CápaBMW fórum
2025. június 15. 16:43:31 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 [206]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 4383483 alkalommal)
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7149


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #6150 Dátum: 2022. április 20. 20:59:25 pm »

Kiégett a retinám.
majd megszokod Cheesy a NER ugyis imad ilyeneket venni, az M dizel X7 kvota is elfogyott napok alatt.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6083


Üzemképtelenítő


« Válasz #6151 Dátum: 2022. augusztus 14. 13:18:06 pm »

Kiégett a retinám.


Nekem adja,a bangel,és az azutáni hetes csúf,és unalmas volt,majd 2015 utániak végre jól néznek ki minden oldalról,megvan bbenük a robosszusság,a méret,a masszívság érzete,jók az arányaik,tömb,jól íveltek a lámpák,még belül is tetszik,a késeiben az visszafelé forduló mutatók kicsit gagyik,de a többi bejön.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen...
G11 740DX M Sport
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5180



« Válasz #6152 Dátum: 2023. november 02. 19:42:39 pm »

 373


* IMG_2967.jpeg (296.13 KB, 1286x965 - megtekintve 868 alkalommal.)
Naplózva

1985 E28 530i
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7149


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #6153 Dátum: 2023. november 08. 22:32:18 pm »

Bevallom, megkonnyitenem a dolgod Zoli, stippstopp E39 M5 nekem. Autoskartyaban nekem az volt, nagyon kene!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6083


Üzemképtelenítő


« Válasz #6154 Dátum: 2025. június 07. 21:22:32 pm »

Na,ma pont került a történet végére,újra BMW tulaj lettem,de ennek sora volt...

Szóval,az utóbbi pár hónapban kipróbáltam minden szóba jöhető audi,meg bmw terméket,az audi bitdi allroadtól,a 4.2 tdi A8-ig,meg a bangle utáni 535d-től,a 640d-ig,a bangle utáni 740d-ig,meg a 2016 utáni hetesekig kb mindent.
Röviden,tömören,az audik hajtása jobb,mármint a quattro az xdrivehoz képest,az audi V6-ok sokkal jobban szerelhetők,igaz a lánc azokban is hátul van,de 2x annyit bír,mint a bajor láncok,de a nagynyomású pl a V térben van,15 perc kiszerelni,semmi köze a vezérléshez.
Ahogy írtam,a 2010 utáni A8-ak jobbak voltak,mint ami 2 G11-et kipróbáltam,igaz azok 30d-k voltak,és ma kiderült,hogy elég kakeszok voltak,a 4.2tdi A8 más liga,az kb a 750d-nek felel meg,nagyon durván megy,olyan mint a gőzmozdony,ugyanúgy tol 160-ról,mint 60-ról,botrányosan megy a nagy vas,de nyilván ehhez képest is van a fnettartása,javítása,és az étvágya is.
Az allroad bitdi kb ugyanez,nem megy úgy ,de nagyon harap,gondolom mivel a kis csiga mindig fújja kicsit,ezért nincs lyuk,vagy késés,ugrik mint a zerge,van hely benne,alig kisebb min az A8,és kombi,mind vonóhorgos,jól néz ki,nem is értem a bmw miért nem csinál ilyen jellegű fünfert?
Aztán az bitdi után beugrott,hogy dicsak,a bmw is gyárt kétcsigás 3.0 dízelt,nosza,vessük csak vigyázó tekintetünket a bangle utáni 535d-kre.
Rávettem párra,na ezek már mentek,jól fogyasztottak,de egyik sem 4x4,és az ötös bódé egyszerűen szűk,nem taálom benne a helyem,ez van.
Na,mi van még kétcsigás bmw?
Előkerült egy 2010-es 740d,mondom mi lehet,elmegyek megnézni,na kéremszépen,itt esett le,hogy nekem 40d kell,az öreg csühös végre olyan volt,amilyennek egy bmw-nem lennie kell,még a hetesben is harap,ugrik mint egy pocakosabb zerge,de ez a motor,mégha 1 generációval idősebbis az audi bitdi-jénél,rögtön hozta amit kellett,ez már tol ahogy kell,úgy pörög fel mint egy bezines,érezhetően simább,finomabb a járása mint az audié,itt meginogtam,kis hiylán megvettem,ez a darab nagyon egybe is volt,még hátul is volt benne villamosszék,igaz az ülésfűtés kimaradt,ezt nehezményezte is V12-né,de mint modtam 2010-es,sok az adója,335k km volt benne,igaz a motorja rendbe lett téve,ezt éreztem is,de,gondoltam várok amíg felbukkan egy fészliftes 740d,és az már 8 gangos,tovább llett finomítva,a türelem fazsa 640d-t terem.
De hiába vártam hónapokat,nem jött,aztán jöttek a képembe a 640d-k,egész jó áron,mondom mi bajom lehet,éppen volt egy szép darab ott,ahonnan a peugeotot vennem annó,így egyik este elmentem kipróbáltam,és azt mondtam,hogy,na,ez az,így kell működnie egy bmw-nek,így kell mennie,így kell mozognia az úton,ez mégjobban ment,agilisabb volt a kisebb bódé,azonnal megtetszett,de elég szűk volt,mögöttem már csak az esernyőnek maradt volna hely,széltében még elment,de hosszában már nem.
Viszont itt léptünk egyet a biturbók evolúciós látráján előre,és kiadta,hogy bizony ebből G11 740d lesz,vagy maradok az audinál,persze ezek már eléggé a lehetőségeim végén vannak,még befigylet egy 740e is,de nem tetszett,valahogy nem adta ki,nem volt szar,de nem is volt az a fíling,amit ennyi pénzért elvár az ember.
Szóval elkezdtem a G11 740d-ket figyelni,kipróbáltam egy nagyon jót,ami természetesen nagyon drága is volt,de legalább kiderült,hogy ez az,ez kell nekem,ez még rátett 1 lapáttal az elődeire,nem volt lelakva,minden szar volt benne,4x4,és ez máár csúnyán megy,durván fogja az utat,a kényelem,a hely,a hang,az optika ott van,nem tudtam belekötni,olcsó az adója,a biztosítása,kevest eszik,a többihez képest,jó,tudom dízel,de az sincs ingyen.
Ma felvirradt nap,megtaláltam az elérhetőt,ami megfelel színre,szagra,még horog is van rajta,sajnos van sibedája is,de mostanra már rugalmasabban kezelem a szépséghibákat,így megvettem a gépet 2017 740D,ha van rá igény nyitok neki témát.
235k km van benne,így ahogy elhozom meg kell láncozni,meg csapágyazni,de még így is jó,nem volt törve,biztosítóban nem járt,3 tulaja volt,kultúrált e belselye,jövő héten kap új műszakit,és elhozom,úgyhogy tartsatok ki,van még remény.
 sm_68

Addig itt vannak a 2010-es 740d képei.




* 20250520_153353.jpg (10.78 KB, 124x166 - megtekintve 42 alkalommal.)

* 2010 740D.jpg (272.59 KB, 716x955 - megtekintve 42 alkalommal.)

* 2010 740D 2.jpg (92.58 KB, 716x955 - megtekintve 42 alkalommal.)

* 2010 740D 3.jpg (146.76 KB, 716x955 - megtekintve 42 alkalommal.)

* 2010 740D 4.jpg (189.97 KB, 716x955 - megtekintve 42 alkalommal.)

* 2010 740D 5.jpg (277.23 KB, 716x955 - megtekintve 42 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2025. június 07. 21:26:47 pm írta MR.V12 » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen...
G11 740DX M Sport
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5180



« Válasz #6155 Dátum: 2025. június 12. 18:24:30 pm »

Nekem a 2010-es erősen hozza az E38 fílinget. Ha vennék újabbat, azt választanám. De nem fogok  Cheesy Marad az E28 és az R1150R.

Igény az lenne a garázsra!
Naplózva

1985 E28 530i
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6083


Üzemképtelenítő


« Válasz #6156 Dátum: 2025. június 12. 21:54:28 pm »

Nekem a 2010-es erősen hozza az E38 fílinget. Ha vennék újabbat, azt választanám. De nem fogok  Cheesy Marad az E28 és az R1150R.

Igény az lenne a garázsra!


525d kombinéd megvan még?
A 2010-es sokkal komolyabb az E38-nál,ahogy az fekszik az úton,ahogy az össze van rakva,amilyen az vezetni,hatalmas ugrás,a 40d kb kikerûli az E38 750i-t,eltelt 20+év,3 generáciò,nem egy liga a kettő.
Az újabb,legalábbis ez amit megvettem kb olyan minőségre mint a 2010-es, de ahogy megy,meg ami kényelmi,biztonsági felszerelés van benne, meg ahogy kinéz,na ott is van 1 ugrás,ez az újabb nekem az a hightech ami jól működik együtt velem,a bangle 7 teljesen izé nekem,az E38 óta ez az,amibe nem nagyon tudok belekötni,se formára,se tartalomra, annyi, hogy dízel,de itt nincs ebből benzines,max hibrid, de ez a dízel már nem a tds,vagy az E38,E39 korszak dízele,onnantól idáig nekem kimaradtak a bmw dízelek,ez pont jó,a 30d elég asztmatikus az árához,fentartási költségéhez képest,no,ez nem köhög,50d meg nem kéne,meg nincs is itt.
Telóról nem tudok képet kicsinyíteni,majd a hétvégén lesz valami.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen...
G11 740DX M Sport
zsolt-E28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 54


« Válasz #6157 Dátum: 2025. június 13. 01:16:15 am »

A 2010-es sokkal komolyabb az E38-nál,ahogy az fekszik az úton,ahogy az össze van rakva,amilyen az vezetni,hatalmas ugrás,a 40d kb kikerûli az E38 750i-t,eltelt 20+év,3 generáciò,nem egy liga a kettő.
Na várj még ezzel egy kicsit  Grin
Én az utóbbi 13 évben végigmentem az egész palettán, és bizton állíthatom, hogy gari idő után menekülni kell mindtől.
Az e60 volt az utolsó aminél kevésbé számított a kilométer, inkább a karbantartás.
Azt követő típusok 150ekm után csak gazdagoknak és erős idegzetűeknek!
Naplózva
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5417


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #6158 Dátum: 2025. június 13. 19:47:45 pm »


525d kombinéd megvan még?
A 2010-es sokkal komolyabb az E38-nál,ahogy az fekszik az úton,ahogy az össze van rakva,amilyen az vezetni,hatalmas ugrás,a 40d kb kikerûli az E38 750i-t,eltelt 20+év,3 generáciò,nem egy liga a kettő.
Az újabb,legalábbis ez amit megvettem kb olyan minőségre mint a 2010-es, de ahogy megy,meg ami kényelmi,biztonsági felszerelés van benne, meg ahogy kinéz,na ott is van 1 ugrás,ez az újabb nekem az a hightech ami jól működik együtt velem,a bangle 7 teljesen izé nekem,az E38 óta ez az,amibe nem nagyon tudok belekötni,se formára,se tartalomra, annyi, hogy dízel,de itt nincs ebből benzines,max hibrid, de ez a dízel már nem a tds,vagy az E38,E39 korszak dízele,onnantól idáig nekem kimaradtak a bmw dízelek,ez pont jó,a 30d elég asztmatikus az árához,fentartási költségéhez képest,no,ez nem köhög,50d meg nem kéne,meg nincs is itt.
Telóról nem tudok képet kicsinyíteni,majd a hétvégén lesz valami.

Visszasírod a 24td-t, valld be!   crazy2 Cheesy
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Oldalak: 1 ... 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 [206]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!