Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4050 Dátum: 2009. április 28. 19:53:34 pm » |
|
Csak úgy:
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4051 Dátum: 2009. április 28. 20:05:24 pm » |
|
Sztem sosem voltam rá dühös, sosem akartam alágyújtani, úgyhogy erről ne is álmodj. ... nem is pályázom rá sztem a régi mocival is lett volna vagy tíz szezon mire megtanulom rendesen vezetni.. egy s14-el meg legfeljebb röhögnének rajtam, szóval a Fehérke nem az én világom
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:07:48 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4052 Dátum: 2009. április 28. 20:08:50 pm » |
|
Na jó, meggyőztél. A Zöldike tényleg nem eladó!! SOHA! Minden más igen.
nagyot csalódtam volna, ha nem írod ezt!!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #4053 Dátum: 2009. április 28. 20:45:48 pm » |
|
Sztem sosem voltam rá dühös, sosem akartam alágyújtani, úgyhogy erről ne is álmodj. ... Bizonyára rosszul emléxem, hogy hirdetted Fehérkét egyszer réges rég. És nem milliárdokért...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:08:13 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4054 Dátum: 2009. április 28. 21:21:44 pm » |
|
Ja ez tény!
De a bódén kívül akkor nem is ért sokat. Mike meg volt olyan fütyi, hogy nem vitte el 3 kilóért!!! Én jól jártam, maradt egy halom munka, de egy zsír kasztni!!!! Azóta változott egy és más:) Talán most már ér valamit....nekem legalább is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4055 Dátum: 2009. április 28. 21:29:36 pm » |
|
no aztán sokra ment volna vele! nézd meg hol áll az autója
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:08:32 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #4056 Dátum: 2009. április 29. 12:16:14 pm » |
|
egy s14-el meg legfeljebb röhögnének rajtam, szóval a Fehérke nem az én világom Na meg 10 telifény. Bocs nem hagyhattam ki.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:08:51 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4057 Dátum: 2009. április 29. 18:57:37 pm » |
|
nem, ellenkezőleg. nem b@sznám neki semminek se, csak a felvezető körömről lehúznának az árokba, mert a többiek szeretnének hazamenni már a versenyről
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:09:04 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #4059 Dátum: 2009. május 14. 19:11:00 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:09:22 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
|
« Válasz #4060 Dátum: 2009. május 14. 19:30:47 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #4061 Dátum: 2009. május 15. 14:26:22 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:09:42 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4062 Dátum: 2009. május 15. 18:23:44 pm » |
|
fém vagy papír?? )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:09:52 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #4064 Dátum: 2009. május 15. 21:54:24 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:10:09 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4065 Dátum: 2009. május 17. 14:50:14 pm » |
|
Uraim!
Koni lengéscsillapítóra Koni matricát honnan tudok lőni szerintetek?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #4066 Dátum: 2009. május 17. 16:58:46 pm » |
|
Amikor én megcsináltattam,Kárászyék raktak rá másikat,az új dizájnosat,próbáld meg náluk!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:10:24 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #4067 Dátum: 2009. május 17. 17:34:44 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4068 Dátum: 2009. május 17. 23:15:19 pm » |
|
Érdeklődök az e21 guruktól,hogy van e az alvázban külömbség a 315,és a 323i között?Vagy egyforma erős mind,és csak a futóműben van külömbség? Danke.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4069 Dátum: 2009. május 18. 06:56:45 am » |
|
Ami biztosan különbség, hogy a 323-nál a jobb oldalon is van kipufftartó gerenda a csomagtér alatt, az a töbi motorral szerelt kasztni alatt nincs.Én más különbségről nem tudok a kasztnin. A futóművekben a 6 hengereseknek vastagabb a tengelycsonkja.. - más az első gólyaláb, a csapágyazás, és a fedőkupak - a hátsó futőműben más a lengőkar a tárcsás hátsófék miatt, szintén más a menesztőtárcsa. A csapágyakról nincs információm.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:10:54 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #4070 Dátum: 2009. május 18. 07:03:24 am » |
|
Elől a motortérben ott van a k-jetta légszűrőtartókonzol bal oldalon.... És ha jól tudom akkot a 80előtti 6 hengereseknél,ott van a púp és a két oldalt a konzol az elektromos ventinek....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:11:18 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #4071 Dátum: 2009. május 27. 12:38:34 pm » |
|
biztos már volt linkelve, de azért ideteszem, "elég-e a hat henger" jeligére... 1129 le, 1130 nm, na neeeeee.... http://belsoseg.blog.hu/2008/11/04/tr_gstadban_nem_divat_a_kispalya
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4072 Dátum: 2009. május 27. 16:37:35 pm » |
|
Hengerszámban ez mégiscsak 6 maradt... )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:11:32 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4073 Dátum: 2009. május 27. 20:39:57 pm » |
|
UUUUPSZ! Szemmel láthatóan az olyan apró dolgok,mint a pénz nem hátráltatják az alkotásban.Az 1400lovas gép élettartama kb 5000m,jóval 2bár felett megy,ehhez a nyomáshoz a hengerfej vizjáratait szinte teljesen be kell heggeszteni,mert egyszerűen beszakad,olyan erők hatnak,szintúgy a főtengely gyámjait meg kell erősiteni,mert leszakad a blokkról! A költségek elképzelhetetlenül magasak,és mekkorák lehettek mire ide elértek.Gondolok itt a temérdek szétszakadt hf.-re,blokkra,hajtásláncra.Csak tippelek,de úgy 10k€-ra tenném az M-es blokk felkészitését a töltésre,már ami a halandók számára elérhető,nem lennék meglepve ha ők ezen már túlléptek volna,és teljesen egyedi,alkatrészeket épitenének be,amik ára nagyjából a galaxisunk másik végéig ér.Vagy kicsit odébb. Közúton szerintem vezethetetlen az M5,ill. itt már felmerül a kérdés,hogy van e értelme ezzel kimenni az útra.Valószínűleg csupán demonstrációs/reklám célokat szolgál.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4074 Dátum: 2009. május 27. 21:36:32 pm » |
|
lehet, hogy gáz, de számomra nem motorsport építeni valami szart, amit párszor lehet használni, és az a játék, hogy felgyorsulunk, utána megpróbálunk megállni, miközben ezred másodperceket próbálunk lefaragni egy időből, és azért imádkozunk, hogy ne legyen 0,00001 km/h-nál erősebb szembeszél, mert akkor nem sikerül
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #4075 Dátum: 2009. május 27. 21:40:51 pm » |
|
motorsport azis,de valahogy engem se fog meg
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:12:06 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4076 Dátum: 2009. május 27. 22:30:47 pm » |
|
Igen,addig jópofa dolog a drag amig valami olcsó e30/e21-be valami baromi nagy motort,azt lestiftelni,de milliókat beleölni pár tizeddért szerintem is beteg dolog,meg egy bizonyos szinttől veszélyes is,sokan túlértékelik saját tudásukat,ill.alábecsülik a veszéjt.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4077 Dátum: 2009. május 28. 07:14:59 am » |
|
Valószínűleg egy tunningműhely reklámfogása... Viszont attól hogy egyszer csináltak egy ilyen 1000 feletti lovas gépet lehet hogy sík hülyék pl egy "sima" E30 325i utcára alkalmas hosszútávú tunningolásához Az ilyen tunnigot régen simsonnál tábori tunnignak hívtuk (élettartam 1-2 hetes nyári tábor ideje )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 15:12:26 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4078 Dátum: 2009. június 01. 22:52:34 pm » |
|
Moptorsport??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4079 Dátum: 2009. június 15. 07:37:13 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
|