs, lehet mondani, tudom , de az valahogy mégis közelebb áll a 343-hoz, amiről legutoljára még azt mondtam, meg asszem együtt is beszéltük, hogy az pont jó. Ez kicsi, tutira jobban kanyarodik, mint egy E9x, és nagyon tetszik a forma (ez szubjektív persze). Az, hogy turbós.. hát nekem az pont tetszik Új 5 gyönyörű, kb. mint egy E12, a GT kurva jó, beülsz, és látod, hogy ez egy százezer eurós autó (megpakolva egy 35d), és nem bukott meg, kint fogy, itthon is látni, nem a tömegeknek lett szánva - hál' Istennek! A 3 GT pedig szintén tök jó, én örülök neki, hogy vannak . Aztán kinek a pap, kinek a papné, de hát így megy ez, nincs ezzel baj . (Egyébként magyar sportautó árakat régóta nem nézek, fogalmam sincs mennyibe kerül, az USA-ban pl C63 AMG-ből van egyet fizet kettőt kap akció, konkrétan pontosan a duplájába kerül itthon, mint kint. 1 M Coupét valami 46 ezer dollártól vesztegetnek, szerintem 55-ért elhozható. Itthoni ár nem is érdekel ) Ti értitek miről beszél? Nekem már túl trendi ez az egész téma! Módosítok is! A formája még mindig egy a sűtőben felejtett felfújt cipóé, de eltudok vonatkoztatni azon előnyei miatt amiket Colli is kiemelt. Erős és kicsi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3867 Dátum: 2011. június 14. 07:03:15 am » |
|
B+ Arnie,kattints már rá!!!!!!!http://www.vezess.hu/teszt/hathengeres_bmw_6_8_millioert/30955/
Mehettem volna ilyennel, de engem hidegen hagynak a bálnák:) A hangja jó, különben egy nehézkes fos
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3868 Dátum: 2011. június 14. 07:05:59 am » |
|
Nem az E21 után túl erős. Hanem a 420 ló, az túlerős. Nyilván baromi jó, de gyakorlatilag semmi értelme. Persze a 340-nek sincs, lehet mondani, tudom , de az valahogy mégis közelebb áll a 343-hoz, amiről legutoljára még azt mondtam, meg asszem együtt is beszéltük, hogy az pont jó. Ez kicsi, tutira jobban kanyarodik, mint egy E9x, és nagyon tetszik a forma (ez szubjektív persze). Az, hogy turbós.. hát nekem az pont tetszik Új 5 gyönyörű, kb. mint egy E12, a GT kurva jó, beülsz, és látod, hogy ez egy százezer eurós autó (megpakolva egy 35d), és nem bukott meg, kint fogy, itthon is látni, nem a tömegeknek lett szánva - hál' Istennek! A 3 GT pedig szintén tök jó, én örülök neki, hogy vannak . Aztán kinek a pap, kinek a papné, de hát így megy ez, nincs ezzel baj . A GT lehet, h drága autó, de egy elbaszott kisbusz akkor is:) ÉS nem fogy jól, a napokban volt pont a hír erről.. Kb Merci R osztály, az is egy fölösleges szerkezet nagyzolós kismamáknak, akiknek az egy gyerek mellé nagy autó kell )) Az M3-ról - bár nem vezettem - nehezen tudom elképzelni, h túl erős. A 320 pacis E36 kb normális autóként viselkedik, de száraz aszfalton sosem éreztem, h túl erős - főleg alul olyan mint egy háromhengeres Matiz, és ez igaz a mostani autómra is ))
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #3869 Dátum: 2011. június 14. 07:56:21 am » |
|
Nem az E21 után túl erős. Hanem a 420 ló, az túlerős. Nyilván baromi jó, de gyakorlatilag semmi értelme. Persze a 340-nek sincs, lehet mondani, tudom , de az valahogy mégis közelebb áll a 343-hoz, amiről legutoljára még azt mondtam, meg asszem együtt is beszéltük, hogy az pont jó. Ez kicsi, tutira jobban kanyarodik, mint egy E9x, és nagyon tetszik a forma (ez szubjektív persze). Az, hogy turbós.. hát nekem az pont tetszik Új 5 gyönyörű, kb. mint egy E12, a GT kurva jó, beülsz, és látod, hogy ez egy százezer eurós autó (megpakolva egy 35d), és nem bukott meg, kint fogy, itthon is látni, nem a tömegeknek lett szánva - hál' Istennek! A 3 GT pedig szintén tök jó, én örülök neki, hogy vannak . Aztán kinek a pap, kinek a papné, de hát így megy ez, nincs ezzel baj . (Egyébként magyar sportautó árakat régóta nem nézek, fogalmam sincs mennyibe kerül, az USA-ban pl C63 AMG-ből van egyet fizet kettőt kap akció, konkrétan pontosan a duplájába kerül itthon, mint kint. 1 M Coupét valami 46 ezer dollártól vesztegetnek, szerintem 55-ért elhozható. Itthoni ár nem is érdekel ) Köszi Collins! Kicsit nehezen indult a reggelem, de ez felébresztett. "Új 5 gyönyörű, kb. mint egy E12"
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|