Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4233
|
|
« Válasz #1950 Dátum: 2007. május 31. 13:03:05 pm » |
|
Miért van az, hogy nekem soha semmit nem hiszel el másnak meg mindent elsőre? Meret akkor nem is Ő lenne.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:51:08 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #1951 Dátum: 2007. május 31. 13:06:52 pm » |
|
Jaj Mike. Há semmi gond,én hiszek neked. ANNO Én is vágtam gummit,ne is keveset. Kamion gummit rengeteget,meg néha beesett egy-két szlikk is. Az volt a jutalom munka.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:51:18 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1952 Dátum: 2007. május 31. 16:32:26 pm » |
|
Gyanítom igen, mert az is Dellorto volt. A srác talán Transittal vitte el, a kocsit nem láttam mibe teszi, csak képen láttam később, hogy fehér a kocsi. A 200 LE-t felejtsd el, jó ha kijött 25 évesen a 150. Az autó egyébként szép, de nem nagyon erőltetik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #1953 Dátum: 2007. május 31. 17:32:21 pm » |
|
Ebben Boge régi motorja van. Még tavaly alkudoztam rá, csak vmi idióta jól felverte az árát. A kaszni+cső szép, de eredetvizsgára nem vinném.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:51:50 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1954 Dátum: 2007. május 31. 18:52:50 pm » |
|
Csak most néztem az árát. Nevetséges. Az autó szép, de semmi extra.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:52:02 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
videospromega
Nem elérhető
Hozzászólások: 87
Mostmár úszkálunk...
|
|
« Válasz #1955 Dátum: 2007. május 31. 19:33:44 pm » |
|
Jaj Mike. Há semmi gond,én hiszek neked. ANNO Én is vágtam gummit,ne is keveset. Kamion gummit rengeteget,meg néha beesett egy-két szlikk is. Az volt a jutalom munka. Csatlakozom, jópárszor nekem is kijutott belőle A legjobb a slick, mert arra olyan mintát vágsz, amilyet akarsz. Egyszer egy ilyenbe beleírtuk a cég nevét, de valamiért nem tetszett a főnöknek, és egy síma, többé kevésbé unalmas mintává kellett silányítani... Promega
|
|
|
Naplózva
|
Promega
BMW 315 1982, alpinweiB (O==[][]==O)
Lassanként megjobbítom... nagyonlassanként
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #1956 Dátum: 2007. június 01. 07:39:30 am » |
|
Eccer sikerült kifognom egy 385/65 R 22.5-es Trailer gummit. Teljesen simára volt kopva,de volt rajta vagy 10mm anyag. Vááááááá!!!!!! Metszettem bele egy Bridgestone Potenza S-02-es mintát,a másik felébe meg Michelin Pilot Sport PS-1-et. Mindenki nézte,mint a Szent Feszületet. Az egyik kamion sofőrnek be is adtuk hogy ez az Új kormányzott mintás abroncs,és a főnöke is rendelt,úgyhogy lesz neki is ilyen. Majdnem kifeküdt,úgy örült neki. Aztán elmondtam az igazat. Kaptam a pofámra. De jó buli volt. Amúgy szeretek használt gumikat felrakni,régen mindíg át metszettem a mintákat rajta. Csak már nem vagyok ilyen gép közelében. Újat meg nem veszek 100.000.-é.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:52:24 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #1957 Dátum: 2007. június 01. 17:21:22 pm » |
|
A 7végén Hockenheimben jártam, ott láttam ezt a szépséget:
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #1958 Dátum: 2007. június 01. 17:28:22 pm » |
|
Egy 3literes V8 figyel bent, szép, igényes építésnek tűnt!! Beszélgettem velük, nemkizárt hogy Junius 23-án ellátogatnak hozzánk a Tökölön megrendezésre kerülő nemzetközi drift versenyünkre!! Azért annak örülnék Videóm is van az autóról, ha valakit érdekel akkor töltök föl....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stasis
Vendég
|
|
« Válasz #1959 Dátum: 2007. június 01. 18:07:57 pm » |
|
Szerintem simán jöhet, de mostmár nem kell WinSCP-t használni, lehet használni FTP-t (pl: total commanderrel)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:53:15 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #1960 Dátum: 2007. június 01. 19:04:36 pm » |
|
Biztos megérte szopni a kisV8al, ha annyit tud, mint egy m30b35....... )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:53:28 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #1961 Dátum: 2007. június 01. 19:05:58 pm » |
|
Kapásból jobb a hangja:)))
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:53:37 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
sixpack525i
Vendég
|
|
« Válasz #1962 Dátum: 2007. június 01. 19:07:12 pm » |
|
Ahhoz nem fér kétség!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:53:48 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #1963 Dátum: 2007. június 01. 20:10:13 pm » |
|
Hát igen..... Meg kell mondjam, hogy valóban nem vettette szét az erő.... Igazából nekem is az volt az első kérdésem, miután megtudtam, hogy "csak" 3literes, hogy miért nem 4literV8?! Frappáns választ kaptam: ilyen volt nekik otthon valami törött kocsiba Így látva a beépítést elég nagy szopó lehetett, én azt hittem hogy jóval könnyebben befér a V8 mint az E30ba! Úgy gondoltam sokkal több a hely, de valahogy mégsem A hangja rendben volt
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:53:56 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1964 Dátum: 2007. június 01. 20:35:50 pm » |
|
Ja. Ez nekem is feltűnt. De hát szegény ember vízzel főz.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:54:16 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #1965 Dátum: 2007. június 01. 22:30:29 pm » |
|
Vizel és főz. )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:57:37 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1966 Dátum: 2007. június 01. 23:06:27 pm » |
|
Felforr a vizelete? Mondhatnám gőzt pisil.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:57:44 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #1967 Dátum: 2007. június 02. 06:35:39 am » |
|
A 7végén Hockenheimben jártam, ott láttam ezt a szépséget:
A Kúúrv@ élet. Ez csont nélkül begyere. Kit érdekel hogy "csak" B30-as? Engem aztán rohadtul nem. Ránéztem,E28-Szépen néz ki-Van benne motor is. Nekem ennyi elg. TECCIK!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1968 Dátum: 2007. június 02. 10:46:11 am » |
|
Hát mert értelmetlen. Mert egy jó M30B35-el lehet jobban menne, mint ezzel, az kétségtelen, hogy a V8-nak szebb hangja van.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:57:56 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #1969 Dátum: 2007. június 02. 10:50:47 am » |
|
Egy 3literes V8 figyel bent, szép, igényes építésnek tűnt!! Beszélgettem velük, nemkizárt hogy Junius 23-án ellátogatnak hozzánk a Tökölön megrendezésre kerülő nemzetközi drift versenyünkre!! Azért annak örülnék Videóm is van az autóról, ha valakit érdekel akkor töltök föl.... Van még keped a motortérről? Pont van egy donor autonk
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #1970 Dátum: 2007. június 02. 11:09:24 am » |
|
Hát igen..... Meg kell mondjam, hogy valóban nem vettette szét az erő.... Igazából nekem is az volt az első kérdésem, miután megtudtam, hogy "csak" 3literes, hogy miért nem 4literV8?! Frappáns választ kaptam: ilyen volt nekik otthon valami törött kocsiba Így látva a beépítést elég nagy szopó lehetett, én azt hittem hogy jóval könnyebben befér a V8 mint az E30ba! Úgy gondoltam sokkal több a hely, de valahogy mégsem A hangja rendben volt viszont a 4 literhez már nem elég a gyári fék, futómű, a 3 literes v8-asa teljesítményben ott van, ahol egy m30b35, nem nagyon kell faragni az autót hozzá
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:58:12 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #1971 Dátum: 2007. június 02. 11:50:56 am » |
|
Erről nem, de: Röhl a finn rally etapján utolért egy családapa által családdal megpakolt Volvót és megpróbálta megelőzni, de családapánk vette a lapot és nyomta neki. Végül Röhl beesett az árokba. Mellesleg útálom azokat a tapló köcsögöket, akik etapon le akarnak állni versenyezni minden versenyautóval. Engem speciel sokszor megtalálnak. Egyszer egy ilyen Trabit sikerül féktávon beugrasztanom az árokba. Mondjuk atom részegek voltak a benne ülők. Azért a fordítottja is megvan ennek, sajnos..A tavalyi Salgótaliról hazafele Pet-tel konvojban poroszkáltunk, amikor a 21-es 40KM/h-s részén nekiállt tolni a kicköcsög a vfts-el...100-ig engedtem, nem is lett voilna hova elengedni, de csak emberkedett...140-150-ig még jött is, de az E23 mégiscsak megette afölött..Mikor megálltunk kávézni lesett rendesen...Szóval sajnos vannak olyan vörsönyzők is, akik szeretnek emberkedni vele, de arra nem számolnak, hogy egy széria kocsi is oda tudja őket b*szni rendesen.. )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:09:13 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #1972 Dátum: 2007. június 02. 13:03:10 pm » |
|
Van még keped a motortérről? Pont van egy donor autonk Sajnos nemhiszem hogy lenne érdemben több képem, ezeket is kölcsöngéppel lőttem... Ami van azt feltöltöm majd!! Viszont, készülök egy kis meglepetéssel a cáparajongó Uraknak
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:09:40 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #1973 Dátum: 2007. június 02. 13:33:16 pm » |
|
Nos.... A V8as Cápin kívűl, volt még kedvünkre való masina Hockenheimben, összeszedtem őket egy rövid videóba... Képeim sajnos nincsenek, igazából az én profilom a videózás Kellemes nyálcsorgatás http://www.e30.hu/Drift/DonDrift/Capak_HHeim.mpg
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #1974 Dátum: 2007. június 02. 15:35:03 pm » |
|
Sajnos nemhiszem hogy lenne érdemben több képem, ezeket is kölcsöngéppel lőttem... Ami van azt feltöltöm majd!! Viszont, készülök egy kis meglepetéssel a cáparajongó Uraknak Köszi szépen. Igyekszek begyujteni par info a kovetkezo projecthez.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:10:28 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #1975 Dátum: 2007. június 02. 16:07:58 pm » |
|
Szia! Feltöltöttem a képeket ide: http://kep.tar.hu/dondrift/50484796#2nagyobb felbontásúak mit amit ide a fórumba linkeltem, de nemtudom hogy mennyire lesznek használhatóak Mint mondtam, megpróbáljuk elcsábítani őket a versenyünkre, remélem el is jönnek... Nagyon segítőkész csapatnak látszottak, szerintem felveheted velük a kapcsolatot, hátha küldenek képeket a beépítésről..... Címet küldök privátban!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:10:52 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #1976 Dátum: 2007. június 02. 16:19:02 pm » |
|
Legközelebb tudatosabban fotózok Pl a leömlő mind2 oldalt elég trükkös volt ugyebár
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:11:27 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1977 Dátum: 2007. június 02. 17:01:34 pm » |
|
viszont a 4 literhez már nem elég a gyári fék, futómű, a 3 literes v8-asa teljesítményben ott van, ahol egy m30b35, nem nagyon kell faragni az autót hozzá Szvsz driftautónak néz ki. Ha eddig nem változtattak, akkor nem hiszem, hogy a mostani fék és futóműnek bármiben is meg kellene változnia, ha ugyanez a moci 4L lesz.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1978 Dátum: 2007. június 02. 17:04:47 pm » |
|
Hát mert értelmetlen. Mert egy jó M30B35-el lehet jobban menne, mint ezzel, az kétségtelen, hogy a V8-nak szebb hangja van. Szerintem is értelmetlen. A gyári adatok szerint ugyanaz a súly, ugyanaz a LE ugyanaz a NM, csak az M30 hamarabb adja le. Pont ugyanúgy mehet, mint egy M30. Mondjuk ha húzni akarnak rajta akkor az M60-at értelemszerűen sokkal egyszerűbb tuningolni. Mondjuk nem kell hogy egy ilyen nagy munkának értelme is legyen. Elég ha kielégíti a munkát végző csapatot. És mindenképp különleges.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1979 Dátum: 2007. június 02. 17:23:22 pm » |
|
Májki, a sor 6-ban +20 Nm van. Amúgy miért egyszerűbb szted tuningolni a V8-at?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:12:46 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
|