CápaBMW fórum
2024. december 18. 03:20:58 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2621670 alkalommal)
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1800 Dátum: 2007. május 22. 19:07:03 pm »

A Shell kúton a Liqui olajat??? Vazze ne legyé má szellemi!!!!!!
Booginek elküldtem a múltkor az Unix cikkszámát a Liqui olajnak, azt is vehetsz. De holnap ha felhívsz, megmondom, mert fejből nem vágom.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:19:10 pm írta Promega » Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4233



« Válasz #1801 Dátum: 2007. május 22. 19:51:21 pm »

Most akkor megkérdezem még 1x.

Szóval a sperr difibe milyen olaj kell ,mert amit akartam az természetesen nincs.
Shell Spiraxot nem kaptam ,szóba jött a Liqui Moly de milyen viszkozitással?
Konkrétumokat szeretnék ,mert kezd a faszom telelenni azzal ,hogy semmit sem kapok meg ebbe a putriban itt,amire szükségem lenne.
Viszkozitási osztály SAE 90
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1802 Dátum: 2007. május 22. 20:59:54 pm »

Futómű projekt 2. smiley
Vonohorog projekt 1.



* Kép707.jpg (78.74 KB, 1600x1200 - megtekintve 1414 alkalommal.)

* Kép715.jpg (69.9 KB, 1600x1200 - megtekintve 1415 alkalommal.)
Naplózva

steffe
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1803 Dátum: 2007. május 22. 21:01:13 pm »

No még!!!



* Kép719.jpg (82.65 KB, 1600x1200 - megtekintve 1514 alkalommal.)

* Kép721.jpg (70.68 KB, 1600x1200 - megtekintve 1516 alkalommal.)
Naplózva

steffe
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1804 Dátum: 2007. május 22. 21:03:05 pm »

Boge bácsi!!

Milyen zsirtott kell rakni a kerákcsapágyhoz???
Márka?Tipus?

Köcke!!
Naplózva

steffe
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1805 Dátum: 2007. május 22. 21:17:10 pm »

A diszkoszokat nyugopdtan hajítsd el a p*csába, csak lefogja a levegőt.
Zsír: Ha gondolod veszek azt is az Unixban, de grafitosat szoktam, az van benne gyárilag is.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:19:54 pm írta Promega » Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 728



« Válasz #1806 Dátum: 2007. május 22. 21:18:35 pm »

A Shell kúton a Liqui olajat??? Vazze ne legyé má szellemi!!!!!!
Booginek elküldtem a múltkor az Unix cikkszámát a Liqui olajnak, azt is vehetsz. De holnap ha felhívsz, megmondom, mert fejből nem vágom.
Vazze aztat nem ottan akartam beszerezni gyáááheeeee,ennyire nem vagyok topa ,Srác!!!  grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:20:13 pm írta Promega » Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1807 Dátum: 2007. május 22. 21:19:26 pm »

No még!!!



Szép! Smiley

Az a vonóhorog hogy áll össze? Ilyet még nem láttam Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1808 Dátum: 2007. május 22. 21:20:50 pm »

"A diszkoszokat nyugopdtan hajítsd el a p*csába, csak lefogja a levegőt."

De akkor gyárilag miért van ott? Még az M5-ön is ottvan Smiley Nem kötekedek,csak... Smiley Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:21:00 pm írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1809 Dátum: 2007. május 22. 21:27:03 pm »

Szép! Smiley
Az a vonóhorog hogy áll össze? Ilyet még nem láttam Smiley
Belülről kell kidugni a csavarokat és a pótkeréktartó aljára kell felfogatni!!
ez volt rajta!! smiley

Boge!!!

Oké!!Akkor azt is(grafitos zsir) vedd meg légyszi!! smiley
Akkor a diszkoszokat tényleg eldobjam??
Kár volt lefesteni! sad
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:21:25 pm írta Promega » Naplózva

steffe
Sabc
Vendég
« Válasz #1810 Dátum: 2007. május 22. 21:28:21 pm »

A diszkoszokat nyugopdtan hajítsd el a p*csába, csak lefogja a levegőt.
Zsír: Ha gondolod veszek azt is az Unixban, de grafitosat szoktam, az van benne gyárilag is.
Meg védi a féktárcsát. Valamiért odatették..
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:21:41 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1811 Dátum: 2007. május 22. 22:03:06 pm »

Abszolút így van. Védi mondenféle kosztól és felcsapódó víztől, retektől, elütött cigánygyerek belétől...
Viszont jobban melegszik tőle a tárcsa, ezt tapasztalatból mondom, ezért én anno elhajítottam. A zöldikén rajta van, oda kell is, meg még 1000 másik kocsira is, de racsinghoz nem igazán jó. Versenyautón nem véletlenül nincs ilyen. Igaz Steffének ez nem az lesz, de a ki tudja, már minden más ahoz hasonlít: motor, kipu, futómű, féknyergek, tácsák.....
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:22:01 pm írta Promega » Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #1812 Dátum: 2007. május 22. 22:07:53 pm »

Na ezaz. Ha egy versenautón a vörösen izzó tárcsa egy felcsapódó jéghideg víztől aszondja, hogy kopp, akkor max leestek az útról, a csövezés megvéd és semmi gond. De egy utcai autón ebből nagy baj is lehet, az még csak a legkevesebb, hogy normális műszakin kibasszák vele.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:22:24 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1813 Dátum: 2007. május 22. 22:18:45 pm »

Azért egy tárcsa ha izzik nem fog eltörni a víztől. Ellenkező esetben jobban le lenne burkolva. Pl. a felni felől ugyanúgy kap mindent ügyebár. A dobfékkel ugyanez a helyzet, Azt aztán semmi sem védi, ráadásul jobban el is tud melegedni, révén, hogy zárt. Az a tény, hogy ilyen létezik, valószínű amiatt is van, hogy a motor felől nem csak víz csapódhat, hanem olaj is...ügye egyesek motortere úgy néz ki, mint a mozdonygépház, beleértve a kardánalagutat is.
Tény, hogy nem véltelenül van fent, mint ahogyan a tető sem véletlenül van leszigetelve a kocsiban, de nem lesz tőle veszélyes autózni.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:22:46 pm írta Promega » Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #1814 Dátum: 2007. május 23. 20:54:06 pm »

Na ezaz. Ha egy versenautón a vörösen izzó tárcsa egy felcsapódó jéghideg víztől aszondja, hogy kopp, akkor max leestek az útról, a csövezés megvéd és semmi gond. De egy utcai autón ebből nagy baj is lehet, az még csak a legkevesebb, hogy normális műszakin kibasszák vele.
Normális vizsga..Hehe..Remélem nem is gondoltad komolyan..Roll Eyes))
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:23:19 pm írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1815 Dátum: 2007. május 23. 21:37:01 pm »

Na de kolléga!!! smiley
Csitt!!! wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:23:31 pm írta Promega » Naplózva

steffe
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1816 Dátum: 2007. május 23. 21:45:50 pm »

Steffe

Holnap megyek pestiába, jó ez Neked?
Sajna a péntek labilis, de inkább nem. A holnap tuti. Vigyem a cuccost vagy ráér később, mondjuk a jövő héten?
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1817 Dátum: 2007. május 23. 22:03:03 pm »

Holnap sajna dolgozok,egész nap!! sad
de a pének egész nap jó,ha esetleg erre járnál,ha nem akkor majd egyeztetünk valami jövőheti időpontot!!! smiley
a zsirtot sikerült beszerezni??
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:23:48 pm írta Promega » Naplózva

steffe
Lütyő1
Vendég
« Válasz #1818 Dátum: 2007. május 24. 20:02:19 pm »

Na de kolléga!!! smiley
Csitt!!! wink
tudod, hallgatok, mint a zsír:Smiley)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:24:04 pm írta Promega » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #1819 Dátum: 2007. május 26. 15:50:58 pm »

Azért egy tárcsa ha izzik nem fog eltörni a víztől....
Csak remélni tudom, hogy vki nem fogadja meg a "tanácsodat".
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:24:37 pm írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1820 Dátum: 2007. május 26. 20:58:13 pm »

És miért is? Huh
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:24:48 pm írta Promega » Naplózva

steffe
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1821 Dátum: 2007. május 26. 22:05:54 pm »

Végigolvastam a beszélgetést, de erre én is rohadtul kíváncsi vagyok. SmileySmileySmileySmiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:25:00 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1822 Dátum: 2007. május 26. 22:07:05 pm »

Agymen barátunk már annyi fékrendszert épitett,hogy tudja mi a dörgés!! smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:25:13 pm írta Promega » Naplózva

steffe
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1823 Dátum: 2007. május 26. 22:08:29 pm »

Ja és ráadásul a gyári dolgok hasznosságáról a motorsport rovatban osztja az észt. SmileySmileySmiley

Mi jöhet még? Szelepsapka is fontos??? Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:25:25 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1824 Dátum: 2007. május 26. 22:47:14 pm »

Igen,mert a gyári szelepsapkával jobban megy 3-al a gép!!! grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:25:39 pm írta Promega » Naplózva

steffe
videospromega

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


Mostmár úszkálunk...


« Válasz #1825 Dátum: 2007. május 27. 06:55:00 am »

És miért is? Huh

Ha beleszólhatok én is:
1 szét kell választani a verseny és a mindennapi használatot
2 Ha jól tévedek akkor bizonyos területen azt az alkatrészt _hóvédő_ lemeznek hívják, és a amcsik a meleg éghajlatra készülő autókba sokszor nem is építik bele, viszont ott meg is áll az élet, ha kicsit rosszabbra fordul az idő
Promega
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:26:06 pm írta Promega » Naplózva

Promega

BMW 315 1982, alpinweiB (O==[][]==O)

Lassanként megjobbítom... nagyonlassanként
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1826 Dátum: 2007. május 27. 08:06:48 am »

Igazad van, ez itt motorsport topic!
A többiről már beszéltem. 1fajta esetben van ilyen lemez a versenyautón, ha forszírozott léghűtésű a tárcsa és pont rávezetik a levegőt...meg a sok vizet is, ami a kocsi elején bemegy az esőben. Csak szét kell nézni.


* P5070090.JPG (69 KB, 1600x1200 - megtekintve 994 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:26:35 pm írta Promega » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #1827 Dátum: 2007. május 27. 09:21:24 am »

Agymen barátunk már annyi fékrendszert épitett,hogy tudja mi a dörgés!! smiley
Nem, de ha a BMW MOTORSPORT Gmbh azt az alkatrészt az ///M-es BMW-kre is odaszerelte, akkor feltételezem nem véletlenül van ott. De biztos jobban értetek hozzá, mint az a párszáz mérnök......smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:26:52 pm írta Promega » Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #1828 Dátum: 2007. május 27. 13:39:50 pm »

Várjál, várjál... Azért egy M-es BMW nem versenyautó, ezt remélem belátod..Sportosabb, de messze nem versenyautó...
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:27:13 pm írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1829 Dátum: 2007. május 27. 14:35:09 pm »

Na ne gyertek már ezzel a gagyi dumával, hogy ha több száz mérnök úgy döntött, hogy oda kell tenni, akkor az a jó!

A több száz mérnöknek több száz egyéb szempontot is figyelembe kell vennie agy autó tervezésekor, mint ami a motorsportban fontos. Ezek egy része kedvezően egy része meg hátrányosan érinti a menetteljesítményt, szóval azért mert utcai autón van valami amit a gyárban odatettek az még lehet hátrányos a versenyeken.

Lehetne sorolni a katalizátortól kezdve, a fél mázsa hang- és hőszigetelő anyagon át az utcai kipuffogót vagy utcai fékbetéteket, amik egy versenyautóa nem hogy nem kellenek, hanem egyenesen ki kell hajítnai, mert lassítja azt.

Naplózva

Főmordor.
Oldalak: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!