Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1800 Dátum: 2007. május 22. 19:07:03 pm » |
|
A Shell kúton a Liqui olajat??? Vazze ne legyé má szellemi!!!!!! Booginek elküldtem a múltkor az Unix cikkszámát a Liqui olajnak, azt is vehetsz. De holnap ha felhívsz, megmondom, mert fejből nem vágom.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:19:10 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4233
|
|
« Válasz #1801 Dátum: 2007. május 22. 19:51:21 pm » |
|
Most akkor megkérdezem még 1x.
Szóval a sperr difibe milyen olaj kell ,mert amit akartam az természetesen nincs. Shell Spiraxot nem kaptam ,szóba jött a Liqui Moly de milyen viszkozitással? Konkrétumokat szeretnék ,mert kezd a faszom telelenni azzal ,hogy semmit sem kapok meg ebbe a putriban itt,amire szükségem lenne.
Viszkozitási osztály SAE 90
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1802 Dátum: 2007. május 22. 20:59:54 pm » |
|
Futómű projekt 2. Vonohorog projekt 1.
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1803 Dátum: 2007. május 22. 21:01:13 pm » |
|
No még!!!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1804 Dátum: 2007. május 22. 21:03:05 pm » |
|
Boge bácsi!!
Milyen zsirtott kell rakni a kerákcsapágyhoz??? Márka?Tipus?
Köcke!!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1805 Dátum: 2007. május 22. 21:17:10 pm » |
|
A diszkoszokat nyugopdtan hajítsd el a p*csába, csak lefogja a levegőt. Zsír: Ha gondolod veszek azt is az Unixban, de grafitosat szoktam, az van benne gyárilag is.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:19:54 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #1806 Dátum: 2007. május 22. 21:18:35 pm » |
|
A Shell kúton a Liqui olajat??? Vazze ne legyé má szellemi!!!!!! Booginek elküldtem a múltkor az Unix cikkszámát a Liqui olajnak, azt is vehetsz. De holnap ha felhívsz, megmondom, mert fejből nem vágom.
Vazze aztat nem ottan akartam beszerezni gyáááheeeee,ennyire nem vagyok topa ,Srác!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:20:13 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1807 Dátum: 2007. május 22. 21:19:26 pm » |
|
No még!!!
Szép! Az a vonóhorog hogy áll össze? Ilyet még nem láttam
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1808 Dátum: 2007. május 22. 21:20:50 pm » |
|
"A diszkoszokat nyugopdtan hajítsd el a p*csába, csak lefogja a levegőt." De akkor gyárilag miért van ott? Még az M5-ön is ottvan Nem kötekedek,csak...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:21:00 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1809 Dátum: 2007. május 22. 21:27:03 pm » |
|
Szép! Az a vonóhorog hogy áll össze? Ilyet még nem láttam Belülről kell kidugni a csavarokat és a pótkeréktartó aljára kell felfogatni!! ez volt rajta!! Boge!!! Oké!!Akkor azt is(grafitos zsir) vedd meg légyszi!! Akkor a diszkoszokat tényleg eldobjam?? Kár volt lefesteni!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:21:25 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1810 Dátum: 2007. május 22. 21:28:21 pm » |
|
A diszkoszokat nyugopdtan hajítsd el a p*csába, csak lefogja a levegőt. Zsír: Ha gondolod veszek azt is az Unixban, de grafitosat szoktam, az van benne gyárilag is.
Meg védi a féktárcsát. Valamiért odatették..
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:21:41 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1811 Dátum: 2007. május 22. 22:03:06 pm » |
|
Abszolút így van. Védi mondenféle kosztól és felcsapódó víztől, retektől, elütött cigánygyerek belétől... Viszont jobban melegszik tőle a tárcsa, ezt tapasztalatból mondom, ezért én anno elhajítottam. A zöldikén rajta van, oda kell is, meg még 1000 másik kocsira is, de racsinghoz nem igazán jó. Versenyautón nem véletlenül nincs ilyen. Igaz Steffének ez nem az lesz, de a ki tudja, már minden más ahoz hasonlít: motor, kipu, futómű, féknyergek, tácsák.....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:22:01 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1812 Dátum: 2007. május 22. 22:07:53 pm » |
|
Na ezaz. Ha egy versenautón a vörösen izzó tárcsa egy felcsapódó jéghideg víztől aszondja, hogy kopp, akkor max leestek az útról, a csövezés megvéd és semmi gond. De egy utcai autón ebből nagy baj is lehet, az még csak a legkevesebb, hogy normális műszakin kibasszák vele.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:22:24 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1813 Dátum: 2007. május 22. 22:18:45 pm » |
|
Azért egy tárcsa ha izzik nem fog eltörni a víztől. Ellenkező esetben jobban le lenne burkolva. Pl. a felni felől ugyanúgy kap mindent ügyebár. A dobfékkel ugyanez a helyzet, Azt aztán semmi sem védi, ráadásul jobban el is tud melegedni, révén, hogy zárt. Az a tény, hogy ilyen létezik, valószínű amiatt is van, hogy a motor felől nem csak víz csapódhat, hanem olaj is...ügye egyesek motortere úgy néz ki, mint a mozdonygépház, beleértve a kardánalagutat is. Tény, hogy nem véltelenül van fent, mint ahogyan a tető sem véletlenül van leszigetelve a kocsiban, de nem lesz tőle veszélyes autózni.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:22:46 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #1814 Dátum: 2007. május 23. 20:54:06 pm » |
|
Na ezaz. Ha egy versenautón a vörösen izzó tárcsa egy felcsapódó jéghideg víztől aszondja, hogy kopp, akkor max leestek az útról, a csövezés megvéd és semmi gond. De egy utcai autón ebből nagy baj is lehet, az még csak a legkevesebb, hogy normális műszakin kibasszák vele.
Normális vizsga..Hehe..Remélem nem is gondoltad komolyan.. ))
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:23:19 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1815 Dátum: 2007. május 23. 21:37:01 pm » |
|
Na de kolléga!!! Csitt!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:23:31 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1816 Dátum: 2007. május 23. 21:45:50 pm » |
|
Steffe
Holnap megyek pestiába, jó ez Neked? Sajna a péntek labilis, de inkább nem. A holnap tuti. Vigyem a cuccost vagy ráér később, mondjuk a jövő héten?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1817 Dátum: 2007. május 23. 22:03:03 pm » |
|
Holnap sajna dolgozok,egész nap!! de a pének egész nap jó,ha esetleg erre járnál,ha nem akkor majd egyeztetünk valami jövőheti időpontot!!! a zsirtot sikerült beszerezni??
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:23:48 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #1818 Dátum: 2007. május 24. 20:02:19 pm » |
|
Na de kolléga!!! Csitt!!! tudod, hallgatok, mint a zsír: )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:24:04 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #1819 Dátum: 2007. május 26. 15:50:58 pm » |
|
Azért egy tárcsa ha izzik nem fog eltörni a víztől....
Csak remélni tudom, hogy vki nem fogadja meg a "tanácsodat".
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:24:37 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1820 Dátum: 2007. május 26. 20:58:13 pm » |
|
És miért is?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:24:48 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1821 Dátum: 2007. május 26. 22:05:54 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:25:00 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1822 Dátum: 2007. május 26. 22:07:05 pm » |
|
Agymen barátunk már annyi fékrendszert épitett,hogy tudja mi a dörgés!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:25:13 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1823 Dátum: 2007. május 26. 22:08:29 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:25:25 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1824 Dátum: 2007. május 26. 22:47:14 pm » |
|
Igen,mert a gyári szelepsapkával jobban megy 3-al a gép!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:25:39 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
videospromega
Nem elérhető
Hozzászólások: 87
Mostmár úszkálunk...
|
|
« Válasz #1825 Dátum: 2007. május 27. 06:55:00 am » |
|
És miért is? Ha beleszólhatok én is: 1 szét kell választani a verseny és a mindennapi használatot 2 Ha jól tévedek akkor bizonyos területen azt az alkatrészt _hóvédő_ lemeznek hívják, és a amcsik a meleg éghajlatra készülő autókba sokszor nem is építik bele, viszont ott meg is áll az élet, ha kicsit rosszabbra fordul az idő Promega
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:26:06 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Promega
BMW 315 1982, alpinweiB (O==[][]==O)
Lassanként megjobbítom... nagyonlassanként
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1826 Dátum: 2007. május 27. 08:06:48 am » |
|
Igazad van, ez itt motorsport topic! A többiről már beszéltem. 1fajta esetben van ilyen lemez a versenyautón, ha forszírozott léghűtésű a tárcsa és pont rávezetik a levegőt...meg a sok vizet is, ami a kocsi elején bemegy az esőben. Csak szét kell nézni.
|
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #1827 Dátum: 2007. május 27. 09:21:24 am » |
|
Agymen barátunk már annyi fékrendszert épitett,hogy tudja mi a dörgés!! Nem, de ha a BMW MOTORSPORT Gmbh azt az alkatrészt az ///M-es BMW-kre is odaszerelte, akkor feltételezem nem véletlenül van ott. De biztos jobban értetek hozzá, mint az a párszáz mérnök......
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:26:52 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #1828 Dátum: 2007. május 27. 13:39:50 pm » |
|
Várjál, várjál... Azért egy M-es BMW nem versenyautó, ezt remélem belátod..Sportosabb, de messze nem versenyautó...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:27:13 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1829 Dátum: 2007. május 27. 14:35:09 pm » |
|
Na ne gyertek már ezzel a gagyi dumával, hogy ha több száz mérnök úgy döntött, hogy oda kell tenni, akkor az a jó!
A több száz mérnöknek több száz egyéb szempontot is figyelembe kell vennie agy autó tervezésekor, mint ami a motorsportban fontos. Ezek egy része kedvezően egy része meg hátrányosan érinti a menetteljesítményt, szóval azért mert utcai autón van valami amit a gyárban odatettek az még lehet hátrányos a versenyeken.
Lehetne sorolni a katalizátortól kezdve, a fél mázsa hang- és hőszigetelő anyagon át az utcai kipuffogót vagy utcai fékbetéteket, amik egy versenyautóa nem hogy nem kellenek, hanem egyenesen ki kell hajítnai, mert lassítja azt.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
|